Szerző |
Üzenet |
Ghostdog
ezüst tag
Csatlakozott: pén. júl. 16, 2004 11:38 Hozzászólások: 60 Tartózkodási hely: Szeged
|
Hello 4!
Én szegedi vagyok, de nem szegedre járok, hanem Kecsóra a GAMF-ra.
Igy nem mond neked semmit Coulibaly Sekou Tidiani tanárúr neve
Kipróbáltam amit irtál, jól megy! (hogy a fenébe nem gondoltam erre
)
A változókról egy keveset:
kijelolt = int tipusú változó, ami azt tárolja, hogy melyik számra kattintottam
kijelolt_str = string tipusú változó, mert csak igy tudtam kiirattatni.
szoveg = egy editbox-hoz rendelt objektum (remélem igy hivják)
kep = egy X-es képhez rendelt objektum, hogy tudjam a helyét változatatni
szamok[x] = egy struktúra tömb, ami a képen található számok széleinek pozicióját tárolja.
Talán ennyi.
(van esetleg állandó neted és használsz valami csevegő progit?? Msn,icq??)
Jó lenne, ha tudnánk tartani a kapcsolatot, mert úgy érzem, hogy nem ártana ha lenne valaki aki egy kicsit jobban ért hozzá mint én
Köszi, és hello
Ghost
|
szer. márc. 16, 2005 13:16 |
|
|
4
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 85 Tartózkodási hely: Szeged, Zápor József Kávézója
|
Ghostdog írta: most nézem 4! Te is szegedi vagy
Igen
szinten SZTE TTK???? En PM.
Ki volt, aki lapasszolta a valasztott temadat???? Csak azert, mert nekem a kov. feleveben kellene elkeszitenem a szakdogat es nem artana tudni
a csomo kijelolt==x helyett probald meg az if (kijelolt > 0 && kijelolt < 10)-et Elvileg ennek mukodnie kellene.
lecci egy picit kommentezd mar a progit, mert igy nehezen ertem(valtozok tipusa, mit kellene csinalni....)
Udv
Karesz
|
kedd márc. 15, 2005 22:28 |
|
|
Ghostdog
ezüst tag
Csatlakozott: pén. júl. 16, 2004 11:38 Hozzászólások: 60 Tartózkodási hely: Szeged
|
most nézem 4!
Te is szegedi vagy
|
kedd márc. 15, 2005 13:55 |
|
|
Ghostdog
ezüst tag
Csatlakozott: pén. júl. 16, 2004 11:38 Hozzászólások: 60 Tartózkodási hely: Szeged
|
Sikerült megoldani, csak nem épp elegáns.
Ez ebben a kis próba progiban még jó, de a véglegesben nem lesz az
Kód: if((kijelolt==1)||(kijelolt==2)||(kijelolt==3)||(kijelolt==4)||(kijelolt==5)||(kijelolt==6)||(kijelolt==7)||(kijelolt==8)||(kijelolt==9)||(kijelolt==10)) { itoa(kijelolt,kijelolt_str,10); szoveg->SetWindowText(kijelolt_str); kep->SetWindowPos(NULL,szamok[kijelolt-1].xb,szamok[kijelolt-1].yf,0,0,SWP_NOSIZE | SWP_NOZORDER); kep->ShowWindow(SW_SHOW); } else { szoveg->SetWindowText(""); kep->ShowWindow(SW_HIDE); }
Ez az OnLButtonDown függvényben van.
Igy most jól működik.
Az előző változatban az sok kijelolt==1||kijelolt==2 helyett csak az volt, hogy ha kijejlolt>0.
Nyilván ez nem tetszett neki.
Csak a véglegesben mivel 80 szám van, ez nem épp jó megoldás, szerintem
És köszi, hogy válaszoltál.
|
kedd márc. 15, 2005 13:53 |
|
|
4
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 85 Tartózkodási hely: Szeged, Zápor József Kávézója
|
Ha lehet rakj be forrast, mert igy nem sokat tudunk segiteni.
vagy
probald meg kiszedni a gyanus sorokat,h be tudd loni a hiba helyet.
|
kedd márc. 15, 2005 11:20 |
|
|
Ghostdog
ezüst tag
Csatlakozott: pén. júl. 16, 2004 11:38 Hozzászólások: 60 Tartózkodási hely: Szeged
|
koszi 4 a biztatást.
Örültem, hogy végül ilyen témát tudtam kapni, mert az előre választott témámat a konzulens a határidő előtt 3 nappal elpasszolta.
Akkor kellet gyorsan új témát keresnem.
Lehet, hogy **** választás volt, de most már mindegy.
A nem azt csinálja azt jelenti, hogy :
Egy Keno Programot kellene csinálnom.
Emiatt csináltam egy kis próba progit.
Csak annyit csinál, hogy van egy kép (a keno szelvány 1-10-ig).
Ezen állapitja meg, hogy melyik négyzetbe kattintok és oda tesz egy béna X-et és alul kiirja, hogy melyik szám volt.
Ez a debugosba jól működik, viszont ha a release-esben olyan helyre kattintok, ahol nincs négyzet akkor kifagy.
A debugosban ebben az esetben az addig kirajzolt X képet elrejti és ahol a számot mutatni nem ir ki semmit.
Hát ennyi lenne
|
szomb. márc. 12, 2005 16:09 |
|
|
4
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 85 Tartózkodási hely: Szeged, Zápor József Kávézója
|
Re: Visul c++
Ghostdog írta: Hello mindenki! Bocsi, hogy belepofázok a topikba Nekem is a visual c++-al lenne egy kis gondom. Ebben csinálgatom a szakdogát és most egy olyan pontra értem, hogy nem tudom, hogy mit csináljak. Mi a különbség a debug módú forditás és a release módú között. A debug valtozat csak tesztelesre valo (tartalmaz olyan adatokat, amik megkonnyitik a debug-ot). A release valtozat a publikalhato, vegso valtozat (gyorsabb ...). Ghostdog írta: Ha debug módban forditom le, akkor jól műkődik a cucc, csak ha máshol meg akarom nézni, ahol nincs telepitve visual c, akkor nem indul el. MFC42D.dll ezt a dll-t hiányolja.
Ez a dll az MFC debug valtozata. Ghostdog írta: Viszont ha Release módban forditom akkor már működik máshol is, viszon még nálam se azt csinálja amit kéne neki.
Valszeg vmi hiba van a forrasban, ami miatt nem azt csinalja a release valtozat, amit Te elvarsz tole. Mi a tema, hibajalenseg....
Ha ennyire nem vagod a VC-t, akkor lehet,h mas szakdogat kellett volna valasztani. Nem sertes akart lenni csak egy tanacs
Udv
Karesz
|
szer. márc. 09, 2005 21:12 |
|
|
+vakundok+
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 84
|
Hmm. Csak találgatok. A dlleket a projekt elején statikusan linkelted? (Hinnye, be szép magyar mondat.) Nem adtál hozzá saját libeket?
Õõõ, pontosan mit értesz az alatt, hogy mást csinál?
|
szer. márc. 09, 2005 18:22 |
|
|
Ghostdog
ezüst tag
Csatlakozott: pén. júl. 16, 2004 11:38 Hozzászólások: 60 Tartózkodási hely: Szeged
|
Visul c++
Hello mindenki!
Bocsi, hogy belepofázok a topikba
Nekem is a visual c++-al lenne egy kis gondom.
Ebben csinálgatom a szakdogát és most egy olyan pontra értem, hogy nem tudom, hogy mit csináljak.
Mi a különbség a debug módú forditás és a release módú között.
Ha debug módban forditom le, akkor jól műkődik a cucc, csak ha máshol meg akarom nézni, ahol nincs telepitve visual c, akkor nem indul el.
MFC42D.dll ezt a dll-t hiányolja.
Viszont ha Release módban forditom akkor már működik máshol is, viszon még nálam se azt csinálja amit kéne neki.
A forráskód nem változott csak a forditás.
Miért van ez???
Van erre megoldás, hogy úgy működjön máshol is mint nálam debug módban???
Előre is köszi
|
szer. márc. 09, 2005 13:45 |
|
|
4
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 85 Tartózkodási hely: Szeged, Zápor József Kávézója
|
cartman123 írta: Nem tudtok valakit aki elvállalná egy szakdolgozat elkészítését C++-ban!Persze nem ingyen!/Miskolc/
mirol lenne szo?? (hersoft(kukac)freemail.hu)
Udv
Karesz
|
kedd feb. 08, 2005 23:14 |
|
|
cartman123
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. feb. 03, 2005 18:00 Hozzászólások: 86
|
Nem tudtok valakit aki elvállalná egy szakdolgozat elkészítését C++-ban!Persze nem ingyen!/Miskolc/
|
csüt. feb. 03, 2005 18:09 |
|
|
+vakundok+
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 84
|
Hmm, visszatörölgetéssel (kommenteléssel) sikerült megtalálnom a hiba forrását. Sikerült rá megoldást találnom, csak némileg kényelmetlenebbé teszi az életem.
Elõször is, a projekt üres projektként indult, merthogy DirectXet tanulok vele. Úgy gondoltam, hogy az egyszerûség okán CString osztályt fogok használni szövegtárolásra. A súgó azt írja, hogy ehhez az Afx.h-t kell belefoglalni. Megtettem. Szétcseszte. Eredményt lásd az elsõ hozzászólásban.
De hogy miért? Nem tudom.
Mindenesetre, köszönöm mindazoknak, akik legalább eltöprengtek rajta!
Üdv:
vakundok
UI: Persze ha valaki tudja a választ, írja meg, okosodni sosem árt!
|
szer. nov. 10, 2004 15:51 |
|
|
+vakundok+
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 84
|
A lib- eket a projekt beállításánál hozzá tudom adni, de ha pl külön beírom ezt a libet, akkor sem változik semmi. Szerintem nem az hiányzik, hanem ott bukik ki a hiba.
|
szer. nov. 10, 2004 14:37 |
|
|
susnye
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 17
|
Ha jól emléxem, akkor borlnadban ezt a USELIB paranccsal lehet megoldani:
USELIB "<lib fájl>";
Persze nem biztos, hogy MS-éknél is így van.
|
szer. nov. 10, 2004 13:25 |
|
|
+vakundok+
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 84
|
Visual C++ segítség
Linking...
nafxcwd.lib(thrdcore.obj) : error LNK2001: unresolved external symbol __endthreadex
nafxcwd.lib(thrdcore.obj) : error LNK2001: unresolved external symbol __beginthreadex
Debug/Háttérpróba1.exe : fatal error LNK1120: 2 unresolved externals
Error executing link.exe.
Erre tud valaki valami okosságot mondani?
Milyen projektbeállítást kellene megváltoztatni/hozzáadni?
|
szer. nov. 10, 2004 12:55 |
|
|