|
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 2 hozzászólás ] |
|
Szerző |
Üzenet |
Ronny
vas-tag
Csatlakozott: szer. feb. 27, 2008 8:36 Hozzászólások: 1
|
Ez bizony így volt nálam is. Sajnálatos, hogy 3 év alatt sem "fejezte" be ezt a gusztustalan hagyományt az Invitel, mert engem akkor tévesztettek és vezettek szándékosan félre. T-Com ügyintézőként hívtak fel a vezetékes számomon és hűséges előfizetőnek kimondva ajánlottak fel havi 10 perc ingyenes beszélgetést. Az adataimat visszaellenőrizve csak annyit kérdeztek, hogy akkor aktiválhatják-e a kedvezményt? És semmilyen hűségidőt nem kell aláírnom hozzá. Elfogadtam, majd 3 hét múlva véletlen derült ki, hogy már nem a T-Com felé számlázódik a hívásom és a havidíj felét sem tudtam lebeszélni. Nem mondták, hogy egy kód beütésével tudom majd a T-Com percdíjait ismét használni. Szóval kérdeztem le az egyenlegemet telefonon a T-Com-nál, mire a hölgy közölte, hogy 3 hete az Invitel szerződés él a vonalamon és nekik megy a percdíjaim. Ez után felhívtam az Invitelt, hogy azonnal szedjék le az én általam nem kért szolgáltatásukat. Meg is tették hosszas elnézés kérést követően és a feléjük használt percdíjakat jóváírták, igaz csak 300,- Ft volt. Nem gondoltam volna, hogy ez a mai napig így megy... elég szomorú ez és "pofátlanság"!
|
szer. feb. 27, 2008 8:50 |
|
|
Terminal_szerkeszto
bot
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 858
|
Telefonos nyomulás
Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesületnél (OFE) - tájékoztatták lapunkat - ismét több fogyasztó panaszolta, hogy megtévesztő módszerekkel próbálják őket rávenni régi telefonos előfizetésük újabbra cserélésére. http://www.terminal.hu/cikk.php?article_id=109842
|
szer. feb. 27, 2008 8:50 |
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 2 hozzászólás ] |
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|
|