Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: vas. jún. 16, 2024 4:27



Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
**Lucent modem vacakol** 
Szerző Üzenet
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4154
Tartózkodási hely: Baranya
Hozzászólás 
Ismerősöméknél volt ilyen probléma. A modem 1x betárcsázott, ha akkor foglalt volt, akkor már nem lehetett többet tárcsázni, csak újraindítás után.
Ott a modem volt a rossz. Ugyanígy blokkolta a vonalat is!

Próbáld ki egy másik modemmel.
Tapasztalat: Conexant chipsetes modemet vegyél/kérj, ha csere lesz belőle.
Olcsók, de nálam, és akinek én ezt ajánlottam (kb. 10 ember) tökéletesen működnek. Én is azzal netezek (sajna) és most éppen 50,6-al csatlakozott. Átlag 48k.


pén. okt. 01, 2004 0:11
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2670
Hozzászólás 
> Megpróbálom a 2 eres dolgot.

Vagy csavarozd szet a kerek dugot
es vedd szet a ket osszekotott drotot.


csüt. szept. 30, 2004 15:02
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Hali!

A falon kerek csati van, onnan van osztva a vonal, egy a telefonhoz, egy meg a faxhoz. Ha internetezni akar, a faxból átrakja a modembe.
Ha telefon és fax van együtt kötne, no pőroblem, csak ha telefon és modem.

Megpróbálom a 2 eres dolgot.
Köszi, Roxan


csüt. szept. 30, 2004 14:51
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2670
Hozzászólás 
> Az érdekes, hogy a gép kikapcsolt állapotában (telefonkábel a gépre
> csatlakoztatva) blokkolja a telefonvonalat, nincs tárcsahang, sõt ezt
> a számot feltárcsázva mûszaki hibát jelez a matáv. Kihúzva a kábelt
> a modembõl, azonnal van tárcsahang.

Azt nezd meg hogy hogyan van bekotve a telefonvonal.
Van-e regi kerek telefon csatlakozo, vagy mar csak az
ujabb fajta kicsi muanyag RJ11-es csatlakozo van a
telefon vonal vegen?

Arrol van szo ugyanis, hogy tipikusan a modemen levo csatlakozo
6/4-es, vagyis elvileg 6 erintkezoje lehet, de abbol csak a 4 kozepsot
hasznaljak tipikusan. A kozepso ketto a telefonvonal (piros-zold szokott
lenni altalaban). A modemnek csak erre van szuksege.
A gondot a masik ket kivezetes (fekete sarga szokott lenni) okozza,
ami a maradek ketto kivezetes. Erre lehetne egy telefont tenni,
amit akkor tudsz hasznalni ha a modem nem dolgozik eppen.
A modemben van egy rele, ami a bejovo telefonvonalat vagy a modemre vagy erre a csatlakozora koti. A telefonszerelok meg a kerek dugoban
vagy az aljzatban eloszerettel osszekotik a ket nem hasznalt eret.

Tehat vagy 2 eres zsinorral csatlakoztasd a modemet ne a vele adott
4 eressel, vagy keresd meg hogy hol van ez masik ket szal osszekotve.

Altalaban az szokott a gond lenni, hogy a falon regi kerek aljzat van,
amibe egy olyan atalakito dugot dugnak, amibe mar a modern RJ11-es lapos csatlakoz lehet bedugni. Ebben az atalakito dugoban kell szetvenni
es leszigetelni a ket szelso vezeteket.

Jo szerelest!


csüt. szept. 30, 2004 13:37
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás **Lucent modem vacakol**
Üdv!

Van egy érdekes probléma, amire én nem találtam a megoldást:
Apósjelöltnek összeraktam nemrég egy gépet modemes Internet csatlakozással (vmi Lucent Winmodemmel – Sulinet)
Telepítés után rendben működött minden, majd kis idő elteltével előjöttek a problémák. Az érdekes, hogy egymástól függetlenül, hol egyik, hol másik történik.
HIBAJELENSÉGEK:
- kapcsolat bontásra klikkelve a modem nem bont vonalat (nem mindig)
- általában az első kísérletre sikerül csatlakozni, utána ha megszakítom a
kapcsolatot többször nem lehet csatlakozni, mert "nincs tárcsahang" vagy
más hibaüzenet jelenik meg
Először szoftveres hibára gondoltam (vírus, trójai vagy driver hiba), de ezeket elvileg kizártuk (legutóbb a Windows Update frissítette a modemdrivert, vmi Agree Modemre cserélte - a hiba ettől független).
A gépet az alábbi programok figyelik (ezek naprakészen frissítve) folyamatosan:
- ZoneAlarm Free
- Spybot
- AdAware
- Trojan remover
- Internet Cleanup
- Windows tűzfal (SP")
- NAV 2002
A modemet fizikailag eltávolítottuk, eszközkezelőből is kiszedtük, utána vissza (mindegy, hogy az alaplapon melyik slotban van). Elsőre megy, utána többször már nem. Tárcsázásra kattan, majd pár mp múlva megint, és hibaüzenet jön elő.
Az érdekes, hogy a gép kikapcsolt állapotában (telefonkábel a gépre csatlakoztatva) blokkolja a telefonvonalat, nincs tárcsahang, sőt ezt a számot feltárcsázva műszaki hibát jelez a matáv. Kihúzva a kábelt a modemből, azonnal van tárcsahang. És ezt a hibát sem mindig produkálja!
Ezért gondolom, hogy nem szoftveres hiba lehet, mivel bekapcsolástól függetlenül bezavar a modem.

www.grc.com oldalon a tesztet lefuttatva az alábbi portoka találta nyitva a program:
25 – SMTP
53 - DNS
587

Mi lehet a baj, van összefüggés a portok és a provizórikusan működő modem között?
Hardver vagy szoftver a gond?

Köszi, Roxan


csüt. szept. 30, 2004 11:51
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 5 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség