Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: vas. jún. 16, 2024 18:32



A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 418 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
OFF: Flame, avagy sz*r autó-e a Suzuki? 
Szerző Üzenet
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Odo írta:
Azt bírom, hogy én soha nem mondom másra, hogy nem ért hozzá, de anélkül hogy vkinek is fogalma lenne arról, mennyire ismerem a témát, már mondja hogy tájékozatlan vagyok.

Ez talán attól lehet, hogy nyilvánvalóan téves dolgokat közölsz. Ha valaki beírja, hogy: 2+2=8, akkor az a legke(d)vesebb, hogy tájékozatlannak tekintik...
Homa írta:
egyBMW-vel(Benne Minden Wacak)

Hát ez kész! Betegre röhögtem magam! :lol:
nyuszy írta:
207 mi? :roll: :lol:

Jóvanna! Elbatytam :( pögájt és 307 akart leni :lol:
+1 írta:
Javaslom, hogy pl. Skoda Fabia, Renault Megane, VW Polo, Seat Ibiza, árlistád lapozd át, és hasonló árú, és felszereltségű autót találsz...

Én megtettem, és azért írtam amit írtam... Ha nem tűnt volna még fel: nem hasból szoktam írni... Szóval szerinted melyik -általam felsorolt összes paraméternek megfelelő,- egyéb autó ilyen árú, vagy olcsóbb?

Egyébként Odo-hoz még annyit (pontosabban a hozzászólásához :)) hogy: ha ez a szempont, hogy "GM" akkor a Suzuki is az... Meg az Opel is, meg az összes autótípus kb. fele. Nincsenek csodák már itt sem. Munkatársam egy corsát nyúz, és megnéztök mindketten: egy az egyben átcserélhetőnek tűnik a műszerfal ignis vs corsa :lol: De a világításkapcsoló pl. tuti! Olyannyira, hogy az ignis vörös műszerfalvilágítása már nem terjed ki a világításkapcsolóra, ugyanolyan fehér mint az opelé :lol:


kedd aug. 03, 2004 6:33
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18
Hozzászólások: 1591
Hozzászólás 
Áááá, ma reggelre is jutott az élményekből :)
Egy kb. két km hosszú, majdnem egynes szakaszon történt, helyenként 2, helyenként 3 sávval irányonként. (Fehérváriaknak: A Palotai úton a Penny Markettől a Balatoni útig)
Huszonéves, szoláriumos (eredetileg valami fehéres jellegű) csávó, divatfejjel, napszemüvegben (reggel fél 7-kor) úgy érzete a címadó típus egy 1.0-s példányában, hogy ő gyorsan akar menni. A külső sávban voltam, az a sáv, olyan 60-nal haladt. A belső sem gyorsabban a lámpák miatt. Namost emberünk ezt lassúnak találta. Olyan szintű szlalmozást vágott le, hogy pár kocsival hátrébb is féltem... Jelzésképpen a két km-nyi szakasz végére körülbelül két autóval került előrébb :)
Vajon ezeket mi viszi rá erre? Mert egy cseppnyi gondolkodással rájöhetne, hogy hiába szlalmozza ki a kocsikat, a következő lámpánál úgyis megáll ő is...


kedd aug. 03, 2004 6:22
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1149
Hozzászólás 
+1 írta:
Buzuki: 0.4-es lemezből ezen az autón kívül csak sörös, és kólásdobozt gyártanak. :D


Tiszteletben tartom a véleményedet (ami persze nem feltétlenül egyetértést jelent, de az első szó nekem nagyon rosszul esett. Nálunk is van egy Suzuki a családban, de ez végülis lényegtelen.
Nem tudom miért nem lehet a márkanevet normálisan kiírni!? :evil:
Miért kell már itt is ilyen olcsó (elsőre lehet hogy viccesnek tűnő) poénokat bevetni? Ha már nem akarod helyesen leírni a márkanevet, írd azt hogy szuzuki. Vagy swift. Miért kell már a nevével is fikázni?

Egyébként szerintem a suzuki azért gyárt ilyen autókat, mert a tulajdonosnak (GM) kell egy olcsó márka, ami felveszi a versenyt pl a Daewoo áraival. Tudnának ők jobb kocsit gyártani (lásd motorkerékpárokban az élvonalban vannak), csak a tulajdonos nem engedi. És ez így is van jól amíg van rá kereslet.

Végül az összes suzukifikázónak:
-Ha nem tetszik, ne vedd meg
-Ha még nem próbáltad, akkor egy szavad sem lehet rá
-Ha próbáltad (esetleg van), akkor már tudod hogy miért vezette nálunk éveken át az eladási listákat a swift
.


u.i.: Bocs hogy két HSZ ment egymás után.
Szerintem a topic zárható, a HSZ-emre az ellenvélemények jöhetnek privátban, vagy az OFFTOpicba.


kedd aug. 03, 2004 6:05
Profil Privát üzenet küldése ICQ
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1149
Hozzászólás 
BrOnZ írta:
Odo: egy cseppet tájékozatlan vagy ami az autók biztonsági besorolásait illeti... Maradjunk annyiban, hogy még jelenleg is a legbiztonságosabb szériaautókat a SAAB csinálja... Ha jól tévedek a VOLVO a második.


Egyetértek! :wink:
Szerintem a Renault most észbe kapott, hogy milyen fontos a biztonság a vásárlóknak, ezért az EuroNCAP töréstesztekre optimalizálja valamennyire az új autóit. (pl. csak az NCAP által vizsgált helyzetekben annyira biztonságosak)
Egyik pilllanatról a másikra (érts 1-2 év alatt) egyszerűen lehetetlen egy közepes biztonsági színvonalról (lásd Scenic I, Laguna I) kapásból 5 csillagra váltani. Ez hosszú évek fejlesztőmunkájába kellene kerüljön.
Mielőtt flame lenne, hangsúlyozom hogy ez a saját véleményem.


kedd aug. 03, 2004 5:49
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 469
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Nem tudom.... Talán azért érezzük magunkat nagyobb embernek mert fikázzuk a másikat? Az kell a bodogságunkhoz, ha a zöldnél legyorsulhatunk mindenkit, majd a következő pirosnál hatalmasat fékezve lenéző mosolyt vethetünk a másikra? Igen beteges dolog ez...


A magam részéről 10 éve van jogosítványom. Az első autóm egy FORD Sierra Cosworth-volt. Bizony akkor még tetszett, hogy mindenkit, akit akartam **** vertem a kocsimmal. Nem nagyon akadt akkoriban ellenfél. Sőőt!!! Aztán... megvettem életem első új autóját. Egy Új suzuki Swift-et. 1.3-as cédrus. 1998 02 13-án pénteken vettem át. élmény volt... 00000 Km-er a számlálón. A kocsi amíg nélam volt (2002-ig) egyszer nem robbant le. Eltagadhatatlan, hogy voltak Igen gyenge részei. Pl fék. Na igen 12000 Km-er után a komplett első fékrendszert (tárcsa, betét) ki kellett cserélni. Háromszor törtek össze kicsit (koccanás) ekkor kiderült számomra, hogy nem a legvastagabb anyagból készültek a héjelemek... Na de bocsánat... és akkor azok az autók hogyan kapnak 5 *-os töréstesztet, melyek aluminíumból, vagy műanyagból készült karosszéria elemeket tartalmaznak??? Primitívség azt hinni, hogy az ütközést a sárvédő meg a motorháztető állítja meg. a gyűrődési zónáknak ugyan részei ezek is, de minimális %-ban. Én is csak azért váltam meg az autókámtól, mert kicsi volt nekem... 190 Cm... (jaaa és meg is sirattam:)))

Most egy Mondeo-m van, St220-as. De nem hiszem hogy külömb ember lennék mint bárki más. Akkor lennék külömböző ha azt hinném. Igen azt hiszem primitívebb lennék...


kedd aug. 03, 2004 0:13
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
Megjegyezném, hogy szüleim nyugdíja összesen 80 ezer Ft. 20 éve tudtak venni egy Ladát, azóta semmit. Csak hogy érzékeltessem, hogy nem azért vagyok Swift ellenes, mert olyan sznob vagyok.


hétf. aug. 02, 2004 23:36
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:49
Hozzászólások: 687
Tartózkodási hely: Bárhol felbukkanhatok
Hozzászólás 
Macika írta:
SamsungX600 írta:
...

Ilyenkor mindig visszajön kicsit az elvesztett, a mai huszonévesekbe vetett bizalmam...


Örülük Macika, hogy sikerült egy kis jót csempésznem a lelkedbe :wink: !
Csupán még kevés a vezetett kilométerem (azért bőven ezres nagyságrendű, de hát ez még semmi), de igyekszem minél többet vezetni, mert nagyon élvezem és szeretek vezetni (még ilyen sok állat között is) 8) !
Azt kihagytam, hogy nálam gyerek csak a megfelelő helyen és módon ülhet (gyerekülés, magasító, stb.).


hétf. aug. 02, 2004 23:33
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
Macika írta:

Nem ellened vagyok, csak úgy érzem, hogy koromnál fogva tapasztaltabb vagyok ebben a témában.


No comment


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Odo hétf. aug. 02, 2004 23:33-kor.



hétf. aug. 02, 2004 23:32
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
Macika írta:
Hagyd Zsombe, látod hogy van, aki ezt jobban tudja Nálad...


Miért? Te meg Zsombee vezetitek a TotalCart? :D
Tessék megnézni az EURO NACP független szervezetet.


hétf. aug. 02, 2004 23:30
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
SamsungX600 írta:
...

Ilyenkor mindig visszajön kicsit az elvesztett, a mai huszonévesekbe vetett bizalmam...


hétf. aug. 02, 2004 23:17
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:49
Hozzászólások: 687
Tartózkodási hely: Bárhol felbukkanhatok
Hozzászólás 
Először is egyszerűen nem hiszem el, hogy egy ilyen topic nyílt itt a MOBIL témán belül!

Másodszor pedig mindenki legnagyobb sajnálatára közölnöm kell, hogy a Suzuki JÓ autó, de megfelelően kell összehasonlítani!

Azt sem árt tudni, hogy a nálunk gyártott Swiftet még 1988-ban mutatták be, és nálunk 1992-ben kezdték gyártani. Noha többször módosítottak az autón, de az alapok ugyanazok maradtak vagyis 1988-asok!!!!!! A Swift gyártásának utolsó éveiben tényleg kissé túl volt árazva, de ettől az autó nem lett sz*rabb vagy jobb!
Sajnos nem a levegőbe beszélek, mert miután járt nálunk 1 Maruti, 3(!!) Swift és jelenleg (most aztán lehet jönni a gránátokkal) 2 (vadiúj) WagonR+ kocsink van és érdekes módon mindegyikkel TELJESEN elégedettek voltunk (vagyunk és leszünk) és a felsorolt autók eddigi (a kötelező szervízeken felüli) javítási költsége (a Maruti már 8 éves volt) 0 (azaz NULLA) forint!!!
És miért???????
Mert ez a "tetves" Suzuki egy rohadt megbízható autó és igen kevés összegbe kerül a fenntartása, keveset fogyaszt (igen, még a vadiúj WagonR+ is kevesebbet eszik, mint egy Corsa vagy 206 vagy Panda!) és tökéletesen szolgálja a családot!
Az igaz, hogy a Swift már elavult volt és kényelmetlen, rossz fékkel (igen, a WagonR+ JÓ fékekkel rendelkezik, megtámogatva SZÉRIÁBAN ABS-el!), de 1988-ban ez nem volt rossz!
Mi imádtuk a Swiftjeinket és nagyon örültünk, hogy ezt vettük, mert ezzel végleg bebizonyosodott számunkra (amit a statisztikák már rég jeleztek és jelezni is fognak), hogy a japánok gyártják a legjobb kocsikat! És hiába gyártották a Swiftet nálunk, akkor is igen jó volt a megbízhatósága (a motort és a váltót Japánból hozták összeszerelve, itt csak berakták!), ami még nekünk is szokatlan volt a Swift előtti Ford Sierra, Opel Kadett után(természetesen a Swiftek között is volt hibás, de nem 100 ezer számra!)!
Ezenkívül jó lenne észrevenni, hogy itthon csak a Wagon-t és az Ignist gyártják, a többi típus JAPÁNBÓL érkezik (az Alto meg Indiából), ergo jókora vám és egyéb terhek vannak rajtuk, vagyis nem ártana ezt figyelembe venni az összehasonlításoknál!

A Matizból eleve az 1.0-s verziót kell nézni, mivel az ugyanúgy 62 lóerős, mint az Alto, ennek pedig az alapára 2 millió fölött van, ebben NINCS benne a hátsó fejtámasz, a szervókormány, az ABS, a légzsákok (még vezetői sincs benne!), szóval ez eléggé kellemetlen! Mindazonáltal a Matiz belseje jobban néz ki az Alto-énál, de a Matiz még így is alulmaradt, pedig ha itt gyártanák az Alto-t, akkor még ennél is jobb ára lehetne, akkor meg...

A Fiat Pandától meg nem kell beájulni, mert 2004-ben az Év Autója lett (ez egyébként nagy szégyen)! Ugyanis még a 2,4 milliós változatban sincs utasoldali légzsák, nincs osztott hátsó ülés (ez szánalmas), nincenek hátsó fejtámlák (ez is nevetséges, ezek nélkül elöl atomkemény lyukas műanyag fejtámlák vannak és csak 2 rendelhető hátra), hátul csak 2 automata öv van, az utasülés alat nincs tárolórekesz, nem állítható a vezetőülés magassága (a kormányé viszont igen), nem elektromosak a tükrök, nincs tetősín, nincs oldalvédő gumicsík (no comment), nem távirányítós a központi zár és nem állítható az első övek magassága!
A fentieket 2,6 millióért MIND megkaptuk a Wagon-ba és még légkondink is van, ezen felül hátul 3 fejtámla és automata öv van (bár szinte sosem megyünk 5-en benne, de ha mégis, akkor mindenkinek jut mindenből), bár a kormány magassága nem állítható, de 60 helyett 93 lóerő van (NEM A SZÁGULDÁS CÉLJÁRA, hanem hogy megrakva és légkondival is normálisan menjen az autó) jobb menetteljesítményekkel és EURO 4-es motorral, nagyobb csomagtérrel (alap és bővített helyzetben is) és még CD-s Clarion fejegységet is kaptunk 4 hangszóróval (nem csúcstípus, de nekünk nem kell HIFI), nameg ne felejtsük a jobb anyagokat (érdemes a Panda műszerfalát megtapizni), a NAGYON JÓ összerszerelést (semmi nem zörög a kocsiban, teljesen masszívan van összerakva) és a jócskán jobb megbízhatóságot! A fogyasztást nem tudom összemérni (gyári adatok hazugságok), de lehet vele ugyanannyit elérni, mint Swifttel és kondival is csak néhány decivel iszik többet, jóval jobb menetteljesítménnyel.

Szóval egyáltalán nem kell a Suzukit fikázni, mert bizony jó autó és nem attól lesz jó egy autó, hogy legalább 5 csillagot elér a törésteszten, mert MINDEN autóban meg lehet halni, még az 50 milliós SL Merciben is!
Ja, hogy esetleg be kellene kötni az övet és akkor máris jobbak az esélyek még egy Kispolszkiban is (ez is volt nekünk)?????

Végül egy vasárnapi élményem:
Jövünk haza vidékről az M3-on és lefordulunk a Szentmihályi útra a Pólus felé. Erre előkerül egy gömbölyű Audi 80-as, amiben a jól ismert "én vagyok itt az Isten, mindenki bek*phatja" típusú, kb. 30-as kigyúrt csávó feszít, természetesen öv nélkül. Csinál 3 sávváltást index nélkül, majd bejön elénk (index nélkül) és velünk együtt a jobbra kanyarodó sávba megy (index nélkül, valaki számolja a büntetőpontokat?), ekkor észreveszem, hogy az anyósülésen is ülnek. És szerintetek ki ült ott???
Hát bizony 2(!!!!!), egyenként 6-7 éves (gondolom saját) gyerek, természetesen öv nélkül (így elég nehéz is lenne bekötni őket)!!!!!!
Szerintetek ez az ember NORMÁLIS??????????


Na, elég ebből mert még kirobban belőlem néhány dolog, aztán........


U.I.: nekem 3 éve van jogosítványom, mindezzel együtt 21 éves vagyok, de én NEM tartozom a már említett eszetlen, idegbeteg, hiperszuperultramenő csávók közé (sajnos rengeteg ilyen van), mert én fontosnak tartom, hogy be legyek kötve (az utasaim is!), használjam az indexet, normálisan legyen beállítva az ülésem (nem a 180 fokban hátrab*szott háttámla), normális sebességgel közlekedjek.Mentem már én is gyorsan (kemény 150-el!), de kizárólag autópályán és minimális forgalom mellett, nem pedig a városban!


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára Rusi kedd aug. 03, 2004 23:22-kor.



hétf. aug. 02, 2004 23:08
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
nyuszy írta:
Meggylé írta:
Ez nálam a mobilokra is igaz. Inkább újat, és nem használtat.


A lényegre tapintottál. Gyakorlatilag minden autókkal kapcsolatos dolgot, hozzáállást, véleményt megtalálhatunk a telefonok/szolgáltatók terén is.

Épp most akartam leírni, hogy automatikusan végre on-ba kanyarodott a topic... :lol:


hétf. aug. 02, 2004 22:50
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18
Hozzászólások: 1591
Hozzászólás 
Meggylé írta:
Ez nálam a mobilokra is igaz. Inkább újat, és nem használtat.


A lényegre tapintottál. Gyakorlatilag minden autókkal kapcsolatos dolgot, hozzáállást, véleményt megtalálhatunk a telefonok/szolgáltatók terén is.

És ha jobban megnézzük, pont ugyanazok fikázzák lelkesen az X autótípust és istenítik az Y-t, mint akik szerint A telefongyár csak szemetet gyárt, B szolgáltató egy f*s, viszont C telefonjai istenkirályak, D hálózatán meg minden tök jó.
Körülbelül pont ugyanolyan érvekkel.

Lehet, hogy túlzottan ismerjük egymást? :lol:

Bocsi a betűkért, csak nem akarom fokozni a flémet :)


hétf. aug. 02, 2004 22:44
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Máshol
Hozzászólás 
A Suzukikat szinte divat szídni, mint a kormányt (az MSZP-t, nem pedig a bőrborítású sportot...), vagy az időjárást.
De ha az ember belekérdez, kivétel nélkül alaptalan, unatkozó sznobizmust talál, bárminemű konkrétumok nélkül.
A hozzáértők ajánlani, dicsérni szokták: pld. egy Autóklubos angyal, aki a Polomat szerelte, vagy általánoságban az újságírók.
A Swift-et nem tudom de az Ignis-szel mindenben megegyező Holden Cruz ***-os lett az ausztrál ANCAP tesztjén, mely mindenben megegyezik az európai testvérszervezet az EuroNcap töréstesztjeinek.
A ***-os minősítés max. átlagosnak nevezhető, ugyanennyit ért el pld. a Doblo is, pedig nagyobb, erősebb autónak tűnik.
Valóban veszélyesnek minősíthető autó (töréstesztek alapján) pdl.: a Seicento (gyenge**) és nem csak a kis gyűrödési zónák miatt (az utastérbe gyűrödött a tető és a padló: összeroskadt...).

Az meg, hogy a Suzukisok rosszabbak mint más vezetők, hát azt én még nem vettem észre, pedig nálam gonoszabb, sztereotípiák alapján gondolkodó vezető kevés van...
Rendszeresen üvöltöm az asszonynak:" Nézd meg ezt az köcsögöt! Biztos nő!" De a mondatom utolsó tagját nyugodtan kicserélhetjük cigányra, vagy kínaira...
Tehát ha én nem anyázom rájuk, akkor nem lehet olyan nagy a baj...

És végül: "Fogjatok kezet! Kérjetek bocsánatot!"
(...hogy utáltam ezt gyerekkoromban, ennél a pontnál kellett a még mindig gyülölt verekedő-partnerrel parolázni...fújj...)


hétf. aug. 02, 2004 22:40
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Ez nálam a mobilokra is igaz. Inkább újat, és nem használtat.


hétf. aug. 02, 2004 22:37
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
+1 írta:
Macika írta:
+1 írta:
Javaslom, hogy pl. Skoda Fabia, Renault Megane, VW Polo, Seat Ibiza, árlistád lapozd át, és hasonló árú, és felszereltségű autót találsz...


Gondolom, Te is megtetted, mielőtt leírtad. Vagy mégsem???


De természetesen én is végignéztem. Mielött belémkötnél ott van a fenti mondtban, hogy HASONLÓ... :P


Igen, valóban ott van. Azonban gondoljunk bele, hogy akár csak 200e Ft árkülönbség is mennyit jelent havi törlesztőrészletben? 72 hónapra számítva 2.777 Ft és a kamatai. Ennyivel több a havi törlesztőrészlet.
Te szerencsés vagy, ha egy ilyen törlesztőrész-emelkedést megengedhetsz magadnak. Én csak arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy vannak sajnos nagyon sokan, akik nem tudják bevállalni.

És az nem helyes válasz, hogy aki nem tudja bevállalni, az ne akarjon új autót venni!!!

Nem ellened vagyok, csak úgy érzem, hogy koromnál fogva tapasztaltabb vagyok ebben a témában. Lehet, hogy csak annyi az oka, hogy több kispénzű ember forgolódik körülöttem, mint Tekörülötted.

Egyébként meg sokkal inkább egy új Suzuki, mint egy mások által használt, tudja a fene mi mindenen átment használtautó. Szerintem.


hétf. aug. 02, 2004 22:35
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 587
Hozzászólás 
Macika írta:
Hagyd Zsombe, látod hogy van, aki ezt jobban tudja Nálad...


Igazad van, kár koptatnom az ujjamat a pötyögtetéssel.


hétf. aug. 02, 2004 22:21
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Magamon kívül
Hozzászólás 
Macika írta:
+1 írta:
Javaslom, hogy pl. Skoda Fabia, Renault Megane, VW Polo, Seat Ibiza, árlistád lapozd át, és hasonló árú, és felszereltségű autót találsz...


Gondolom, Te is megtetted, mielőtt leírtad. Vagy mégsem???


De természetesen én is végignéztem. Mielött belémkötnél ott van a fenti mondtban, hogy HASONLÓ... :P

De miután megnéztem, és vettem egy idösebb, de kicsit nagyobb méretű autót.
Lásd, hogy megnéztem kb 2 hónapja : (Fabia 1.2, 64LE, ABS+EDS+ASR, klíma, 2 lufi, ködlámpa, 2 elektromos ablak, 4 hangszórós előkészítés, Sony cd rádió mindezt 3m-ért... )
Octavia: 3.2m: 1.4, ABS, 2 lufi, klíma, kördlámpa, 2 elektromos ablak.
Mielött félreérted, nem Skoda kereskedő vagyok, csak sok Skoda van a környezetemben, és emiatt jobban tudok konkrétumokat mondani, mint másról...


hétf. aug. 02, 2004 21:59
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Magamon kívül
Hozzászólás 
Látom lassan átmegyünk utálom a Renault-ot stíliusba.

Nos: valóban, nagyon jól mondta BrOnZi papa, hogy az elektromos rendszerük iszonyatosan problémás. (de ha megtaláltad a villanyszerelöt, aki maszekban csinálja, akkor olcsón, gyorsan javítható! :) )Viszont rettenestesen kényelmes.
Ha innen közeltjük meg a dolgokat, akkor minden autónak van baja.
pl: Fabia: elsö futóműbök ~40e km alatt kiesik 1db alkatrész
206: rengeteg apró, bosszantó probléma, ami változatos is.
A3 (új) 60e alatt elfogyott a jobb elsö féktárcsa
A4 1.6 motorproblémák
Seat: már a szalonban szét akar hullani.
és még sorolhatnám a környezetemben lévö autók gondjait, típuhibáit.


hétf. aug. 02, 2004 21:52
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
+1 írta:
Javaslom, hogy pl. Skoda Fabia, Renault Megane, VW Polo, Seat Ibiza, árlistád lapozd át, és hasonló árú, és felszereltségű autót találsz...


Gondolom, Te is megtetted, mielőtt leírtad. Vagy mégsem???


hétf. aug. 02, 2004 21:48
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Zsombe írta:
De bizony nagyon is így van. Ajánlom figyelmedbe a már sokat emlegetett ADAC megbízhatósági tesztet. Vagy hogy egy példát mondjak: ismerősöm cégének van 3 Renault Lagunája (céges autók, új Lagunák). Egyik nap mindenkinek Pestre kellett menniük, azonban még itt a város szélén érdekes módon ugyanott, ugyanabban a pillanatban leállt alattuk mindhárom Laguna. Mondja, hogy ez már nem az első eset volt, állandóan a szervizbe horják őket. Most lehet mondani, hogy céges autók, de nincsenek agyonhajtva, mivel akkor még csak egy pár ezer km volt bennük. De még van számtalan ilyen eset, most csak egyet mondtam példaként.

Hagyd Zsombe, látod hogy van, aki ezt jobban tudja Nálad...


hétf. aug. 02, 2004 21:46
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Magamon kívül
Hozzászólás 
BrOnZ írta:
Minden autóm csak és kizárólag márkaszervizben gondozódott és javítódott... Beszélj egyszer szerelőkkel is :)

De akkor áruld el, hogy melyik az a VW ami: 1.3-as, benzines, 93 lovas VVT motorral, ABS-el, klímával, dupla légzsákkal, elektromos tükörrel, elektromos ablakkal, EBS-el, szervófékkel szervókormánnyal, beépített CD-s Blaupunkt hifivel és mindez 3 misi alatt egészen pontosan 2.8 milláért???


Márkaszerviz: ÁLTALÁBAN a legtrógerebb autójavító helyek. (az általában direkt kiemelve, tisztelet a kivételnek, akkikel nekem még nem igazán sikerült találkoznom)

Javaslom, hogy pl. Skoda Fabia, Renault Megane, VW Polo, Seat Ibiza, árlistád lapozd át, és hasonló árú, és felszereltségű autót találsz...


hétf. aug. 02, 2004 21:42
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 587
Hozzászólás 
Odo írta:
Zsombe írta:
Odo írta:
És a legbiztonságosabb autó már nem a Volvo, hanem a Renault.


És az egyik legmegbízhatatlanabb autó is a Renault :lol: .


Ez nem így van


De bizony nagyon is így van. Ajánlom figyelmedbe a már sokat emlegetett ADAC megbízhatósági tesztet. Vagy hogy egy példát mondjak: ismerősöm cégének van 3 Renault Lagunája (céges autók, új Lagunák). Egyik nap mindenkinek Pestre kellett menniük, azonban még itt a város szélén érdekes módon ugyanott, ugyanabban a pillanatban leállt alattuk mindhárom Laguna. Mondja, hogy ez már nem az első eset volt, állandóan a szervizbe horják őket. Most lehet mondani, hogy céges autók, de nincsenek agyonhajtva, mivel akkor még csak egy pár ezer km volt bennük. De még van számtalan ilyen eset, most csak egyet mondtam példaként.


hétf. aug. 02, 2004 21:17
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Sopron
Hozzászólás 
Idézet:
Zsombe írta:
de 4-5 éve megjelent az új Lada. Akkor egy darabig árulták itthon, de olcsóbb volt, mint a Suzuki és ez nem tetszett sem a Suzukinak sem a magyar államnak. Plusz terheket, adókat akartak kiróni, hogy ne lehessen olcsóbb a Lada, mint a Suzuki. A Lada szépen ki is vonultatta Magyarországról az új típusait és addig vissza sem hozta, míg meg nem tudott egyezni hazánk képviselőivel.


No meg persze annó kutya sem akart Ladát venni, ha Suzukit is vehetett annyiért... Oly sok évért meg kellett szenvednie a Ladának :D

Idézet:
T68m írta:
most meséljek az olcsó román cukor és a furfangos magyar államról???
(((((


Ja, kolléganőm most volt kint rokonlátogatóban, vitt is nekik cukrot. Szerintem akinek a Suzuki nem autó, annak a román cukor sem cukor, de ebben van is valami. :lol: Megy is az a sok cukor a páleszba, másra nemigen jó...

Idézet:
cml írta:
Hallomásom szerint (direkt írom, osztrák nagybácsim szájából) ezen autók sokkal rosszabb törésteszteket produkálnak, mint német márkatársaik.


Hát, a töréstesztes dolgokat általában automaták csinálják, pl. a programozottan gyűrődő tartókat hatalmas víznyomással alakítják, ember a közelébe sem megy. Amúgy meg, ha van ilyen gyártósor, a taylorizmus alapján valószínűsíthető, hogy a többi gyárat is az látja el az adott alkatrésszel... Az ilyen gyárak ált. az anyagyár gépeit kapják, ezután a német vásárló is azt eszi. Új típus meg technológiailag bugos.
Német minőség: Opel festés gazdaságossá tétele -> ünneplés -> jégesők -> manager a Seatnál :lol:


hétf. aug. 02, 2004 20:55
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18
Hozzászólások: 1591
Hozzászólás 
BrOnZ írta:
Bronzi nagyon szemezett a 206 és a 207 HDI kivitelűvel...


207 mi? :roll: :lol:


hétf. aug. 02, 2004 20:38
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
Milyen népszerű ez a topic :)


hétf. aug. 02, 2004 20:33
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18
Hozzászólások: 1591
Hozzászólás 
BrOnZ írta:


Áááááááá....... :lol: :lol: :lol:
Istenem, hogy egyesek mennyire hülyék! És ez egy hivatásos sofőr :twisted:


hétf. aug. 02, 2004 20:31
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: pén. ápr. 30, 2004 21:36
Hozzászólások: 19
Hozzászólás 
Udv latom elharapodzodott a tema de peldaul a pofatlan autos nekem szalka a szememben.Szolnokon nemreg epult egy ujj korforgalom a gyorsabb kozlekedes remenyeben de sajna nem igy lett.A tulekedo amokfutok ahelyett hogy megvarna a sorat inkabb bevag a kanyarodo savbol ZEBRAN na ez tud duhiteni .Vagy kedden aruszallitoval atgurulok (tele torekeny aruval) vasuti atkelon zarovanalon egy virslinyaku dakota megeloz heves kalimpalasok kozepette egyBMW-vel(Benne Minden Wacak)es elekez elottem tuttyogni 40el mert szembol jottek es o megteheti na ez zavar egy picit :evil:


A csaladnak is buzuki van en megvagyok vele majdnem elegedve csakhat nem diesel ezert elhataroztam hogy veszek egy diesel csodat.Megneztem rengeteg autot es minden ismeros azt valja hogy opel sose kop el meg hogy a vw elnyuhetetlen egy egy nagy turot.Nem igaz minden autot javitani kell stb..
ezert veszek inkabb 4-5evvel fiatalabb olasz autot ami valszleg nincs annyira legyaszolva mint ami 200.000km el tobbett futott


A suzukisok nem amokfutok ugyanolyan autosok mint a tobbi.inkabb nincsenek tudataban az auto korlataival Hamarmost egy autot azert vesz az ember hogy osszetorje akkor ne suzukit vegyen

Homa


hétf. aug. 02, 2004 20:29
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
BrOnZ írta:
Odo: egy cseppet tájékozatlan vagy ami az autók biztonsági besorolásait illeti... Maradjunk annyiban, hogy még jelenleg is a legbiztonságosabb szériaautókat a SAAB csinálja... Ha jól tévedek a VOLVO a második.


Khmm. Saab GM cég, erős Opel behatással. Már nem a régi. Volvo meg a Ford luxusmárkája lett, jó kocsi....de ma már a Renault a legbiztonságosabb szinte minden modelljük megkapja az EURO nACP 5 csillagát...


hétf. aug. 02, 2004 20:09
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
Azt bírom, hogy én soha nem mondom másra, hogy nem ért hozzá, de anélkül hogy vkinek is fogalma lenne arról, mennyire ismerem a témát, már mondja hogy tájékozatlan vagyok.


hétf. aug. 02, 2004 20:00
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 1:38
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Itt ülök a gép elött...... :c)
Hozzászólás 
Nem rosszak a Renault-ok (nekünk is van egy Megane II a családba), csak egyszerűen, ahogy a francia autókra jellemző eléggé szerelhetetlenek. Gondolok itt a nyomorult torx csavarjaikra, az akksi teljesen fedve van egy műanyaggal (még a sarukhoz sem lehet hozzáférni) és még ez le van csavarozva vagy 8 torxal. Meg szétszedtük a hátsó ajtókat, hogy hangszórót tegyünk bele. Na az nem volt semmi !!! Kb. vagy fél óra volt szétszedni, mert vagy 100 patent, torx, sok műanyagból állt az egész......


hétf. aug. 02, 2004 19:57
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Odo: egy cseppet tájékozatlan vagy ami az autók biztonsági besorolásait illeti... Maradjunk annyiban, hogy még jelenleg is a legbiztonságosabb szériaautókat a SAAB csinálja... Ha jól tévedek a VOLVO a második.

A francia autókról meg annyit, hogy bár egyszerűen gyönyörűek, -kivéve a renault, az nem tudom, hogy hogyan sikerülhetett ilyen szerencsétlenre, de ízlések és pofonok...- ember legyen a talpán aki megérti az elektromos rendszerüket :) Megbízhatóságban pedig sajnos felejthetők... Bronzi nagyon szemezett a 206 és a 207 HDI kivitelűvel...


hétf. aug. 02, 2004 19:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
Zsombe írta:
Odo írta:
És a legbiztonságosabb autó már nem a Volvo, hanem a Renault.


És az egyik legmegbízhatatlanabb autó is a Renault :lol: .


Ez nem így van


hétf. aug. 02, 2004 19:50
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Odo írta:
A német autók messze jobbak, s már pl az Ignisnél nem is drágábbak.

A messze jobbak, süket duma :lol: Mondom: VW-ről ültem át... Minden autóm csak és kizárólag márkaszervizben gondozódott és javítódott... Beszélj egyszer szerelőkkel is :) Vannak ár/teljesítmény viszonyok, szolgáltatások, típuskövetések stb. stb.

De akkor áruld el, hogy melyik az a VW ami: 1.3-as, benzines, 93 lovas VVT motorral, ABS-el, klímával, dupla légzsákkal, elektromos tükörrel, elektromos ablakkal, EBS-el, szervófékkel szervókormánnyal, beépített CD-s Blaupunkt hifivel és mindez 3 misi alatt egészen pontosan 2.8 milláért???


hétf. aug. 02, 2004 19:41
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 1:38
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Itt ülök a gép elött...... :c)
Hozzászólás 
Mivel én is fiatal vagyok, most raktam le a jogsit, így eléggé a témámba vág az autók vétele. Még régebben én is gondolkodtam azon, hogy MIÉRT is a VW-sek, Suzuki-sok, Opel-esek a legszemetebbek, bunkóbbak az utakon. Íme a megoldás: a mai fiataloknak "csak" erre futja és itt a környékünkön eléggé sok fiatal most rakta le a jogsi-t és meg kell, hogy mondjam, a mai srácok egyszerűen agresszívan, "én vagyok a Jani a faluban", "én vagyok a keménycsávó, mert megyek, mint az állat és szól a zene meg a könyököm kint van" stílusban vezet. Pl.: hány 30-50 év közötti emberkének a kocsiján láttatok full optikai tuningot, dübörgő zenét, fülsüketítő kipufogót, lakott területen 140 és még sorolhatnám...... Egyszerűen ez a feltűnési viszketegség van benne a mostani suhanc idiótákban és ez csak rosszabb lesz, mert a mostani generáció (saját meglátásom szerint) MIND ilyen (persze tiszelet a kivételnek). A múltkor is álltam kint az erkélyünkön és a fent említett Janik egyike kifúrt kipufogódobbal, mint az állat 80-100-al hajtott be egy kis utcába. Ha ott jött volna mondjuk egy biciklis, akkor 1000%, hogy telibevágja ! Meg direkt felhangosítja a k*cs*g zenéjét a kocsiban, lehúzza az ablakot és vigyorogva néz ki a napszemüveges idióta fejéből. Most nemrég hallottam az egyik rádióban, hogy a bankok sorra veszik vissza a kocsikat a kölköktől, mert egyszerűen többet vállalnak, mint amit egyálltalán fizetni tudnak (mert ugye a Suzuki az szaaaaar, neki Audi kell). Hát ennyi lett volna az én hozzászólásom, én a héten fogom átvenni a kocsikámat (amit nem anyukámék fizetnek) és csak röhögni fogok ezeken a mostani kis taknyokon, mert gusztustalan, amit csinálnak.....


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára MitoGábor hétf. aug. 02, 2004 19:43-kor.



hétf. aug. 02, 2004 19:40
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 587
Hozzászólás 
Odo írta:
És a legbiztonságosabb autó már nem a Volvo, hanem a Renault.


És az egyik legmegbízhatatlanabb autó is a Renault :lol: .


hétf. aug. 02, 2004 19:21
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 73
Tartózkodási hely: Magamon kívül
Hozzászólás 
Macika írta:
+1 írta:
Buzuki: 0.4-es lemezből ezen az autón kívül csak sörös, és kólásdobozt gyártanak. :D

Ez viccnek jó...

+1 írta:
A motorja iszonyatosan jó, széttekerhetelen.
A kis és könnyű karosszériát a motor tökéletesen mozgatja.
De! Annyira nem olcsó, mint amennyire el van terjedve! Hiába lehetett jónak tűnő hitellehetőségekkel megvenni, nagyon drága lett a végére az autó.

Fene tudja. 80-100.000 Ft indulótőkével, sőt, akár 0 Ft-tal is el lehetett hozni. Még egyszer leírom (ilyen sok topictárs nem él Magyarországon???), hogy nagyon sok családnak az egyetlen elérhető ÁLOM. Mégpedig úgy, hogy erejükön felül nyögik 6 évig az árát!! (és itt nemcsak a Swiftre, hanem a WagonR-re és az Ignisre is gondolok!).


Sajnos az országunk meg ilyen fikázós ország lett pár évtized alatt.
Ha valami legalul van, akkor azt le kell nézni. Ha valakinek jó a Vodafone is (ami ugye nem is elegáns, nem is jó, nem is lehet felvágni rá), akkor az proli. Ha valakinek jó a Suzuki is, akkor az is proli. Ha valakinek jó a TESCO, akkor az is proli.
Mennyi fölös energiát (és főleg mennyi pénzt!!!) fektetnek egyesek abba, hogy KÜLSŐLEG különbözzenek a pórnéptől. Ez megdöbbentő.
Na jó, rám lehet mondani, hogy öreg vagyok, vén fejjel gondolkozok, na de az azért megdöbbentő, hogy 25 év alatt úgy fordult meg (ki magából) a világ, hogy a műveltség szégyen, büszkének arra kell lenni, ha sík hülyék vagyunk valamihez (legjobb, ha mindenhez!!).


+1 írta:
Mielőtt megköveztek volt balesetem Buzukival, igaz a másik oldalról. A fábián lámpacsere, lökhárító és sárvédő fényezés, míg a Buzuki bal oldala teljesen KO., lett (küszöb, B oszlop, 2 ajtó), szerintem a gazdasági TK-t megnyerte magának a papa. (Ő volt a hibás)

Sok múlik az ütközés irányán is. Arról nem is beszélve, hogy az autó eleje (sarka) általában erősebb, azzal végighúzva érintő irányból egy autót oldalról szinte sérülésmentesen végig lehet, a másik autón meg hétszámjegyű kár van.

+1 írta:
Ezen kívül iszonyatosan kicsi a Buzuki. Én vékony vagyok, de magas. Barátom Swiftjében hosszra csak úgy fértem be, hogy mögém jóesetben a gyerekülés férne be, de keresztben is keskeny volt az autó.

Na ja. Én meg 140 kiló vagyok és 191 centi. És elfértünk benne (nej + 2 kölök. A szélességgel (a szélességem miatt) voltak gondok. Azért a Bravaban (mi tagadás) jobban elférek... :lol:

+1 írta:
Személy szerint nekem nem szimpatikus az autó, de sokan ebben látják a lehetőséget.

Na igen, de vedd észre, hogy nem azért vesznek Suzukit a potenciális vevőkörbe tartozók, mert ez a hobbijuk. Hanem mert ezt (vagy még ezt sem) engedhetik meg maguknak. Ha hirtelen ott teremne még egy 0 a fizetésük végén, akkor a Suzuki bezárhatná az Esztergomi gyárat.



1. Ha nem bírja fenntartani/fizetni az autó költségeit, akkor ne vegyen autót.
2. Más autót is lehet elhozni 0HUF-ért. (Ez a kategória inkább elgondolkozhatna, hogy miböl tartja fennt??? )
3. Most miért is fikázok???? Azért, mert elmondtam egy dologról (Buzuki) a -/+ tapasztalatomat, véleményemet, meglátásomat. Talán akkor lenne fikázás, ha csak rosszat mondtam volna, és mellette hoztam volna MÁS autó pozitvumait.
4. A balesetnél igazad van, hogy sok mindentöl függ. De más autó ennyire nem zakkant volna meg, a részleteket nem írom, mert kisregény lenne.
5. Autó mérete: a szökség nagy úr. Ha nem férsz el kényelmesen, akkor nem tudsz nyugodtan, kényelmesen a vezetésre koncentrálni. Engem zavar. Lehet venni kicsit idösebb, nagyobb autót, és kisebbebet is.
6. Nem a legolcsóbb a Buzuki, de mindenki találja meg a céljainak és a pénztárcájának megfelelö autót.

BrOnZ: Jelentkezénk a játékodhoz játékosnak... :P


hétf. aug. 02, 2004 18:43
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
pg írta:
"Na ez tényleg 'fura' vélemény... és nincs alapja. Szériahibás autók meg előfordulnak, mint ahogy mobilok is."

Na látod, ha tényleg értenél az autókhoz, tudnád, hogy igenis van alapja. De erről szóban is órákat tudnék mesélni (nem az ismerős haverjának tapasztalatairól), tehát nem fogok itt nekiállni regényt írni.

Na igen. Itt a Suzukiról volt szó, s elsősorban a Swiftről, ami.. hagyjuk. A német autók messze jobbak, s már pl az Ignisnél nem is drágábbak. ÉN ERRŐL beszéltem. A japán autók valóban az élre törtek minőségben. Konkrétan a legmegbízhatóbb kocsi a Mazda (ott a Mazda 6, 5 milla viszik, mint a cukrot, szép is jó is olcsó is.... stb) és a Toyota. A drága luxuskocsik között is már szinte amióta létrejött a Lexus (Toyota) vezet s nem a Mercedes.
Jó példa a Wolksvagen,mindenki azt hiszi,megbízható a végtelenségig,és az is volt csak régen.....ezt tudja a felsővezetés is,de mivel ez a közhiedelem,a megbízhatóság még mindig benne van a Wolksvagenek árában ami ugye ált. magasabb. De az Opel pl maradt a régi.
plusz adalék: a Toyotát leszámítva szinte az össze Japán autógyárat megvásárolták az európai ill. amerikai cégek.
És a legbiztonságosabb autó már nem a Volvo, hanem a Renault.

pg írta:
(De röviden, mert nem tudom megállni, meg felbosszant a nagyképű tudatlanságod.

Azért ilyet kérlek ne állíts. Én se mondtam rólad ilyet.

pg írta:
Ez nem vita. Majd én is feldobok egy topicot (Az Isten szerelmére, nehogy komolyan vegye valaki!), hogy minden pesti beképzelt bunkó, azt sem tudja mi merre van "lent a vidéken". Nesze. Vita? Ez szerintem nem az.

Beképzelt...


hétf. aug. 02, 2004 18:17
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Arra a bizonyos 4-5-ik helyre a BMW került fel. Előtte nincs német autó.
Az első a Toyota Corolla. Mind az ADAC, mind egy közvélemyény kutatás szerint is.

A Japán autók a legjobbak.

Néhány éve dolgoztam egy Ford szalonban. Előtte váltottak Nissanról.
A szerelők szerint a Ford minőségben rendesen elmarad a Nissantól. Volt ez néhány éve....


hétf. aug. 02, 2004 18:16
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 828
Tartózkodási hely: Szeged
Hozzászólás 
"Na ez tényleg 'fura' vélemény... és nincs alapja. Szériahibás autók meg előfordulnak, mint ahogy mobilok is."

Na látod, ha tényleg értenél az autókhoz, tudnád, hogy igenis van alapja. De erről szóban is órákat tudnék mesélni (nem az ismerős haverjának tapasztalatairól), tehát nem fogok itt nekiállni regényt írni.

(De röviden, mert nem tudom megállni, meg felbosszant a nagyképű tudatlanságod. Ha az ADAC megbízhatósági teszteket nézed - ami ugye német - ott sem szerepelnek túl jól a németek, holott ha beleolvasol a német Auto-Motor-und-Sport-ba, láthatod, hogy a (német) olvasók maguk vádolják meg elfogultsággal a (német) szerkesztőket. A felsőbb kategóriában jobbak, de azt nem árt tudni, hogy az ADAC eredményekbe csak bizonyos eladott darabszám felett jut be autó. És Németországban is szeretik a hazait. (Franciaországban meg végképp, és nemcsak azért fut ott irdatlan nagy százalékban francia autó, hanem azért is mert a biztosítók támogatják keményen.)

Más: az európai és a japán autógyártás nagy különbsége az, hogy Európában a kész tervek után a gyártósor beindításakor képesek megváltoztatni a beszállítót, ha netán pl. drágábban szállít, mint a tervezett. Tehát nem egészen az előre megtervezett autó indul el a soron. Ennek lehetnek nem várt következményei. (Lásd Golf IV, kijött a gyárból, aztán félig a szalonokból rángatták vissza, mert a B oszlopon olyan forrasztási problémák voltak, hogy az egész kasztni merevségére kihatott. De hallgattak róla nagyon. Másrészt Európában sokkal jobban nyomulnak a modellváltással, arról nem is beszélve hogy képesek összecsapni egy autót, csak hogy a nagy konkurrenciával egyidően jöjjön ki. (Lásd Ford Escort, amin volt 3 nagyobb ráncfelvarrás is, pedig általában 1 szokott lenni egy modell életében.)

A japánok, ha kész a terv, nem hajlandók változtatni, tehát ami lejön a szalagról az egyezik az agyontesztelt modellel. És ennek így kellene lennie. És ott korábban 8 év is volt a modellfrissítésig, újabban ez már náluk is észrevehetően rövidül.

A "leányvállalatoknál" pedig tényleg tapasztalható némi slendriánság. A VW pl. főként Spanyolországban gyárt. (Ha nem emlékeznél, a régi, spanyol Seatok - amikor még nem a VW-é volt - hírhedtek voltak az össszerakási minőség(hiány)ról.

De érdekes módon a Honda, holott ő is Angliában gyártat (balkormányos :-) nem véletlen), azokat a modelleket, amelyeknél számít a presztízs, "hazavitte" újra Japánba gyártatni, mert nem volt meg a minőség. Inkább fizeti a szállítást és az adót.

Egyébként meg mégsem lehet általánosítani a "leányvállalatoknál". Itt az anyacég számít csak. Ha lazán veszi, akkor annyi. Ha azonban ott is könyörtelenül betartatja a minőségi normákat, akkor nincs gond.

Ajánlom mindenkinek Michael Crichton Zaklatás című KÖNYVÉT (DISCLOSURE). Erről szól valójában! (Az ő könyveiből készült filmekből mindig a lényeget hagyják ki, lásd pl. Gyilkos nap, Jurassic Park. Aki olvasta őket, az tudja miről beszélek.)


"Most ennek mi értelme volt? Nem szeretsz vitázni, vagy ennyire bosszant más véleménye?"

Ez nem vita. Majd én is feldobok egy topicot (Az Isten szerelmére, nehogy komolyan vegye valaki!), hogy minden pesti beképzelt bunkó, azt sem tudja mi merre van "lent a vidéken". Nesze. Vita? Ez szerintem nem az.


hétf. aug. 02, 2004 17:35
Profil Privát üzenet küldése ICQ
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
Nem védem ezt a topic-ot, de ez olyan lehet mint egy vulkán... nehogy szétmenjen a Föld, néha kiengedünk egy kis gőzt.. ez a topic erről szól.. bár miért pont szegény Suzuki-t kell szidni? :) Nekünk is azunk van. :roll: :P

Egyébként tök vicces ahogy itt egymás torkának estek, hogy ki az agresszívabb!? Szerintem a nénik amikor szaladnak a busz után a kis kerekes kocsijukkal, ők a legveszélyesebbek. Jogsijuk sincs rá, a szabályokat is megszegik, veszélyeztetik is az autósokat. Dehát ők nem érnek rá megvárni a következő buszt. A nyugdíjasok ideje drága. :P Elnézést minen fórumos nyugdíjastól! :D :lol:

Róluk is lehetne topic-ot nyitni... :roll:


hétf. aug. 02, 2004 17:12
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 587
Hozzászólás 
Odo írta:
Na ez tényleg 'fura' vélemény... és nincs alapja. Szériahibás autók meg előfordulnak, mint ahogy mobilok is.


Abban teljes mértékben igaza van PB-nek, hogy a német autók a közhiedelemmel ellentétben nem olyan precízek és közel sem megbízhatóak. Ajánlom figyelmedbe a németek által készített megbízhatósági tesztet (most nem jut eszembe a neve). Nos abban majdnem minden kategóriát japán autók vezetnek, és a német autó csak a 4-5. helyet tudja megcsípni. Ennyit erről, de azt hiszem nem erről szól a topik, sőt nem is mobilról, szóval szerintem hanyagolni kellene ezt az egész témát.


hétf. aug. 02, 2004 17:12
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
Site Admin

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 18:31
Hozzászólások: 3429
Tartózkodási hely: IV.
Hozzászólás 
Most hogy' is van ez? Egy offtopik nem volt elég a mobil csoportban?

Sy


hétf. aug. 02, 2004 17:08
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
pg írta:

Odo, az alakváltók szégyene. És nem értesz az autókhoz. Hülye negatív elfogultság/előítélet alapján sztereotípiákat erősítesz meg.

Igen, persze. Te aztán nagyon ismersz engem.

És a német autó már régóta nem minőség...

pg írta:
(Ez nem vita, sajnos tény. Ez egy régi kelet-európai, és germánbarát berögződés Magyarországon, ezért tartják jól az árukat a német autók. De érdemes a visszahívási listákat böngészni néha... Igaz, nem mindent teregetnek ki. Lásd Golf IV.)

Na ez tényleg 'fura' vélemény... és nincs alapja. Szériahibás autók meg előfordulnak, mint ahogy mobilok is.

pg írta:
Na, ide se jövök többet. :evil:

Most ennek mi értelme volt? Nem szeretsz vitázni, vagy ennyire bosszant más véleménye?


hétf. aug. 02, 2004 17:03
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 526
Tartózkodási hely: Itt-ott,amott
Hozzászólás 
Nekem is stiftem van.Ha minden jól megy már nem sokáig,talán sikerül eladom.Az egészben az a legviccesebb,hogy szombaton voltunk lent Sárbogárdon.Használt Wagont néztünk 2.380.000Ft-ért.2003-as fullos.Gyönyörű,meg minden.A Renaultnál is voltunk,és érdekes módon a Thalia fullosan ugyanennyibe került,DE zsír újan.Szóval nem is annyival olcsóbb,mint ahogy korábban gondoltam.Szerintem manapság az vesz suzukit,akinek fontos,hogy igen kedvező a hitel,és akár a használt rollert is beszámítják a vásárlásba.A Sárkeresztúri úton,ha jól emlékszem 70-es táblicsku van.Eh,de ki figyeli? :wink:


hétf. aug. 02, 2004 17:03
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4374
Tartózkodási hely: c:\windows
Hozzászólás 
Igyekszem írni egy tök általános hozzászólást, mert nem olvastam még végig az egész topikot. Nincs is kedvem hozzá. Az a helyzet, hogy autókkal is az a helyzet, mint minden mással. A legjobb az, ha az adott terméket az anyaországban gyártják, nem leányvállalatnál. Igaz, ezen termékek ára mindig sokkal borsosabb. Nem teljesen jó példa erre a Suzuki Baleno-ja, és Lianája, hiszen ezen autók azon túl több értéknövelő paraméterrel is rendelkeznek, mint az a puszta tény, hogy ezen tipusokat (tudomásom szerint) Japánban gyártják. A Merciknél is tudtommal van kihelyezett gyártósor talán a cseheknél, vagy a szlovákoknál. Hallomásom szerint (direkt írom, osztrák nagybácsim szájából) ezen autók sokkal rosszabb törésteszteket produkálnak, mint német márkatársaik. De hogy maradjunk mobilnál: gondoljunk csak a maláj-svéd Sonyericssonok közötti különbségekre, vagy a német-magyar-finn Nokiákra (a német 6310i üde kivétel). szinte mindig a leányvállalatnál gyártott modell rendelkezik gyengébb paraméterekkel, több hibával. Az ok egyszerű: hiába ugyanaz a gyártósor, ugyanaz a minőségellenőrzés, ezek csak előírások. A munkások, akik ezeket felügyelik egy leányvállalatnál nem olyan lelkiismeretesek, mint az anyaországban. Egy magyar munkás az esztergomi Suzuki gyárban tuti nem fog olyan precízen melózni, mint a japcsi.

Persze ismét meg lehet kövezni, hiszen ezt az álláspontomat már többször is hangoztattam itt a fórumon mobil kapcsán.


hétf. aug. 02, 2004 16:33
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. jún. 25, 2004 17:17
Hozzászólások: 368
Tartózkodási hely: mindig egy lépéssel előtted
Hozzászólás 
pg írta:
germánbarát berögződés Magyarországon,


Az! mi?! Germánbarát! mi?!

Nagy f**** a germánoknak!
most olvastam el a kőszivű ember fiait. :D


hétf. aug. 02, 2004 16:20
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 828
Tartózkodási hely: Szeged
Hozzászólás 
Na ezért nem vagyok én nemesfémbánya. (De azért stílusosan pont a 100. hozzászólásomat vesztegetem el itt. Igen, VESZTEGETEM! Ekkora baromságot. Nem is szólok inkább semmit.)

Odo, az alakváltók szégyene. És nem értesz az autókhoz. Hülye negatív elfogultság/előítélet alapján sztereotípiákat erősítesz meg.


És a német autó már régóta nem minőség...

(Ez nem vita, sajnos tény. Ez egy régi kelet-európai, és germánbarát berögződés Magyarországon, ezért tartják jól az árukat a német autók. De érdemes a visszahívási listákat böngészni néha... Igaz, nem mindent teregetnek ki. Lásd Golf IV.)

Na, ide se jövök többet. :evil:


hétf. aug. 02, 2004 16:02
Profil Privát üzenet küldése ICQ
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
@nyuszy: http://index.hu/politika/bulvar/bulvarh ... .02&188369

:lol: Nehogy így járj! :lol:


hétf. aug. 02, 2004 16:01
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Nagy baj az agybaj, pedig van jopar mobilos akcio ez helyett.


hétf. aug. 02, 2004 15:15
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.   [ 418 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség