"Egy 15 éves srác osztotta ki a médiavilágot
2009-07-15 10:47 [Médiainfó -
www.mediainfo.hu]
A Twitter uncsi, az online reklám idegesítő, a rádió okafogyott, a sajtóra nincs idő. Ilyesmik szerepelnek a Morgan Stanley által jegyzett új 'tanulmányban'.
Nagy médiavisszhangot kiváltó 'tanulmánnyal' állt elő a Morgan Stanley. Eztúttal nem a számok és a statisztikák kapták a főszerepet, hanem egy 15 éves srác. Matthew Robsont arra kérték, hogy mondja el, ő és a kortársai hogyan használják a médiát, illetve a kütyüket. Hát, jól megmondta.
Eszerint a rádió okafogyottá vált, mivel ingyenesen is el lehet érni a zenét pl. videómegosztókon keresztül. Az újságokat nem nagyon olvassák a fiatalok rendszeresen, erre "idejük sem nagyon van". Ha mobil, akkor Sony Ericsson, ha zenehallgatás, akkor a módosabbaknál iPhone, a kevésbé pénzeseknél mobiltelefon erre az eszköz.
Ami a jelenleg legfelkapottabb közösségi oldalakat illeti, a Facebook-on nagyjából mindenki ott van, és többségükben hetente legalább négyszer felmennek az oldalra. A Twittert viszont haszontalannak találják, nem nagyon látják értelmét, hogy a most felkapott hálózaton csiripeljenek. Fizetni nem hajlandók semmiért!"
És ezek után akarnak fizetős tartalmakat?
De kinek?