Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: hétf. máj. 20, 2024 15:03



Hozzászólás a témához  [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 152  Következő
VODAFONEGYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
Hmm, ez meg végképp nem mérvadó, hiszen 70Ft-ért kapsz 1
okostelefont!!!


pén. jan. 02, 2004 10:54
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Sopron
Hozzászólás 
> életszínvonal magasan e fölött lenne, és az emberek végre
> a minőséget választanák a "gyerünk asszony, 1 Ft-tal
> olcsóbb a zokni, vegyünk 100-at" szindróma helyett!??

Nagyon sokan ezen a fórumon okostelefonokkal nyomulnak
Vodán, tehát valószínűleg igggen nagggyon megéri így is...
Ez nem felfogás kérdése, ez racionális gondolkodás :-)


pén. jan. 02, 2004 10:48
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
Ez azt tükrözi, hogy mekkora fejetlenség megy a Vodánál!!
Még mindig siralmas az egész, az egyetlen előnye, hogy
némely területeken(pl. készülék árak) olcsóbb, mint a
másik 2 szolgáltató, ennyi!!
Még csak meg sem próbálja kényelmesebbé tenni az
előfizetők életét, egyszóval a Vodánál
ügyfélközpontúságról nem igazán beszélhetünk.
Ez talán betudható annak, hogy eddig még nem volt
nyereséges a Voda...??

Lényeg a lényegben, hogy "szívjál Zsolti, mert 1 nagy
balfaszok vagyunk, így jártál, nem tehetünk róla, hogy
ilyen béna vagy"
Kb ilyen szintű a hozzáállás, és ez borzasztó... :oĐ

Lehet, hogy nem lenne ekkora pofája, ha mondjuk az
életszínvonal magasan e fölött lenne, és az emberek végre
a minőséget választanák a "gyerünk asszony, 1 Ft-tal
olcsóbb a zokni, vegyünk 100-at" szindróma helyett!??

Csak ennyit akartam hozzáfűzni :)


pén. jan. 02, 2004 10:17
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Vodkafon!
Nem akarok kötözködni, de 2006 januárja nem sok egy kicsit? Mivel max. 555 nap + 60 nap az elérhetőségi idő?

Hot-Ice!
Karácsonykor én is megszívtam ezzel. A rekord nálam az 5-ös szorzó volt. Ugyanígy jártam. Sikertelent jelzett, aztán egyszer csak elkezdett jelezni egymás utána jelezni, hogy sikeres. Ha sok ilyen volt, meg kell reklamálni, jóvá fogják írni.


pén. jan. 02, 2004 2:03
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Ha jól rémlik, ez benne is van az ÁSZF-ben, nemrég
átolvastam. Tehát A Vodafone oldaláról nézve jogos. Viszont
a felhasználó oldaláról nézve bunkóság, hogy 2-szer vonják
le.


pén. jan. 02, 2004 1:54
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ezt nekem is megcsinálta. Küldözgettem az sms-eket, még csak 18 óra volt és folyamatosan azt írta ki a telefon, hogy küldés sikertelen. Aztán egyszer csak elküldte. Utána pedig válaszolt a címzett, hogy hatszor kapta meg. Még melegében felhívtam a 1270-et, de azt tanácsolták, majd ha kiszámlázzák, reklamáljak. De én is kb. 30 sms-t küldtem potyára.
BUÉK!


csüt. jan. 01, 2004 19:52
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
"Ha még mindig ennyi problémád van a Vodával, akkor MI A
FENÉT KERESEL MÉG NÁLUK??? Van még másik 2 szolgáltató is.
Ami nem megy, azt nem kell erőltetni..."

Volt több VOdás kártyám is, de amíg a feltöltősökön van lé, addig nem szállok ki az biztos. Szerintem ez egyértelmű! Elérhetőségem 2006 januárjáig tart, tehát sokat vesztenék!
Másik nagyon fontos a telefonszámomat sokan ismerik és átállni másik számra nagy gondot okozna. Sajnos még nincs számhordozhatóság! Azt hiszem ezek elég fontos indokok.
Van olyan indok is ami nem publikus..... Ja és nem előrefizető előfizetőjük vagyok, NEHOGY ROSSZRA GONDOLJON VALAKI:)
És ami a legfontosabb próbálok hinni a Vodafone fejlődésében, de ez csak a kritikák megfogalmazásával és az ügyfelek visszajelzései lévén lehetséges.Szó szerint az ügyfélszolgálat vezetője is ezen a véleményen van! Szóval ők is próbálnak változtatni, de vannak akadályok amelyek sajnos ezt hátráltatják.
Szerintem most jöttek rá egy nagyon fontos tényezőre, nem a reklámokra kell 4 milliárdot költeni, hanem az ügyfélszolgálat szinvonalát javítani inkább. És amiben csodálkoztam eddig nem mondták "ügyfélközpontú ügyfélszolgálat ". Eddig nem volt olyan, hogy elismerjék az ügyfélszolgálat hibáját, de most ez is több alkalommal megtörtént.
Összefoglalva nincs üldözési mániám, lehet volt, ezt nem tagadom! Azt sem tagadom sokszor vannak kirohanásaim, de én is ember vagyok!

Vodkafone


csüt. jan. 01, 2004 19:31
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Engem megkárosítottak, és NEM írják jóvá. Kétszer küldtem el sms-ben a NET szót a 1754-re, és kétszer is lett leszámlázva. Hiába reklamáltam. Azt mondták, hogy így jártam.


csüt. jan. 01, 2004 19:07
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Hidd el, káröröm nélkül, őszintén örülök!


csüt. jan. 01, 2004 18:55
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Vodkafon! Néha már nekem is úgy tűnik, hogy üldözési mániád
van.

A többször leszámlázott SMS-eket pedig meg kell reklamálni.
Nekem az elmúlt több, mint 3,5 év alatt minden alkalommal
jóváírták. Dühítő a többször számlázás, az tény, de ha
szólsz nekik (kulturáltan, nem pedig úgy, hogy rájuk döntöd
az ajtót), akkor korrekt módon jóvá is fogják írni!
Egyébként még engem sem károsítottak meg anyagilag egyszer
sem. Voltak ugyan kisebb-nagyobb problémák, de ha tudod,
hogy igazad van, akkor nem kell feladni, még ha első
alkalommal meg is próbálják megbizonyítani neked, hogy
nincs. A kitartás, meghozza a gyümölcsét, utána pedig nem
győznek bocsánatot kérni és ha mázlid van, még némi
vígasz "ajándékot" is kapsz. Én legalábbis a 3,5 év alatt 3-
szor kaptam: 1 db 1500Ft-os feltöltés, 2 db Flatley jegy és
bónusz Ferrari ajándékok a jogos Ferrari börgén felül (egy
baseball satyó és egy Ferrari kulcstartó). Bár tudom, ez
utóbbi apróság. :)

A 1270-en pedig az emberek többség hülye. Vannak ugyan,
akik valóban kezelni tudják a problémát, de sajnos nagy
részük segg hülye.

Végül lenne hozzád egy kérdésem:
Ha még mindig ennyi problémád van a Vodával, akkor MI A
FENÉT KERESEL MÉG NÁLUK??? Van még másik 2 szolgáltató is.
Ami nem megy, azt nem kell erőltetni...


csüt. jan. 01, 2004 18:53
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Lehet új év kezdődött a Vodánál is? Ennek nagyon Örülnék!
Ahogy tanácsoltad Silver és most nagyon kedvesen felvették a panaszt és elismerték a hibát.
Valószínű most szerencsém volt! Bocsánat az általánosításért, pontosítok vannak a Vodánál mesemondó lányok, de vannak akik pontosan és szakszerűen végzik munkájukat!
Nagyon meglepődtem, hogy elismerték a műszaki problémát! Eddig ilyet nekem soha nem mondott ügyfélszolgálatos. Lehet rájöttek jobb stratégia őszintén beszélni az ügyfelekkel és ezzel tudják csökkenteni az elégedetlenkedők táborát.

Most dícséret a Vodának! Jaj ez nem ebbe a topicba való! Nézzétek el ezt nekem! Köszi!

Vodkafone


csüt. jan. 01, 2004 18:04
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Nekünk mindig sikerült.

Hagyjuk, úgsem fogjuk tudni meggyőzni egymást.


csüt. jan. 01, 2004 17:35

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
A 1270-en teljesen hiábavaló bejelnti ilyen mûszaki gondokat.

Odo


csüt. jan. 01, 2004 17:22
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Mázli.Semmi több.


csüt. jan. 01, 2004 17:03
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Ismét egy kategorikus kijelentés... már miért lenne? Mert
neked nem sikerült?


csüt. jan. 01, 2004 17:03
Hozzászólás 
Természetesen szívesen olvasom mások véleményét, ha azok
nem súrolják az elmebaj határait.
2000 óta vagyok Vodafone ügyfél, kezdetben egy Vitamaxszal
indultam, azóta lett három előfizetésem, sőt, a
munkáltatómnak is őket ajánlottam.

Az elmúlt közel négy évben {b}soha, sehol nem károsítottak
meg{/b}. Sem engem, sem a céges előfizető ismerőseimet.
Voltak olyan esetek, amikor nehezményeztem bizonyos
eljárások minőségét vagy lassúságát, de anyagi természetű
problémák nem voltak. Kizártnak tartom, hogy bármelyik
mobilszolgáltató direkt megkárosítson ügyfeleket.

Mindez véletlen?

És még egy apróság: évek óta tudni arról, hogy
szilveszterkor adódhatnak fennakadások. Tessék azonnal
kulturáltan jelezni az ügyfélszolgálatnak.


csüt. jan. 01, 2004 16:46

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Silver!

Kikérem magamnak a gyanúsítgatásokat, én csak Vodkafone néven vagyok fenn. Régen volt összetűzésem Macikával akkor kitiltott személyeskedésért (igaza is volt utólag beláttam ), amikor regisztráltam új nicket az első bejelentkezéskor beírtam én vagyok a régi Vodkafone és így Vodkafone_2 néven vagyok itt azóta is.
Ez az igazság, leírtam neked mi a helyzet!
Nem szeretem a hazugságokat és ha megvádolnak alaptalanul!

Én a veled való vitát itt lezártam, válaszodra nem fogok reagálni, mert úgy érzem semmi okom magam mentegetni és magyarázkodni. Ebben az üziben leírtam mindent!

Vodkafone


csüt. jan. 01, 2004 16:45
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Silver ha veled is megtörtént volna hogy 9 ténylegesen
elküldött SMS helyett 24 db SMS-t számláznak le neked akkor
nem tudom mit szólnál????!!!!
Azt hiszem itt mindenki leírhatja a véleményét kultúrált
körülmények között. Ha lehet ne sértegessük egymást!
Én csak a véleményemet írom le emit a tapasztalataimból és
a rendelkezésemre álló információkból adódik.
Ide nem írhatok konkrétumokat, de privátba szívesen leírom
mire alapozam pár konkrétumokkal.

Vodkafone


csüt. jan. 01, 2004 16:32
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Mint egy másik topciban írtam, nekem ment.

De amúgy Vodkafone (vagy nem tudom, mire szokta
változtatgatni a nickjét) társunk néha hihetetlen dolgokra
ragadtatja el magát...


csüt. jan. 01, 2004 16:26

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Éjfél után nem ment az sms, a hívás is alig.

Odo


csüt. jan. 01, 2004 16:23
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Mondd, nincs neked egy enyhe üldözési mániád?
Ugyanis én tegnap 18:00 körül Budapesten küldtem egymás
után közvetlenül kb. 10-10 SMS-t, sőt, telefonáltam is.
Mindegyik SMS azonnal elment, a hívások 100%-ban
sikerültek. Mindez egy előfizetéses számról.
Sőt, a sógornőm Vitamaxról is SMS-ezett jópárat, és
mindegyik rendben célbajutott.

Azért nem kellene feleslegesen pánikolt kelteni...


csüt. jan. 01, 2004 16:13

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ez tetszik, ahogy az ügyfélszolgálatos hölgyeket hívtad:) "mesemondólányok"
Csak tudjátok még a mesét sem tanulták meg rendesen.
Még december 31-én sajnos be kellett mennem az egyik márkaüzletébe a Vodafonnak, és ott történt hogy fel kellett hívni az ügyfélszolgálatot (Márkaüzlet de nem voltak hajlandók ők, mondták hívjam én őket) Oké én próbálkoztam többször és jeleztem a márkaüzletben lévő alkalmazottnak hogy nem tudok az ügyfélszolgálattal beszélni. Errő ő csak annyit mondott:

" Hagyja már ők is biztos ünnepelnek!"

31-én munkanap volt és 11 óra körül, valamint engem
rángattak be, nem én mentem önszántamból!

Vodkafone


csüt. jan. 01, 2004 16:02
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Most hívtam az üfsz.-ot.

Ma egész nap hol van, hol nincs GPRS-jel a T65-ön. Mondtam versmondólánynak, azt válaszolta, hogy nincs infojuk arról, hogy bármi gond lenne, és valószínűleg átmeneti túlterheltség az oka.

Megemlítettem, hogy már 1 éve használom, s ilyen még nem volt, s hogy bekapcsoláskor 3 másodpercig jelen van az a fekete 3szög a térerőnél, utána eltűnik. Meg hol van, hol nincs. Van, hogy wapolás közben tűnik el, és megszakad az adathívás.

Megjegyzésem az általa mondottakra:

1.) Meg se keresett senkit a dologgal kapcsolatban, egyszerűen csak rávágta, hogy nincs semmilyen infojuk GPRS-problémáról, ott sem, ahonnan jeleztem a hibát.

2.) Ha túlterhelt a GPRS, attól még a telefonon kellene lennie GPRS-jelnek, ki kéne írnia, hogy van GPRS-hálózat - csak legfeljebb nem tudok felcsatlakozni.

3.) Jelen pillanatban sincs GPRS-jel

Azt mondta, kapcsoljam be többször, majd jobb lesz. Mondtam, hogy ez már megtörtént. Ennek ellenére sem néett utána a "technikus kollégáknál".

Az miért nem oldható meg, hogy ha valamilyen technikai problémám van, akkor ne közvetítsék a gondomat-bajomat, hanem kacsoljanak a technikushoz, s az legalább fel tudna tenni oyan kérdést, amire ha válaszolok, meg tudja állapítani a hibát okát?

Volt már olyan is, hogy aktív volt a GPRSWAP, s egyszerűen nem jelzett GPRS-hálózatot, és amikor fel akartam csatlakozni, kiírta, hogy GPRS-paraméterek használata nem engedélyezett. Ekkor 1754-re WAP => "A szolgáltatás már aktív". Hívtam a 1270-et, ott azt mondták utánanéznek, de menjek be egy márkaüzletbe, mert ezek szerint **** a SIM-em. Rá fél órára ki-be kapcsoltam (amit a telefonhívás előt már egy párszor meg is tettem 3 napon át, és másik telefonban is kipróbáltam a SIM-et), erre minden rendben lett, újra volt GPRS-em, és tudtam wapolni.

A 1751-re meg még mindig nem képesek feltenni a 26-án lezárt számla végösszegét, arról nem is beszélve, hogy ezt a levelet majd következő hónap 8-án adják postára, ami majd megjön 10-én, nekem meg 12-én pedig levonják a pénzt a számlámról. És nem válaszolják meg, hogy miért csinálják ezt velem már 9 hónapja.


csüt. jan. 01, 2004 13:49
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 347
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
Már ne haragudj meg de ez baromság!
Ha a vodafone kezd csődbe menni, amit nagyon nem hiszek,
akkor sem az ilyen fillére dolgok mentik meg.

El kell fogadni, hogy le van terhelve a hálózat mint a dóg
és ennyi! Sajnos!

Ne haragudj ha megsértettelek , lehezt már a sze sz beszél
belőllem.

Üdv: Szabolcs

U.i.: ha valaki a miskolci egyezem 4 kollégiuma felé jar
akkor a mások emeletre benézhet
nagy buli van .-)))))))
Boldog új évet mindenkinek!!!
Üdsv: Szabolcs


szer. dec. 31, 2003 23:10
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Mostmár no comment! Vodafone csak az előfizetők pénzét nyúlja le keményen ez tuti! Próbálom elküldeni az SMS-t de az elküldés sikertelen , ezt megteszem legalább 8-10 alkalommal egyszercsak azt közli kézbesítve és folyamatosan jönnek a kézbesítési értesítők. Egyszer sem írta ki "az üzenet elküldve".
Vodafone kezd csődbe menni, megkérték a hálózati szakembereket találjonak ki valamit , és...
Ez hasonló a folyamatos vonalszakadásokhoz, de csak azóta amióta percalapú a számlázás:))) Tuti szándékos!

Mindenkinek Békés Boldog Új Esztendőt kívánok!

Vodkafone


szer. dec. 31, 2003 20:25
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ez nem semmi, ne hagyd annyiba! A pofátlanságnak is van határa!


Odo


szer. dec. 31, 2003 16:20
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 84
Hozzászólás 
Csináljon minden szolgáltató az oldalán egy fórumot, ahol
lehet őket értékelni, és talán akkor az illetékesek is néha
belebotlanának nagy önelégültségük kárára...


szer. dec. 31, 2003 14:39
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Az rendben van hogy levonják az SMS-ek árát, de juttassák is el! Ha a hálózatunk egy nagy **** azért ne én fizessek már!
Ja ami felháborító még ma is kaptam 25-én feladott SMS-t és még mindig nem ment el minden SMS-em, azaz pontosítok nem kézbesítették! (Én telefonom memóriája szabad folyamatosan elérhető vagyok, tehát nincs semmi gond nálam, a hiba "odaát van")

Vodkafone


szer. dec. 31, 2003 13:33
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Vodakafon! A Voda ÁSZF-ben benne van feketén-fehéren, hogy az elküldött SMS-eket árát levonják a küldés pillanatában, tök mindegy, hogy a címzett megkapta-e azt vagy sem.
Ha jól tudom a másik 2-nél is így van, de ebben nem vagyok 100%-ig biztos.


szomb. dec. 27, 2003 19:05
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1304
Tartózkodási hely: Buda-neha Gyorskocsis utca
Hozzászólás 
nem lehet minden olyan szep es jo mint a westel:-) olcso
husnak hig a leve... a minoseget megkell fizetni barhonnan
nezzuk...


szomb. dec. 27, 2003 11:44
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Sajnos a Vodafone "Kellemes" Karácsonyi meglepetést okozott!
Westel reklámfogásával élve: "Volt SMS, nincs SMS!"
Nem gondoltam, hogy 2003. decemberében még ott tartunk, ogy az SMS-ek "csak" úgy eltünnek, de hová???
Ügydélszolgálat először azt mondta kézbesítatték,,majd kiderített 20 perc után tényleg igazam van. Annak ellenére, hogy nem volt kézbesítve azért már leszámlázták! "Ma éjfélig megpróbálják előkeresni és nyugodjak meg a címzettnek megérkezik" Erre kíváncsi leszek:)
Most ott tartok küldtem SMS-t Karácsonyra de ebből hány érkezett meg, volt SMS nincs SMS?

Tisztelt Vodafone Magyarország Rt. Köszönöm ezt a "szép" Karácsonyi meglepetést!

Vodkafone


pén. dec. 26, 2003 21:21
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 882
Hozzászólás 
Voda sms küldés 24-én este egyáltalán nem ment, pedig 5x próbáltam.
A ÜFSZ-ra éjfélkor 10 percet kellett várni.
Szolga mondta, pillatnyi túlterheltség, de az sms-ek a hibajelzés ellenére elmennek.
Az 5 próbából 4-et jóváirnak.
Delivery report azóta se jött ...... se válasz a cimzett-tõl....


csüt. dec. 25, 2003 18:52
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Hemma igen!
Hozzászólás 
Nekem csak a gprs wappal vannak problémáim. Azért általában jó, de gyakran kapom a HTTP-hiba: helytelen átjárót, ami mint kiderült a voda wap-gateway hibája. :)
KRF


szer. dec. 24, 2003 1:30
Profil Privát üzenet küldése Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
{i}- a voda nem köteles a félórán belül visszavitt telómat cserélni, joga van javítattni - ez még nyáron volt, a régi szabályozásban, mikor igenis köteles lett volna a 3 napon - illetve csak félórán - belül visszavitt készüléket azonnal cserélni.{/i}

Az első kettőben vita nem lehet, a harmadikkal nem teljesen értek egyet, valami kibúvó kellett legyen a mobilszolgáltatóknak, mert ha jól tudom, gyanú esetén ez előtt is volt joguk kérni a szakszerviz állásfoglalását (tudod, az ominózus T20->T28Wap-os eset óta).


szer. dec. 24, 2003 0:13
Profil Privát üzenet küldése ICQ
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
én a nyári egyhetes beszédforgalmi leállásra is a következõket kaptam: pillanatnyi túlterhelés. Lehetett hivatkozni az ászf-re.....

a hif-et pedig egyértelmûen kenik, mert a következõket írták:

- telefonálni a pillanatnyi túlterheltség miatt nem tudtam - egy hétig tartott!!!!
- az ügyfélszolgálat az új akciók miatt volt elérhetetlen - természetesen ez is csak elvétve jelentkezhtett - gondolom már tapasztaltátok az átmeneteket;
- a voda nem köteles a félórán belül visszavitt telómat cserélni, joga van javítattni - ez még nyáron volt, a régi szabályozásban, mikor igenis köteles lett volna a 3 napon - illetve csak félórán - belül visszavitt készüléket azonnal cserélni.

összefoglalva a szolgáltató - a hif szerint - mindenben szabályosan járt el, ha akarom fellebezhetek 4000Ft-ért, 15 napon belül.


kedd dec. 23, 2003 23:37
Profil Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
Sok sikert!!! :oĐĐĐĐĐĐĐĐ


kedd dec. 23, 2003 18:26
Profil Privát üzenet küldése Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Előbb hiszek a Télapóban mint ebben. :)


kedd dec. 23, 2003 16:54
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ezek után mégis megpróbálom a visszatérítést, hátha bejön ;-)


kedd dec. 23, 2003 16:24
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
"Szerintetek kérhetek visszatérítést a kimaradt 3 napra?"

Kérni kérhetsz, de ha nem szánsz rá legalább 1 évet és egy
ügyvédet semmi értelme. Vodafontól kérheted a az
ügyfélszolgálatossal folytatott beszélgetés
visszahallgatását, amennyiben hálózatkimaradást elismeri
neked akkor már fél siker, de utánna hívatkozhatnak arra
hogy az ügyfélszolgálatos is ember és tévedhet! Ha nincs
meg a beszélgetésed, ezt valószínűsítem, akkor semmi
értelme az egésznek. Ja és a GPRS kimaradésa miatt nem
adnak kártérítést, mivel az ÁSZF-ben jól rögzítették, ha
szolgáltatnak ha nem fizetni kell!!!!!!
Még egy megjegyzés nekem régen az ügyfélszolgálatos azt
mondta próbáljam ki másik számítógépen, vaagy vegyek
másikat mert a gépem nem jó (csak úgy telefonon
keresztül:)))
Vodafone ügyfélszolgálata nem óvodás, hanem bölcsödés
szinten van inkább!
Egy valamit nem tudok, meddig tűri el a HIF az
ügyfélszolgálat jelen ténykedését? (Amíg nyomja a Voda a
HIF-et lével? )

Vodkafone


kedd dec. 23, 2003 16:09
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Jó. Akkor egyezzünk meg valamiben, amiben mindenki egyetért.
A Vodafone 1270 ügyfélszolgálata annyit ér, mintha az általános iskolát hívnám. Vagy hülyeséget beszélnek, vagy nem tudnak segíteni, vagy azt mondják segítenek, de attól csak rosszab lesz, te meg idegesebb,nem ismernek el semmilyen hibát vagy tévedést, fogalmuk sincs hogy mi mikortól lesz.
A 1751 gprs adatforgalom infója megint csak egy kalap kaki, amiért ráadásul 43FT-ot fizetned is kell.
A 1754-en az sms-ben ingyenesen történő net és wap aktiválás elméletileg jó, gyakorlatilag ha egy nap többször aktiválod, többszörösen lesz leszámlázva, tehát ezzel bármilyen vodást meg lehet szívatni.PL: én magam. :(


kedd dec. 23, 2003 12:23
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
szerintem a gprs-e is elfogadható.

A kedvesemnél is az van, mert ugyan lehetne kábeles, de nem akarnak rá sok pénzt havonta költeni.

Lehetne matávos is, de nem akarnak véletlenül rajta felejtkezni a vonalon, stb. /Meg egyébként is sokat idõznek egy-egy oldalon, icq-znak./

Mindent összevéve még mindig versenyképes a voda gprs /ezzel a kondiciókkal/, s ez elég szomorú Mao informatikáját tekintve.


kedd dec. 23, 2003 12:07
Profil Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Szerintem netre is jó a Voda, nálam legalábbis elég megbízható. Igaz, egy P1-es géppel nyomulok, erre a szintre tökéletes a Vodanet. Viszont a 1270 jól megszivatott a multkor: pénteken elment a net. 1270 felhív, szerintük biztos a gépemmel van valami. Tanulságos kis párbeszéd volt: versmondólány: - Lediktálok új beállításokat! Milyen operáciűós rendszere van? Én: Win 95. v: WIN95??? é: Igen. V. Egy kis türelmet kérek! (5 perc zene). V: Connect Me-vel csatlakozik? é: Igen V. Egy kis türelmet kérek (3 perc zene) V. Mit ír ki a gépe? é: Semmit, csak nincs adatforgalom. V: biztosan a géppel van valami, meg a CM nem is működik W95-tel. É: Nekem január óta működik. Nem értem, miért nem látja be, hogy a Voda hálóval van vmi! V: javaslom, később próbálja újra! Szombaton azt javasolták, hogy telepítesem újra a Connact Me-t. Vasárnap egy ügyfélszolga kiderítette, hogy hálózatkarbantartás van felénk, így nem csoda, hogy nincs net. De hétfőtől lesz, várjak egy kicsit. És tényleg lett. De ezt már pénteken miért nem bírták megmondani?
Szerintetek kérhetek visszatérítést a kimaradt 3 napra?


kedd dec. 23, 2003 12:07
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
Ezt sajnos előre lehetett tudni, augusztus elején írtam,
hogy ha ílyen csapnivaló marad az adatszámlálás
nyilvántartása, akkor komoly bajok lesznek. Lettek.

A Voda továbbra is CSAK beszédre és SMS-re jó. SEMMI egyébre.
De amire jó, arra NAGYON. Nekem legalábbis.


kedd dec. 23, 2003 11:33
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
A voda a ****. 4napja már ugyanannyi az adatforgalmam szerintük. Jó lenne ha itt le is fagyna a számláló egy hónapra. :)


kedd dec. 23, 2003 11:23
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
{i}a westelnél az igért sms azonnal (max 1 perc) jön.
szolgáltatások aktiválása azonnal történik.{/i}

Tudod, erre szoktam azt mondani, hogy így van, ez esetben a
Westelnél kell GPRS-t előfizetni. Annyiért, amennyibe ott kerül.


kedd dec. 23, 2003 11:21
Profil Privát üzenet küldése ICQ
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 882
Hozzászólás 
Vodafone: szerettem volna GPRS wapot.

tegnap este: sms 1754-re. a válasz ma reggel jött, hogy aktiválták.

7.00: telefon 1270-re hogy küldjék el sms-ben a készülékbeállításokat.azt mondták, elküldve.
8.30-kor megint.azt mondták újra elküldték.
10.20-kor besokalltam és lediktálták szóban.
11:12 most már megy, de az sms-beállitások azóta sem értek ide

Csak én vagyok a westel sebességéhez hozzászokva, vagy ünnep van, vagy mindig ilyen **** a vodafone ??????
Õk nem olvassák ezt a forumot???

Ja: az ügyfélszolgára 10 perc a várakozási idõ.
aztán 8, aztán 6, aztán még 10 percig 4 perc :-))))))

a westelnél az igért sms azonnal (max 1 perc) jön.
szolgáltatások aktiválása azonnal történik.


kedd dec. 23, 2003 11:16
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
én is kártérítést akarok mert megtévesztettek.

a vodafone - ezt a wesztel reklámjából tudom.

a wesztel - ezt pedig a voda reklámjából tudom! :))))


kedd dec. 23, 2003 10:49
Profil Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
Kártérítés kell majd fizetnie a Vodafone-nak, hogy belekeverte ebbe a Westelt...
Így lesz a legjobb! :))


kedd dec. 23, 2003 8:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
Úgy legyen!

Odo


kedd dec. 23, 2003 8:50
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
{b}A reklám paródia, amely az előzmények nélkül nem értelmezhető.{/b}

Ez a lényeg, a Vodafone el fog bukni, és szívni fog, majd meglátjátok! :)


kedd dec. 23, 2003 8:40
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 152  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség