Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szomb. ápr. 27, 2024 19:22



Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
SD vs. MMC 
Szerző Üzenet
gyémánt tag

Csatlakozott: csüt. feb. 10, 2005 14:43
Hozzászólások: 1538
Tartózkodási hely: Kocsma :)
Hozzászólás 
cyberbull írta:
Babajaga írta:
Itt nem a kártya kompatibilitásáról van szó, hanem a telefon és a gépéről! Minden gép kezelési utasítása figyelmeztet, hogy ne használjunk más gépben használt kártyát! A gépben kell megformázni! Ez hazardírozás, és teljesen felesleges! Az is előfordult hogy két azonos gépben nem működött tökéletesen a kártya mert az alkatrészeknek is van értékbeli eltérése, (szórása).



Hy!

Még kezdő vagyok ilyen dolgokban. De szeretnék érdeklődni. Tehát akkor az MMC kártyák akkor belemennek az SD foglalatba és azokat tudják is használni a pl. fényképezőgépek. De fordítva ez nem igaz ugye? És az MMC kártya nem "lötyög" az SD foglalatban, ezzel megbizhatatlanná téve használatát?


Más... ha belerakunk 1 fényképezőgépbe 1 új kártyát, mondjuk SD-t, akkor azt megkell formázni??? vagy simán, semilyen előzetes beavatkozást nem igényel a használatuk?


Nem próbáltam soha SD kártyát telefonban mert nem használok mobilt, és MMC-t se mert fényképezőgépbe jobb az SD. Az előző hozzászólásokban az volt a lényeg hogy a két készülékben ne használjuk ugyanazt a kártyát mert az adatvesztéshez vezethet. Az új kártyák gyárilag formázva vannak ezért ha gép simán ír rájuk akkor nem kell először megformázni őket.


szomb. dec. 30, 2006 18:02
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szomb. ápr. 09, 2005 19:16
Hozzászólások: 111
Hozzászólás 
Babajaga írta: