Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: csüt. márc. 28, 2024 15:11



Hozzászólás a témához  [ 726 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő
Linux - Kezdő vagyok! 
Szerző Üzenet
Hozzászólás Re: Linux - Kezdő vagyok!
Sziasztok!

Pár hasznos link a kezdőknek:
Miért jobb a Linux? Kép
A különböző Linux rendszerek családfája, a kép kissé már elavult 2. éves
Terminál parancsok rövid bemutatása
Leggyakrabban keresett megoldások
Hasznos információk a telepítésről
Linux programok telepítése,
Linux hogyan-ok
Gyakori Linux problémák és megoldások
Segítségnyújtás abszolút kezdőknek, profiktól:
Oktató videó a Linux alapokról
Linux Mint kis disztribúció, nagy siker
Öreg vagy nem túl erős gépekre ajánlott operációs rendszer, semmit nem kell utólag teleépítgetni csak a legújabb alkalmazásokat használni.
Egy szédületesen gyors pehelysúlyú, gyenge gépekre is jó, könnyen konfigurálható Debian Linux, teljes magyar lokalizációval. MX-14.2 32.bites ISO letöltése
A Salix Linux éles rendszerként telepítve szintén Villámgyors.
Egy korszerű könnyen használható, gyors operációs rendszer: Linux Mint Debian Edition XFCE 64 bit remaster, több beépített extrával.


szomb. jan. 24, 2015 21:56
ezüst tag

Csatlakozott: kedd jan. 04, 2011 19:05
Hozzászólások: 37
Hozzászólás Re: Linux - Kezdő vagyok!
Sziasztok!

Felteszem itt is a kérdésem, sajnos eddig nem kaptam érdemi választ sehol :(