Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: csüt. máj. 23, 2024 3:15



Hozzászólás a témához  [ 184 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő
Hogyan lehet 'profi' (studio)fotos belolem? 
Szerző Üzenet
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1407
Hozzászólás 
atee83 írta:
Akkor lécci sugd meg, hogy mit ajánl. Miböl legyen a háttér?
És melyik NG könyv ez? Eseteleg egy linket kérhetnék töled?


Larsen, 18 Jan. 2006 09:25...
De sajna nem vág a kérdésedbe. :(
Ismét hangsúlyozom, hogy a sok profi közt, aki bölcsen hallgat, én csak egy lelkes amatőr vagyok, ehhez mértek a tippjeim is. Szerintem általános tipp nincsen, ízlés dolga a drapéria, max annyi, hogy pl. csillogó selymet én nem raknék háttérnek, ahogy kisebb mintás textilt sem, mindkettő elvonja a figyelmet a modellről.


csüt. jan. 19, 2006 13:35
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1407
Hozzászólás 
EasyT írta:
Amugy korabban irtam, hogy egy canon a70-el bohockodom, aminek az eredmenye altalaban vagy egy 'gyonyoruseges' dirket vakus portre vagy
egy nagyon zajos (iso400) sotet kep.
De ekkor legalabb nincs szukseg szemcsezettseg effektre. ;)


Megint mondom, _én_nem_vagyok_profi_ de ha lehet, van 1-2 tippem. Használj segédfényeket, tegyél vmit a vakura, ami szórja a fényt (tejüveg, pl), verd világos felületre a vaku fényét, használj derítést! De ezek csak a minimál dolgok.


csüt. jan. 19, 2006 13:30
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 241
Hozzászólás 
atee83 írta:
Akkor lécci sugd meg, hogy mit ajánl. Miböl legyen a háttér?
És melyik NG könyv ez? Eseteleg egy linket kérhetnék töled?


Bocs, az elobbit nem neked szantam!
Csak egy korabbi flamebol ideztem, es tetszesemet akartam kifejezni.


csüt. jan. 19, 2006 13:02
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:51
Hozzászólások: 147
Hozzászólás