Terminál Fórum
https://forum.technokrata.hu/forum/

3D Studio Max (már megint)
https://forum.technokrata.hu/forum/viewtopic.php?f=3&t=25003
Oldal: 1 / 1

Szerző:  svan [ szomb. okt. 15, 2011 23:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: 3D Studio Max (már megint)

így készült a Minimal Loft Látványterv címmel olvasható egy magyar nyelvű leírás az Aurora Visuals oldalán, amely a 3dsmax+vray használatát mutatja be az építészeti vizualizációban.

Szerző:  kissgy1028 [ pén. dec. 04, 2009 13:08 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!

Sikerült egy nagyon jó leírást találnom a vray render-ről, igaz angol nyelven, amelyből megfelelő ismeretekre tehetek szert. Ha esetleg vki tudna ajánlani magyar nyelvű dokumentumot is, akkor annak nagyon örülnék. Ha nincs, akkor az sem nagy gond, csak angolul kicsit hosszabb ideig tart átrágnom magam rajta.
Üdv.!

Szerző:  kissgy1028 [ csüt. dec. 03, 2009 14:58 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!
V-ray renderrel kapcsotban keresek vmi olvasnivalót, amiből meg tudom tanulni a használatát, ha lehet magyar nyelven, ha nincs akkor jó angol is. Tutorialokat, már nézegettem, de amiket megnéztem, azok konkrét renderbeállításokkal foglalkozik, és az sajnos nem derül ki belőlük, hogy miért pont ezeket a beállításokat alkalmazza. Tehát nekem egy átfogó dokumentációra lenne szükségem, amiből a vray render használatát el tudom sajátítani, vagyis arra lenne szükségem, hogy mi és mire használható benne.
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv.!

Szerző:  navikt [ csüt. márc. 27, 2008 11:37 ]
Hozzászólás témája: 

Halli!

Megrajzoltam Corel-ben egy egész kifutópályát a hozzá tartozó kanyargós mellékutakkal, most ezt szeretném 3DS max-ba beimportálni. Eddig egyetlen formátumot sem volt képes beimportálni a Max. Mit csináljak? ???

Szerző:  Tigrincs [ kedd jan. 23, 2007 15:19 ]
Hozzászólás témája: 

sagrob írta:
Sziasztok!
Lenne egy hardveres gondom: lecseréltem az Nvidia 6600-os kártyámat egy quadro4 4000fx-re és a renderelési sebesség nem változott. :(
miért? Nem kellene gyorsaddnak lennie?

Köszi!


A rendert a proci számolja, nem a videokártya, ez csak az elő preview-t számolja, de pl. effekteket (radiosity, caustics) már nem.

Szerző:  sagrob [ kedd jan. 23, 2007 11:46 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!
Lenne egy hardveres gondom: lecseréltem az Nvidia 6600-os kártyámat egy quadro4 4000fx-re és a renderelési sebesség nem változott. :(
miért? Nem kellene gyorsaddnak lennie?

Köszi!

Szerző:  TXSuny [ szer. ápr. 26, 2006 17:23 ]
Hozzászólás témája: 

Hi még kezdő vagyok a 3ds max-ban(modellezésben már tudok valamennyit), a 8 verzióval próbálkozom. A régiekhez képest ez a verzió sem sokat változott, sok logikátlan nehezen található dolog van benne, és bizonyos alapvető dolgokkal is gondok vannak, mert annyira összevissza az egész program, de van jósok nagyon hasznos funkciója. Már eléggé felidegesített párszor, merthogy van egy modell amivel próbálgatom a funciókat. Ebben van egy animáció is, aminek részleteit(ember járkál) jó sok keresés után a workbenchben törölni tudtam, de volt az emberkének a nyakára is valami az animációknál, ami, ami nem mozgatta a nyakat, de mindig alaphelyzetbe tette, miután megváltoztattam. A workbenchben erre a testrészre nem voltak ilyen KEY-ek amelyek a lábaknál voltak, és mozgatták is, hanem egy zöld vonal, és ennyi, amit sehogy sem tudtam törölni, majd egyszercsak nemtudom hogy hogy, és miért végre eltűnt ez az "animáció", és végre nem rakosgatta alaphelyzetbe. Namost egy ideig nem buherálta a program amit csináltam, és végre az általam változtatott végtaghelyzetek is megmaradtak mentésnél is, újra betöltve. De most megint szórakozik, most az egyik régebben beállított helyzetet tölti be minden egyes betöltésnél, attól függetlenül, hogy én azt a helyzetet megváltoztatom, és úgy mentem a max fájlt. Szóval hogy lehetne beállítani, hogy minden megmaradjon betöltés után úgy ahogy a mentéskor volt? És hogy lehet normálisan teljes egészében törölni az animációkat? Hogy lehet megtiltani, hogy a program ne nyúlkáljon már bele a beállított dolgokba?

Szerző:  osborn [ vas. ápr. 02, 2006 14:49 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!

Ha van valakinek eladó 3DS max könyve az kérem jelezzen felém!

Köszi

mél:osborn77@citromail.hu
fón:70/202-0478

Szerző:  bolemanyi [ pén. márc. 03, 2006 9:04 ]
Hozzászólás témája:  kinematikai modul

Üdv Mindenkinek!


A segítségeteket szeretném kérni egy előadásanyag összeállításához a kinematikai modulból! Bármiféle anyagot, leírást szívesen fogadok....AKI TUD SEGÍTSEN!!

Előrer is köszönöm

Szerző:  gyurxi551 [ szer. jan. 18, 2006 2:29 ]
Hozzászólás témája: 

Jó, megoldódott, hisz' eddigis jó volt... Mivel nem akart működni azt gondoltam valami kimaradt. Fenét. Uninstall 3dsmax, reinstall, rögtön működött. Valszeg a videodriver frissítés miatt hülyült meg (tipp).

Szerző:  gyurxi551 [ vas. jan. 15, 2006 21:46 ]
Hozzászólás témája: 

Segítsetek!
3dsmax 5-ben akarom a top viewportnek egy bmp hátteret beállítani. Addig oké, hogy Views/View Background... /Files és kikeresem, sőt, a Customize/Configure Paths/Bitmaps -ban is megadtam a munkakönyvtárat, sőt ha Ctrl+Alt+Shift+B -vel frissítem a képernyőt, akkor sem jelenik meg! MIÉRT? Hogyan kell?
A discreet courseware (studio21) könyvől tanultam eddig, ahol voltak forrásfájlok, pl előre mentett munka a háttérképekkel, de most tök önállóan akartam egyet csinálni és már a háttérkép beállítás sem megy... :?
Plíz, segítsetek!
köszi

Szerző:  navikt [ pén. márc. 11, 2005 23:20 ]
Hozzászólás témája: 

Téháiksz a tippet, bár azóta megvan a cumó. Egy hibásan átjött tömör exében volt, amit nem akartam újra leszedni, mivel a neve (Games_professional_tutorials) alapján a fene sem hitte, hogy ebben van az Intro_to_modeling... :? Amúgy a 7-est lehet már Discreet-éktől próbálgatni.
Azért újfent köszi:

Szerző:  gorbesz [ pén. márc. 11, 2005 15:04 ]
Hozzászólás témája: 

3dsmax 6 (ha arról beszélsz) 3 CD-s, a 2. és 3. cd tartalmaz tutorial cuccokat, valamelyiken rajta lesznek a mappák, ott kell majd keresni :)

Üdv: G.

Szerző:  navikt [ csüt. márc. 03, 2005 1:03 ]
Hozzászólás témája:  3D Studio Max (már megint)

Halli!

Az s3dmax tutorja egyfolytában valami intro_to_modeling mappára hivatkozik, hogy onnan kapjak elő okuláshoz szükséges cumókat. Leszedtem a hivatalos honlapjukról az összes tutort, de pont modeling-re végződő "into_to_"
mappa nincs bennük.

Nem tudja valaki, hol lehet ezt a foldert megtalálni a neten?

Bármi infót előre is köszi:

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/