|
Szerző |
Üzenet |
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Tudomásom szerint dominosok nem válthatnak be pontokat, csak tarifakedvezményben, és esetlegesen olcsóbb készülékben részesülhetnek. Illetve feltöltéskor bónuszt kapnak.
|
hétf. dec. 31, 2007 15:12 |
|
|
Mobi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 189 Tartózkodási hely: Pécs, bar most epp London, bár most épp megint Pécs, ami most ismét Londonra változott...
|
Tudom. Csak kérdeztem. Egyébként az előbb valótlant állítottam: csak aranykártyás lennék. De az is feljogosít az akciós áru telefon vásárlására és az összegyüjtött pontjaimat is levásárolhatnám. Ezt is elhelyezhetnéd abban a bizonyos ötletládában... (persze lenne még sok más ötletem is)
|
hétf. dec. 31, 2007 14:56 |
|
|
Mobi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 189 Tartózkodási hely: Pécs, bar most epp London, bár most épp megint Pécs, ami most ismét Londonra változott...
|
Tisztában vagyok vele, hogy jelenleg ez a helyzet, csak gondoltam hátha tervezitek ezt változtatni. A helyzet az, hogy kiszámoltam, hogy jelenlegi forgalmammal és éveimmel a T-Mobilenál Platinakártyás lennék Dominóval is! (A Pannon Bónuszprogramjáról nem nyilatkozom, annak nem néztem utána, de azt tudom hogy az is érvényes a feltöltős SIMekre is). Nekik megéri.
|
hétf. dec. 31, 2007 14:32 |
|
|
Mobi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 189 Tartózkodási hely: Pécs, bar most epp London, bár most épp megint Pécs, ami most ismét Londonra változott...
|
Épp hogy nem előfizetéses ajánlat. Ha 8 éve használom a vitamaxot, akkor abból feltételezhető hogy nem akarok előfizetést. Olyasmire gondoltam, hogy a jelenlegi SIM kártyám és tarifacsomagom megtartása mellett vásárolhatnék kedvezményes árú (esetlegesen még az akciós árlistánál is egy kicsit olcsóbb) telefont, csak azért mert már X éve itt vagyok és Y forintot elköltöttem. Annak idején nekem is fel lett ajánlva a bónusz. Gondolkodtam, de végülis nem éltem vele, mert nem akartam post-paid kártyát.
|
hétf. dec. 31, 2007 14:16 |
|
|
Mobi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 189 Tartózkodási hely: Pécs, bar most epp London, bár most épp megint Pécs, ami most ismét Londonra változott...
|
Szia Lady!
Tudom piti dolog, de nekem vitamaxos kérdésem lenne (szeretem a pre-paid azon szabadságát, hogy ha két hónapra külföldre megyek és nem használom, akkor nem fizetek egy fillért sem).
Van-e arról valami infód, hogy mikor lesz hűségprogram vitamaxra? Én 2000. február 15-én vettem a kártyámat és bár nem nagyok a számláim (havi 2-4e HUF), azért a lassan 8 év hűségért járhatna valami.
|
hétf. dec. 31, 2007 14:01 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Lator arra próbál kilyukadni, hogy ha ő egyéni vállalkozó, és elmegy egy darab előfizetést kötni, akkor kap mp. alapú csomagot. Ám ha magánszemélyként tér be, akkor nem.
És azt is mondja, hogy egy ilyen egyéni vállalkozó miért kaphat 3-4e Ft-os számlára mp. alapút, ha ő több, mint tíz ezret szokott otthagyni, magánszemélyként, és hajlandó lenne, egy ~500Ft-os opciós plusz felárat fizetni, ha kapna mondjuk mp. alapot, vagy legalább 10 mp. alapú számlázási egyéget.
Valószínű, hogy egy ilyen 3-4e Ft-ot költő EV-nál a voda - a többi operátorral egyetemben - arra hajaz, hogy majd sok lesz a bejövő hívás, ami neki szintén plusz bevétel. És ez az, amire egy magánszemélynél nem lehet adni.
|
hétf. dec. 31, 2007 12:51 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Lator írta: Azt írod: "Nem tehetünk kivételt magánszemély és magánszemély közt, az lenne diszkrinálás." Dehogynem!
Amennyiben tényleg magas számláid vannak, hívd fel a 1270-et, kérj egy ügyfélmegtartót, és kérdezd meg, hogy jogosult vagy-e a bónusz csomagra, mert amennyiben nem, már mész is egy számhordozási engedélyért...
Persze, ha selected van, havi ~10 perc beszélgetéssel, akkor kár is felhívni.
|
hétf. dec. 31, 2007 9:51 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Lator írta: Kedves Lady!
Ha már itt a vagy a fóromon (Légy Üdvözölve) nekem is lenne egy kérdésem. Néhányszor már ugyan ki lett tárgyalva a fórumon, de kíváncsi volnék a Te véleményedre is.
Az egyéni előfizetőket a Vodafone és a többi mobilszolgáltató miért kezeli másodrangú ügyfélként? Gondolok itt főleg a másodperc alapú számlázás megszűntetésére és a jóval magasabb percdíjakra. Őszintén bevallva nagyon bosszant, hogy a vállalkozók alacsony lebeszélhető havidíjért és 18-24Ft-os percdíjakon telefonálnak másodperc alapon, míg az egyéni előfizetőknek a lehetőségét is megtagadják a szolgáltatók, hogy –akár némi felárral is– hasonló szolgáltatást vehessenek igénybe. Azt természetesnek tartom, hogy egy nagy cégnél, a Voda esetében Pl. a Magyar Posta óriási kedvezményeket kap, az viszont röhejes, hogy egy-két személyes vállalkozásnak nevezett valamik is fele annyiért telefonálnak mint én. Magam is ismerek néhány ilyen „vállalkozót”, aki jóval kevesebbet fizet havonta a szolgáltatónak mint én, mégis a többszörösét beszélik le percre lebontva.
Félreértés ne essék, nem a vállalkozóktól sajnálom az olcsó telefonálást, hanem a többiek nem túl szűk rétegét, akiket véleményem szerint a szolgáltatók másodrangú előfizetőként kezel. Ha a cigányozás meg a zsidózás negatív diszkrimináció (azaz hátrányos megkülönböztetés), akkor ez MI???
A régi válaszok ilyesmik voltak: A szolgáltatók felmérték az igényeket és az embereket csak a perdíj érdekli a számlázási egység nem…………………….(azért nem mindenki hülye és számolni is tud többségünk) Menj te is vállalkozónak és akkor neked is lesz…………………………. stb. Ha van valami elfogadható válaszod, szívesen venném. Azt is, ha valaki „odafentről” is elolvasná.
Üdv: Lator
Ezt én is már többször szóvá tettem, de igazi választ még nem kaptam. Az igazi kérdés ebben az esetben az: A Vodafone annak idején 7 éve miért a percalapú elszámolás, és a díjak csökkentése felé fordult, mert ez egyfajta árversenyt indított el a piacon, amit a többi szolgáltatónak is követnie kellett. Elég lett volna a díjak csökkentése is, szerintem.
|
hétf. dec. 31, 2007 4:01 |
|
|
Lator
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 164
|
Bocs és még egy gondolat, ami előbb kimaradt.
Azt írod: "Nem tehetünk kivételt magánszemély és magánszemély közt, az lenne diszkrinálás."
Dehogynem!
Cég és cég között is tesztek különbséget. Pl a Posta sokkal nagyobb kedvezményt kap (ami természetes ekkora cégnél), mint XY Bt. három fővel.
|
hétf. dec. 31, 2007 3:38 |
|
|
Lator
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 164
|
Kedves Lady!
A válaszod elfogadható, értem is, de ha nem haragszol nem értek vele egyet.
A tanyasi bácsinak ott a Vitamax, Praktikum, Domino. Én kimondottan előfizetőkre gondoltam, akik minden hónapban havidíjat fizetnek és nem azokra akik egy 3ezres felöltőkártyával elvannak egy évig.
Azt sem mondtam, hogy ugyanannyiért beszéljek, mint egy nagy vállalat, viszont azt nem hiszem el, hogy némi felár (mondjuk +25%-ért) ne lehessen mp, alapú számlázást csinálni előfizetőknek. Én főleg, mint írtam, a választás lehetőségét hiányolom!
A másik véglet, amiről nem beszéltél, hogy aki cégesen szinten generál havi 4-5ezres, vagy még kevesebb számlákat – vélelmezem jócskán akad ilyen is – azt miért illeti meg a kedvezmény?
Valahol talán kéne egy határt húzni.
Az kétségbe vonhatatlan, hogy egyik mobilszolgáltató és egyéb multi sem jótékonysági intézmény, de ésszerű keretek között lehetne rugalmasabb.
Remélem érted mire gondoltam.
Egyébként Vodafone Bónusz díjcsomagom van, ami mp. alapú, de anno ezt sem publikálták agyon. Ha nem járnék erre a fórumra évek óta nem is tudnék róla. Mellesleg 2 éve a 45Ft.-os percdíj még viszonylag jónak számított, de most, hogy finoman fogalmazzak, kissé idejétmúlt. Ezzel együtt még mindig jobban jövök ki, mint a percalapú számlázással.
Ha a vodánál, akkor nincs ez a lehetőség eszembe nem jutott volna felmondani a több mint 10 éves Pannon előfizetésemet. Mivel gondolom nem csak én döntöttem így, valószínűleg továbbra sem lenne rossz befektetés, ha valamelyik szolgáltató, benyomná a másodperc alapot valamilyen ésszerű díjcsomagba.
Köszi a választ: Lator
|
hétf. dec. 31, 2007 3:26 |
|
|
Lator
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 164
|
Kedves Lady!
Ha már itt a vagy a fóromon (Légy Üdvözölve) nekem is lenne egy kérdésem. Néhányszor már ugyan ki lett tárgyalva a fórumon, de kíváncsi volnék a Te véleményedre is.
Az egyéni előfizetőket a Vodafone és a többi mobilszolgáltató miért kezeli másodrangú ügyfélként?
Gondolok itt főleg a másodperc alapú számlázás megszűntetésére és a jóval magasabb percdíjakra.
Őszintén bevallva nagyon bosszant, hogy a vállalkozók alacsony lebeszélhető havidíjért és 18-24Ft-os percdíjakon telefonálnak másodperc alapon, míg az egyéni előfizetőknek a lehetőségét is megtagadják a szolgáltatók, hogy –akár némi felárral is– hasonló szolgáltatást vehessenek igénybe.
Azt természetesnek tartom, hogy egy nagy cégnél, a Voda esetében Pl. a Magyar Posta óriási kedvezményeket kap, az viszont röhejes, hogy egy-két személyes vállalkozásnak nevezett valamik is fele annyiért telefonálnak mint én. Magam is ismerek néhány ilyen „vállalkozót”, aki jóval kevesebbet fizet havonta a szolgáltatónak mint én, mégis a többszörösét beszélik le percre lebontva.
Félreértés ne essék, nem a vállalkozóktól sajnálom az olcsó telefonálást, hanem a többiek nem túl szűk rétegét, akiket véleményem szerint a szolgáltatók másodrangú előfizetőként kezel.
Ha a cigányozás meg a zsidózás negatív diszkrimináció (azaz hátrányos megkülönböztetés), akkor ez MI???
A régi válaszok ilyesmik voltak:
A szolgáltatók felmérték az igényeket és az embereket csak a perdíj érdekli a számlázási egység nem…………………….(azért nem mindenki hülye és számolni is tud többségünk) Menj te is vállalkozónak és akkor neked is lesz…………………………. stb.
Ha van valami elfogadható válaszod, szívesen venném. Azt is, ha valaki „odafentről” is elolvasná.
Üdv: Lator
|
hétf. dec. 31, 2007 1:02 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Várni fogom a választ. Thnx.
|
vas. dec. 30, 2007 20:19 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Oh, és pont engem tiszteltél meg először válasszal. Köszi.
A 1751 és a számlakép az két külön dolog.
Egyrészt semmilyen forrás nincs az ügyfél birtokában, hogy a hivatalos forgalmát megtudja, csak a számla. Másrészt az sem vehető hitelesnek, a számlázási időszaktól számított egy évig, mert ki tudja, mikor gondoltok egyet, és csináltok egy AMDOCS reinstallt, és utólagosan beterhelitek az efit.
A 1751 tájékoztató adatot tartalmaz, melyért fizetni kell. Ez nem igazán állja meg a helyét. Mint ahogy régen is írtam: a tájékoztató adat annyit tesz, mintha az SMS-ben annyit tüntetnétek fel, hogy "Tájkoztatjuk, hogy Önnek ebben a számlázási ciklusban volt adatforgalma. Annak mennyiségét a számlához csatolt részletezőből Ön majd megállapíthatja.".
A számlaképpel kapcsolatban azt tessék végre megérteni, hogy ha valamit 10KB-os egyégben mérek, és fizettetek meg az ügyféllel, akkor a számlázási egyégnek megfelelő mennyiség legyen a számlaképen feltüntetve, és ne a csatlakozások száma.
Ha valaki a beszéd mellett még netre is használja a SIM-et, elég intenzíven, akkor a részletes számla alapján adja ösze az a havi forgalmat, akinek két anyja van! Mivel a 1751 nem ad részletes infot az előző ciklus tényleges forgalmáról.
|
vas. dec. 30, 2007 16:50 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
"Kedvenc" szolgáltatónknak nem lenne kötelessége, hogy a számla Kiszámlázott díjak oldalán a Hívásdíjak rovatán belül feltüntesse a tárgyhavi adatforgalmat? Én az internet startot használtam, kétszer csatlakoztam fel. Ebben a rovatban annyit látok, hogy Vodafone Internet mennyiség 2 db, időtartam (óra:perc:mp) kihúzva, időtartam (egység) kihúzva, nettó egységára 0,10, kiszámlázott díj, áfával: 27,6 forint.
Mit lehet levonni a fenti adatokból? Egy csatlakozás egyenként 0,10 forintba került. Én kétszer csatlakoztam. Nekem ezért 27,6 forintot számláztak ki, az általam várt 2*0,10*1,2=0,24 forinttal szemben. Tehát valamilyen matematikai operátor hatására a 0,24-ből 27,6 lett.
Mi a valóság? Nem írják oda az Időtartam (egyésg) rovatba, hogy számszerint hány KB-ot forgalmaztam, a 10KB-os számlázási egységnek megfelelően.
És ha ezügyben valaki panaszt tesz, nem azt kellene válaszolniuk, hogy kérjen részletezést, hisz ott megtekintheti, mert nem az volt a kérdés, hogy csatlakozásonként mennyi a forgalom, hanem hogy havi szinten, a számlázási egységnek megfelelően: tehát ha az első csatlakozás 4KB-os volt, a másik 211KB, akkor lesznek szívesek abba az oszlopba 230KB-ot írni, mivel az Internet Start számlázási egysége 10KB, és felszorozni a 230KB-ot 0,1-gyel, majd hozzáadni az áfát.
Azt pedig végképp ne várják el az embertől, hogy ha valaki aktívan használja a netet Internet Starttal, majd a részletező alapján csatlakozásonként felkerekíti 10KB-ra a forgalmát, ezeket összeadja, végül felszorozza az egységárral és az áfával, hogy megkapja, mi is lett az a nagy összeg a "Vodafone Internet" sorban.
|
szomb. dec. 22, 2007 20:51 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
hhh3 írta: köszi, utálom a bürokráciát, de a vodát még jobban, ezért meglépem.
feltétlenül értesíts, ha per lesz belőle, szeretnék ott lenni a tárgyaláson!
|
hétf. nov. 26, 2007 0:11 |
|
|
hhh3
arany tag
Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 19:14 Hozzászólások: 255
|
köszi, utálom a bürokráciát, de a vodát még jobban, ezért meglépem.
|
vas. nov. 25, 2007 19:09 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
hhh3 írta: T68m írta: Nézd, ha így volt, akkor segítek kitölteni a fizetési meghagyást. Nekem is tudnál segíteni, hogy kell ilyet intézni?
persze, van erre nyomtatvány. Vonatkozó jogszabályok:
pp
313. § (1) A pénz fizetésére vagy ingó dolog kiadására irányuló követelés fizetési meghagyás útján is érvényesíthető.
(2) Kizárólag fizetési meghagyás útján érvényesíthető a pénz fizetésére irányuló olyan követelés, amelynek összege a kettőszázezer forintot nem haladja meg, feltéve, ha van olyan bíróság, amely a fizetési meghagyás kibocsátására illetékes.
315. § (1) A fizetési meghagyás iránti kérelmet az erre rendszeresített űrlapon kell előterjeszteni. A kérelemre egyebekben a 93., 94. és 121. §-ok rendelkezései megfelelően irányadók. Ingó dolog kiadása iránti követelés esetében a kérelemben azt a pénzösszeget is meg kell jelölni, amelyet a jogosult a dolog helyett elfogadni hajlandó.
(űrlapot az illetékes bíróságon szerezhetsz be)
Fontos beleírni azt a kitételt, hogy a "kérelmezett esetleges ellentmondása esetén a per első tárgyalást a felperes távolléte esetén is megtartani szíveskedjenek".
|
vas. nov. 25, 2007 3:02 |
|
|
hhh3
arany tag
Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 19:14 Hozzászólások: 255
|
T68m írta: Nézd, ha így volt, akkor segítek kitölteni a fizetési meghagyást.
Nekem is tudnál segíteni, hogy kell ilyet intézni?
|
szomb. nov. 24, 2007 6:00 |
|
|
phonefreak
platina tag
Csatlakozott: kedd jan. 18, 2005 16:41 Hozzászólások: 707
|
.gúnár. írta: Atombalu írta: szeretem a vodafone-t, de tenyleg még problémám nem volt velük, de próbáltam aranyszámot vásárolni és az nem sikerült Eloszor kertem oket, h had vehessem meg pl. a 06705000000 , mert ha felhivom azt mondja az automata, h még nincs hozzárendelve egy előfizetőhöz sem. probálkozott a csaj meg minden, aztán 36 ! percre rá egy kolegája azt mondta, h ezek a számok mind elkeltek már "évtizedek óta" erdekes,,, Természetesen ilyen számot nem fogsz megkapni egy sima aranyszám árában, ezt felejtsd el. Csakhát ezt az árlistájukon nem fogják leírni. Megkereshetsz valami komolyabb embert ott, aki pár, vagy pártíz millióért talán szóbaáll veled.
Na meg kinek vanna arra szüksége, hogy folyton taxit meg pizzát akarnak nála rendelni? Ennyit a "nagyon jó" számokról.
|
kedd nov. 20, 2007 11:15 |
|
|
toky11
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 03, 2004 19:58 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: kakao mellett
|
T68m írta: toky11 írta: Tehát arra akartam kilyukadni hogy szerintem nem a voga adta a szakvéleményt. hanem a Turnovszky.
Miért Te láttál már Voda szakvéleményt?
|
kedd nov. 20, 2007 5:12 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Atombalu írta: szeretem a vodafone-t, de tenyleg még problémám nem volt velük, de próbáltam aranyszámot vásárolni és az nem sikerült Eloszor kertem oket, h had vehessem meg pl. a 06705000000 , mert ha felhivom azt mondja az automata, h még nincs hozzárendelve egy előfizetőhöz sem. probálkozott a csaj meg minden, aztán 36 ! percre rá egy kolegája azt mondta, h ezek a számok mind elkeltek már "évtizedek óta" erdekes,,,
Természetesen ilyen számot nem fogsz megkapni egy sima aranyszám árában, ezt felejtsd el. Csakhát ezt az árlistájukon nem fogják leírni. Megkereshetsz valami komolyabb embert ott, aki pár, vagy pártíz millióért talán szóbaáll veled.
|
szomb. nov. 17, 2007 9:56 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
toky11 írta: Tehát arra akartam kilyukadni hogy szerintem nem a voga adta a szakvéleményt.
hanem a Turnovszky.
|
pén. nov. 16, 2007 13:04 |
|
|
toky11
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 03, 2004 19:58 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: kakao mellett
|
Tehát arra akartam kilyukadni hogy szerintem nem a voga adta a szakvéleményt.
|
pén. nov. 16, 2007 10:05 |
|
|
toky11
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 03, 2004 19:58 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: kakao mellett
|
asdf_ írta: OFF toky11 írta: Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de a vodafone nem csak postás szerepet vállal? Nem, mivel a voda adta el a keszuleket a vevonek, a koztuk letrejott szerzodes alapjan (nem az elofizetesi!, hanem a keszulek eladasara vonatkozo) a jotallasra az elado szerv a kotelezett. Meg ha garijegy van akkor is. Annak folyomanya mindossze annyi, hogy megvalaszhatod, hogy a vasarlas helyere, vagy a kijelolt szervizbe viszed javittatni a telefont, no meg hogy a szerviz minden cselekedeteert jogilag az eladoszerv felel. ON
Ok ezt tudtam. De a voda minden leadott készüléket a márkaszervizbe postáz. Természetesen tudom hogy a voda adja a garit. De ő nem csavaroz,tisztit stb. Ez a szakszerviz dolga.
|
pén. nov. 16, 2007 9:57 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
OFF
toky11 írta: Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de a vodafone nem csak postás szerepet vállal?
Nem, mivel a voda adta el a keszuleket a vevonek, a koztuk letrejott szerzodes alapjan (nem az elofizetesi!, hanem a keszulek eladasara vonatkozo) a jotallasra az elado szerv a kotelezett. Meg ha garijegy van akkor is. Annak folyomanya mindossze annyi, hogy megvalaszhatod, hogy a vasarlas helyere, vagy a kijelolt szervizbe viszed javittatni a telefont, no meg hogy a szerviz minden cselekedeteert jogilag az eladoszerv felel.
ON
|
pén. nov. 16, 2007 9:03 |
|
|
toky11
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 03, 2004 19:58 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: kakao mellett
|
Még valami:
Ki adta a szakvéleményt? Munkalap,stb.
|
pén. nov. 16, 2007 7:12 |
|
|
toky11
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 03, 2004 19:58 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: kakao mellett
|
Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de a vodafone nem csak postás szerepet vállal? Tehát ha panaszod van akkor elküldi a szakszervizbe majd Ő megmondja hogy mi az ábra. Nem?
Mivel a vodának nincs szervizháttere csak csomagküldő szerepet játszik.
Szerintem.
|
pén. nov. 16, 2007 7:01 |
|
|
toky11
arany tag
Csatlakozott: vas. okt. 03, 2004 19:58 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: kakao mellett
|
Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de a vodafone nem csak postás szerepet vállal? Tehát ha panaszod van akkor elküldi a szakszervizbe majd Ő megmondja hogy mi az ábra. Nem?
Mivel a vodának nincs szervizháttere csak csomagküldő szerepet játszik.
Szerintem.
|
pén. nov. 16, 2007 7:01 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
viktorio írta: Gyorskérdés: vitamaxos régi előfizetőknek lehet kedvezményesen venni új telefont (mint a pannon bónusznál, évek szerint és forgalom arányában meghatározott áron) a kiadott listaárnál kedvezőbben? Nem.
A kokurenciánál is csak parasztvakításként létezik ilyen.
|
csüt. nov. 15, 2007 23:47 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
T68m írta: ez egy nagyon szép történet, csak az a "kis" hibája, hogy miután a nokija (mint jótállásra kötelezett) kijavította a készüléket, így már nem hibás a termék és ezért a vodafone sem kötelezhető "árleszállításra".
Hmmm. Lelkesen fogyasztovedek, de valahogy en is erre jutottam
szerk: annyi aprosagot megjegyeznek, hogy szerintem a nokia a jotallasra kotelezett teljesitesi segedje. A jotallasra kotelezett, az elado szerv. De jelen esetben ez kabe tokmindegy
|
csüt. nov. 15, 2007 22:32 |
|
|
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
Jól értettem, megvetted a hibás készüléket, gariban megjavitották és még árleszállitást is adott a voda? Ügyes
szerk.
Igy jár az ember ha lassan olvas és ir, lemarad
|
csüt. nov. 15, 2007 22:21 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
laca85 írta: Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban és azért regisztráltattam magam, mert a következõ tapasztalatomat szeretném veletek megosztani, hátha valakinek segít.
Néhány hete vettem egy Nokia 6300 készüléket a Vodafone-ál. Otthon próbálgatás közben feltûnt, hogy a készülék egyik oldalán a hát- és az elõlap nem illeszkedett egymáshoz rendesen, vagyis az egyik oldalon a telefon szabályosan mozgott egy kicsit. Másnap vissza is vittem a márkaboltban, ahol két eladó is megnézte a készüléket. Látták õk is, hogy az illesztés nem tökéletes az egyik oldalon, így szó nélkül visszavették a készüléket azzal, hogy a cserekészüléket küldik, mert éppen nincs ilyen telefonjuk raktáron. Két hét múlva jött az sms, hogy mehet a telefonért. A márkaboltban azonban kiderült, hogy a mocskos Vodafone-szerviz új készüléket nem küldött, a meglévõt pedig meg sem javították, mert álláspontjuk szerint ez benne van a hibahatárban. Ezt a tényt a márkaboltban jegyzõkönyvbe vetettem, az egyik eladó még nyilatkozott is, hogy számára is érthetetlen ez, hiszen még õ is látja, hogy kicsit lötyög a hátlap az egyik oldalon. Minden esetre fogtam a telefont és elvittem a Nokia boltba, ahol szintén azt mondták, hogy ezt csak a vak nem láthatja, hogy a készülék hibás. Bevették a készüléket, másfél hét múlva kijavítva visszakaptam.
Ezt követõen leültem a számítógép mögé és írtam a Vodafone-nak egy levelet, amelyben egyrészt vázoltam a történteket, valamint azt, hogy a Nokia képes volt a telefont megjavítani. Mellékeltem továbbá a Vodafone-jegyzõkönyvet, amelyben rögzítésre került, hogy a márkaboltban is hibásnak vélték a telefont, valamint mellékeltem a Nokia szervizpapírját, amelybõl konkrétan kiderült, hogy hibás volt a termék. Ez után – a Polgári törvénykönyv, valamint a fogyasztási cikkekre vonatkozó rendeletben foglaltaknak megfelelõen – árleszállítást kértem a Vodafone-tól azzal, hogy ha nem ajánlanak megfelelõ árleszállítást és nem tesznek eleget a törvényben foglalt kötelezettségüknek, úgy jogi úton kívánom rendezni az ügyet. Miután kezemben volt egy számomra kedvezõ Vodafone-jegyzõkönyv és a készülék hibás mivoltát igazoló Nokia szervizigazolás, tudtam hogy sok veszíteni valóm nincs. Ezt úgy látszik a Vodafone is így gondolhatta, mert néhány napos kivizsgálás után jött a pozitív válasz e-mailben, hogy a telefon árát „megfelelõen” leszállítják.
Tehát ha ti is belecsúsztok ilyenbe, akkor javaslom, hogy vetessetek fel errõl jegyzõkönyvet a Vodafone-márkaboltban, ha van mód rá, akkor vigyétek el a telefont garanciálisan javítatni a gyártó márkaboltjába (pl. Nokia, Sony Ericsson) és ezt követõen higgadtan, de határozottan érvényesítsétek fogyasztói igényeiteket a Vodafone-al szemben.
Üdv.
Laca
ez egy nagyon szép történet, csak az a "kis" hibája, hogy miután a nokija (mint jótállásra kötelezett) kijavította a készüléket, így már nem hibás a termék és ezért a vodafone sem kötelezhető "árleszállításra".
|
csüt. nov. 15, 2007 22:15 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
laca85 írta: Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban és azért regisztráltattam magam, mert a következő tapasztalatomat szeretném veletek megosztani, hátha valakinek segít.
Néhány hete vettem egy Nokia 6300 készüléket a Vodafone-ál. Otthon próbálgatás közben feltűnt, hogy a készülék egyik oldalán a hát- és az előlap nem illeszkedett egymáshoz rendesen, vagyis az egyik oldalon a telefon szabályosan mozgott egy kicsit. Másnap vissza is vittem a márkaboltban, ahol két eladó is megnézte a készüléket. Látták ők is, hogy az illesztés nem tökéletes az egyik oldalon, így szó nélkül visszavették a készüléket azzal, hogy a cserekészüléket küldik, mert éppen nincs ilyen telefonjuk raktáron. Két hét múlva jött az sms, hogy mehet a telefonért. A márkaboltban azonban kiderült, hogy a mocskos Vodafone-szerviz új készüléket nem küldött, a meglévőt pedig meg sem javították, mert álláspontjuk szerint ez benne van a hibahatárban. Ezt a tényt a márkaboltban jegyzőkönyvbe vetettem, az egyik eladó még nyilatkozott is, hogy számára is érthetetlen ez, hiszen még ő is látja, hogy kicsit lötyög a hátlap az egyik oldalon. Minden esetre fogtam a telefont és elvittem a Nokia boltba, ahol szintén azt mondták, hogy ezt csak a vak nem láthatja, hogy a készülék hibás. Bevették a készüléket, másfél hét múlva kijavítva visszakaptam.
Ezt követően leültem a számítógép mögé és írtam a Vodafone-nak egy levelet, amelyben egyrészt vázoltam a történteket, valamint azt, hogy a Nokia képes volt a telefont megjavítani. Mellékeltem továbbá a Vodafone-jegyzőkönyvet, amelyben rögzítésre került, hogy a márkaboltban is hibásnak vélték a telefont, valamint mellékeltem a Nokia szervizpapírját, amelyből konkrétan kiderült, hogy hibás volt a termék. Ez után – a Polgári törvénykönyv, valamint a fogyasztási cikkekre vonatkozó rendeletben foglaltaknak megfelelően – árleszállítást kértem a Vodafone-tól azzal, hogy ha nem ajánlanak megfelelő árleszállítást és nem tesznek eleget a törvényben foglalt kötelezettségüknek, úgy jogi úton kívánom rendezni az ügyet. Miután kezemben volt egy számomra kedvező Vodafone-jegyzőkönyv és a készülék hibás mivoltát igazoló Nokia szervizigazolás, tudtam hogy sok veszíteni valóm nincs. Ezt úgy látszik a Vodafone is így gondolhatta, mert néhány napos kivizsgálás után jött a pozitív válasz e-mailben, hogy a telefon árát „megfelelően” leszállítják.
Tehát ha ti is belecsúsztok ilyenbe, akkor javaslom, hogy vetessetek fel erről jegyzőkönyvet a Vodafone-márkaboltban, ha van mód rá, akkor vigyétek el a telefont garanciálisan javítatni a gyártó márkaboltjába (pl. Nokia, Sony Ericsson) és ezt követően higgadtan, de határozottan érvényesítsétek fogyasztói igényeiteket a Vodafone-al szemben.
Üdv.
Laca
Laca! Üdvözlünk köreinkben!
Köszönjük szépen a korrekt és higgadt hangvételű tájékoztatást! És egyben gratulálunk a sikeredhez!
Mai naptól te vagy az etalon a vas-tagok között!
|
csüt. nov. 15, 2007 22:13 |
|
|
laca85
vas-tag
Csatlakozott: csüt. nov. 15, 2007 21:14 Hozzászólások: 1
|
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumban és azért regisztráltattam magam, mert a következő tapasztalatomat szeretném veletek megosztani, hátha valakinek segít.
Néhány hete vettem egy Nokia 6300 készüléket a Vodafone-ál. Otthon próbálgatás közben feltűnt, hogy a készülék egyik oldalán a hát- és az előlap nem illeszkedett egymáshoz rendesen, vagyis az egyik oldalon a telefon szabályosan mozgott egy kicsit. Másnap vissza is vittem a márkaboltban, ahol két eladó is megnézte a készüléket. Látták ők is, hogy az illesztés nem tökéletes az egyik oldalon, így szó nélkül visszavették a készüléket azzal, hogy a cserekészüléket küldik, mert éppen nincs ilyen telefonjuk raktáron. Két hét múlva jött az sms, hogy mehet a telefonért. A márkaboltban azonban kiderült, hogy a mocskos Vodafone-szerviz új készüléket nem küldött, a meglévőt pedig meg sem javították, mert álláspontjuk szerint ez benne van a hibahatárban. Ezt a tényt a márkaboltban jegyzőkönyvbe vetettem, az egyik eladó még nyilatkozott is, hogy számára is érthetetlen ez, hiszen még ő is látja, hogy kicsit lötyög a hátlap az egyik oldalon. Minden esetre fogtam a telefont és elvittem a Nokia boltba, ahol szintén azt mondták, hogy ezt csak a vak nem láthatja, hogy a készülék hibás. Bevették a készüléket, másfél hét múlva kijavítva visszakaptam.
Ezt követően leültem a számítógép mögé és írtam a Vodafone-nak egy levelet, amelyben egyrészt vázoltam a történteket, valamint azt, hogy a Nokia képes volt a telefont megjavítani. Mellékeltem továbbá a Vodafone-jegyzőkönyvet, amelyben rögzítésre került, hogy a márkaboltban is hibásnak vélték a telefont, valamint mellékeltem a Nokia szervizpapírját, amelyből konkrétan kiderült, hogy hibás volt a termék. Ez után – a Polgári törvénykönyv, valamint a fogyasztási cikkekre vonatkozó rendeletben foglaltaknak megfelelően – árleszállítást kértem a Vodafone-tól azzal, hogy ha nem ajánlanak megfelelő árleszállítást és nem tesznek eleget a törvényben foglalt kötelezettségüknek, úgy jogi úton kívánom rendezni az ügyet. Miután kezemben volt egy számomra kedvező Vodafone-jegyzőkönyv és a készülék hibás mivoltát igazoló Nokia szervizigazolás, tudtam hogy sok veszíteni valóm nincs. Ezt úgy látszik a Vodafone is így gondolhatta, mert néhány napos kivizsgálás után jött a pozitív válasz e-mailben, hogy a telefon árát „megfelelően” leszállítják.
Tehát ha ti is belecsúsztok ilyenbe, akkor javaslom, hogy vetessetek fel erről jegyzőkönyvet a Vodafone-márkaboltban, ha van mód rá, akkor vigyétek el a telefont garanciálisan javítatni a gyártó márkaboltjába (pl. Nokia, Sony Ericsson) és ezt követően higgadtan, de határozottan érvényesítsétek fogyasztói igényeiteket a Vodafone-al szemben.
Üdv.
Laca
|
csüt. nov. 15, 2007 21:36 |
|
|
viktorio
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 81 Tartózkodási hely: RétesFehérVár
|
Gyorskérdés:
vitamaxos régi előfizetőknek lehet kedvezményesen venni új telefont (mint a pannon bónusznál, évek szerint és forgalom arányában meghatározott áron) a kiadott listaárnál kedvezőbben?
|
csüt. nov. 15, 2007 21:06 |
|
|
milestone
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 230
|
KOCsi írta: http://www.vodafone.hu/egyeni/vodafonerol/udvozlunk/hataron_tul_hu.html
A Határon túl opció megrendelhető az Online Ügyfélszolgálaton, a WAP-on vagy a 1270-es ügyfélszolgálati számon.
Online üfszolin valóban nincsen ilyen opció, msot néztem én is. Szóval marad a wap, vagy megpróbálod újra hívni őket. Igen, ezeket és is megtaláltam, köszi. Érdekes, ma viszont nagyon gyorsan fogadták a hívásom. Rákérdeztem, SMS-ben csak a Vitamaxosok rendelhetik meg a HT tarifacsomagot (nem opciót), előfizetéssel nem lehet az opciót aktiválni, lemondani (SMS-ben). Nem logikus, más opciót lehet.
|
csüt. nov. 15, 2007 18:47 |
|
|
KOCsi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 133
|
http://www.vodafone.hu/egyeni/vodafoner ... ul_hu.html
A Határon túl opció megrendelhető az Online Ügyfélszolgálaton, a WAP-on vagy a 1270-es ügyfélszolgálati számon.
Online üfszolin valóban nincsen ilyen opció, msot néztem én is. Szóval marad a wap, vagy megpróbálod újra hívni őket.
|
csüt. nov. 15, 2007 18:29 |
|
|
milestone
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 230
|
Másfél órája próbálok megrendelni egy szolgáltatást, és mivel a neten nem találtam arra vonatkozó információt, hogy az Online ügyfélszolgálaton hogyan tehetem ezt meg, így 80 perce várok a telefonos ügyfélszolgálatra, hogy méltoztassanak már végre fogadni a hívásom!!! 60 perc után meg is szakította a rendszer a hívást természetesen, így kezdhettem elölről.
Elképesztő! Előfordult már 30-50 perc, de ilyen még soha. Valakinek volt még hasonló tapasztalata?
Tudja valaki, hogyan lehet SMS-ben megrendelni, ill. lemondani a Határon túl opciót? Az Online ügyfélszolgálat felületén ez nem szerepel.
|
szer. nov. 14, 2007 19:58 |
|
|
Vikingboy
arany tag
Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05 Hozzászólások: 354
|
Hát igen... a tipikus voda hozzá állás
|
hétf. nov. 05, 2007 20:49 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Erre már sokan várnak régóta...és azóta sem történt semmi. Egyszer talán ígértek valamit a voda részéről, de sehun sámli
|
hétf. nov. 05, 2007 14:21 |
|
|
Vikingboy
arany tag
Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05 Hozzászólások: 354
|
Sziasztok!
Valakinek nincs arról infója, hogy a vodánál várható egy olyan hasonló rendszer mint a pannonnál a PannOnline, ahol meglehet tekinteni a a hívásrészletezést meg hasonló dolgokat elintézni? Azt tudom, hogy a céges előfizusoknak van valami, de jó lenne ha az egyéni előfizetőknek is lenne hasnló lehetőség.
|
hétf. nov. 05, 2007 13:16 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Rozso írta: Mi lett a Vitamax netrendelővel? A hétvégén megyek haza Magyarorszégra és most innen meg akartam rendelni netről a wap-ot, de nem találom sehol se a netrendelőt. Megszűnt ez a lehetőség?
http://www.vodafone.hu/egyeni/segithetu ... at_hu.html
Látom feltette Vizsla is. Lassú vagyok...
|
hétf. okt. 29, 2007 21:12 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Rozso írta: Mi lett a Vitamax netrendelővel? A hétvégén megyek haza Magyarorszégra és most innen meg akartam rendelni netről a wap-ot, de nem találom sehol se a netrendelőt. Megszűnt ez a lehetőség? Talán ha nem a könyvjelződet használnád, hanem nézelődnél az oldalon, rájönnél, hogy totál megváltozott.
https://secure.vodafone.hu/online_ugyfe ... AX_hu.html
|
hétf. okt. 29, 2007 21:11 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Hagyd csak, szegényke h.lye. Amúgy meg ilyenkor hol van Macika, és a fórumszabályzat szajkózása a személyeskedésekről?
|
hétf. okt. 29, 2007 21:08 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Mi lett a Vitamax netrendelővel?
A hétvégén megyek haza Magyarorszégra és most innen meg akartam rendelni netről a wap-ot, de nem találom sehol se a netrendelőt.
Megszűnt ez a lehetőség?
|
hétf. okt. 29, 2007 20:58 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
hblz írta: Nem tudja vki, hogy honnan lehetne beszerezni a One magazin 2007 márciusi és áprilisi számát? Ezek pont nincsenek fent az oldalukon és úgy emlékszem mintha ezekben lenne benne egy akció, miszerint ha regisztrálok akkor ingyen kapok F1 híreket. Hát persze, hogy kiszámlázták.
Nyugi. majd azt mondják, hogy: "igen, a regisztráció valóban ingyenes, de a fogadott sms-ek pénzbe kerülnek" . tipikus.
Ebydr. Hogyan megy bele a telefon hangszórójába a fülzsír? Olyat még nem láttam, hogy valakinek patakokban folyna a fülzsírja. De ha így is lenne, a javítást el kellene végezni, maximum a tisztítást felszámolni. hiszen a garanciális telefon nem szedhető szét tisztítási célzattal sem.
|
hétf. okt. 29, 2007 9:45 |
|
|
Ebydr
arany tag
Csatlakozott: kedd júl. 05, 2005 13:18 Hozzászólások: 258
|
Vizsla írta: Ha leadom a készüléket szervizbe, hogy lassú a szoft, torz a hangszóró, és ki kéne tisztíttatni, s ez mind a javítási lapra is fel lett véve, akkor miért úgy kapom vissza, hogy csak a szoft lett frissítve, tisztítva nem?
Megnéztük, és a fülzsírja tömítette el a hangszórót. Nem garanciális hiba. Ezért lábjegyzetként odaírtuk, hogy mind a hangszóró, mind a fültisztítás az Ön feladata.
|
vas. okt. 28, 2007 23:50 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Ha leadom a készüléket szervizbe, hogy lassú a szoft, torz a hangszóró, és ki kéne tisztíttatni, s ez mind a javítási lapra is fel lett véve, akkor miért úgy kapom vissza, hogy csak a szoft lett frissítve, tisztítva nem?
|
vas. okt. 28, 2007 10:47 |
|
|
Atombalu
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 16, 2005 17:04 Hozzászólások: 672
|
szeretem a vodafone-t, de tenyleg még problémám nem volt velük, de próbáltam aranyszámot vásárolni és az nem sikerült
Eloszor kertem oket, h had vehessem meg pl. a 06705000000 , mert ha felhivom azt mondja az automata, h még nincs hozzárendelve egy előfizetőhöz sem. probálkozott a csaj meg minden, aztán 36 ! percre rá egy kolegája azt mondta, h ezek a számok mind elkeltek már "évtizedek óta" erdekes,,,
aztán mondta, h felajánl párat, amiket kidob neki a gép pl. 06705677867 ekkor mar tudtam, h nem lesz semmi az egeszbol.
úgyhogy várom a negyedik szolgáltatót itthon és megpróbálok elsőként venni egy jó számot.
jah és még vmi, kertem oket, h e-mailben küldjenek ha nem is tobb száz, de legalább egy 10 jól megjegyezheto aranyszámot, ami nem foglalt,de azt sajnos nem tudták technikailag megoldani
úgyhogy most fekete pont a vodanak
|
kedd okt. 23, 2007 18:33 |
|
|
Know
ezüst tag
Csatlakozott: pén. júl. 13, 2007 8:09 Hozzászólások: 96
|
Ehh. Szerettem volna ma rendelni valamilyen internet csomagot az anyósomnak. Az automata tájékoztatóban hallom, hogy létezik az Internet 50, 1998.- Ft-ért. Küldöm a net50 SMS-t, jön vissza válasz, hogy ez már nem rendelhető.
Felhívom az ügyfélszolgálatot, ahol a hölgyike nagy nehezen megérti, hogy mit szeretnék megtudni, majd 10 perc alatt kideríti, hogy ez a csomag már nem létezik. Udvariasan megköszönöm a segítségét, majd jelzem, hogy esetleg célszerű lenne az IVR-ből kiszedni ezt a tájékoztatót. Kb. 30 másodperc döbbent csend volt a vonal túlvégén...
|
kedd okt. 23, 2007 17:14 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|