Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: csüt. máj. 23, 2024 15:02



Hozzászólás a témához  [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 152  Következő
VODAFONEGYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
thomas77 írta:
Nem lesz helyette más lehetőség?


Hát, ha lesz is, ez december 1-én fog legkorábban kiderülni, de egyébként én is ebben bízok, mert viszonylag sokan használják/használnák...


kedd nov. 10, 2009 17:43
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1598
Tartózkodási hely: Budapest City
Hozzászólás 
Én is megkaptam az értesítést sms-ben, hogy megszűnik a kedvenc szám rendelhetősége. Hát nem örülök neki túlzottan. Én alkalom szerűen használtam, de mivel ezt decembertől nem tehetem, így kénytelen leszek állandóan előfizetni, vagy hagyom a francba az egészet. Akkor viszont 1 percet sem beszélek a vodás kártyámról. Szerintem ezzel a húzással megint ügyfeleket fog veszíteni a voda.
Nem hiszem el, hogy nem éri meg nekik havi 10 óra egy ezresért, hálózaton belül.
Mind1. Ő dolguk.
Nem lesz helyette más lehetőség?


kedd nov. 10, 2009 10:33
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
panama-boy írta:
Dehogy nem. Pont az előbb írtam, hogy a T-nél van ilyen szolgáltatás. Az más kérdés, hogy nem mindeki számára elérhető. Lényeges különbség.


A V-nél is van egy CAFF nevű szolgáltatás, ahol megadhatsz egy számot (mondjuk csak vodásat lehet), és havidíj nélkül korlátlanul ingyen hívhatod, tehát ha így vesszük, akkor a V-nél sem szűnik meg ez a szolgáltatás...
Más kérdés, hogy ez sem mindenki számára érhető el...


pén. nov. 06, 2009 18:46
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53
Hozzászólások: 327
Hozzászólás 
Felhívtam Neked anyóst és megkérdeztem. Azt mondta, hogy ez a "platinakártyásoknak járó Te+én".


pén. nov. 06, 2009 15:57
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53
Hozzászólások: 327
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
Tehát akkor lényegében a T-nél sincs ilyen szolgáltatás...


Dehogy nem. Pont az előbb írtam, hogy a T-nél van ilyen szolgáltatás. Az más kérdés, hogy nem mindeki számára elérhető. Lényeges különbség.


pén. nov. 06, 2009 15:29
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
panama-boy írta:
Anyósom platinakártyásként megkapta.


Tehát akkor lényegében a T-nél sincs ilyen szolgáltatás...

Én az utóbbi néhány hónapban havi 1500-at szoktam eltelefonálni, ebből 1000 Ft a kedvenc szám, a másik 500 meg a többi hívásom, ebből nem lennék platina kártyás, tehát nem tudok ilyen szolgáltatást igénybe venni a T-nél...


pén. nov. 06, 2009 15:18
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53
Hozzászólások: 327
Hozzászólás 
Anyósom platinakártyásként megkapta. Nem tudom, hogy mi a neve a szolgáltatásnak és hol található a honlapon. Tény, hogy kb. 1 hónappal ezelőtt egy T-s ügyintéző felhívta anyósomat azzal, hogy havi 250 Ft-ért választhat 3 belföldi számot (akár vezetékest, akár Vodást vagy Pannonost), amelyet 50% kedvezménnyel hívhat. Feleségem is Vodás meg én is, de ez nem volt gond. Így a három szám közül kettő már tutti Vodafone-os. :wink:


pén. nov. 06, 2009 15:06
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
siofok00 írta:
A vodának az utolsó versenyképes tarifája az s'cool és a joker plusz volt. Azóta nem tud versenyre kelni árak alapján a T-vel.


Ez sajnos így igaz, viszont fordítva ugyanez van az előfizetéssel kapcsolatban... :wink:


pén. nov. 06, 2009 15:02
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
Nagyon elsiklottunk a kérdésem felett, szóval:

Trabi TM írta:
És milyen néven van ez, mert a honlapon csak a te+én, és a friends kedvezményt találtam meg...


pén. nov. 06, 2009 15:01
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53
Hozzászólások: 327
Hozzászólás 
siofok00 írta:
Igen azokra. Nem vagyok oda az előfizetésért. Nem anyagi okok miatt természetesen, csak így szoktam meg és szeretem tudni, hogy pontosan mire is számíthatok költségekben.


Ha ez megér neked 39 Ft-ot percenként. :wink:


pén. nov. 06, 2009 10:06
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 355
Tartózkodási hely: Siófok
Hozzászólás 
Igen azokra. Nem vagyok oda az előfizetésért. Nem anyagi okok miatt természetesen, csak így szoktam meg és szeretem tudni, hogy pontosan mire is számíthatok költségekben.


csüt. nov. 05, 2009 22:58
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53
Hozzászólások: 327
Hozzászólás 
siofok00 írta:
A vodának az utolsó versenyképes tarifája az s'cool és a joker plusz volt. Azóta nem tud versenyre kelni árak alapján a T-vel.


A kártyás tarifákra gondolsz? Mert az új Plus tarifák szerintem jobbak, mint a T-s Relax tarifák.


csüt. nov. 05, 2009 20:19
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 355
Tartózkodási hely: Siófok
Hozzászólás 
A vodának az utolsó versenyképes tarifája az s'cool és a joker plusz volt. Azóta nem tud versenyre kelni árak alapján a T-vel.


csüt. nov. 05, 2009 19:14
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
siofok00 írta:
Amíg véletlenül le nem merül az egyenlege, pont akkor, amikor levonják a díját...


Ez így igaz, de ez pl velem nem nagyon fordul elő, mert amint 3e alá megy az egyenlegem, töltök rá... :wink:

siofok00 írta:
A vodát ismerve majd jön az új aszf, hogy megszűnik végleg.


Elképzelhető, de pl a sCool sem szűnt még meg, pedig azt is kivonták már vagy 1 éve a forgalomból, akinek még van, és töltögeti a kártyáját, még most is használhatja...


csüt. nov. 05, 2009 14:08
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 355
Tartózkodási hely: Siófok
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
siofok00 írta:
A baratnom edesanyja 70-es es vele hasznalta ezt a "kedvenc szam"opciot.


Használhatja továbbra is, mert csak a megrendelhetősége szűnik meg, akinek aktív a szolgáltatás, és van rajta pénz is, annak továbbra is marad az opció...


Amíg véletlenül le nem merül az egyenlege, pont akkor, amikor levonják a díját... A vodát ismerve majd jön az új aszf, hogy megszűnik végleg.


szer. nov. 04, 2009 20:20
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
panama-boy írta:
Akkor sem érti senki, hogy ezt miért kell kvázi megszüntetni? A T-mobile 3 kedvenc számot kínál és a szolgáltatás fénypontja az, hogy ez a 3 szám bármilyen belföldi mobilszám lehet, tehát nem csak T-s, habem lehet Pannonos és Vodás is.


És milyen néven van ez, mert a honlapon csak a te+én, és a friends kedvezményt találtam meg...


szer. nov. 04, 2009 16:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53
Hozzászólások: 327
Hozzászólás 
Akkor sem érti senki, hogy ezt miért kell kvázi megszüntetni? A T-mobile 3 kedvenc számot kínál és a szolgáltatás fénypontja az, hogy ez a 3 szám bármilyen belföldi mobilszám lehet, tehát nem csak T-s, habem lehet Pannonos és Vodás is.


szer. nov. 04, 2009 12:53
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
siofok00 írta:
A baratnom edesanyja 70-es es vele hasznalta ezt a "kedvenc szam"opciot.


Használhatja továbbra is, mert csak a megrendelhetősége szűnik meg, akinek aktív a szolgáltatás, és van rajta pénz is, annak továbbra is marad az opció...


szer. nov. 04, 2009 12:46
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53
Hozzászólások: 327
Hozzászólás 
Nincs mese, váltani kell. Hála a számhordozásnak már új számot sem kell bevállalni, hanem maradhat a régi, sokak által ismert szám. :wink:


szer. nov. 04, 2009 8:00
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 355
Tartózkodási hely: Siófok
Hozzászólás 
Nekem kb 2db vodafone-os szam van a telefonomban, azok is cegesek, az osszes tobbi kb. 400 szam 30-as vagy 20-as, nem veletlenul...

Mit kezdenek a sok halozaton beluli opcioval??? Nagy semmit!

A baratnom edesanyja 70-es es vele hasznalta ezt a "kedvenc szam"opciot.

Ha jol szamoltam, akkor jelenleg olcsobb prepaid-nel 30-asrol (Domino 7 extra) 70-est hivni, mint ket 70-esnek egymassal beszelni a sajat halozatukon belul beszelni (Standard, Party).

Egyre tobbet adunk.... No comment :D


kedd nov. 03, 2009 23:18
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
"Egyre többet adunk", mi? :roll:
Először 10 órára kurtította, most lelövi. Ez volt az egyetlen értelmes Vitamax extra.

Üdv!


kedd nov. 03, 2009 22:19
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 649
Tartózkodási hely: Veszprém
Hozzászólás 
http://www.vodafone.hu/egyeni/common/segithetunk/ugyfelszolgalat/letoltes/kozlemeny/kozl_09_11_02.pdf
Megszűnik a vitamax kedvenc szám szolgáltatás. :( :(


vas. nov. 01, 2009 16:43
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53
Hozzászólások: 327
Hozzászólás 
check1 írta:
Sziasztok!

Én a Vodafone Ügyfélszolgálatán dolgozom Miskolcon. Mielőtt még nem volt ez az álláslehetőség több hónapon keresztül kerestem munkát.Ebben a régióban az egyik legnagyobb,ha nem a legnagyobb a munkanélküliség. Rólam csak annyit,hogy van egy középfokú német nyelvvizsgám,érettségim. Nem voltak nagy elvárásaim,mindenféle munkát,ahol az elvárásoknak megfeleltem megpályáztam.Ez közel 10 különböző pályázatot jelent. Ezek közül 3 helyről szóltak vissza,de végül azokból sem lett semmi. Szó szerint élet-halál harcok voltak egy raktáros munkáért(min. bér,semmi juttatás,fizikai munka),de abban a pillanatban,ahogy megjelent a munkalehetőség,rengetegen ráugrottak,és a leggyorsabb nyert. Esélyem sem volt semmi munkalehetőségre. A helyi munkaügyi központ rendszeresen tele van. Ehhez hozzátartozik,hogy az egyik áramszolgáltató pár hónapja bocsátott el sok call centeres alkalmazottat. Szóval rengetegen kerestek munkát.

Rátaláltam a Vodafone állásajánlatára,jelentkeztem,2 hét múlva behívtak egy kiválasztásra. Itt kb. 20 ember volt,ebből 5-7 embert választottak ki. Ezzel a leírással csak annyit szeretnék érzékeltetni,hogy akik "lefikázzák,lenézik" az ügyfélszolgálatosokat,azok valamennyire átérezzék,hogy ők milyen helyzetben is vannak. A kiválasztás 3 körös volt,reggel 8-tól délután 4-ig tartott. Minden kör után távozott néhány ember. Az első körben tesztírás volt, a második egy csoportos szituációs gyakorlat, a harmadik egy egyéni szituációs gyakorlat volt. Ha valaki ezeken mind megfelelt,akkor utána egy 3 hónapos képzés vette kezdetét vizsgákkal. Ha ezen is megfelelt az ember,akkor 3 hónap próbaidő következett.Szóval nem egyszerű ide bejutni,és lehet akik az ügyfélszolgálatosokat fikázzák nem is tudnának bekerülni ebbe a munkakörbe.

Rengeteg ember kapott így munkát,megmenekülve az eladósodástól. És ez nem csak egy munka. Ahogy az orientáción is mondták: "presztizs". Tényleg az. Kihívást jelent,a napi problémák megoldása, emiatt nem is monoton,ahogy sokan képzelik. És igenis mindent megpróbálunk megtenni azért,hogy az ügyfelek problémáit megoldjuk ,illetve megfelelő információt nyújtsunk,mivel a fizetésünket is befolyásolja a teljesítményünk.

200 embert elbocsátottak Budapesten. Én laktam ott egy évet. Az én végzettségemmel a fővárosban 2 hetembe került munkát szerezni. Akik pedig a Vodafone-nál dolgoztak,az ő munkatapasztalatukkal,szerintem bármilyen call centeres munkában előnnyel indulnak.

Az egyik kolléga azt is elmondta,hogy ahol az Vodafone irodája volt (Westend) az egyik legmagasabb irodabérlési költséget fizették a fővárosban.

Összességében a Vodafone azzal,hogy itt nyitotta meg az ügyfélszolgálatát,sok emberen segített,hiszen aki nem itt lakik,hanem pl. a fővárosban nem tudja elképzelni,hogy diploma nélkül milyen nehéz helyzetben vannak itt az emberek,és mik a lehetőségek. Az ügyfélszolgálaton pedig mindent megteszünk értetek akár hajnal fél 4-kor is ha valaki enyhén illumináltan hív fel minket ,de sok esetben mi nem dönthetünk olyan kérdésekben amit az ügyfelek elvárnak,és ebből szoktak néha bonyodalmak lenni.


Ennek a hozzászólásnak inkább a Vodafone dícsérőben a helye. :wink:


hétf. okt. 19, 2009 20:05
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: vas. okt. 18, 2009 23:35
Hozzászólások: 4
Hozzászólás 
McLaca írta:
Apropó check1: terjednek a pletyók a díjazásról, mi az igazság? Mennyi a bruttó alapbér, a kafetéria és a mozgóbér (ha vannak), és egyéb juttatások? Jöhet PÜ-ben is...

Üdv!


pü ment


hétf. okt. 19, 2009 12:16
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
No igen, a népek azt hiszik, hogy Te "csak egy ügyintéző" vagy, de a hatásköröd az atyaúristenével vetekszik.

Apropó presztízs: régen még lehet, hogy az volt ez a meló, most sem hétköznapi, de felhígult a szakma is, meg az "iparág" is. Sokan alkalmatlanok az elvégzésére, mert igen sokszor kell nagy levegőt véve nyelni egyet. Én 3,5 éve dolgozok call center(ek)ben, az okos HR-esek szerint (a világ legértelmetlenebb szakmája a HR) a kiégési idő 3-5 év. Igazuk van. Már egyre kevésbé érzem a motivációt, és elég lesújtó kép alakult ki bennem kicsiny hazánk populációjának értelmi képességeiről (olyan alapvető kompetenciákat elvárni tőlük, mint írás, olvasás, szövegértés, felesleges).
Túl vagyok már legalább 40.000 ügyfélen (és egy minőségi díjon ;)), és most már kezd unalmassá válni. Nem is az, hogy a problémák állandóak, hanem az, hogy az emberek egyre türelmetlenebbek, egyre ostobábbak (vagy legalábbis a betelefonálók), egyre inkább elvesztik a realitásérzéküket, ajtóstul rontanak a házba, és tévesen értelmezik az ügyfélszolgálat szerepét és még a sajátjukat is!

Szóval nem egyszerű.

Apropó check1: terjednek a pletyók a díjazásról, mi az igazság? Mennyi a bruttó alapbér, a kafetéria és a mozgóbér (ha vannak), és egyéb juttatások? Jöhet PÜ-ben is...

Üdv!


hétf. okt. 19, 2009 7:32
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: vas. okt. 18, 2009 23:35
Hozzászólások: 4
Hozzászólás 
Sziasztok!

Én a Vodafone Ügyfélszolgálatán dolgozom Miskolcon. Mielőtt még nem volt ez az álláslehetőség több hónapon keresztül kerestem munkát.Ebben a régióban az egyik legnagyobb,ha nem a legnagyobb a munkanélküliség. Rólam csak annyit,hogy van egy középfokú német nyelvvizsgám,érettségim. Nem voltak nagy elvárásaim,mindenféle munkát,ahol az elvárásoknak megfeleltem megpályáztam.Ez közel 10 különböző pályázatot jelent. Ezek közül 3 helyről szóltak vissza,de végül azokból sem lett semmi. Szó szerint élet-halál harcok voltak egy raktáros munkáért(min. bér,semmi juttatás,fizikai munka),de abban a pillanatban,ahogy megjelent a munkalehetőség,rengetegen ráugrottak,és a leggyorsabb nyert. Esélyem sem volt semmi munkalehetőségre. A helyi munkaügyi központ rendszeresen tele van. Ehhez hozzátartozik,hogy az egyik áramszolgáltató pár hónapja bocsátott el sok call centeres alkalmazottat. Szóval rengetegen kerestek munkát.

Rátaláltam a Vodafone állásajánlatára,jelentkeztem,2 hét múlva behívtak egy kiválasztásra. Itt kb. 20 ember volt,ebből 5-7 embert választottak ki. Ezzel a leírással csak annyit szeretnék érzékeltetni,hogy akik "lefikázzák,lenézik" az ügyfélszolgálatosokat,azok valamennyire átérezzék,hogy ők milyen helyzetben is vannak. A kiválasztás 3 körös volt,reggel 8-tól délután 4-ig tartott. Minden kör után távozott néhány ember. Az első körben tesztírás volt, a második egy csoportos szituációs gyakorlat, a harmadik egy egyéni szituációs gyakorlat volt. Ha valaki ezeken mind megfelelt,akkor utána egy 3 hónapos képzés vette kezdetét vizsgákkal. Ha ezen is megfelelt az ember,akkor 3 hónap próbaidő következett.Szóval nem egyszerű ide bejutni,és lehet akik az ügyfélszolgálatosokat fikázzák nem is tudnának bekerülni ebbe a munkakörbe.

Rengeteg ember kapott így munkát,megmenekülve az eladósodástól. És ez nem csak egy munka. Ahogy az orientáción is mondták: "presztizs". Tényleg az. Kihívást jelent,a napi problémák megoldása, emiatt nem is monoton,ahogy sokan képzelik. És igenis mindent megpróbálunk megtenni azért,hogy az ügyfelek problémáit megoldjuk ,illetve megfelelő információt nyújtsunk,mivel a fizetésünket is befolyásolja a teljesítményünk.

200 embert elbocsátottak Budapesten. Én laktam ott egy évet. Az én végzettségemmel a fővárosban 2 hetembe került munkát szerezni. Akik pedig a Vodafone-nál dolgoztak,az ő munkatapasztalatukkal,szerintem bármilyen call centeres munkában előnnyel indulnak.

Az egyik kolléga azt is elmondta,hogy ahol az Vodafone irodája volt (Westend) az egyik legmagasabb irodabérlési költséget fizették a fővárosban.

Összességében a Vodafone azzal,hogy itt nyitotta meg az ügyfélszolgálatát,sok emberen segített,hiszen aki nem itt lakik,hanem pl. a fővárosban nem tudja elképzelni,hogy diploma nélkül milyen nehéz helyzetben vannak itt az emberek,és mik a lehetőségek. Az ügyfélszolgálaton pedig mindent megteszünk értetek akár hajnal fél 4-kor is ha valaki enyhén illumináltan hív fel minket ,de sok esetben mi nem dönthetünk olyan kérdésekben amit az ügyfelek elvárnak,és ebből szoktak néha bonyodalmak lenni.


hétf. okt. 19, 2009 0:06
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53
Hozzászólások: 327
Hozzászólás 
Én végigzongoráztam mindhárom szolgáltatót. Voltam T-s, de ők nagyon drágák voltak és szerintem azok a mai napig. Voltam Pannonos, de nem voltam megelégedve a színvonallal és a hozzáállásukkal. A Vodafone véleményem szerint az elmúlt 4 évben rengeteget fejlődött. Munkámból eredően nagyon sokat járom az ország minden részét és azt tapasztalom, hogy a térerő-problémák, amelyekkel még kb. 8-10 évvel ezelőtt küzdött a Voda, már legendává váltak. Más topicban már írtam, hogy rengeteget telefonálok, kb. 1000-2000 percet havonta. A Vodánál 3 hónapja megáll a számlám 16-18 ezer forintnál. Ez a T-nél vagy a Pannonnál valahol a csillagos ég lenne. Bocs, legyünk igazságosak: a T nemrég bevezette az ECO XL csomagot, amellyel szintén összeborulásig lehet telefonálni havi 17,5 ezer forintért. Na de miért rukkolt elő a T ezzel a csomaggal? Hát persze, a Voda megint törte az utat, mint már oly sokszor az elmúlt 10 évben. Ha a Vodánál nem lenne Gold Plus, akkor a T-nél nem lenne ECO XL, ez a büdös nagy igazság.

Ami pedig a Miskolcra való költözést illeti, úgy gondolom, hogy nincs ezzel semmi gond. Persze, aki itt dolgozott Pesten annak rossz lehet, de gazdasági szemmel nézve nem árt, hogy fejlődik valamennyire az ország többi része is. Minden Budapestre koncentrálódik, ez a város olyan, mint egy hatalmas vízfej és az ország pedig olyan mint egy görnyedő test a vízfej alatt. Valahol nevetséges, hogy az ember kénytelen sokszor csak a meló miatt Pestre költözni. És itt nem csak arra gondolok, hogy a falvakból költöznek el az emberek, hanem hogy Pécsen, Szegeden, Miskolcon, Szombathelyen és sok más nagyvárosban NINCS MUNKA. Nincs, mert a cégek 90%-a Budapesten székel vagy éppen Budaörsön és Törökbálinton. Rendben, kicsit sarkítottak az adatok, de értitek mire gondolok.

Egy szóval: hajrá Vodafone, hajrá Miskolc!

Még egy felvetésem van azzal kapcsolatban, hogy diszkont-szolgáltató a Vodafone vagy sem. Az biztos, hogy a Vodafone anno 10 éve nagy teret tudott hódítani azzal, hogy kvázi az egyetemisták/főiskolások és munkanélküliek szolgáltatójaként indult. De valahol azt sem tartom normálisnak, hogy a Vodánál gyakorlatilag nulla a prémium készülékek választéka (mondjuk összehasonlításban a T-hez). A Voda honlapon kiemelt üzleti készükként tűntetik fel a Nokia 2630-ast, Nokia 2680-ast, Sony Ericsson T700 és a Samsung B2100 OUTDOOR mobiltelefont. Na ez tényleg szégyen és egyben nevetséges. Ebbe az irányba van mit fejlődnie még a Vodának.


hétf. okt. 12, 2009 12:58
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
CSR 1270 írta:
Ugye Budapesten meg kell fizetni a munkaerőt, Miskolcon pedig elég minimálbért fizetni, ott azért is elmennek az emberek dolgozni.
Bruttó 104, plusz elvileg béren kívüli juttatások. Azok összege nem ismert. Nem, nem ott dolgozom. :) Úgy tudom, nincs külön FO/BO, mindenki csinál mindent.
Az elmű/émász is ezért hozatta ide a call centert, aztán már az egész kontakt centert és a máv is ezért döntött. De a máv-nál most lehetnek változások. A verebek a főgázról is csiripelnek. Lassan call center nagyhatalom lesz Miskolc. :) (És csak az elmű/émásznál fizetnek normálisan - miskolci viszonylatban.)

Viszont a napokban láttam egy budapesti hirdetést call centerbe. Diplomást kerestek angol és lehetőleg német nyelvtudással napi 8 órába bejövő hívásfogadásra biztosítóhoz. Bruttó 115-ért asszem. Ennyiért itt se vállalná be egy két idegen nyelvet beszélő diplomás (hanem elmenne az EDS-hez, aminek szintén itt van a service desk-je :D), nemhogy Budapesten...

Üdv!


vas. okt. 11, 2009 21:47
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 253
Hozzászólás 
Ha tényleg érdekel, nekem három dolog nem tetszik:

1. 45 Ft-ot kell fizetni előfizetősként az egyenleglekérdezésért (ez prepaidben heti 1 SMS formájában ingyenes)

2. 100 Ft/percben mérik a 21-es körzet hívását (ráadásul perc alapon, még az egyébként mp alapú csomagokban is). Elég fárasztó az ilyen hívásaimat mindig másik telefonról intézni. Hogy lehet, hogy egész Magyarországon bármelyik másik szolgáltató megelégszik ennek a töredékével (sokszor a tizedével)?

3. A kék számok hívása is lassan emelt díjas kategórába tartozik.

Pozitívum, hogy a mobilinternet-szolgáltatásuk sokat javult az elmúlt években és árban is versenyképes.

Az ügyfélszolgálatra való várakozási időt is sikerült ledolgozni.


vas. okt. 11, 2009 20:05
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: pén. szept. 01, 2006 9:06
Hozzászólások: 81
Hozzászólás 
én 4 éve mentem át másik szolgáltatóhoz a voda hozzáállása miatt, most pedig jövök vissza a voda hozzáállása miatt. Sztem sokat javultak, úgy érzem ha felhívom őket, segítőkészek, megpróbálnak megoldást találni a gondjaimra - ami legtöbbször sikerül is- , ez 4 éve nem így volt. Sztem a voda javult, az más, h talán drágább is lett, de még mindig inkább fizetek többet, minthogy probléma esetén az ügyfél már nem ügyfél lásd pannon.


vas. okt. 11, 2009 19:41
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: hétf. feb. 27, 2006 23:10
Hozzászólások: 11
Hozzászólás 
Sziasztok!

A nickemből kitalálható, hogy a Vodánál melóztam mint ügyfélszolgálatos. Közel 4 évet dolgoztam a cégnél. Még 2006-ban voltak is itt hozzászólásaim, talán van aki emlékszik rájuk. Mikor 2006ban elment Vitai Attila, volt egy hozzászólásom, melynek egy részét, az előfizetőket érintő gondolatokat idézném fel:

CSR 1270 írta:
Pént. Ápr. 07, 2006 21:26 Vitai Attila távozik a Vodafone Magyarország éléről

Lehet utálni Vitai Attilát, lehet utálni a Vodafonet, de az tagadhatatlan tény, hogy a mobilpiacot ők pezsdítették fel rengeteg új szolgáltatással, akcióval és nagyon jó tarifákkal kedvezményekkel. Magyarország, a magyar mobilosok nagyon sokat köszönhetnek a Vitai féle menedzsmentnek, ők tették lehetővé a kispénzű átlagember számára is, hogy a mobil az életévé váljon.

Minden bizonytalan, és Vitai távozásával az előfizetőknek is van veszteni valójuk, nem is kicsi.


Így 3 és fél év elteltével úgy gondolom bejött amitől akkor féltem, amitől féltettem az ügyfeleket: Az albán Babis Mazarakis illetve az exHP vezető Beck Gyurika átszervezései, újításai tönkretették mindazt, melyet a Vitai management 5 év alatt elért, hogy a Voda diszkontáron diszkontszínvonalon szolgáltasson: mindenre a legkevesebbet költeni azért, hogy az ügyfél olcsón jusson a szolgáltatáshoz. Az elmúlt három és fél évben a szolgáltatási színvonal egyáltalán nem nőtt, csak az árak, sorról sorra jöttek bekeményítések.

B.M. és B.GY. olyan vezetőket hozott a céghez illetve olyan embereket nevezett ki középvezetőknek, hogy annak hatására a normális ember a cégnél nem maradt, akik mégis, azok nyugtatón és antidepresszánsokon él. Most pedig a legnagyobb szemétség az volt, hogy Miskolcra költöztették a teljes ügyfélszolgálati részleget, aminek hatására a BP-en dolgozó kb 200ember munka nélkül maradt (hacsak nem vállalta, hogy Miskolcra költözik). Ugye Budapesten meg kell fizetni a munkaerőt, Miskolcon pedig elég minimálbért fizetni, ott azért is elmennek az emberek dolgozni.

Szóval engem érdekelne, hogy Ti ügyfelek hogy láttátok az elmúlt 3 és fél év történéseit, komolyan érdekel, mert én az egész Vodás pályafutásom alatt próbáltam azért dolgozni, hogy az ügyfél minél jobb kiszolgálást kapjon, csak aztán nem voltam hajlandó Miskolcra költözni... Mára én is csak egy egyszerű Voda ügyfél maradtam...


vas. okt. 11, 2009 13:33
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1598
Tartózkodási hely: Budapest City
Hozzászólás 
club írta:
Javaslom, hogy írásban fordulj az ügyfélszolgálathoz...


Hogy neked milyen igazad van!
Ezt fogom csinálni! Köszi! :)


kedd szept. 29, 2009 14:16
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
thomas77 írta:
Kerdem én: Majdnem 1 teljes hétvégén keresztül nem tudtam használni a kártyámat. Se a jutalomhétvége szolgáltatást, se semmilyen más fizetős szolgáltatást nem tudtam igénybe venni. Nem járna valami kompenzálás?


Szerintem sokan gondoljuk úgy, hogy járna, de ezt egy telefonos ügyfélszolga nem fogja tudni neked megadni. Javaslom, hogy írásban fordulj az ügyfélszolgálathoz (ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com vagy Vodafone Magyarország zrt. 1476. Budapest, Pf. 350.).


kedd szept. 29, 2009 12:50
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1598
Tartózkodási hely: Budapest City
Hozzászólás 
Nem szokásom gyalázni a szolgáltatókat, de ez kost kikívánkozik belőlem...

Történt, hogy 2009. 09. 19-én (szombaton) nekiálltam volna telefonálgatni a vitamaxos kártyámról, amin éppen aktív jutalomhétvége szolgáltatás van. Amikor indítottam a hívást, akkor jött az új előfizetőket köszöntő szöveg! :? Lenyomtam. Újra hívtam. Akkor már felvette az emberem, akit hívtam. Miközben beszéltünk, 3 sms is jött. Az egyik, hogy üdvözölnek a vodafonnál. A második, hogy 500 Ft. az egyenlegem, a harmadik meg az, hogy töltsek 3000-el és kapok jutalomhétvégét.
Túlzottan nem foglalkoztam a dologgal, mert nem akartam elhinni, hogy ez megtörténhet. Itt jegyzem meg, hogy ezt a kártyát valamikor márciusban vásároltam és azóta többször is feltöltöttem.
Aztán persze sikerült addig beszélnem, hogy elfogyott az 500 Ft. Meg is szakadt a hívás. Mivel elfogyott az egyenlegem, fizetős hívást sem tudtam indítani. Ez valamikor dél táján volt. Este felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi a rák van. Az ügyifogyi nagyon készséges volt. Elmagyarázta, hogy az a számtartomány, ami +3670281xxxx tartományba esik, mind olyan állapotba került, mintha most aktiválták a kártyát. Biztosított arról, hogy meg fogják oldani a problémát és vissza fogom kapni az egyenlegem. Ebben nem is kételkedtem. Vasárnap délután már ismét működött a kártyám. Egyenlegem is volt, és a jutalom hétvégém is aktív volt.
Azt viszont csak ma vettem észre, hogy az egyenlegfelhasználási időm a hibához képest 3 hónapra csökkent. Így ma megint felhívtam az ügyfélszolgálatot. Egy nagyon kellemes hangú hölggyel beszéltem. Laza 22 perc után visszakaptam a rendelkezésreállási időmet, de arra a kérésemre, hogy valami kompenzáció jár-e, arra az volt a válasz, hogy nem.
Kerdem én: Majdnem 1 teljes hétvégén keresztül nem tudtam használni a kártyámat. Se a jutalomhétvége szolgáltatást, se semmilyen más fizetős szolgáltatást nem tudtam igénybe venni. Nem járna valami kompenzálás? Legalább annyi, hogy 1 hétvégével meghosszabbítsa a jutalomhétvégét? Arról nem is beszélve, hogy végeredményben semmire sem volt jó az előfizetésem az adott időszakban. A vodafone egy nagy cég. Nem fért volna ez bele? Ha erre sor került volna, akkor nem írtam volna le ezt a kis történetet. De így lehet, hogy a homárnak is el kéne küldenem!

Mondanom sem kell, hogy rettentő csalódott vagyok! :evil:


kedd szept. 29, 2009 12:40
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
T68m írta:
a pártatlan modertúra megint törölte a voda és pannongyalázó hozzászólásomat - hiába no, itt nincs helye ilyesminek! Kár. Pedig ma jött meg a másodszori másodfokú eredmény az NHH-tól......

Ha nem szőtte volna át a folyamatos politizálás, akkor felőlem maradhatott volna.
Az egyik.
Mivel azonos hozzászólások több helyre beírása amúgy is a fórumszabályzatba ütközik.


pén. szept. 11, 2009 22:12
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
a pártatlan modertúra megint törölte a voda és pannongyalázó hozzászólásomat - hiába no, itt nincs helye ilyesminek! Kár. Pedig ma jött meg a másodszori másodfokú eredmény az NHH-tól......


pén. szept. 11, 2009 18:05
Profil Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 44
Hozzászólás jóváírás
Köszi mindenkinek, akkor feltöltöm a kártyám.


hétf. szept. 07, 2009 14:10
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1512
Tartózkodási hely: Szolnok
Hozzászólás Re: Feltöltési akció?
norbi.v8 írta:
Sziasztok!

Kaptam a vodától sms-t, hogy ha feltöltöm a kártyám min. 3000Ft-al, akkor jóváírnak még 1000Ft-ot. Kapott más is ilyen sms-t? Csak azért, mert az ismerősök között senki és a voda weboldalán sincs fent. Újabb átverés?

Kb. 1 hónapja már kaptunk ilyen sms-t, csak azt nem írják bele az sms-be, hogy 30 napon belül írják rá a +1000ft-ot.
Nálunk jó 4-5 nap telt el, mire rákerült a +1000ft.


hétf. szept. 07, 2009 13:57
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás Re: Feltöltési akció?
club írta:
norbi.v8 írta:
Kaptam a vodától sms-t, hogy ha feltöltöm a kártyám min. 3000Ft-al, akkor jóváírnak még 1000Ft-ot. Kapott más is ilyen sms-t? Csak azért, mert az ismerősök között senki és a voda weboldalán sincs fent. Újabb átverés?


Az üzenet pontos szövege:
"Feltöltésed most egyre többet ér! 1000 Ft jóváírást adunk, ha most legalább 3000 Ft értékben töltesz szeptember 9-ig! De ezzel még nincs vége! 1500Ft bónuszt is kaphatsz, ha minimum 5000Ft-os címlettel töltesz! Egyre többet adunk! Vodafone
Feladó: VODAFONE (ilyen kontakt nincs a telefonomban, ha ezt a feladót mentem, egy 86xzxyyx formátumú számot kapok. Nem tévedés, 8 karakteres a telefonszám!)
Akkor az korrekt (szerintem).
Ha felhívod a 1270-et, akkor ingyen megmondják Neked.


vas. szept. 06, 2009 20:58
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás Re: Feltöltési akció?
norbi.v8 írta:
Kaptam a vodától sms-t, hogy ha feltöltöm a kártyám min. 3000Ft-al, akkor jóváírnak még 1000Ft-ot. Kapott más is ilyen sms-t? Csak azért, mert az ismerősök között senki és a voda weboldalán sincs fent. Újabb átverés?


Az üzenet pontos szövege:
"Feltöltésed most egyre többet ér! 1000 Ft jóváírást adunk, ha most legalább 3000 Ft értékben töltesz szeptember 9-ig! De ezzel még nincs vége! 1500Ft bónuszt is kaphatsz, ha minimum 5000Ft-os címlettel töltesz! Egyre többet adunk! Vodafone
Feladó: VODAFONE (ilyen kontakt nincs a telefonomban, ha ezt a feladót mentem, egy 86xzxyyx formátumú számot kapok. Nem tévedés, 8 karakteres a telefonszám!)


vas. szept. 06, 2009 20:05
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás Re: Feltöltési akció?
norbi.v8 írta:
Sziasztok!

Kaptam a vodától sms-t, hogy ha feltöltöm a kártyám min. 3000Ft-al, akkor jóváírnak még 1000Ft-ot. Kapott más is ilyen sms-t? Csak azért, mert az ismerősök között senki és a voda weboldalán sincs fent. Újabb átverés?
Milyen számról jött?


vas. szept. 06, 2009 18:43
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 44
Hozzászólás Feltöltési akció?
Sziasztok!

Kaptam a vodától sms-t, hogy ha feltöltöm a kártyám min. 3000Ft-al, akkor jóváírnak még 1000Ft-ot. Kapott más is ilyen sms-t? Csak azért, mert az ismerősök között senki és a voda weboldalán sincs fent. Újabb átverés?


vas. szept. 06, 2009 17:30
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Nem semmi tortenet...

http://fogyasztok.hu/cikk/20090827/akti ... _vodafone/


csüt. aug. 27, 2009 17:38
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 164
Hozzászólás 
phonefreak írta:
Tudtommal a 30,- Ft volt és most 32,- Ft. :?:


Az ügyfélszolgálattól van az infó. Ha téves, akkor ők hazudtak.
Ha jól emlékszem, akkor volt 30Ft, amikor indult a díjcsomag.
Azóta Voda Bónusz Szimpla lett. Elvették a 20 ingyen SMS-t és árat is emeltek.


vas. aug. 16, 2009 13:56
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 355
Tartózkodási hely: Siófok
Hozzászólás 
Valakinek meg kell fizetni a sok drága szorólapot, stb.. meg a vezetők Wellness hétvégéit.

Szánalmas, ami a magya vodafone-nál zajlik. Annyira meglátszik, hogy egy lehúzos cég, a legdrágább percdijak, hozzá a legrosszabb support.

Évek óta semmi fejlődés nincs a cégnél. Emlékszem, mikor nyomták, hogy piacvezetők lesznek 3g-ben, erre még most is sokszor alig lehet sima UMTS netnél gyorsabban netezni náluk.


vas. aug. 16, 2009 9:11
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: kedd jan. 18, 2005 16:41
Hozzászólások: 707
Hozzászólás 
Lator írta:
Jelenleg Voda Bónusz tarifacsomagom van.
Eddigi alapdíj 2500Ft. + Áfa
Ez 20%-adóval 3000Ft. volt.
25%-kal 3125Ft. lenne. Helyette: 3200Ft. lett!

Percdíj hálón kívül és vezetékes: 26,6Ft + 20% 32Ft. eddig. Most 34Ft.lett.


Tudtommal a 30,- Ft volt és most 32,- Ft. :?:


vas. aug. 16, 2009 1:34
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
én + egy elhordozott számomra kapom az SMS-eket, hogy a küldtek valami levelet, de az visszament hozzájuk, hívjam a 1270-et...


csüt. aug. 13, 2009 14:29
Profil Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 164
Hozzászólás 
McLaca írta:
"Egyre többet adunk..." :roll:


Na igen. Én naponta kapom az SMS-eket, a szuper nyerési lehetőségegről, de az áremelésükről egy sort sem írtak.

Ugyebár július 1, az ÁFA emelés napja.
Szép kis nap ez az áremelésre is - gondolta a Vodafone.
Jelenleg Voda Bónusz tarifacsomagom van.
Eddigi alapdíj 2500Ft. + Áfa
Ez 20%-adóval 3000Ft. volt.
25%-kal 3125Ft. lenne. Helyette: 3200Ft. lett!

Percdíj hálón kívül és vezetékes: 26,6Ft + 20% 32Ft. eddig. Most 34Ft.lett.

Nem nagy áremelés, inkább a tájékoztatás teljes hiánya bosszantó.


csüt. aug. 13, 2009 13:31
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Mkrys írta:
És jár vmi jóváírás, mert egész este csak gprs volt? Amit netnek nem lehet nevezni:S

Az ASZF rendelkezesreallas cimu reszet javaslom figyelmedbe. Nem olvasgattam, mert kozom nincs a vodahoz, de csodalkoznek, ha 98%-nal nagyobbat vallalnanak. Az meg ugye egy teljes het uzemszunet egy ev alatt...


szer. aug. 12, 2009 20:53
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: pén. szept. 01, 2006 9:06
Hozzászólások: 81
Hozzászólás 
és mi a helyzet a feltöltőkártyásokkal? ha mondjuk egy vitatott tétel van, addig a voda jóváírja az összeget, vagy az addig bukta, míg ki nem derül, hogy jogtalan? más: Fehérvár-Agárd környékén mostanában elég sűrűn kimarad a net elérhetőség, ma már hívni se lehetett kb 2 órán keresztül, másnak hasonló? És jár vmi jóváírás, mert egész este csak gprs volt? Amit netnek nem lehet nevezni:S


szer. aug. 12, 2009 19:16
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 152  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség