Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: csüt. jún. 06, 2024 0:54



Hozzászólás a témához  [ 400 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Következő
Radar detektor 
Szerző Üzenet
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hozzászólás 
W-T írta:
Üdv.

A Cobrád nem néztem meg, de ha nem tudja a Ku-t, akkor veszélyben vagy, vagy 3-4 traffipax által, amik 1978-as születésűek... Ez a pár még működik. ( Amúgy tiszteletre méltó a mai szemetek között..)

Ha jönnek az átlagsebességmérő-rendszám felismerős dolgok (nem fognak, a lézer sokkal olcsóbb, mobil, stb.) akkor majd bejön a GPS-es radar detektor. Csipog ha közeledsz a mérési ponthoz, sőt még átlagsebességet is számol neked.

Egyébként most kaptak 30 db lézert a rendőrök. 1994 óta nem is szereztek be hagyományos traffipaxot. Valamint egyéb gondok is előjönnek majd azoknál. Tehát marad a lézer. Meg a blokkolók, jelzők.
A lézert is meg lehet úszni, lényeg, ne menjünk hozzá 80-100 méternél közelebb, mert ott lesz olvasható a rendszám. (Meg kell állni 5 percre, lefordulni, stb.)

Egy kis ismertető a frekikről, made by Lassújármű:

"Elektroszmog, avagy miért lehetetlen tökéletes detektort gyártani.
(Feltehetően rövid összefoglaló)

Mostanában dolgom akadt a frekvenciákkal, így utánanéztem, mi van a "mi" sávjainkon. Az X sávról már nem írok, Tiszafüredi Mesta is megadta magát - tudtommal.

Ku, 13.45 GHz

Műhold-Főld kutatás
Műholdas hiteles jelek, frekik sugárzása
Mozgásérzékelő és riasztó rendszerek (2006.01.01-től max. 25mW, most korlátlan)

K, 24.125 GHz

Lokátorok
Amatőr rádiózás
Aktív műhold-Föld kutatás
Mozgásérzékelő és riasztó rendszerek (2006.01.01-től max. 100mW, most korlátlan)
Általános alkalmazású távmérő, távirányító, riasztó, adat- és videojel átvivő készülékek, vagy hasonló SRD-k (kishatótávú eszközök), ipari, orvosi, kutatási célú eszközök alkalmazása

Ka, 34.3 GHz

Semmi nem engedélyezhető! Nato 1. csoportú sáv! 2008-ig a régebben kiadott engedélyek alapján üzemelhetnek a rendszerek.

Öszefoglalva:

Úgy látszik, a Ka-s Multanovák nemcsak műszakilag, erkölcsileg is amortizálódnak 3 éven belül... a sáv rádiólokáció szempontjából megszűnni látszik.

Ku sávon előretörés várható a zavarforrásokban, a 25mW elegendő a jópofa ajtónyitogatókhoz."

www.detektorbolt.hu


Köszi, tehát ha a lézert tudja, az a legjobb? :)


szomb. aug. 26, 2006 11:11
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
fehér írta:
én meg csináltam egy lézer zavarot,és bekapcsolva felejtettem végig az 52-es uton elég sokan lassitottak a szembejövök,meg leálltak..lehet hogy a többieket is zavarom?


Hát akkor jól sikerülhetett a dolog, mert a detektorok is inkább a modulált fényre ugranak, nem a sima infrára.

(Állítólag három azonos impulzus után gondolják úgy, hogy ez lézer.)
Az igazságot a fene sem tudja. Lézerre vakriasztás előfordulhat sima infra sugárzóra vagy naplementére is, de nagyon nem jellemző. Sőt, van olyan merci, aminek a műszerfalán lévő piros lámpára is beindul egy-két készülék...mint lézer.

A gyári blokkolók csak akkor kezdenek adni, ha lézert érzékelnek, nem folyamatosan nyomják. Ez nemcsak azért van, hogy ne sugározz mindig, hanem a ledek/lézerdiódák rendesen csúcson vannak járatva ilyenkor. (A lézerdiódás megoldásnál ( Lidatek ) Pl. hiába van full fém öntvényben a fej, 5 másodperc után kikapcs automatikusan, hogy ne füstöljön el a fej. A ledeseknél ilyen nincs, de ugye ott a led is több, nem végzetes ha egy-kettő kiesik. Gondolom én.


szomb. aug. 26, 2006 0:31
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2670
Hozzászólás 
> én meg csináltam egy lézer zavarot,és bekapcsolva
> felejtettem végig az 52-es uton elég sokan lassitottak a
> szembejövök,meg leálltak..lehet hogy a többieket is
> zavarom?

Ez nagyon tetszett :)))))


pén. aug. 25, 2006 12:02
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: csüt. jún. 30, 2005 13:36
Hozzászólások: 111
Hozzászólás 
én meg csináltam egy lézer zavarot,és bekapcsolva felejtettem végig az 52-es uton elég sokan lassitottak a szembejövök,meg leálltak..lehet hogy a többieket is zavarom?


pén. aug. 25, 2006 11:14
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
Üdv.

A Cobrád nem néztem meg, de ha nem tudja a Ku-t, akkor veszélyben vagy, vagy 3-4 traffipax által, amik 1978-as születésűek... Ez a pár még működik. ( Amúgy tiszteletre méltó a mai szemetek között..)

Ha jönnek az átlagsebességmérő-rendszám felismerős dolgok (nem fognak, a lézer sokkal olcsóbb, mobil, stb.) akkor majd bejön a GPS-es radar detektor. Csipog ha közeledsz a mérési ponthoz, sőt még átlagsebességet is számol neked.

Egyébként most kaptak 30 db lézert a rendőrök. 1994 óta nem is szereztek be hagyományos traffipaxot. Valamint egyéb gondok is előjönnek majd azoknál. Tehát marad a lézer. Meg a blokkolók, jelzők.
A lézert is meg lehet úszni, lényeg, ne menjünk hozzá 80-100 méternél közelebb, mert ott lesz olvasható a rendszám. (Meg kell állni 5 percre, lefordulni, stb.)

Egy kis ismertető a frekikről, made by Lassújármű:

"Elektroszmog, avagy miért lehetetlen tökéletes detektort gyártani.
(Feltehetően rövid összefoglaló)

Mostanában dolgom akadt a frekvenciákkal, így utánanéztem, mi van a "mi" sávjainkon. Az X sávról már nem írok, Tiszafüredi Mesta is megadta magát - tudtommal.

Ku, 13.45 GHz

Műhold-Főld kutatás
Műholdas hiteles jelek, frekik sugárzása
Mozgásérzékelő és riasztó rendszerek (2006.01.01-től max. 25mW, most korlátlan)

K, 24.125 GHz

Lokátorok
Amatőr rádiózás
Aktív műhold-Föld kutatás
Mozgásérzékelő és riasztó rendszerek (2006.01.01-től max. 100mW, most korlátlan)
Általános alkalmazású távmérő, távirányító, riasztó, adat- és videojel átvivő készülékek, vagy hasonló SRD-k (kishatótávú eszközök), ipari, orvosi, kutatási célú eszközök alkalmazása

Ka, 34.3 GHz

Semmi nem engedélyezhető! Nato 1. csoportú sáv! 2008-ig a régebben kiadott engedélyek alapján üzemelhetnek a rendszerek.

Öszefoglalva:

Úgy látszik, a Ka-s Multanovák nemcsak műszakilag, erkölcsileg is amortizálódnak 3 éven belül... a sáv rádiólokáció szempontjából megszűnni látszik.

Ku sávon előretörés várható a zavarforrásokban, a 25mW elegendő a jópofa ajtónyitogatókhoz."

www.detektorbolt.hu


csüt. aug. 24, 2006 22:25
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 74
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Hozzászólás 
kaptam egy cobra RDL-212SW készüléket, amiről neten annyit találtam, hogy elvileg X, K, Ka, radar detektor.
A sokat emlegetett Ku sávot télleg nem tudja? az nagyon sok van mifelénk?
Esetleg valakinek bővebb infója a katyeréről?


csüt. aug. 24, 2006 18:17
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 20:39
Hozzászólások: 3683
Tartózkodási hely: Bp
Hozzászólás 
Még annyit,hogy ezeket a dolgokat istentelenül szemétre lehet beállítani,ahogy most is van már "sugásom",hogy a kamerák így mennek a pályán.
Tehát bizonyos időszakban amikor a feltételek(kb méri a hőmésrékletet,páratartalmat,stb) és az érzékelt forgalom mértéke ideális,csak akkor indul be,mintha "kiállnának mérni" amint csökken a forgalom.
Így úgye nem kell a dugóban meglóduló kocsisorban a rendszámok megkülönböztetésével vacakolni,aztán pereskedni meg erőlködni,viszont este néptelen úton akár egyetlen "eltévedt" 5%-os túllépő is megfogható :(
Vagy:ha rossz az idő,a kamera alig lát,gyorshajtás esélye is kicsi,a cucc elteszi magát "sleep" állapotba,és csak akkor "ébred" megint,mikor kisüt a napocska és mindeki elkezdni nyomni.


hétf. aug. 21, 2006 10:54
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 20:39
Hozzászólások: 3683
Tartózkodási hely: Bp
Hozzászólás 
A másik,hogy egyre olcsóbbak a rendszámfelismerő rendszerek,a kamera és a célgép már közberuházási mértékkel filléres dolog.
Az autópályák is televannak vele ugye..de gondoljatok bele,ha ez egész cucc 130ezer ft,mennyire semmi az,mikor egyetlen sima mindennapos kresztábla(pl cseréje),festett táblával,bilincsekkel,alu csővel,leásással,visszaburkolással,stb együttakár 50-80e huf(!)

Namost innentől mindeki érti,a drága a mérőeszköz..meg a kopter aki mögötte áll,az autó,annak a fenntartása,stb.
De két fénysorompó vagy induktív hurok nem összeg..egy ovis is megépíti PICel akár,innentől ezerszámra lehet majd az utak mellé szórni a digitális mérő-fényképező csapdákat,amik semmi jelet nem bocsájtanak ki,csak az átlagsebességet mérik,tehát a jó kis "detektor" üzletnek is fuccs lesz hamarosan.


hétf. aug. 21, 2006 10:47
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 20:39
Hozzászólások: 3683
Tartózkodási hely: Bp
Hozzászólás 
Nem lesz 57 :( :( Már gyurcsány papa is megmondta,ez csúnya "gerinctelen dolog",ő ugye a kéklámpás ajudival nem szorul rá 280km/h-nál sem országúton...
Szóval már aktívan gondolkodnak most,hogyan lehetne úgy "kilőni" ezt,hogy ne akadjon bele sem az EU sem az AB..


hétf. aug. 21, 2006 10:41
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
Laci_L írta:
Most hallottam, hogy nálunk is bevezetik a kétkapus mérés + foto megoldást sok helyen. :cry:

Ne aggódj, nem valószínű, hogy sok lesz belőle. Ezek általában fix telepítésűek és valóban a forgalom lassítására hivatottak. A mobil mérőeszközökhöz képest kevesebb kuncsaftot hoznak, mivel az autósok tudják hol van de ha mégis belefutnál egyszerűen 57-essel ki lehet bekkelni.


vas. aug. 20, 2006 20:35
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11891
Tartózkodási hely: Budapest, Solymár
Hozzászólás 
Most hallottam, hogy nálunk is bevezetik a kétkapus mérés + foto megoldást sok helyen. :cry:


vas. aug. 20, 2006 16:11
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
érdemes körülnézni a gyártó weblapján is. Itt még képlet is van a léresugár átmérő számításához :)


vas. aug. 20, 2006 10:53
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
T68m írta:
még mindig nem teljes a kép.

Tehát azt mondod, hogy nem egy pontszerű sugárban, hanem szórtan adnak, hogy biztos legyen visszaverő felület. Ennek megfelelően a visszavert jelet is nagyobb szögből veszik, ezért tudja megzavarni őket a blokkoló...

ok, de még mindig lenne - legalább - három kérdésem!

1. miért szent egy adott freki? A blokkolónak esélye sem lenne, ha a teljes spektrumban érkezhetne a mérőjel!

2. miért nem keskeny, pontszerű sugárban adnak és vesznek? Ezt a sugarat a hagyományos lézernyomtató elvén, végigpásztázhatnák egy adott felületen, találva visszaverő pontot, így a blokkolót megkerülve.

3. miért nem modulálják (lehetőleg véletlenszerűen) a mérősugarat? a modulált mérősugarat csak ugyanolyan modulációval lehetne megtéveszteni. Illetve, így a készülék feliismerhetné az aktív zavarást.

1, Hogy miért épp a 904nm azt nem tudom. Természetesen "random" hullámhosszon nehezebb lenne a blokkolás, de mivel csak a 904-et használják így a védekezés is ez ellen kell.

2, Azért, mert az autó/motor nem ideális felület, elég nehéz rajta olyan pontot találni, ahonnan megfelelő szögben megfelelő intenzitással verődik vissza a mérőfény.

3, modulálják elég rendesen! (nem teljesen ismert módon) Éppen ezért nem lehet elvakítani a mérőberendezéseket folyamatos üzemű 904nm-es hullámhosszú fényforrással és ezért nem tud senki használható blokkolót készíteni házilag. A blokkolók többé-kevésbé intelligensek ahogyan a merőberendezések is. A butább blokkolókat (pl blinder) az okosabb mérőberendezések ki is jelzik, de a sebességet ekkor sem tudják megmérni. Vannak országok, ahol a blokkoló használata tilos. Itt bizony nagyon csúnyán büntetnek, ha a mérőberendezés kiírja a jammed feliratot! Persze vannak okosabb blokkolók is (pl LT400) amit még az okos mérők sem tudnak detektálni. Ezeket lehet használni a tiltott országokban is, de ha a rendőr megállít és észreveszi az autó elején az drága mulatság lesz!

Külföldön (pl olaszoknál) használnak lézert optokapus megoldással is. Itt az útra merőlegesen egymástól meghatározott távolságra helyeznek el két kaput majd kicsit távolabb a fényképezőgépet. Ezt gyakorlatilag lehetetlen detektálni és védekezni sem lehet ellene. (itt egyébként nem "szórt" fényt használnak)

Egyébként hogy miért nem egy pontban mérnek annak az is a magyarázata, hogy sok országban eleve tilos a blokkoló ahol pedig engedélyezett ott is elég magas az ára, így csak az autósok kis százaléka használja. A szórt sugárral pedig sokkal könnyebb mérni. Továbbá a mérés elsődleges célja a forgalom lassítása, amit a blokkolóval rendelkezők is végrehajtanak, mivel közelről már elég rossz hatásfokkal megy csak a blokkolás. Tehát akárhogy is nézzük a rendőrök mindenképp előnyben vannak ami azért nem feltétlen baj!


vas. aug. 20, 2006 0:50
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
még mindig nem teljes a kép.

Tehát azt mondod, hogy nem egy pontszerű sugárban, hanem szórtan adnak, hogy biztos legyen visszaverő felület. Ennek megfelelően a visszavert jelet is nagyobb szögből veszik, ezért tudja megzavarni őket a blokkoló...

ok, de még mindig lenne - legalább - három kérdésem!

1. miért szent egy adott freki? A blokkolónak esélye sem lenne, ha a teljes spektrumban érkezhetne a mérőjel!

2. miért nem keskeny, pontszerű sugárban adnak és vesznek? Ezt a sugarat a hagyományos lézernyomtató elvén, végigpásztázhatnák egy adott felületen, találva visszaverő pontot, így a blokkolót megkerülve.

3. miért nem modulálják (lehetőleg véletlenszerűen) a mérősugarat? a modulált mérősugarat csak ugyanolyan modulációval lehetne megtéveszteni. Illetve, így a készülék feliismerhetné az aktív zavarást.


szomb. aug. 19, 2006 21:50
Profil Honlap
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
T68m írta:
megnézve a filmet, úgy tünik, mintha sikerült volna blokkolni a lézeres cuccot, ami elég hihetetlennek tünik számomra.

egyébként azt sem értettem, hogy most a lézeres cucc nem egy szűk, keskeny nyalábot sugároz és ugyanonnan vesz? Ha nem, akkor miért nem?

A lézeres mérés valójában kicsit megtévesztő szó, mert nem a szó szoros értelmében venn lézersugárról van szó. A mérősugár átmérője a távolsággal egyenesen arányosan nő, azaz pl a FÁMA 2 sugárátmérője 300m-en már kb 120 centis! A mérést legtöbbször úgy végzik, hogy az autó rendszámtábláját célozzák. Többek között azért, mert ez a legjobb fényvisszaverő felület az autón. Na most a blokkolókat éppen ezért a rendszámhoz közel, rendszerint a két oldalára szokás elhelyezni, mert itt szinte 100%, hogy "találat" éri őket is. A blokkolók a rendőrségi mérőeszközhöz hasonlóan szintén nem egy vékony sugárban válaszolnak. A blokkolókban rendszerint több, egymástól picit másfelé irányított led van, így vízszintesen kb 20-30 fokos szögben sugároznak. Természetesen szinte nulla az esélye annak, hogy pontosan a mérőeszközre legyen rányítva a blokkoló fókuszpontja, de ez nem is lényeges. Mégpedig azért nem, mert a mérőeszköz a nagyon gyenge visszavert jelet szeretné venni. Na most ha te ehhez képest sokkal erősebb fénnyel válaszolsz vissza megfelelő hullámhosszon (904nm) és megfelelő jelekkel akkor a mérő a saját jeleit már nem veszi észre így a mérés meghiúsul.
A blokkolás akkor nem szokott sikerülni, ha már nagyon közel vagy a mérőeszközhöz és a blokkoló nem tudja kellő mértékben zavarni azt, vagy a mérőember trükkösen nem a rendszámot lövi hanem pl a lámpát és a kis távolság miatt (0-200m) a rendszám mellett figyelő blokkolóra nem jut a mérőnyalábból. Ezért van folamatos "harc" a mérőeszköz készítők és a blokkolósok között. A mérőeszköz gyártók igyekeznek minél kisebbre venni a nyaláb nyílásszögét, hogy nagyobb távolságból is minél kisebb részét mérjék az autónak így megkerülve a blokkolót a blokkolósok pedig igyekeznek minél hatékonyabban elhelyezni az eszközeiket az autón úgy, hogy ne nagyon legyen olyan fogás, amit a blokkoló nem tud kivédeni.
Egyébként a viszonylag nagy nyílásszögnek az a magyarázata, hogy az autón elég csekély számú visszaverő felület található csak. Na most ha csak kb 1cm átmérőjű sugárral kellene mérni elég sokáig kellene jediharcost játszani a mérőembernek mire megtalálja azt a pontot, ahonnal megfelelően visszaverődik a jel. Így inkább jóval nagyobb területet szórnak meg amiről nagyságrendekkel nagyobb valószínűségghel lesz megfelelő visszaverődés. Tehát ez egy kompromisszumos dolog.
Persze azért a mérőeszköz gyártók se hülyegyerekek és fejlesztenek más elvű mérőberendezéseket is. Ilyen pl a foto elven működő, ami gyakorlatilag aktív mérőjelet nem bocsát ki csak meghatározott időközönként fényképet készít és a képek közötti eltérésekből számolja ki a sebességet. Ez ellen egyelőre nincs hatásos védelem de szerencsére ilyet még nem, vagy csak kísérleti jelleggel használnak.

T68m írta:

honnan a fenéből tudja az autóra szerelt kütyü, hogy milyen spektrumra legyen érzékeny??? és mitől van pont olyan spektrumú adó rajta???

Ez egyszerű. A lézeres mérőeszközök kivétel nélkül 904nm-es hullámhosszon dolgoznak így értelem szerűen a blokkolók is ezen válaszolnak. Aztán hogy miért éppen 904nm az jó kérdés, de gondolom ez volt a legalkalmasabb nem használt freki. A radaros elvű készülékek esetén is joggal merülhet fel a kérdés, hogy miért azokon a frekiken mennek mint a mozgóajtók érzékelői stb. Blokkoló szempontjából a miért nem is lényeges kérdés.


szomb. aug. 19, 2006 12:26
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Laci_L írta:
T68m írta:
...egyébként azt sem értettem, hogy most a lézeres cucc nem egy szûk, keskeny nyalábot sugároz és ugyanonnan vesz? Ha nem, akkor miért nem?


Ha jól értem, amit kérdezel:

1. A lézer adó implzusokban adja ki a sugarat, nagyon szûk nyalábban (1 km-re is csak néhány dm, de a levegõ állapotától függõen szóródik)
2. Az impulzus szünetben veszi a visszavert jelet, idõkülönbséget mér a Doppler elvet használva. Ezért ha nem tengelyben van, akkor kevesebbet mutat a tánylegesnél (de általában úgy mérnek). Ha több mérés eredmény egymásután azonos, akkor mutat sebességet.
3. A zavarás úgy mûködik, hogy veszi a lézer jelet, és azonnal visszasugároz (azonos hullámhosszon) egy erõs jelet (az adó dióda lehet akár 1W-os, vagy nagyobb). Mivel a visszavert (igen kicsi) jelre van "érzékenyítve" a vevõ, így teljesen lesüketíti a zavaró jel. Pesze így nincs mérés sem.


2. 3. értem, ismerem.

a kérdésem az volt, ha egy szűk nyaláb megy ki, akkor kicsi az esélye, hogy pont az autóra szerelt érzékelőt is eltalálja, nem?

továbbá, ha a visszavert sugarakat is kis nyílásszögben érzékeljük (megtehetjük, hisz a kilépő lézersugárnak is kicsi a szöge, elég egy pontot látni), akkor hiába detektált az autó, hiába küld megtévesztő jelet, annak semmi hatása nem lesz, mivel nem is érzékeli a vevő, nem?

honnan a fenéből tudja az autóra szerelt kütyü, hogy milyen spektrumra legyen érzékeny??? és mitől van pont olyan spektrumú adó rajta???


szomb. aug. 19, 2006 11:04
Profil Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11891
Tartózkodási hely: Budapest, Solymár
Hozzászólás 
T68m írta:
...egyébként azt sem értettem, hogy most a lézeres cucc nem egy szűk, keskeny nyalábot sugároz és ugyanonnan vesz? Ha nem, akkor miért nem?


Ha jól értem, amit kérdezel:

1. A lézer adó implzusokban adja ki a sugarat, nagyon szűk nyalábban (1 km-re is csak néhány dm, de a levegő állapotától függően szóródik)
2. Az impulzus szünetben veszi a visszavert jelet, időkülönbséget mér a Doppler elvet használva. Ezért ha nem tengelyben van, akkor kevesebbet mutat a tánylegesnél (de általában úgy mérnek). Ha több mérés eredmény egymásután azonos, akkor mutat sebességet.
3. A zavarás úgy működik, hogy veszi a lézer jelet, és azonnal visszasugároz (azonos hullámhosszon) egy erős jelet (az adó dióda lehet akár 1W-os, vagy nagyobb). Mivel a visszavert (igen kicsi) jelre van "érzékenyítve" a vevő, így teljesen lesüketíti a zavaró jel. Pesze így nincs mérés sem.


szomb. aug. 19, 2006 8:26
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
visszatérve a közlekedéspolitikából az elektroba:

Laci_L írta:
A Vezess portál is tele van evvel.

Mint már írtam, a lézerel annak ideján volt szerencsém foglalkozni. Megbízható 100%-os védekezés nincs. :cry:

Én részemrõl maradok az ésszerû vezetésnél, alapban a táblák figyelembevetelével. :shock:


megnézve a filmet, úgy tünik, mintha sikerült volna blokkolni a lézeres cuccot, ami elég hihetetlennek tünik számomra.

egyébként azt sem értettem, hogy most a lézeres cucc nem egy szűk, keskeny nyalábot sugároz és ugyanonnan vesz? Ha nem, akkor miért nem?


szomb. aug. 19, 2006 0:54
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2613
Hozzászólás 
Sajnos még mindig (és még sokáig) nem jutottunk el oda, hogy a trafipaxok a biztonságos közlekedést segítsék olyan módon, hogy kiszűrik a gyorshajtókat. Helyette a napi betevő büntetésadag elérése a cél, kintfelejtett, indokolatlanul kirakott, vagy gazzal benőtt nem látható táblák környékén.
Gondolom az illetékesek meg tudnák magyarázni, hogy egy jól belátható vidéki úton, a semmi közepén milyen veszélyes gonosztevő is az, aki egy 20-as táblánál 35-el "elszáguld" és ezzel több mint 50%-al túllépte a megengedett sebességet! (az autótolvajnak bezzeg jogai vannak, de ez már más téma)


pén. aug. 18, 2006 15:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11891
Tartózkodási hely: Budapest, Solymár
Hozzászólás 
Ebben ellenben tökéletesn igazad van.

Példa: Bp. II. Pusztaszeri út. Kész a felújítás, két hete elhúztak az építők, mégis a 30-as és a megállni tilos ott van minden sarkon.

Ezek szerint a buszt is megbüntethetnék.


pén. aug. 18, 2006 13:54
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
Laci_L írta:
A Vezess portál is tele van evvel.

Mint már írtam, a lézerel annak ideján volt szerencsém foglalkozni. Megbízható 100%-os védekezés nincs. :cry:

Én részemről maradok az ésszerű vezetésnél, alapban a táblák figyelembevetelével. :shock:

Nem a vezetéssel van az alapvető baj, hanem hogy ésszerűtlenül kinnhaggyák a táblákat és ezért a kutya sem veszi őket már komolyan. Elég kimenni ausztriába, ott bizony legalább befordítják a táblát ha már nem dolgoznak aznap azon a szakaszon. Na meg sokszor kiteszik a 70-es táblát legalább, ha semmi nem indokolja a lakott területen belüli 50-et, nálunk persze lehet 50-el végigdöcögni ilyenkor.


csüt. aug. 17, 2006 12:10
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11891
Tartózkodási hely: Budapest, Solymár
Hozzászólás 
A Vezess portál is tele van evvel.

Mint már írtam, a lézerel annak ideján volt szerencsém foglalkozni. Megbízható 100%-os védekezés nincs. :cry:

Én részemről maradok az ésszerű vezetésnél, alapban a táblák figyelembevetelével. :shock:


csüt. aug. 17, 2006 7:52
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. aug. 16, 2006 23:51
Hozzászólások: 1
Hozzászólás 
Kékfényben volt egy blokkoló teszt, nagyon jó.
A 29. percnél kezdődik a téma.

http://www.hirado.hu/cikk.php?id=133556


szer. aug. 16, 2006 23:53
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
Laci_L írta:
Na, ilyen pl Németországban, vagy akár Amerikában nincs, mert úgy seg*berúgják a művezetőt, hogy megemlegeti.

De hát itthon vagyunk. :evil:

de németeknél a többség nem is száguldozik lakott területen belül, mert tudja, hogy nincs értelme és azért is, mert van ahol "gyorshajthat" legálisan.
Nálunk is az a fő gond, hogy kevés az elkerülő és ezért lakott területen keresztül megy mindenki. Ott pedig nagyon könnyű gyorshajtani akár véletlenül is!
Ami pedig a magyar mentalitást jellemzi mind autós mind közintézmény szempontjából inkább nem véleményezném. Tudjátok, halottról jót vagy semmit... :)


pén. feb. 24, 2006 10:43
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11891
Tartózkodási hely: Budapest, Solymár
Hozzászólás 
Sajnos nálunk a táblák kirakása, az indokoltság ellenőrzése, majd az ideiglenesek levétele össze-vissza van.

Egy útjavításnál a Józsi kirak egy 20-as táblát, mert csak olyat talált a motyóban. Azt se tudja mire való, jogsija sincs, csak mondták neki, hogy valamit rakjon ki. A fönöke meg tojik rá. Jön a rendőr (önkormányzat embere), és nem azt kérdezi meg, hogy mi indokolta ezt a baromságot, hanem elkezd mérni, és büntet.

A másik: már rég elkészült az újavítás, de Józsi elfelejtette leszedni a táblát. A további ugyanaz, mint az előbb írtam.

Na, ilyen pl Németországban, vagy akár Amerikában nincs, mert úgy seg*berúgják a művezetőt, hogy megemlegeti.

De hát itthon vagyunk. :evil:


pén. feb. 24, 2006 10:17
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
W-T írta:
Persze, de ha egy harmincas táblába belefutsz 60-nal, elveszik a jogosítványod. Pedig csak elbambultál. És fél évig járhatsz sárga busszal dolgozni pl. A radar-detektor egy legális eszköz. Bizonyítottan kevesebb balesetet okoznak a detektor tulajdonosok. És nem csak azért mert kevesebben vannak, hanem mert ott lóg az orruk előtt a detektor, figyelmeztetve, tartsd be a sebességet. Ez tény.

A detektorok nem a törvények kijátszására készültek.

Én is ezért vettem, hogy egy elbambult/eltakart(!) táblát ne szívjak meg. Nem azért, hogy mostantól 100 alatt ne menjek!
Viszont sajnos van, aki ezért veszi, mert azt hiszi a detektor és zavaró minden esetben megvédi. Ezek vagy halált okoznak vagy elvetetik a jogsijukat elöbb-utóbb...
A megyénkben tudomásom szerint már csak lézer van. Azt meg mikor jelzi a detektor már úgyis bemértek, ezért csak a menekülő út játszik, ha van.


pén. feb. 24, 2006 8:59
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
T68m írta:
Laci_L írta:
Szóval, csak ésszel nyomjátok. :idea:
Ettől még lehet jelezni, mert olcsóbb lehet, mint a büntetetés.

Ps: Most jut eszembe: Amerikában (Nevada) mentem az akkor és ott előírt 55MPH-val (kb 100), és vagy 50 km-en keresztül SENKI nem előzött meg. Pedig tehették volna, mert kilométerekre el lehet látni, és nincs olyan kocsi, amiben ne lenne 130LE. Hát igen.


aha, én már rég gyanítottam, hogy két (vagy több) amerikai egybesült államok létezik! :D egyikben élnek pl. a közúti ámokfutók, a másikban minden szép és jó.

viccet félretéve, ebben a kérdésben (kivételesen) egyetértek laci_l-el. A sebességkorlátozó tábla a maximális értéket adja meg, mellyel kiváló látási viszonyok között, kifogástalan műszaki állapotú kocsival, vezetői képességek teljes birtokában, szükség esetén (pl. előzés) hajthatsz.
Nem egy "ajánlott" sebesség, hanem a maximális!
(hogy a kitáblázott értékek mennyire reálisak, az nem tartozik ide, abba ne menjünk bele. Mint ahogy abba se, hogy mindegyik kutyám röhögve lefutná ezeket)

Az, hogy valakinek napi 1000km-(ek)et kell vezetnie, az épp úgy nem mentség, mint a tolvajnak az, hogy sokat költ az asszony!
Pont ezért, hogy senkinek ne kelljen "1000km-et vezetnie" hozták az igen szigorú közúti árufuvarozási rendelkezéseket.


Persze, de ha egy harmincas táblába belefutsz 60-nal, elveszik a jogosítványod. Pedig csak elbambultál. És fél évig járhatsz sárga busszal dolgozni pl. A radar-detektor egy legális eszköz. Bizonyítottan kevesebb balesetet okoznak a detektor tulajdonosok. És nem csak azért mert kevesebben vannak, hanem mert ott lóg az orruk előtt a detektor, figyelmeztetve, tartsd be a sebességet. Ez tény.

A detektorok nem a törvények kijátszására készültek.


pén. feb. 24, 2006 2:01
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Laci_L írta:
Szóval, csak ésszel nyomjátok. :idea:
Ettõl még lehet jelezni, mert olcsóbb lehet, mint a büntetetés.

Ps: Most jut eszembe: Amerikában (Nevada) mentem az akkor és ott elõírt 55MPH-val (kb 100), és vagy 50 km-en keresztül SENKI nem elõzött meg. Pedig tehették volna, mert kilométerekre el lehet látni, és nincs olyan kocsi, amiben ne lenne 130LE. Hát igen.


aha, én már rég gyanítottam, hogy két (vagy több) amerikai egybesült államok létezik! :D egyikben élnek pl. a közúti ámokfutók, a másikban minden szép és jó.

viccet félretéve, ebben a kérdésben (kivételesen) egyetértek laci_l-el. A sebességkorlátozó tábla a maximális értéket adja meg, mellyel kiváló látási viszonyok között, kifogástalan műszaki állapotú kocsival, vezetői képességek teljes birtokában, szükség esetén (pl. előzés) hajthatsz.
Nem egy "ajánlott" sebesség, hanem a maximális!
(hogy a kitáblázott értékek mennyire reálisak, az nem tartozik ide, abba ne menjünk bele. Mint ahogy abba se, hogy mindegyik kutyám röhögve lefutná ezeket)

Az, hogy valakinek napi 1000km-(ek)et kell vezetnie, az épp úgy nem mentség, mint a tolvajnak az, hogy sokat költ az asszony!
Pont ezért, hogy senkinek ne kelljen "1000km-et vezetnie" hozták az igen szigorú közúti árufuvarozási rendelkezéseket.


szer. feb. 15, 2006 23:38
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1323
Hozzászólás 
A fiam ma telefonált vidékről, hogy végre találkozott lézerrel, s egy rövid sikolyt hallott a radarjelzőből. Meg is állt mellettük, és érdeklődött a részletek felől. cca 1600méter távolságról alig egy másodpercig mérték. Nem mindig szokott gyorsan hajtani szerencsére.
(Wiltronics1010-e van)


szer. feb. 15, 2006 21:50
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 226
Hozzászólás 
Szabad országban,
a szabad emberek,
azt csinálnak amit
S Z A B A D

:lol:


szer. feb. 15, 2006 21:18
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11891
Tartózkodási hely: Budapest, Solymár
Hozzászólás 
I_M_I írta:
Rákerestem a hozzászólásaidra.
Sokban egyet értek. Főleg az, hogy nem száguldozzunk. És nem a trafi miatt, hanem amiatt ha pl. valakit elütsz, akkor hiába **** a detektorod...


Én már elég régen vezetek (73-óta). Volt szerencsém sok országban, közel és nagyon távol, bal és jobbkormánnyal is vezetni, nagyon sokat. Az első időkben én is "nyomtam". Most már nem. Láttam egy-két dolgot. Nem prédikálni akarok, de néha hajmeresztő barmokat látok olyan helyzetekben, ahol csak a mázli a nyerő.
Más a hortobágyon, ahol ellátsz kilométerekre, és más a Rottenbiller utca.
Sanos a Yard sem ott mér, ahol kellene (nagyrészt), hanem ahol tutti a nyereség, vagy könnyű odaállni.
Ha meg elütnek valakit, akkor is ha az volt a hülye, vissza már nem lehet csinálni. A lányom orvos, tudna mesélni.

Szóval, csak ésszel nyomjátok. :idea:
Ettől még lehet jelezni, mert olcsóbb lehet, mint a büntetetés.

Ps: Most jut eszembe: Amerikában (Nevada) mentem az akkor és ott előírt 55MPH-val (kb 100), és vagy 50 km-en keresztül SENKI nem előzött meg. Pedig tehették volna, mert kilométerekre el lehet látni, és nincs olyan kocsi, amiben ne lenne 130LE. Hát igen.


szer. feb. 15, 2006 19:44
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 226
Hozzászólás 
Rákerestem a hozzászólásaidra.
Sokban egyet értek. Főleg az, hogy nem száguldozzunk. És nem a trafi miatt, hanem amiatt ha pl. valakit elütsz, akkor hiába **** a detektorod.

Legutóbb a bécsi úton villantottak meg. -nem siettem, lehet, hogy még az 50 se voltmeg, csak a margit korháznál van egy 30as tábla párszáz méteren, amit elnéztem. Vagy a 6os út kivezető szakasza végig 60as tábla. 4 sávos út!

Az, hogy mennyire hatásosan lehet előre jelezni, az tényleg kérdéses.


kedd feb. 14, 2006 21:53
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 11891
Tartózkodási hely: Budapest, Solymár
Hozzászólás 
A 4-ik oldalon 2004.aug.14-től (másfél éve) volt néhány hsz-em. Ma is aktuális. :idea:


kedd feb. 14, 2006 17:30
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 226
Hozzászólás 
W_T és többiek,

Hétvégén volt egy kis unalmas időm - és mivel érdekel a téma - megpróbáltam beleásni magam a témába. Így megvolt a már többször ajánlott honlapok, indexes és terminálos fórumok, linkek meg gugli is.
Néhány embernek meg írtam is.
A lézer érzékelés azért érdekel, mert "kézzel" fogható, tehát megépíthető ha van az embernek egy kis elektronikai ismerete (úgy gondolom nekem van ennyi). Radarba nem fognék bele.

Az indexes fórum miatt azért szóltem, mert láttam, hogy mostanában nem annyira vagy jelen és épp a te készülékedet minősítik.

Tehát a leser érzékelés (esetleg zavarás) szakmailag érdekel és nem azért,mert nem tudnék kifizetni 15 vagy 30eFt-ot


kedd feb. 14, 2006 7:01
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
Lézer jelzése szerintem nem nagy kunszt. 900-1100 nanométer közötti fényt használnak a lézerek. (905nm elvileg.)

Nem vagyok otthon az elektronikában, de a radar részét viszont nem hiszem hogy meg lehetne csinálni házilag.

Én nem találtam senkit legalábbis, aki akár egy 12,24,36 Ghz környéki adót tudna csinálni teszteléshez.

Szerencsére találtunk gyárit.


hétf. feb. 13, 2006 23:31
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Bocsánat I_M_I, hogy csak most reagálok (PÜ).
Félre értettél nem rajzoltam vissza a laser érzékelő részt csak elvben utánépíthetőnek tartom. Nem úgy a gun diódás, rezonátoros és egyébb "mágikus" érzékelőket. Persze ami késik az nem múlik :)


hétf. feb. 13, 2006 23:22
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
Nekem ma a vásárlás után 5 perccel behozta az árát ;) Bár tudom ez extra mázli, de tényeg ennyin múlik sokszor! Hiába van csúcsmodell detektorja az embernek, ha nem tud mit kezdeni a jelzéssel. De amint W-T fórumtárs is írja a csúcsmodellek sem nyújthatnak 100%-os védelmet, mert ha pl egy bukkanó után mérnek mire a detektor jelezné a lézert az autós már be van fogva. Éppen ezért tudni kell mire szabad venni detektort és mire felesleges. Ha arra kell, hogy véletlenül ne csússz bele egy trafiba arra jó, de szándékos gyorshajtás ellen nem véd. Ilyenkor még ha időben is jelez nem biztos, hogy megment a büntetéstől.


hétf. feb. 13, 2006 23:14
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
I_M_I :



Alapból minden detektort két hét visszavásárlási garanciával adunk, amit be is tartunk. Még nem haltunk éhen :)


A Drift jelzi az összes trafit. A jelzési távolság minden detektornál nagyon függ a körülményektől.

http://totalcar.hu/magazin/hifituning/radardetekto/

Még a legdrágább detektorok is hibáznak sajnos, ez van.

Nem is ígérünk 100%-ot, a figyelmet is felhívjuk rá. Viszont szerintem behozzák az árukat ezek a készülékek, még a legolcsóbbak is.


Lézer zavaró:

Hát a zavaróink ezt teszik. Visszalőnek infravörös fénnyel. Van led meg lézerdióda alapú is.
Működik a dolog.


hétf. feb. 13, 2006 22:46
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 226
Hozzászólás 
W-T
Az index fórumon most tapasztalatok alapján épp a drift és társainak fikázása megy. mi erről a te véleményed.

Másik dolog a lézer zavaró.
Azon gondolkoztam, hogy mit szólna a lézer, ha az ö általa kisugárzott fényt ellenfázisban visszalőnénk?


hétf. feb. 13, 2006 21:29
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
W-T írta:
Hát kénytelen az ember a saját cuccát népszerűsíteni :) Ebből élünk.

világos, a hiba nem is itt van :) Inkább ott, hogy egyesek még a sz.rt is el akarják adni polírozva :) De pont ezért érdeklődöm főleg vevőktől, hogy mik a tapasztalatok. Pl attól, hogy valaki garázsból árul még nem feltétlen ad gagyit és egy "menő" helyen is lehet pocsék áru. Persze ennek azért híre megy és ritkán van így. De pl a Vilcomp amolyan garázsbolt jellegű mégis megbízhatóak. SAL cuccot meg kapsz már szinte szalonban is, mégis olyan amilyen :) Xenonban már döntöttem, de ezt majd személyesen a detektor átvételekor megbeszéljük, mert még nem tudom nekem JSM vagy KDG kell-e. Bi szettben gondolkodom mindenképp. Majd ezzel duplázom meg az autóm értékét ;)


hétf. feb. 13, 2006 17:40
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
Hát kénytelen az ember a saját cuccát népszerűsíteni :) Ebből élünk.

Viszont ha gondolod, ugorj be, adok egy hibás, de valószínűleg javítható (már nem forgalmazott, de jófajta.) detektort.

Mondjuk már Ros-Co -t is várom egy éve a rosz xenon izzóval és elektronikával :) (Van itt valahol egy xenon topic is.)


Ha érdekel, szólj.


hétf. feb. 13, 2006 1:37
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
W-T írta:
Bocs, gondoltam adok pár támpontot. Nem minden üzlet média markt, van ahol értenek is valamihez.

Sajna egyre inkább az a tapasztalatom, hogy sok eladó a saját portékáját dícséri csak. Persze (és szerencsére) van kivétel is! Amíg nem ismerek meg egy boltot főleg mások véleménye alapján addig bizalmatlan vagyok :)
Az indexen is én vagyok djsms és már rátaláltam az említett topikra.
Olvasgattam a xenonost is és úgy érzem találkozunk mi még! :)


szomb. feb. 11, 2006 21:51
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
pardon, az első link sebessegmeres.info


szomb. feb. 11, 2006 1:43
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
Bocs, gondoltam adok pár támpontot. Nem minden üzlet média markt, van ahol értenek is valamihez.

Próbáltam már pár detektort. A fórumon esetleg Akkit kérdezd meg, bár neki sem Cobrája van, viszont gyakoorlott a témában.

Ha az indexen is Te vagy djsms, gondolom már láttad a "Lézer és radardetektorok a gyakorlatban" topicot. Ott találsz infót a Catch-i ről is.

Amúgy az Attowave gyártja, ahogy sok más detektort is. (www.attowave.com)


teszteket találsz a www.sebessegmeres.hu és a www.traffipax.hu honlapon.


szomb. feb. 11, 2006 1:42
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
W-T írta:
Cobra alapkészülék.

Akár jó is lehet ha nagyon olcsón adják, bár tuti hogy nem tudja a Ku sávot, amit USÁ-ban nem használnak, itthon viszont igen.

Bár a készülékek 1978-as beszerzések, 10-15 üzemel még. (Mármint a Ku sávos trafiból.)

www.detektorbolt.hu

van fent pár infó.

A felhasználók véleménye jobban érdekel, mint egy eladóé vagy egy fizetett tesztelőé!
Esetleg némi tapasztalati info a Catch-i -ről?
Az olcsó detektorokra vagyok inkább kíváncsi, mert attól hogy olcsó, még nem feltétlenül rossz :)


pén. feb. 10, 2006 9:16
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
Cobra alapkészülék.

Akár jó is lehet ha nagyon olcsón adják, bár tuti hogy nem tudja a Ku sávot, amit USÁ-ban nem használnak, itthon viszont igen.

Bár a készülékek 1978-as beszerzések, 10-15 üzemel még. (Mármint a Ku sávos trafiból.)

www.detektorbolt.hu

van fent pár infó.


pén. feb. 10, 2006 0:26
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
gondoltam felhozom a témát.
Mit tudtok a Cobra esd-6060-ról?


szer. feb. 08, 2006 14:18
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
http://totalcar.index.hu/ujauto/link/tv ... c324_4.wmv


Itt a teszt a lakkokról :)


vas. jún. 05, 2005 15:38
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
még egy utolsó:

Ros-co, a polarizált szűrő is létezik, asszem photo shield a neve.
Nem tudom működik-e, viszont messziről látszik a rendszámon....


csüt. máj. 26, 2005 0:32
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
ja..

ugyan nem próbáltam a photoblockert, de neten olvasgatva arra jutottam, hogy a hajlakkos befújással vetekszik. (Meg a tükörre akasztott CD-vel :) (Azért nem működött, mert nem volt befilcezve a CD széle :) )

Mondjuk állítólag a matt fekete fényezés hatásos a lézer ellen :) (de ezt sem hiszem el.)


csüt. máj. 26, 2005 0:30
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 400 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség