Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: vas. jún. 16, 2024 9:31



Hozzászólás a témához  [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 152  Következő
VODAFONEGYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Hemma igen!
Hozzászólás 
Ez tényleg nem korrekt. Azért megjegyzem, nekem nagyon
tetszik az ATM-felügyelős reklám. Neeeeem vodás, neeeem
vodááás. :) Köszönöm szépen... :)
KRF


vas. feb. 08, 2004 0:09
Profil Privát üzenet küldése Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Nekem januar elejen hosszas levelvaltasom volt az ufsz-tal, mert 3 napig nem ment a gprs-net. Semmi eredmenye nem volt. Most 4 napja nem megy, most a 1270-nel kuzdok es kiderult, hogy a legutobbi bejelenteseim fel sincsenek rogzitve! Szerintuk utoljara novemberben jelentettem be hibat! Meg megprobalok egy papiralapu levelet a vezerigazgatonak (datumokkal, kinyomtatott levelezessel), kivancsi vagyok mire fogok jutni...


vas. feb. 08, 2004 0:07
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 725
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
ezt sajnos én is szomorúan nyugtáztam a minap, hogy már a voda is kezdi... :(
szvsz gusztustalan...


szomb. feb. 07, 2004 21:14
Profil Privát üzenet küldése ICQ Honlap
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
Ismét egy csodálkoznivaló dolog, a Vodánál, azaz a Pannon nyomán halad negatív értelemben.

A Pannon is szerette a feltöltő bónusszal reklámozni a Pre-paid perc díjakat, de most a Voda is ezt teszi.
Pedig akkor mennyien szidták a Pannont ezért...
Azt hitték sokan régen még, hogy a Voda egy szent tehén, akit olcsón lehet fejni, aztán most meg jött a nagy koppanás, és rájön mindenki, hogy ez nem is így van, a marketing az mindenhol az, és nincs különbség cég és cég között, először beetetés, aztán meg szivatás...

A Voda viszont csendbe lehetne ezzel a ATM-es bónusz UNO árral, mert a Pannon alapból ,megfejeli 28,80ft-ra a Perfek csomaggal, aminél nem csak ATM-nél adnak bónuszt, és még a %-os kedvezmény is nagyobb...


szomb. feb. 07, 2004 20:52
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 37
Hozzászólás 
Visszhang : szerintem nagyban függ attól is,hogy akivel dumcsizol,mennyire szotítja a füléhez a telót.
Tipp: forgasd el a saját készüléked a vállad felé-rosszabbúl hall,jobban odaszorítja.
Próba ?
Tinta


kedd jan. 20, 2004 18:29
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Hemma igen!
Hozzászólás 
Csak egy kérdésem van: a T610 is megmutatja az smsct? Mert
gyanús a voda előfizu, ugye... :)))
KRF


kedd jan. 20, 2004 18:07
Profil Privát üzenet küldése Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Hali!

A Samsung - E710-esen van kivul vagy belul valami Vodafone-matrica vagy cimke? Ha gen, cserelheto a haza estleg?

Koszi


kedd jan. 20, 2004 17:56
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4
Hozzászólás 
skynet:
:) Nekem szinte ugyanez volt... kétszer kértem kódot... az első alkalommal nem jött semmi... 4-6 napra rá kértem ismét egyet... és ezután pár napra rá megérkezett a kód. Kettő is!! :DD

Mondjuk lehet, hogy nálam az volt a baj az első alkalomnál, hogy megváltoztattam az ü.biztonsági kódot is... és egyszerre kértem "Online-kódot".. Lehet, hogy ezt így nem tudta feldolgozni a rendszer.
Mindenesetre nekem szombaton jött meg a két kód, esetleg lehet, hogy akkor frissül a rendszer... De lehet, hogy jobban jársz ha inkább 1270-el intézed a dolgot!


kedd jan. 20, 2004 8:53
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
Na mert azért zizzentem rá a témára, mert nem értem.

Nézzük részletesen.
1. pl. 22:15-kor elküldésre került AZ üzenet.
2. A címzettnek nincs bekapcsolva a telefonja, innentől helybenjárás.
3. Reggel 6:10-kor feljelentkezik a hálóra a címzett telója, azonnal kézbesítésre is kerül az üzenet.
4. Ebben a pillanatban ({b}tehát 6:10 perckor{/b}) indul vissza az értesítés a küldőnek, hogy megkapta a címzett.
5. Ekkor kapja meg a küldő, 4:10-es datálással a kézbesítési értesítést.

Jól gondolom?

Az a baj, hogy nem ismerem az S710 menüjét, nem tudom, hogyan néz ki egy kézbesítési értesítés. A Nokiáét ismerem, abban nem szerepel a kézbesítés időpontja, csak ténye.
Ezek szerint az S710 úgy írja ki, hogy XX:XX időpontban kézbesítésre került az üzenet?


hétf. jan. 19, 2004 19:59
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
A Voda malmai...


hétf. jan. 19, 2004 19:22
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 266
Hozzászólás 
Közben kiderült, hogy szeptemberben jóváírták, de csak most küldték meg a levelet.


hétf. jan. 19, 2004 19:15
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 266
Hozzászólás 
Ma kaptam egy levelet: "Tájékoztatjuk, hogy a fent említett napon és hívószámra bejelentett számlázással kapcsolatos panaszát Számlázási csoportunk kivizsgálta, és jogosnak találta. A téves számlázásból adódó összeget - nettó 330 forintot - következő havi számlájából jóváírjuk".
Vodafone ügyfélszolgálat, 2004. január 15.

Bejelentés dátuma: 2003.09.04 :))))


hétf. jan. 19, 2004 17:32
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Macika:

voda Samsung E710-ről jött westel SE T610-re, menüből, kézbesítési értesítéssel, voda smsc.

(Egyébként köszi, hogy segítesz. Klassz, hogy nem vagyok egyszerűen kipipálva, hanem valaki ilyen "mélyen" foglalkozik is a kérdéssel! Thx :) Na, nem ömlengek, csak meglepően jó érzés ez ;))


hétf. jan. 19, 2004 15:13
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
Még kérdés(ek):

Milyen készülékek voltak (Tiéd-Övé)?
Hogyan küldte az üzenetet Neked (menüből kézbesítési
értesítéssel vagy pedig "-"lel kezdett üzenettel?


hétf. jan. 19, 2004 15:03
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Nem, biztosan nem. Ez is csak úgy derült ki, hogy csodálkozott az illető, hogy mit csináltam hajnalban, hogy akkor kaptam meg az üzenetet. Rejtély..



MÁS TÉMA


A mellettünk lévő voda viszonteladónál (XII. kerület) megkérdeztem, még nincs nekik a mai naptól akciós 1.000,- Ft-ba kerülő (500,- Ft-os lebeszélhetőségű) vitamax sim.


hétf. jan. 19, 2004 13:26
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
Nem lehet, hogy nem a Voda SMSC központján keresztül küldte
az üzenetet? Hanem esetleg egy freeSMSC-n keresztül, ami két
időzónával nyugatabbra van tőlünk??


hétf. jan. 19, 2004 12:30
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Nem vodagyalázás, csak érdelne, hogy mi lehet az alábbiak oka.

Kaptam egy sms-t ma reggel, kb 6:10 körül kapcsoltam be a telefonomat (westel). A haverom, aki küldte, kapott egy visszajelzést (voda), hogy az sms-t 4:10-kor kaptam meg. Hogyan lehet ez?


hétf. jan. 19, 2004 9:26
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Sziasztok!
Az 535 kálváriámat fejezném be.

T68m: nem 3 évvel, hanem Vitamax-szal vettem. (hihi:
hűséget - készülékkel együtt - soha nem fogadok senkinek)

.Macika.: nem volt a pöcökkel olyan gond, hogy eltűnt, és a
takarító megtalálta volna, ugyanis a hátlapra pöcök sose
került.
Egyszerűen hamarabb lekerült a hátlap a futószalagról, mint
kellett volna.
Az 535 hátlapján a pöcök ugyanis olyan, hogy csak letörni
lehet, de akkor az meglátszik rajta. Olyan, mintha
megmelegítenék a két valamit, ami tartja, és lenyomnák. (ha
vki nem érti, nézzen meg egy hátlapot)
Namármost ezen tuti, hogy sose volt pöcök. (se Alcatel
felirat, se hátlapszám)

Lényeg a lényeg: pénteken visszamentem a viszonteladókhoz
(szánom-bánom, de kamuztam), mégpedig azt, hogy a
márkakereskedésből üzenik, hogy azonnali kötelező csere. A
csaj erre felhívta a főnökét, hümmögött egyet, és
kicserélte a hátlapot, majd bocsánatot kértek.

Na ennyit a viszonteladókról!!
Még a főnökük se tudja, hogy mit tehet és mit nem!

Tehát nekem végül is happy end-del végződött a sztori hála
istennek.

Üdv mindenkinek!
Gyöngyi


hétf. jan. 19, 2004 8:42
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás 
"Tapasztalat szerint a nokija, Ericsson jól, a többiek szimensz, ****, SEGGEM MÁR KEVESBÉ."

Ahogy a CNN-n a sporthirekben mondjak: Play of the day!
:))))))

Billy


vas. jan. 18, 2004 23:36
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Jaja. Semmi egyedi ajánlat. Én is kivárok...


vas. jan. 18, 2004 23:33
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
mintha egyesek nem tudnának olvasni, ezért ismétlem:

"a tévedések elkerülése végett ha egy készülékben a térerõ bizonyos szint alá esik, akkor cellaváltást kezdeményez /erre utal a rövid ideig tartó csöng is, az egyik cella már elengedte a vonalat, a másik meg még nem vette át/. A más cellékkal sem tud jobb eredményt produkálni, akkor bontja a vonalat. a gsm **** szerint.... " - ahogy Macika is írta!

Tehát a gyengébbek kedvéést:
1. csak akkor fog cellaváltást kezdeményezni a teló, ha az adott vonal már nagyon gyenge!!! egy kielégítõ minõségû vonalat nem fog csereberélni, mert az + terhelést jelentene a hálózatnak, nem kívánt mellékhatásai /vonalszakadás lenne/ stb.
2. mindig a teló kezdeményezi a cellaváltást, ui. a hálózatnak fogalma sincs, hogy a teló még milyen cellákat lát/hat/. A hálózat legfeljebb csak kérheti, hogy keressen más cellát /ezt is csak trükkösen/ és bonthat.

Más: 112 hívása - bármily meglepõ - egész más alapokon történik mint egy normál hívás, ezért lehet SIM nélkül is azt kezdeményezni. Tehát, ha azt eldobja a telefon, akkor ott nagy bajok lehetnek.....

Visszhang: érdekes, én **** vettem ezt észre, Ericssonokon még soha. Az egyik probléma amit mások is írtak, hogy a hallgató hangja visszajut a mikrofonba. Ez minden esetben megtörténik, hisz maga a készülékház is vezeti a hangot. Most jön persze a kérdés: kinek mennyire tudja a rendszere ezt lekezelni. Tapasztalat szerint a nokija, Ericsson jól, a többiek szimensz, ****, seggem már kevésbé.

Végül, hogy a topicnál maradjunk nem értem a vodát!

Bementem a WC-be, a részletes számla miatt, s megkérdeztem, hogy miután lejárt a két évem, mit tudnának ajánlani. Havi 20+ast hagyok nálunk, az ügyfélszolis csaj tök rendes volt, rögtön telefonált az ilyen írányú kollégájának, adta a vonalat, aki a következõket ajánlotta: vehetek egy új telefont 2 v. 3 évvel, mint az utcáról most belépõ ember....


vas. jan. 18, 2004 23:27
Profil Honlap

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Nekem maradt minden ugyanúgy a hűség lejárta után is.


vas. jan. 18, 2004 21:47
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
A visszhang két esetben lehet.
Az egyik, amit leírtál.
A másik eset pedig a túlsó fél központjától lehet.
Így kategorikusan (ti. hogy a {b}Voda{/b} visszhangzik) nem lehet kijelenteni, hiszen a visszacsatolás nem az én oldalamon, az én hálózatomban történik, hanem a tőlem számított túlsó végen, hiszen visszhangzik. Ha nálam (tehát a Vodafone oldalán) lenne valami gond, akkor nem lenne hangkésés, tehát nem visszhangzana, azt hiszem ez logikus. Nem Vodkafone?


Az ügyfélszolgálat továbbra is olyan, amilyen a Vodánál. Naponta imádkozok, hogy ne legyek rájuk szorulva sohasem.

Az elmúlt 1 hét alatt eddig töbször felhívtam őket, érdekel(t), hogy hogyan lesz a február 2-án lejáró 2 évem után az ingyendumával a helyzet. Eddig 4-ből 4x egybehangzóan azt mondták, hogy marad minden a régiben, marad az ingyenduma is. Lassan kezdem elhinni, bár 100%-osan csak március elején, az első 2 év utáni számla megkapásakor leszek nyugodt, mivel a tapasztalatok nem azt mutatják, hogy hűde ott lennének a top-on tudásilag az üfsz-osok.


Ha felszerelsz egy antennát a házadra, az aligha hiszem, hogy segítene. Mivel (amennyiben tényleg cellahatáron vagy), attól még ugyanúgy fog tenni a készülék.


vas. jan. 18, 2004 21:18
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Bocsánat az előző hozzászólás kétszeri elküldéséért!

Másik a Vodaával kapcsolatban lesz még itt pár megjegyzésem, de amíg a bírósági perek nem érnek véget nem dumálhatok, mert az adukat nem szeretném kijátszani. Vodás "hiénák" is biztos olvassák a fórumot! Utánna viszont ami belefér, vannak mostmár kilóra mérhető dokumentumaim!

Vodkafone


vas. jan. 18, 2004 21:10
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
"Ennek van egy egyszerű magyarázata: a hívott fél készüléke túl hangosra an állítva, s ez visszamegy a mikrofonba. Ez tuti."

Nem tudom a Voda ügyfélszolgálata is ide tartozik, amikr visszahívtak az ügyfélszolgálatos is észlete a visszhangot és a minőségromlást is! Noki telóm van, tehát...
Ja és azt tanácsolta a HIF ne panasszal éljek, hanem műszaki hibára hívatkozzak, amelyet 72 órán belül ki kell javítaniuk! Már a 72 óra letelt, szóval....:-)))

Vodkafone


vas. jan. 18, 2004 21:04
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
"Ennek van egy egyszerű magyarázata: a hívott fél készüléke túl hangosra an állítva, s ez visszamegy a mikrofonba. Ez tuti."

Nem tudom a Voda ügyfélszolgálata is ide tartozik, amikr visszahívtak az ügyfélszolgálatos is észlete a visszhangot és a minőségromlást is! Noki telóm van, tehát...
Ja és azt tanácsolta a HIF ne panasszal éljek, hanem műszaki hibára hívatkozzak, amelyet 72 órán belül ki kell javítaniuk! Már a 72 óra letelt, szóval....:-)))

Vodkafone


vas. jan. 18, 2004 21:04
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
"de visszhanzik is, vagyis a saját hangomat hallom folyamatosan."

Ennek van egy egyszerű magyarázata: a hívott fél készüléke túl hangosra an állítva, s ez visszamegy a mikrofonba. Ez tuti. És szinte csak (Sony)Ericssonnál tapaszaltam eddig. Ilyenkor mindig szólok az illetőnek, hogy halkítsa lejjebb, s akkor máris jobb lesz. A baj, hgoy nekem is Ericssonom van, s ha megkérnek, hogy halkítsam lejjebb, nem nagyon örülök, mert akkor meg túl halk. Valahogy **** van megcsinálva a dolog. Ugyanezt tapsztaltam már T610-nél is, meg nagyon hangosra álított 8310i-nél is.

Ezen kívül nem tudom, hogy lehet-e hálózati hiba.

A héten kifogtam egy tök értelmes versmondólányt. Mindennek utánanézett, nem kellett rá várni sem, és normálisan is beszélt. Ilyense volt még. Rákérdeztem mikor válik díjmentessé a hálón belüli átirányítás de "Ügyfélszolgálatunknak nincs erre vonatkozó infomációj". Ilyenkor mindgi felteszek magamnak egy kérdést: ha technikai proléma van, akkor meg tudják kérdezni a technikusokat. Ha díjakkal kapcsolatos kérdés vagy kérés van, akkor sosem képesek megkérdezni azokat a "nagyon kedves embereket", akik döntenek arról, hogy a holnapi nap folyamán milyen díjakat alkalmaznak majd?

Mégegyszer megkérdezném: akkor szerintetek csak az segítene, ha vennék antennát, és felszerelném a házra?


vas. jan. 18, 2004 19:46
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
"de visszhanzik is, vagyis a saját hangomat hallom folyamatosan."

Ennek van egy egyszerű magyarázata: a hívott fél készüléke túl hangosra an állítva, s ez visszamegy a mikrofonba. Ez tuti. És szinte csak (Sony)Ericssonnál tapaszaltam eddig. Ilyenkor mindig szólok az illetőnek, hogy halkítsa lejjebb, s akkor máris jobb lesz. A baj, hgoy nekem is Ericssonom van, s ha megkérnek, hogy halkítsam lejjebb, nem nagyon örülök, mert akkor meg túl halk. Valahogy **** van megcsinálva a dolog. Ugyanezt tapsztaltam már T610-nél is, meg nagyon hangosra álított 8310i-nél is.

Ezen kívül nem tudom, hogy lehet-e hálózati hiba.

A héten kifogtam egy tök értelmes versmondólányt. Mindennek utánanézett, nem kellett rá várni sem, és normálisan is beszélt. Ilyense volt még. Rákérdeztem mikor válik díjmentessé a hálón belüli átirányítás de "Ügyfélszolgálatunknak nincs erre vonatkozó infomációj". Ilyenkor mindgi felteszek magamnak egy kérdést: ha technikai proléma van, akkor meg tudják kérdezni a technikusokat. Ha díjakkal kapcsolatos kérdés vagy kérés van, akkor sosem képesek megkérdezni azokat a "nagyon kedves embereket", akik döntenek arról, hogy a holnapi nap folyamán milyen díjakat alkalmaznak majd?

Mégegyszer megkérdezném: akkor szerintetek csak az segítene, ha vennék antennát, és felszerelném a házra?


vas. jan. 18, 2004 19:42
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Be is jelentkezik! Igaz csak az automata. :)
Érdekes lehet ez, szerintem a vodánál soha sem fog megvalósulni teljesen.


vas. jan. 18, 2004 19:25
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Én sem értem miért szakítja a Voda a hívásokat mindig. Nálam fullos de min 4-5 a térerő, a hívások többször szakadnak. Mostmár nem csak szakadnak, de visszhanzik is, vagyis a saját hangomat hallom folyamatosan.
Mondhatnátok a cellák stb..., de ezt kipróbáltam kb 3 km-es körzeten belül több helyen is, és a tapasztalat hasonló.
Vodának egyértelmű panaszlevél, ők csak mellébeszélnek (domborzati viszonyok.. stb..Alföldön????)
Másik téma: Az új Hírközlési törvény szerint az Ügyfélszolgálatnak 120 mp-en belül be kell jelentkeznie! milyen furcsa mostmár a Voda nem várat több 10 percen keresztül:)))
De az ügyfélszolgálat még mindig totál KÁOSZ! De ezt már tudjátok:)

Vodkafone


vas. jan. 18, 2004 19:21
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Anyámék házában az asztalra tett teló 2perc alatt 4 toronyra állt fel. Mindegyiken közepes(gyenge) térerő.


vas. jan. 18, 2004 18:59
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
Nem biztos, hogy túl van terhelve. Az is lehet, hogy gyenge (tehát -90 dB vagy még rosszabb) a jelszint Nálad (ez megfelel nagyjából a fele pálcikáknak), és a teló próbálkozik, hátha talál jobb cellát. Megpróbál átjelentkezni, az meg nem engedi be, a beszélgetés meg megszakad. Ez szinte matematikai törvényszerűség.

Volt már itt szó olyan emberről, akinek a lakása pont két cella határán (ha jól emlékszem Westeles) volt, ebből csak bosszúsága származott. Az állandó cellaváltások miatt lényegesen gyorsabban merült a telefonja, a beszélgetések pedig FULL térerő mellett állandóan szakadoztak. A megoldás az lett, hogy csak az egyik szobában használta a mobilját az ablakhoz közel, és így nagy valószínűséggel ő tudta a beszélgetést a kívánt pillanatban bontani és nem a hálózat döntött helyette. :c))

A lefedettségtérképnél ezerszer részletesebb, több100 m2-es térkép kellene ahhoz, hogy csak Bp. cellatérképét nézegetni lehessen. És még azon sem lehetne pontosan megállapítani, valójában hol húzódik meg az a vonal, ahol a készülékek tanácstalanul ide-oda csaponganak beszélgetés közben.


vas. jan. 18, 2004 18:30
Profil Privát üzenet küldése ICQ
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
továbbra sem értem akkor, hogy miért szakadt meg 3-szor a vonal. Ha túl van terhelve, akkor legfeljebb másnak nem ad vonalat. De egy folyamatban lévőt minek szakítanának meg?

A http://mapinfo.vodafone.hu/mapxtreme/index.asp-ről kideríthető valahogyan, hogy esetleg cellahatáron vagyok-e?


vas. jan. 18, 2004 17:46
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Na, ebben a 112-ben nem lennék biztos, pláne nem a Vodánál.
Már számtalanszor tapasztaltam az elmúlt több, mint 3,5 év
alatt, hogy túlterhelt volt a hálózat. Hívtam a 112-t is jó
néhányszor (pl. Bp-en, Kkméten, stb.), de ugyanúgy
viselkedett, mint ha bármi mást hívtam volna. Ugyanúgy
foglaltat jelzett, a kijelzőn pedig ott figyelt "a hálózat
foglalt" szöveg. Lehet, hogy a PGSM és a Westel esetén
megszakad egy duma amiatt, mert valaki a 112-t hívja, de a
Vodánál 100%, hogy NEM!


vas. jan. 18, 2004 17:41
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Az ingyenduma csak este 9-kor kezdődik, de a csúcsidőnek 8-kor vége.


vas. jan. 18, 2004 16:49
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
kezdetektől fogva tart onnantól odáig, csak a Dupla + Plusz opció eredményezett egy kis módosítást.


vas. jan. 18, 2004 16:40
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás 
leragadtam a 9-21-nel.....
Billy


vas. jan. 18, 2004 16:37
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
"miota 8-20ig tart a csucsido a rockiknal? "

Ezt nem igazán értem :-(.


Akkor az lenne számomra a megoldás, ha szerelnék egy antennát az ablakpárkányra :-)? Meg vennék hozzá antenna-adapterkábelt, s akkor ott vagyok, mintha vezetékes telefonom lenne. Nem hagyhatom el a szobát, nem járkálhatok a szobában össze-vissza.

Azt ígérték 1 éve, hogy "Az adott településen 2004 júliusáig fejleszeteni fogjuk hálózatunkat".


vas. jan. 18, 2004 16:33
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ez így van már régóta.


vas. jan. 18, 2004 16:07
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
a tévedések elkerülése végett ha egy készülékben a térerõ bizonyos szint alá esik, akkor cellaváltást kezdeményez /erre utal a rövid ideig tartó csöng is, az egyik cella már elengedte a vonalat, a másik meg még nem vette át/. A más cellékkal sem tud jobb eredményt produkálni, akkor bontja a vonalat. a gsm **** szerint....


vas. jan. 18, 2004 15:54
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás 
miota 8-20ig tart a csucsido a rockiknal?

Billy


vas. jan. 18, 2004 15:41
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
De nem forgalmas helyen voltam. Legalábbis én nem.Amúgy meg - tudtommal - CSAK akkor szakadhatott meg a hívás, ha valaki a 112-t hívta az adott cellában, és épp nem volt szabad frekvencia. S egy nap egyből 3 alkalommal, s mindig csak az én hívásomnál? Akit hívtam meg szerintem szintén otthon volt, mivel ebédelni készült, és nem Bp.-ről van szó, egyik esetben sem, hanem agglomerációról.

Tehát továbbra sem hívásindításról van szó, hanem folyamatban lévő beszélgetésről.

És mi az a 3 sec csend a szakadás előtt?

(a Kossuth téren meg Szilveszterkor tapasztaltam, mennyire nem lehet telefonálni forgalmas helyen, de érdekes módon a GPRS meg ment. Plázákban + hipermarketekben hogy oldják meg?)


vas. jan. 18, 2004 14:27
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
Na igen, ez a másik!

Az emberi szervezet elég komoly térerőt elvesz a mobiltelefontól, pláne ha nincs fullos térerő.
Ilyen esetben érdemes fülest használni, nagy valószínűséggel megoldódik a probléma.

Amit leírtál, az egyébként tipikus "térerőelfogyásos" jelenség, és mint ilyen teljesen szolgáltatófüggetlen.


vas. jan. 18, 2004 14:27
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Meg lehet hogy van 3pálcika, de ha a fejedhez emeled a telcsit, egy lesz, vagy az sem.


vas. jan. 18, 2004 14:20
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
A térerőpálcikák száma és a hívás lehetősége nincs
feltétlenül összefüggésben. Ha nincs elég szabad cella,
attól még teljes térerő látszik minden készüléken, hívást
indítani ennek ellenére nem lehet mindegyikről. Elég csak a
felvonulási téren a nagyrendezvényekre gondolni, vagy a
Tűzijátékra, stb., szóval ahol sok ember van egyszerre mobillal.


vas. jan. 18, 2004 14:10
Profil Privát üzenet küldése ICQ

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Hiába panaszolsz...


vas. jan. 18, 2004 13:45
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
RnR Csúcs+-om van.

Ma 11:00-12:00 között felhívtam egy VitaMAX-os számot. A hívás 45 másodperc múlva megszakadt. Nekem, és az illetőnek is volt térereje, és nem volt egyikünk akkumulátora sem lemerülőben. A megszakadás előtt kb. 3 sec-ig csöndet hallottam. Ezután felhívtam mégegyszer ezt a számot, 10:14 sec-ig tartott a hívás, a vonalat én bontottam, gond nem volt tehát ezzel, csak eszméletlenül szaggatott a vonal - neki 3, nekem 4 "csíkom volt" a térerőnél, az 5-ből.

12:55-kor hívtam mégegyszer. 3:01 sec után megszakadt a vonal (előtte a szokásos csend).

Hívtam egyből mégegyszer, ekkor 4:07 sec után szakadt meg. Azóta nem hívtam többször.

Mi a baj? Hol a probléma? Tegyek-e panaszt, hogy 3-szor számlázták ki a 60 HUF-ot, holott csak 2-szer kellett volna, mivel nem tette le egyikünk se a kagylót, hanem spontán vonalszakadás volt?


vas. jan. 18, 2004 13:27
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 323
Hozzászólás 
Szia!
Kérlek nézz át a 3100 ötletek topic-ba.
Köszi.
handras


szomb. jan. 17, 2004 16:49
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Tartózkodási hely: Itt ülök, szemben Veled!
Hozzászólás 
Mondjuk sok köze nincs a Vodafonehoz a szomorú történetednek.
Számomra inkább azt jelzi, hogy még mindig van olyan
dolgozójuk, aki nem oda lenne való.

Szerintem is bebuktad a pöcköt.
A takarítónőnek alighanem okozott némi gondolkodást, hogy
mit csináljon azzal a mintegy 20 dekányi apró
műanyag-alkatrésszel, amit a hölgy asztala alatt talált.
Aztán gondolta, hogy biztos nem kell már, és elegáns
mozdulattal szórta be a kukába őket. :c(((


pén. jan. 16, 2004 17:10
Profil Privát üzenet küldése ICQ
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
részvétem Gyöngyi!

túl sok mindent nem tudok javasolni, mert ezt elég egyértelmûen rád fogják verni..... :((((

3 évvel vetted?


pén. jan. 16, 2004 16:42
Profil Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 152  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség