Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: kedd máj. 07, 2024 4:58



Hozzászólás a témához  [ 899 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Következő
Nokia N97 
Szerző Üzenet
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 17, 2007 22:23
Hozzászólások: 192
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Miskolc
Hozzászólás 
Remélem a csengőhang problémáját orvosolják a huszas softban....


pén. okt. 09, 2009 23:44
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1795
Tartózkodási hely: Budapest, XVII.
Hozzászólás 
Ha lehet hinni a híreknek, jövő héten itt a 20-as fw!

http://www.nokian97forum.com/general-lg-viewty-discussion/new!-nokia-n97-2-0-release-stages-andgtandgtandgt/?action=printpage


pén. okt. 09, 2009 21:54
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 18
Hozzászólás 
Alexfux írta:
Macika írta:
Alexfux írta:
Imici! Hát mindenesetre nincs szerencséd. Bár nem szép, de azt remélem, hogy csak neked! :-)


A Gyorsboltban lehet a telóhoz kapni kijelző fóliát. Az N95-re vettem, sokat javított a láthatóságán a kijelzőnek. De az N97-tel kapcsolatban tanácstalan vagyok. Ha veszek, akkor hogyan befolyásolja a tapizhatóságát? Van valakinek tapasztalata?

Ezenkívül lassan lesz hozzá autós tartó, annak nagyon örülök, hiszen így tud igazán kiteljesedni a nagyképernyős navilehetőség a telóval kombinálva.
Ha Brand*-t veszel hozzá, akkor biztos lehetsz benne, tesztelt a fólia és nem fogja a tapizást akadályozni.




Más fólia meg azért olcsó ugye...


Azt néztem ki. Szerintem, ha lesz már autós tartó, akkor elköltök egy kis pénzt a gyorsboltban...


Én ezt a tartót vettem és tökéletes!
http://cgi.ebay.com/Car-Kit-Holder-Moun ... 130wt_1165


pén. okt. 09, 2009 19:31
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 610
Hozzászólás 
Macika írta:
Alexfux írta:
Imici! Hát mindenesetre nincs szerencséd. Bár nem szép, de azt remélem, hogy csak neked! :-)


A Gyorsboltban lehet a telóhoz kapni kijelző fóliát. Az N95-re vettem, sokat javított a láthatóságán a kijelzőnek. De az N97-tel kapcsolatban tanácstalan vagyok. Ha veszek, akkor hogyan befolyásolja a tapizhatóságát? Van valakinek tapasztalata?

Ezenkívül lassan lesz hozzá autós tartó, annak nagyon örülök, hiszen így tud igazán kiteljesedni a nagyképernyős navilehetőség a telóval kombinálva.
Ha Brand*-t veszel hozzá, akkor biztos lehetsz benne, tesztelt a fólia és nem fogja a tapizást akadályozni.

Más fólia meg azért olcsó ugye...


Azt néztem ki. Szerintem, ha lesz már autós tartó, akkor elköltök egy kis pénzt a gyorsboltban...


csüt. okt. 08, 2009 13:47
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Alexfux írta:
Imici! Hát mindenesetre nincs szerencséd. Bár nem szép, de azt remélem, hogy csak neked! :-)


A Gyorsboltban lehet a telóhoz kapni kijelző fóliát. Az N95-re vettem, sokat javított a láthatóságán a kijelzőnek. De az N97-tel kapcsolatban tanácstalan vagyok. Ha veszek, akkor hogyan befolyásolja a tapizhatóságát? Van valakinek tapasztalata?

Ezenkívül lassan lesz hozzá autós tartó, annak nagyon örülök, hiszen így tud igazán kiteljesedni a nagyképernyős navilehetőség a telóval kombinálva.
Ha Brand*-t veszel hozzá, akkor biztos lehetsz benne, tesztelt a fólia és nem fogja a tapizást akadályozni.

Más fólia meg azért olcsó ugye...


csüt. okt. 08, 2009 12:23
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 610
Hozzászólás 
Imici! Hát mindenesetre nincs szerencséd. Bár nem szép, de azt remélem, hogy csak neked! :-)


A Gyorsboltban lehet a telóhoz kapni kijelző fóliát. Az N95-re vettem, sokat javított a láthatóságán a kijelzőnek. De az N97-tel kapcsolatban tanácstalan vagyok. Ha veszek, akkor hogyan befolyásolja a tapizhatóságát? Van valakinek tapasztalata?

Ezenkívül lassan lesz hozzá autós tartó, annak nagyon örülök, hiszen így tud igazán kiteljesedni a nagyképernyős navilehetőség a telóval kombinálva.


csüt. okt. 08, 2009 11:46
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1795
Tartózkodási hely: Budapest, XVII.
Hozzászólás 
Medical írta:
Imici1972 írta:
Pasti írta:
én július 2.-án vettem. Akkor lassan nekem is mókás lesz a példádból kiindulva..úgy tűnik, h a szalagkábel tartóssága a nokia 8910-zel lesz egyenlő.


Két mintabolttal is beszéltem, egyik sem javított még ilyen hibával N97-et.

Na most két opció van:

1. Peches vagyok, kifogtam egy gyengére sikerült szalagkábelt
2. Mivel a megjelenés napján vettem, lehet hogy én vagyok az "első fecske" , s majd utánam a kábelözön...
:wink:

Imici1972, ne jósolgas azzal, hogy Te vagy az "első fecske...........". Én július 8-án vettem, napi 4-5 nyitogatás, remélem nem lesz kábelözön!


Ok, akkor csak simán lúzer vagyok :D


kedd okt. 06, 2009 21:01
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 205
Tartózkodási hely: Nagykálló
Hozzászólás 
Imici1972 írta:
Pasti írta:
én július 2.-án vettem. Akkor lassan nekem is mókás lesz a példádból kiindulva..úgy tűnik, h a szalagkábel tartóssága a nokia 8910-zel lesz egyenlő.


Két mintabolttal is beszéltem, egyik sem javított még ilyen hibával N97-et.

Na most két opció van:

1. Peches vagyok, kifogtam egy gyengére sikerült szalagkábelt
2. Mivel a megjelenés napján vettem, lehet hogy én vagyok az "első fecske" , s majd utánam a kábelözön...
:wink:

Imici1972, ne jósolgas azzal, hogy Te vagy az "első fecske...........". Én július 8-án vettem, napi 4-5 nyitogatás, remélem nem lesz kábelözön!


kedd okt. 06, 2009 18:35
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1795
Tartózkodási hely: Budapest, XVII.
Hozzászólás 
Pasti írta:
én július 2.-án vettem. Akkor lassan nekem is mókás lesz a példádból kiindulva..úgy tűnik, h a szalagkábel tartóssága a nokia 8910-zel lesz egyenlő.


Két mintabolttal is beszéltem, egyik sem javított még ilyen hibával N97-et.

Na most két opció van:

1. Peches vagyok, kifogtam egy gyengére sikerült szalagkábelt
2. Mivel a megjelenés napján vettem, lehet hogy én vagyok az "első fecske" , s majd utánam a kábelözön...
:wink:


kedd okt. 06, 2009 8:46
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 17, 2007 22:23
Hozzászólások: 192
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Miskolc
Hozzászólás 
én július 2.-án vettem. Akkor lassan nekem is mókás lesz a példádból kiindulva..úgy tűnik, h a szalagkábel tartóssága a nokia 8910-zel lesz egyenlő.


hétf. okt. 05, 2009 20:55
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1795
Tartózkodási hely: Budapest, XVII.
Hozzászólás 
Pasti írta:
Imici1972 írta:
Eddig tartott a kijelző szalagkábel... :twisted:
Ahogy kinyitom, szétesik a kép, majd elsötétül a kijelző.
Ha egy kis pálcikával lenyomom a kábelt, azonnal visszajön a kép.
:shock: :(

Megkérdeztem, márkaboltban tudják javítani, szerencsére nem kell felküldeni a Mobil Ask-hoz, de 1,5-2 hét mire megjön nekik az alkatrész.... Szóval időben nem rövidebb. :evil:


az szép.. Mikor vetted a készüléket? Mennyit nyitogattad a qwertyt?


A megjelenés napján, június 26-án.
Nem mondom, hogy ki sem nyitottam a qwerty-t, de szerintem napi 5-6 nyitásnál több átlagban nem volt.


hétf. okt. 05, 2009 20:25
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 17, 2007 22:23
Hozzászólások: 192
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Miskolc
Hozzászólás 
Imici1972 írta:
Eddig tartott a kijelző szalagkábel... :twisted:
Ahogy kinyitom, szétesik a kép, majd elsötétül a kijelző.
Ha egy kis pálcikával lenyomom a kábelt, azonnal visszajön a kép.
:shock: :(

Megkérdeztem, márkaboltban tudják javítani, szerencsére nem kell felküldeni a Mobil Ask-hoz, de 1,5-2 hét mire megjön nekik az alkatrész.... Szóval időben nem rövidebb. :evil:


az szép.. Mikor vetted a készüléket? Mennyit nyitogattad a qwertyt?


hétf. okt. 05, 2009 19:24
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1795
Tartózkodási hely: Budapest, XVII.
Hozzászólás 
Eddig tartott a kijelző szalagkábel... :twisted:
Ahogy kinyitom, szétesik a kép, majd elsötétül a kijelző.
Ha egy kis pálcikával lenyomom a kábelt, azonnal visszajön a kép.
:shock: :(

Megkérdeztem, márkaboltban tudják javítani, szerencsére nem kell felküldeni a Mobil Ask-hoz, de 1,5-2 hét mire megjön nekik az alkatrész.... Szóval időben nem rövidebb. :evil:


hétf. okt. 05, 2009 15:06
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: csüt. dec. 28, 2006 15:27
Hozzászólások: 235
Hozzászólás 
Igazad van, elnézést! Figyelmetlen voltam!


hétf. okt. 05, 2009 10:04
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Szenya írta:
Úgy tudom ez csak a branded készülékek esetében igaz. Ha EU-ban vette és független átrakják magyar nyelvre most is.
Tudom, előnyben vagyok, hogy személyesen ismerem Alexfuxot.
És azt is tudom, hogy Ő T-s.

Hogy miért írtam, amit?
Ezért!

:)


vas. okt. 04, 2009 22:12
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: csüt. dec. 28, 2006 15:27
Hozzászólások: 235
Hozzászólás 
Úgy tudom ez csak a branded készülékek esetében igaz. Ha EU-ban vette és független átrakják magyar nyelvre most is.


vas. okt. 04, 2009 19:56
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
migabi24 írta:
Nem kell product kódot átírnod, beviszed egy nokia szervizbe és felteszik neked a legfrissebb gyári szoftvert garanciába :wink:
Bocsánat, ne ajánljunk olyat zsigerből másoknak, aminek a valódiságáról nem győződtünk meg magunk is!!!

VALAHA valóban így volt.

Több hónapja komoly hadjáratot indítottak a szolgáltatók a MobilASK ellen. Épp emiatt a FW-felrakás miatt.

Megkérdezhetem, mikori az infód?
Mert az, hogy 'idén februárban nekem még felrakták', az most nem nagyon segít ki senkit, október elején...


vas. okt. 04, 2009 16:09
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: hétf. márc. 26, 2007 15:35
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: Szeged
Hozzászólás 
Nem kell product kódot átírnod, beviszed egy nokia szervizbe és felteszik neked a legfrissebb gyári szoftvert garanciába :wink:


vas. okt. 04, 2009 15:33
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 610
Hozzászólás 
Sziasztok!

Használom már egy ideje a telefont és azt kell, hogy mondjam, hogy használhatóság szempontjából még nem érte el az N95-öm szintjét nálam.

Problémáim.

A nulladik, hogy kicsik a betűk a qwerty-n, de ezt egy erősebb szemüveg megoldja! :-)

Az első, hogy ha készenlétben van a telő és kinyitom a qwerty-t, akkor nagyon lassan tér magához a telefon. Megmértem, 5 mp!

Második, hogy lassan forgatja a képernyőt, bár nem lassabban, mint az N95. De, mivel fekvő tokom van és fel kellene vennem, mire megfordítja a képernyőt, addigra egy csengetés telik el. Mondjuk én az érintőképernyőt szoktam nyomkodni.

Harmadik, hogy nem tudom milyen szisztémában használja a csengőhangokat. Készenlétben szinte mindig az alapértelmezett Nokia csengőhang szólal meg, pedig hívócsoportjaim vannak, különböző csengőhangokkal, és ráadásul az alap sem a Nokia hangja.

Negyedik, hogy, hallgatom a rádiót és néha megszakad az adás. Ilyet az N95-nél is tapasztaltam.

Ötödik,hogy egyszer-kétszer rádióhallgatás közben újraindul. Tipikusan akkor, amikor bejövő hívásom van.

Bosszant az a régebben említett probléma is a Névjegyzékkel, miszerint ha egy névhez több szám is tartozik, melyek közül egyet beállítok alapértelmezettként, akkor a többieket nem nagyon tudom felhívni a telefonkönyvből, illetve csak a Másik szám kiválasztása opcióval, ami pl. autóvezetés közben kissé nehézkes.

Feltelepítettem a Garmint, aki, ha olyan helyen megyek, hogy van viszonylag közel egy párhuzamos útvonal, akkor simán áttesz arra és újratervez. Az, hogy néha csak úgy magától kilép, az már megszokott, ilyet csinált az N95-ön is, lehet, hogy meg kellene venni az eredeti verziót! :oops:

Letöltöttem ezt az Ovi Maps 3.0 szutykot. Ezzel nem lehet utcára keresni. (Vagy csak én nem jöttem rá.)

A legjobban a csengőhangos probléma bosszant, arról valaki már értekezett itt a topicban, ha jól emlékszem, majd megkeresem.

Jó lenne, ha a trémobil végre gyorsabban vezetné be az újabb sw-ket, hogy emiatt ne kelljen product kódot hekkelnem és ugorjon esetleg a gari.


Egyébként jó a telefon! :-)


vas. okt. 04, 2009 15:27
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
Nálam GPRS-el is szokott menni. Igaz WLAN hozzáférési pont használata után nem tud automatikusan váltani, mert folyamatosan a Wifit keresi.


szer. szept. 30, 2009 10:26
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1795
Tartózkodási hely: Budapest, XVII.
Hozzászólás 
balha írta:
Átváltottam médiamánia díjcsomagra, de valamiért az accuweather widget nem komálja a gprs-es netet, mert hibaüzenettel kilép. Egyedi problémám ez, vagy esetleg más is járt már így?


Nem csak az AccuWeather száll el, a Facebook widget is....
Állítólag a 20-as fw-ben már javítva lesz.


szer. szept. 30, 2009 10:05
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 111
Hozzászólás 
Átváltottam médiamánia díjcsomagra, de valamiért az accuweather widget nem komálja a gprs-es netet, mert hibaüzenettel kilép. Egyedi problémám ez, vagy esetleg más is járt már így?


szer. szept. 30, 2009 9:04
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
bsj írta:
zoli62 írta:
Megtaláltam a szerverbeállítást a Nokia oldalán! http://europe.nokia.com/get-support-and-software/download-software/device-software-update/faq


Idézet:
You also need to have Update Server settings programmed into your device. These can be operator-specific settings (contact your operator for help), or standard Nokia settings as shown below:

Key *#0000# into your phone's home screen or go to Device manager (consult your user guide if necessary).

Select Options > Server profiles > Options > New server profile > Copy = No

Server Name Nokia
Server ID Nokia
Server password firmupservpass
Access point [select your preferred AP]
Host address https://dms.update.nokia.com/dms/omadm
Port 443
User name nokiams
DM password nokiamspass
Allow configuration Yes
Auto accept all requests Yes


Remélem, másnak is fog segíteni. :)


Köszi.
Kipróbálnám, de ezek után van még két kitöltendő sor:
1. Hálózati felhasználónév
2. Hálózati jelszó
Ezek konkrétan mik lehetnek?

A jelszóra még csak lenne ötletem, nevezetesen a T-mobile-os ötjegyű azonosítóm, de a felhasználónévre nem ugrik be hirtelen semmi.
Segítséged megköszönném!


Szívesen. Én oda nem írtam semmit, illetve pontosabban nekem hálózati név és jelszó nincs is a kitöltendők között.


kedd szept. 29, 2009 14:25
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 14, 2004 20:01
Hozzászólások: 380
Tartózkodási hely: Somogy
Hozzászólás 
bsj írta:
Sziasztok!
Töltöttem le csengőhangokat.
Azt hiszem letöltés után rákérdezett, hogy hova tegye. Kiválasztottam a telómemóriát. Berakta a tel.memó/hangfájlok/digitális hangok mappába.
Tulajdonképpen meg is felene, mégha a gyári csengőhangok nem is itt vannak. Az viszont zavar, hogy megnyitva a zenetárat, ott sorakoznak az albumok között. :(
Gondoltam ha átrakom a gyáriak közé, eltünnek a zenék közül. Na, itt a gond! Átdúrtam az egész telefont, de a gyári zenék mappáját nem találom. :(
Valaki találkozott már a problémával, vagy csak nekem probléma? :)
Köszi.

Én úgy szoktam csinálni, hogy a csengőhangnak szánt zenékből kiszedem a metainformációt, és akkor csak az "ismeretlen előadó" és "ismeretlen album" mappákban mutatja a zenetár.

A gyáriakat (tudtommal) nem tudod elérni.


kedd szept. 29, 2009 14:03
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: vas. nov. 21, 2004 14:03
Hozzászólások: 16
Hozzászólás 
Sziasztok!
Töltöttem le csengőhangokat.
Azt hiszem letöltés után rákérdezett, hogy hova tegye. Kiválasztottam a telómemóriát. Berakta a tel.memó/hangfájlok/digitális hangok mappába.
Tulajdonképpen meg is felene, mégha a gyári csengőhangok nem is itt vannak. Az viszont zavar, hogy megnyitva a zenetárat, ott sorakoznak az albumok között. :(
Gondoltam ha átrakom a gyáriak közé, eltünnek a zenék közül. Na, itt a gond! Átdúrtam az egész telefont, de a gyári zenék mappáját nem találom. :(
Valaki találkozott már a problémával, vagy csak nekem probléma? :)
Köszi.


hétf. szept. 28, 2009 19:52
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: vas. nov. 21, 2004 14:03
Hozzászólások: 16
Hozzászólás 
zoli62 írta:
Megtaláltam a szerverbeállítást a Nokia oldalán! http://europe.nokia.com/get-support-and-software/download-software/device-software-update/faq


Idézet:
You also need to have Update Server settings programmed into your device. These can be operator-specific settings (contact your operator for help), or standard Nokia settings as shown below:

Key *#0000# into your phone's home screen or go to Device manager (consult your user guide if necessary).

Select Options > Server profiles > Options > New server profile > Copy = No

Server Name Nokia
Server ID Nokia
Server password firmupservpass
Access point [select your preferred AP]
Host address https://dms.update.nokia.com/dms/omadm
Port 443
User name nokiams
DM password nokiamspass
Allow configuration Yes
Auto accept all requests Yes


Remélem, másnak is fog segíteni. :)


Köszi.
Kipróbálnám, de ezek után van még két kitöltendő sor:
1. Hálózati felhasználónév
2. Hálózati jelszó
Ezek konkrétan mik lehetnek?

A jelszóra még csak lenne ötletem, nevezetesen a T-mobile-os ötjegyű azonosítóm, de a felhasználónévre nem ugrik be hirtelen semmi.
Segítséged megköszönném!


hétf. szept. 28, 2009 19:42
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
Megtaláltam a szerverbeállítást a Nokia oldalán! http://europe.nokia.com/get-support-and-software/download-software/device-software-update/faq


Idézet:
You also need to have Update Server settings programmed into your device. These can be operator-specific settings (contact your operator for help), or standard Nokia settings as shown below:

Key *#0000# into your phone's home screen or go to Device manager (consult your user guide if necessary).

Select Options > Server profiles > Options > New server profile > Copy = No

Server Name Nokia
Server ID Nokia
Server password firmupservpass
Access point [select your preferred AP]
Host address https://dms.update.nokia.com/dms/omadm
Port 443
User name nokiams
DM password nokiamspass
Allow configuration Yes
Auto accept all requests Yes


Remélem, másnak is fog segíteni. :)


vas. szept. 27, 2009 23:59
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
zoli62 írta:
Macika írta:
zoli62 írta:
Megkaptam a reklamációmra választ a T-Mobile-tól. Elismerték a szoftveres hiba létezését. (szoftverfrissítés alkalmazás hiánya és használhatatlansága). Mivel orvosolni máshogyan nem tudják, felajánlották a telefon cseréjét, vagy visszavásárlási lehetőségét.
Megjegyzem, ez ultrakorrekt eljárás tőlük!


Szerintem is korrekt az eljárás. Sajnos már nem tudom kicserélni abba szériába tartozó készülékre, ami júliusban volt készleten. Abban még szerepelt a szoftverfrissítés alkalmazás. Tudomásom szerint a 11-es T-Mobile-os szoftverben is hiányzik ez a funkció, 12-est pedig még nem kapták meg a szervizek. Szerintem már abból is ki lesz hagyva. Amúgy a T-Mobile tesztcsoport részéről tényleg jelezték ezt hibát, és 11-es fw WLAN hibáját a Nokiának. Megjegyzem, viszont a telefonomon most fentlevő 10-es T-Mobile-os szoftver alverzió ettől a hiányosságtól eltekintve nagyon stabilan működik. Talán mégiscsak a Nokia maga döntött úgy, hogy a brand szoftveren letiltja az OTA frissítések lehetőségét, csökkentve ezzel a felmerülő hibák lehetőségét. Én ebben az egész ügyben csak ezen döntés indoklásának a korrekt kommunikációját hiányoltam a gyártó, illetve forgalmazó részéről.
Itt félig OFF, de az N86-on gyári függetlennél is bejelzett, hogy van FOTA frissítés, próbáltam frissíteni FOTA, mire közölte, hogy használjam az NSU-t... :)


vas. szept. 27, 2009 21:07
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
Macika írta:
zoli62 írta:
Megkaptam a reklamációmra választ a T-Mobile-tól. Elismerték a szoftveres hiba létezését. (szoftverfrissítés alkalmazás hiánya és használhatatlansága). Mivel orvosolni máshogyan nem tudják, felajánlották a telefon cseréjét, vagy visszavásárlási lehetőségét.
Megjegyzem, ez ultrakorrekt eljárás tőlük!


Szerintem is korrekt az eljárás. Sajnos már nem tudom kicserélni abba szériába tartozó készülékre, ami júliusban volt készleten. Abban még szerepelt a szoftverfrissítés alkalmazás. Tudomásom szerint a 11-es T-Mobile-os szoftverben is hiányzik ez a funkció, 12-est pedig még nem kapták meg a szervizek. Szerintem már abból is ki lesz hagyva. Amúgy a T-Mobile tesztcsoport részéről tényleg jelezték ezt hibát, és 11-es fw WLAN hibáját a Nokiának. Megjegyzem, viszont a telefonomon most fentlevő 10-es T-Mobile-os szoftver alverzió ettől a hiányosságtól eltekintve nagyon stabilan működik. Talán mégiscsak a Nokia maga döntött úgy, hogy a brand szoftveren letiltja az OTA frissítések lehetőségét, csökkentve ezzel a felmerülő hibák lehetőségét. Én ebben az egész ügyben csak ezen döntés indoklásának a korrekt kommunikációját hiányoltam a gyártó, illetve forgalmazó részéről.


vas. szept. 27, 2009 16:55
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
zoli62 írta:
Megkaptam a reklamációmra választ a T-Mobile-tól. Elismerték a szoftveres hiba létezését. (szoftverfrissítés alkalmazás hiánya és használhatatlansága). Mivel orvosolni máshogyan nem tudják, felajánlották a telefon cseréjét, vagy visszavásárlási lehetőségét.
Megjegyzem, ez ultrakorrekt eljárás tőlük!


vas. szept. 27, 2009 11:04
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
Megkaptam a reklamációmra választ a T-Mobile-tól. Elismerték a szoftveres hiba létezését. (szoftverfrissítés alkalmazás hiánya és használhatatlansága). Mivel orvosolni máshogyan nem tudják, felajánlották a telefon cseréjét, vagy visszavásárlási lehetőségét.


vas. szept. 27, 2009 10:51
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 17, 2007 22:23
Hozzászólások: 192
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Miskolc
Hozzászólás 
Nekem kikapcsolt állapotban sem ment..


pén. szept. 25, 2009 7:14
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
bili írta:
...én sem próbáltam még, de lehet hogy akkor ezek szerint kikapcsolt állapotba kell csinálni...
...eeeesetleg...


pén. szept. 25, 2009 1:18
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd dec. 21, 2004 17:05
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Debrecen - Bp
Hozzászólás 
N97 Hard Reset:

"a Shift, Space, Delete gombokat kell egyszerre lenyomni, majd bekapcsolni a telefont."

én sem próbáltam még, de lehet hogy akkor ezek szerint kikapcsolt állapotba kell csinálni

forrás: http://www.smartnews.hu/2009/08/hard-reset-nokia-n97-en/#more-3816


csüt. szept. 24, 2009 19:21
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 17, 2007 22:23
Hozzászólások: 192
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Miskolc
Hozzászólás 
lehet én vagyok a láma, de nekem shift+space-del kombóval semmit nem csinált..


kedd szept. 22, 2009 10:25
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
Imici1972 írta:
Tud valaki működő Hard Reset billentyűkombinációt N97-re?
Az 5800-ra ajánlott verzió N97-en nem működik.

Állítólag a "Shift, Space, Delete" gombok sem működnek.

Van valakinek személyes tapasztalata ez ügyben?


Én is a fenti kombinációt olvastam több helyen, bát még nem próbáltam ki.


kedd szept. 22, 2009 1:16
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1795
Tartózkodási hely: Budapest, XVII.
Hozzászólás 
A Nokia elismerte az N97 hibáit:

http://www.smartnews.hu/2009/09/a-nokia-elismerte-a-nokia-n97-hibait/

Kíváncsi vagyok lehetne-e Mo-n is érvényesíteni...


hétf. szept. 21, 2009 21:28
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1795
Tartózkodási hely: Budapest, XVII.
Hozzászólás 
Tud valaki működő Hard Reset billentyűkombinációt N97-re?
Az 5800-ra ajánlott verzió N97-en nem működik.

Állítólag a "Shift, Space, Delete" gombok sem működnek.

Van valakinek személyes tapasztalata ez ügyben?


hétf. szept. 21, 2009 21:13
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. márc. 25, 2004 17:07
Hozzászólások: 4267
Tartózkodási hely: GRAND FOTEL
Hozzászólás 
Mióta frissül egy 6230 OTA???

Sőt akárhogy házilag?? Vagy mihez kell szerverbeállítás?

Az N97 amúgy nem frissül a PC Suite segedelmével zsinóron?
Nem muszáj a wireless frissítést erőltetni...


vas. szept. 20, 2009 13:07
Profil ICQ
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
bsj írta:
Mintha úgy emlékeznék, hogy a régi 6230-asomon működött, pedig az is T-s volt.
Akkor most csak a T-mobilnál, esetleg egy Nokia boltban lehet frissíteni?
Köszi.
Igen, annál igen.
De az nem N97 volt :)


vas. szept. 20, 2009 11:45
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: vas. nov. 21, 2004 14:03
Hozzászólások: 16
Hozzászólás 
zoli62 írta:
bsj írta:
zoli62 írta:
bsj írta:
Sziasztok!
Az internetes probléma megoldódott. Rossz sim volt benne. Ilyen ez a lámaság! :oops:
A telefon szoftverének frissítésénél kér szerverbeállítást. Valaki meg tudná mondani, hol lehet ezeket megtalálni?
Köszi.


T-Mobile-os a telefon?


Igen T-Mobilos.
Előre is köszi.


Sajnos sehol, ugyanis a T-Mobile lebutítja a szoftvert.


Mintha úgy emlékeznék, hogy a régi 6230-asomon működött, pedig az is T-s volt.
Akkor most csak a T-mobilnál, esetleg egy Nokia boltban lehet frissíteni?
Köszi.


vas. szept. 20, 2009 10:23
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
bsj írta:
zoli62 írta:
bsj írta:
Sziasztok!
Az internetes probléma megoldódott. Rossz sim volt benne. Ilyen ez a lámaság! :oops:
A telefon szoftverének frissítésénél kér szerverbeállítást. Valaki meg tudná mondani, hol lehet ezeket megtalálni?
Köszi.


T-Mobile-os a telefon?


Igen T-Mobilos.
Előre is köszi.


Sajnos sehol, ugyanis a T-Mobile lebutítja a szoftvert.


vas. szept. 20, 2009 0:34
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: vas. nov. 21, 2004 14:03
Hozzászólások: 16
Hozzászólás 
Valaki használja-e a Bloomberg tőzsde progit.
Ki lehet rakni főképernyőre, ahol folyamatosan váltakozva mutat néhány fontosabb árfolyamot. Lehet-e ezeket módosítani valahogy? Elsősorban devizák keresztárfolyamai érdekelnének.
Köszi.


szomb. szept. 19, 2009 18:10
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: vas. nov. 21, 2004 14:03
Hozzászólások: 16
Hozzászólás 
zoli62 írta:
bsj írta:
Sziasztok!
Az internetes probléma megoldódott. Rossz sim volt benne. Ilyen ez a lámaság! :oops:
A telefon szoftverének frissítésénél kér szerverbeállítást. Valaki meg tudná mondani, hol lehet ezeket megtalálni?
Köszi.


T-Mobile-os a telefon?


Igen T-Mobilos.
Előre is köszi.


szomb. szept. 19, 2009 14:06
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
bsj írta:
Sziasztok!
Az internetes probléma megoldódott. Rossz sim volt benne. Ilyen ez a lámaság! :oops:
A telefon szoftverének frissítésénél kér szerverbeállítást. Valaki meg tudná mondani, hol lehet ezeket megtalálni?
Köszi.


T-Mobile-os a telefon?


szomb. szept. 19, 2009 10:44
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: vas. nov. 21, 2004 14:03
Hozzászólások: 16
Hozzászólás 
Sziasztok!
Az internetes probléma megoldódott. Rossz sim volt benne. Ilyen ez a lámaság! :oops:
A telefon szoftverének frissítésénél kér szerverbeállítást. Valaki meg tudná mondani, hol lehet ezeket megtalálni?
Köszi.


pén. szept. 18, 2009 12:20
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 17, 2007 22:23
Hozzászólások: 192
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Miskolc
Hozzászólás 
No letöröltem mindent a belső memóból, újrahúztam a telefont. Most van 35MB szabad hely a belső memóban és 40MB RAM. Úgy vettem észre, hogy fürgébb is a telefon, és eddig nem csinált hülyeséget. Remélem így is marad, szerethető kis kütyü ez, csak azt tegye amit mondok neki:-D


szer. szept. 16, 2009 8:29
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: hétf. szept. 07, 2009 10:19
Hozzászólások: 14
Hozzászólás 
Baltaval csak én csapkodhatok! :-) amùgy megoldòdott a problémàm, hàla Imicinek. Egy prg a mass memoryn akart mindig netre màszni. Koszi mindenkinek!


kedd szept. 15, 2009 10:43
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 14, 2004 20:01
Hozzászólások: 380
Tartózkodási hely: Somogy
Hozzászólás 
Pasti írta:
Csinálnék HR-et ha tudnám hogyan kell. Nekem a shift+space+del kombóval nem megy. Ha esetleg tudna segíteni vki, azt megköszönném!
*#7370# ?


kedd szept. 15, 2009 1:23
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 17, 2007 22:23
Hozzászólások: 192
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Miskolc
Hozzászólás 
Csinálnék HR-et ha tudnám hogyan kell. Nekem a shift+space+del kombóval nem megy. Ha esetleg tudna segíteni vki, azt megköszönném!


hétf. szept. 14, 2009 18:26
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 899 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 50 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség