Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szer. jún. 05, 2024 3:00



Hozzászólás a témához  [ 22 hozzászólás ] 
távirányítos autó inditás 
Szerző Üzenet
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1965
Hozzászólás Re: távirányítos autó inditás
http://auto.fishki.net/comment.php?id=19461

http://auto.fishki.net/comment.php?id=18702

Valahol itt volt még egy másik videó, ott egy szirénázó, villogó autó keringett körbe a parkolóban. Próbálták megállítani...nem sok sikerrel, még az aott parkoló autók is csak koccolni tudták... :twisted:

Üdv
Inhouse


pén. feb. 11, 2011 13:01
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás Re: távirányítos autó inditás
http://policesecurity.unas.hu/spd/unas_ ... o_tavindit
És még van rengeteg féle.

Egy autóvillamosságis 10-12 ezerért beszereli.


szer. feb. 09, 2011 20:00
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: kedd dec. 21, 2010 9:35
Hozzászólások: 1
Hozzászólás Re: távirányítos autó inditás
gróf mentspeti írta:
ha valaki tud segíteni, hogy, hogyan tudom megcsinálni azt, hogy a kocsim távirányítóval elindítható legyen :?:


na ez engem is erdekelne csak nem sufni tuning verzioba.
Van valami ceg ami ezzel fogalkozik?


kedd dec. 21, 2010 14:19
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 683
Tartózkodási hely: lehetőleg üvegközelben
Hozzászólás 
a filmekben a delikvens "alányúl", kitépi a drótot, összeteker, szikráztat,
indul. 10mp természetesen nem is kell válogatnia.

a BX-emben megfordult a kulcs. nekem a gyomrom.
nagynehezen szétszedtem.--------álányúltam-----
4 fehér és 4piros madzag.
a végén összejött. több mint egy óra volt.

szóval:
1 gyújtás be
2 önindító be, időzítéssel plusz "nézni kell" a töltésjelzőt, hogy mikor kapcsoljam ki az önindítót.
( a váltó, kézifék még nem is játszik )

megoldható!

régi ezermester vagy rádiótechnika foglalkozott vele.
( kb a yoda mester idejében )


szomb. dec. 17, 2005 8:33
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. jún. 03, 2004 17:57
Hozzászólások: 4314
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
djsms írta:
OFF:
Csak kikapcsolni nem volt szabad, mert akkor aztán vissza többet nem... ;)
Azért beindul az, először annak a feltételnek kell teljesülnie, hogy kihüljön a kályha.
Azután viszont kell az áram az izzításhoz (ha jól emlékszem úgy gyujtott).
Szóval olyankor jó ha kicsit pörgeted a motort amikor be akarsz gyujtani.

Szerintem akkor azért tűnt úgy, hogy nem lehet begyújtani ismét mert hidegben nehéz kivárni
azt amíg visszahül a rendszer annyira, hogy engedélyezze az újabb gyujtást.

Forró kályhába benzint engedni.. az meg.. szóval azonnal gőzzé válik és
akkor nem kálya lesz hanem szojúz űrhajó. Vagyis berobban a benzingőz.
Jól kitalálták ezt Grisáék. :)

Talán most ezzel segítek is valamit ha éppen ilyen kályhát épít be valaki.
Viszont arra nem árt odafigyelni, hogy az égéstermék nehogy vissza jusson mert az életveszélyes.


csüt. dec. 15, 2005 0:09
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
OFF:
nekünk is volt két záporjózskánk ;) A fűtés mértékét az ablakokkal lehetett szabályozni! ;) -20 fokban kb háromnegyedig letekert ablakkal olyan 30 fok volt az autóban :) Csak kikapcsolni nem volt szabad, mert akkor aztán vissza többet nem... ;)
Az egyik pókos társunk épp ilyet készül beépíteni a pókjába :D


szer. dec. 14, 2005 21:47
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. jún. 03, 2004 17:57
Hozzászólások: 4314
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
sunswer írta:
ezt a melegitos dolgot nem igy szoktak megoldani... meg vagy 8-10 eve lattam, egy vw jettaba eloszor, valami 2Literes flakon meretu ventilatoros melegito cucc, van gazolajos ill benzines valtozata is.. ezt szoktak beepiteni es ezt inditjak taviranyitoval, felfuti az utasteret ..
Nekem akkoriban nagyon régen amikor Zapóm volt, abban volt igazán jó benzinkályha. Mindenféle biztosítóberendezés be volt építve mint tágulórúd ami egy mikrokapcsolót működtetett (orosz méretü mikrót)
Csak amikor kihűlt a rendszer biztonságosra akkor lehetett ismét újra indtani. Azzal szerintem még Szibériában sem fáztak.

Akkor indításnál először a szellőztetést kellett bekapcsolni. Az rémlik, hogy valami nem engedte addig ráadni a gyujtást amíg rendesen nem volt átszellőzve. Már nem tudom pontosan, talán valami lassan felfűtött bimetál ami a szellőzőventillátorral működött együtt, az engedélyezte a gyujtás kézi izzítását egy idő után. A tágulórúd viszont az üzemanyag szelep újboli nyitását tiltotta le amíg ki nem hült. Akkor a fejemben volt az egész bekötése de már nem emlékszem pontosan de valahogy így lehetett.


szer. dec. 14, 2005 15:50
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. jún. 03, 2004 17:57
Hozzászólások: 4314
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Gafly írta:
... Stockholmban a ceges parkolok egy
reszeben van kiepitve csatlakozo aljzat.
Ugyanugy ellendarabja az autokon is
van. Lehet tunodni hogy egyes autokon
miert van elso lokhariton csapoajto :))))

Beáll az autós a konnektor mellé és 5 óra alatt
tele tankolja a kocsiját 2,2kW/h energiafelvétel mellett.
Azt mondják ez kb. 500,-Ft -ot jelent itthoni viszonylatban.

Mielőtt valaki csodálkozna az előbbi kijelentésen
annak figyelmébe ajánlom a következő linket:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9073728

120Volt rendszerfeszültségről menet közben az autó
felvesz 40-70Ampert és egy feltöltéssel össz 90km-t tud menni.
A belinkelt oldalról több részlet is kiderül.

Igaz, talán nem egészen idevág de akkor UFF, mondaná az öreg indián.
Én meg mondom, OFF és bocs. :wink:


szer. dec. 14, 2005 15:13
Profil Privát üzenet küldése Honlap
vas-tag

Csatlakozott: pén. dec. 09, 2005 11:45
Hozzászólások: 2
Hozzászólás 
köszönöm a sok hozászolást csak egy két hozászólással van egy kis próbléma. például az, hogy csak a fütés miatt kellene akkor arra van álló fűtés de az nagyon drága, ezért gondoltam ,hogy hátha valaki tud valami olyan inditási rendszert ami nekem megoldás. amugy már máshonnan kaptam segítséget már meg is terveztük ugy hogy ha sebességbe van és nincs behúzva a kézifék akkor nem indul ha kész lesz mielőtt beszerelem majd teszek fel róla képeket, meg azt is, hogy milyen alkatrészekből és hogyan lehet megcsinálni. 8) :idea:


szer. dec. 14, 2005 9:07
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 518
Tartózkodási hely: BP.XI
Hozzászólás 
Az egyik ismerősömnek van ilyen távirnyás indítója, csak akkor lehet a távirányítóval elindítani az autót, ha üresben van és a kézifék be van húzva.
Asszem Audi 80 -as ban.


hétf. dec. 12, 2005 6:40
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Én is inkább az állófűtést ajánlanám.
Mert ugye a gyári inmobival mit is kezdenénk :)


hétf. dec. 12, 2005 0:24
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. okt. 28, 2004 0:18
Hozzászólások: 427
Hozzászólás 
Olyan ótót köll venni, ami nem kulcsos indítású.

De egyébként tényleg, minek is?


vas. dec. 11, 2005 19:21
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 05, 2005 8:45
Hozzászólások: 224
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Páncélozott autót köll venni, abban széria a távirányítós indítás :)


vas. dec. 11, 2005 19:14
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 23, 2004 0:10
Hozzászólások: 463
Tartózkodási hely: Magyarorszag
Hozzászólás 
Talaltam PIC-est .Igaz LCD kijezlo van rajta es elore lehet programozni.Ugy nezem megvannak a forraskodok is.


vas. dec. 11, 2005 19:07
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
ha már itt tartunk akkor válaszoljunk érdemben is :)
Sok helyen lehet kapni kitben távrinyát plusz vevőt. Ez ki kell egészíteni egy több bemenetes és kapuval (kézifék és sebességváltó)
A problémát inkább a gyújtáskapcsoló megkerülése és az önindítózás ideje jelenti. Az elsőnél biztosítani kell, hogy a motor működéséhez szükséges elektronikák megkapják a tápfeszt a folyamat elindításától egészen amíg a tulaj be nem helyezi a kulcsot és gyújtást ad. Az újabb autóknál ez azért necces, mert ugyebár már nem hagyományos elfordítom a kulcsot indítás van, hanem kódkártya plusz start/stop gomb. Itt mondjuk ha a kódkártyát bennhagyjuk az autóba akkor csak a startgombot kell virtuálisan megnyomni és semmi mást nem kell alakítgatni az autóban, mert amúgy is elektronika szabályozza az indítás összes folyamatát. A hagyományos indítású autókkal nehezebb a helyzet, mert figyelni kell nehogy túlindítsunk. Sőt, arra is, nehogy túl sokáig menjen az önindító, ha netán nem indulna be a motor. A motor beindulása egyszerűen a fordulatszám figyelésével oldahtó meg. Ha eléri az 5-600-as fordulatot akkor már beindult, abba lehet hagyni az indítózást. Persze ez motoronként eltérő lehet! Az enyémben kb 700 az alapjárat. A túlindítás védelem pedig egy egyszerű időzítővel is kivitelezhető, tehát a projekt pic nélkül is könnyen megoldható :)
Trabihoz készítettem nemrég egy ilyen cuccot, de egy mai computeres autóhoz már nem nyúlnék hozzá :)


vas. dec. 11, 2005 17:18
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2990
Tartózkodási hely: Rákospalota-Kertváros
Hozzászólás 
Norvégiában is a jobb éttermek parkolóiban vannak hálózati csatlakozó aljak, a gépkocsimotorokban pedig a villanyboyler fűtőbetétjéhez hasonló valami nyúlik be a hűtővíztérbe. Ez megoldható talán itthon is, és nem balesetveszélyes annyira.


vas. dec. 11, 2005 16:52
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2670
Hozzászólás 
Ket megjegyzesem van:

1.) Stockholmban a ceges parkolok egy
reszeben van kiepitve csatlakozo aljzat.
Ugyanugy ellendarabja az autokon is
van. Lehet tunodni hogy egyes autokon
miert van elso lokhariton csapoajto :))))

2.) Buszsofor rokonom szerint a jobb buszokon
szolgaltatas a motor programozott inditasa...

Ettol fuggetlenul fdsamano biztonsagra
vonatkozo hozzaszolasaval MAXIMALISAN
egyetertek.

Valamint mas az ha ember beleganyol valamit
a kocsiba, meg ha az a gyari "nordic" alapfelszeres
resze....


vas. dec. 11, 2005 16:16
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
De lehet, hogy nem erre a célra kell neki.


vas. dec. 11, 2005 13:16
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: kedd okt. 04, 2005 17:52
Hozzászólások: 76
Hozzászólás 
ezt a melegitos dolgot nem igy szoktak megoldani... meg vagy 8-10 eve lattam, egy vw jettaba eloszor, valami 2Literes flakon meretu ventilatoros melegito cucc, van gazolajos ill benzines valtozata is.. ezt szoktak beepiteni es ezt inditjak taviranyitoval, felfuti az utasteret ill a motrot is.
bocsi hogy nem tudom a nevet de ha mar mas is latott ilyet hatha megmondja mi a neve..
szerintem inkabb egy ilyet kellene beepiteni es ezt inditani, ja es van programozhato valtozata is a vezerloegyszegenek, igy ha pl elfelejted beinditani mikor felebredsz, akkor is bekapcsol..


vas. dec. 11, 2005 13:01
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
És ennek mi értelme lenne? Nem értem.
Várj. Mégiscsak lehet benne valami. Télen reggel felkelsz, hogy menyj dolgozni. Mivel nem akarsz egy fagyos autóba beszállni, így felkelés után távirányítóval beindítod az autót. Mire elkészülsz és kimész, már nem fagysz bele az autóba.
Vagy nyáron ugyan ez a klímával.
Védelmet lehetne tenni bele, hogy csak akkor induljon, ha üresben van és pl. a kézifék bevan húzva. AMúgy lehet kapni ilyen rendszert, ami pont ugyan ezt csinálja. Csak az egybe van a riasztóval. Valami régi autós újságban olvastam még.
Rengeteg kis robogó is indul távirányítóval.


vas. dec. 11, 2005 11:59
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2990
Tartózkodási hely: Rákospalota-Kertváros
Hozzászólás 
És ha sebességben hagyod?
És ha áll előtte valaki vagy valami?
Én lebeszéllek erről, a gépkocsi veszélyes üzem.


vas. dec. 11, 2005 11:48
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: pén. dec. 09, 2005 11:45
Hozzászólások: 2
Hozzászólás távirányítos autó inditás
ha valaki tud segíteni, hogy, hogyan tudom megcsinálni azt, hogy a kocsim távirányítóval elindítható legyen :?:


vas. dec. 11, 2005 11:38
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 22 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség