Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: hétf. máj. 27, 2024 21:13



Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ] 
ABS mágnesszelep probléma 
Szerző Üzenet
arany tag
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 13, 2005 20:21
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: labor
Hozzászólás ABS hiba
Üdv mindenkinek!
Az ABS primerbiztonsági berendezés.A kresz szerint mindennemű barkácsolás tiltva vagyon!Feleslegesen ne járkálj biróságra,vagy ami még rosszabb a temetőbe...
Félretéve ezen gondolatokat a következőket javaslom:
Cserélj fékolajat-3x légtelenítsd ki,rendszertesterrel a mágnesszelep
megindítható.
Ha nem jön össze akkor awww. autotechnika.hu oldalon találsz olyan céget ahol szakszerűen megoldják a gondot!


pén. szept. 16, 2005 14:05
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 173
Hozzászólás 
Nem OFF-olni és fikázni akarok, hanem figyelmet felhívni!:
Nálunk a cégnél ha egy összeszerelő gépen megadja magát egy munkahenger, vagy mágnesszelep és nincs másik akkor megpróbáljuk megjavítani.Általában ez sikerül is, ennek ellenére leadjuk a rendelést új darabra.Ugyanis bármelyik ciklusban újra megadhatja magát.
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ha sikerül is megmókulni azt a szelepet soha nem tudhatod, hogy mikor döglik be ismét.És abban biztos lehetsz, hogy akkor amikor a legjobban számítanál rá!
Nem hiszem, hogy egy ABS szelep annyiba kerülne amiért kockára tennéd a saját és családod életét!


kedd júl. 26, 2005 11:30
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3691
Tartózkodási hely: Ada
Hozzászólás 
Szerintem ne kísérletezz javítással. Ha egyszer beszorult, akkor máskor is befog. Jó esetben csak meghúzod a kocsi oldalát a szalagkorláton, rosszabb esetben az utolsó kép amit látsz, az egy kamion első tengelye lesz.


hétf. júl. 25, 2005 23:15
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Szerintem át kell fúrni egy 3-as fúróval :)
Így legalább egyértelműen xar lesz és nem kísérletezel az életeddel és kicserélteted.
ok-okazat stb...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára arnd kedd júl. 26, 2005 22:12-kor.



hétf. júl. 25, 2005 21:44
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1778
Tartózkodási hely: Kaposvár / Tab
Hozzászólás 
wassermann írta:
Figyu! Fékkel, futóművel, kormányművel ne babrálj, mert ha valami történne könnyen dutyiban végezheted. Egy berohadt ABS-szelep, ha megmozdul is, továbbra is életveszélyes!!!


Ezzel én is egyetértek!


hétf. júl. 25, 2005 21:16
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 341
Hozzászólás 
Figyu! Fékkel, futóművel, kormányművel ne babrálj, mert ha valami történne könnyen dutyiban végezheted. Egy berohadt ABS-szelep, ha megmozdul is, továbbra is életveszélyes!!!


hétf. júl. 25, 2005 20:55
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: hétf. ápr. 11, 2005 10:48
Hozzászólások: 924
Tartózkodási hely: Budapest XI
Hozzászólás 
Valoszinu berozsdalt, ugyanis a fekfolyadek igen hatekonyan szijja magaba a levego paratartalmat... nem illik tehat nyitogatni a kiegyenlitotartalyt minden masnap.. Ha berozsdalt, akkor hiaba mozditod ki, ugy fog maradni kimozdult allapotban, tehat legjobb, ha szerzel ujat, vagy egy bevizsgalt bontottat.. vagy viszel egy tekercset, meg egy kis akksit, es kiprobalod a bontottat, mielott megveszed..


hétf. júl. 25, 2005 13:26
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 17, 2005 19:20
Hozzászólások: 356
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
Vagy próbáld meg Németországi bontóban - ott talán nem kérnek el annyit... Vagy ki tudja.


hétf. júl. 25, 2005 10:11
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: hétf. nov. 08, 2004 20:03
Hozzászólások: 6046
Tartózkodási hely: Bp.
Hozzászólás 
Tekercselj rá kb 0,4-es huzalból kb. 80 menetet, vagy ami ráfér. Aztán süss rá egy 3300uF/350V-os kondit. Ez akkora rántást produkál, hogy a bele helyezett fémdarabnak muszáj bemozdulnia. Ha nem akkor tényleg reménytelen az eset. Sajna autókban az iylen egybe öntött dolgokat vagy újjal vagy bontóból pótolod. Persze annak is meg lesz az esélye, hogy ua. rossz...


hétf. júl. 25, 2005 9:53
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: kedd okt. 19, 2004 18:51
Hozzászólások: 33
Hozzászólás 
Szia kRoy!

Lehet,hogy én voltam félreérthető,de nem az elektronikához tartozó tekercset akartam módosítani,az már tényleg meredek lenne.

Üdv.


hétf. júl. 25, 2005 9:23
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 146
Hozzászólás 
Aztán majd ha a buherált tekercs agyonvágja a kontrollert és fejreállsz az autóddal akkor biztosan elgondolkodol, hogy se ABS-t se légzsákot se övfeszítőt nem annyira vicces otthon javítgatni....


hétf. júl. 25, 2005 7:15
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: kedd okt. 19, 2004 18:51
Hozzászólások: 33
Hozzászólás 
Helló!

A szelephez tényleg nem lehet hozzáférni,az gyárilag nagyon egyben van,roncsolás nélkül nem tűnik bonthatónak.A barkács-tekercsen már túlvagyok,pont 0.3-as drótból készült,de sajnos kevésnek bizonyult.

Üdv.


vas. júl. 24, 2005 21:57
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 17, 2005 19:20
Hozzászólások: 356
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
0,3-as huzal helyett talán a 0,1 még jobb. Egy régi szovjet villanyborotvában a hajszálnál is véknyabb tekercsből volt az elektromágnes.


vas. júl. 24, 2005 21:37
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 17, 2005 19:20
Hozzászólások: 356
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
Tehát magyarul az eredeti tekercs tekercs jó, csak Neked egy sokkal erősebb mágnes kéne, ami kimozdítaná a szelepet a helyéről?

Abszolut nem lehet a szelephez hozzáférni? Csak mert a jó öreg Csavarlazító spray + "fázisegyengető gumikalapács" csodás kompozíciója... Vagy sűrített levegővel kifújatni vmelyik oldalról (pl. biciklipumpa).

Én személy szerint nem tudok számolni, de barkács-megoldásként fognék sok 0,3 mm körüli huzalt, rátekerném a csévére - amennyit csak lehet, és adnék neki tizenkét Voltrul... De még ha magához is vonzza: vissza hogy menne, ha be van ragadva? ergo nem lehet megjáratni oly jól, mint... ;)


vas. júl. 24, 2005 21:35
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: kedd okt. 19, 2004 18:51
Hozzászólások: 33
Hozzászólás ABS mágnesszelep probléma
Sziasztok!

A kocsim ABS-ében van nyolc darab mágnesszelep,ebből egy le van ragadva.Múlt héten találomra készítettem egy tekercset,evvel tesztelve jöttem rá a hibára,hét szelep kattog,egy nem.
Az lenne a kérésem,hogy megadnám a maximális csévetest méretet és egy hozzáértő közületek kiszámolná a szükséges menetszámot és huzalátmérőt.Nem fontos 12V-ra,lehet hálózati fesz.-re is,csak az adott méret mellett megvalósítható maximális mágneses tér lenne a lényeg,hátha megindulna a leragadt szelep is.Lehet,hogy nagy ökörség amit írtam,de még mindig olcsóbb,mint a szerviz ötlete,mert a hidraulikus egység bonthatatlan és javíthatatlan egységet képez.Természetesen a csere "baráti"áron lehetséges.Köszönet minden segítségért.

Üdv.


vas. júl. 24, 2005 20:51
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 15 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség