Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: pén. szept. 27, 2024 3:16



Hozzászólás a témához  [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 152  Következő
VODAFONEGYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Dannyboy írta:
Súlyos helyesírási hiba a Voda oldalán:.......


Azért ez nem helyesírási hiba (főleg nem súlyos), hanem elütés. Ennek ellenére figyelniük kellene jobban!

Ám ez nem olyan súlyos hiba, mint az, hogy pl. minden oldal következetesen polifÓnikus csengőhangokról beszél polifOnikus helyett (szimfOnikus, FilharmOnikus, EnharmOnikus stb mintájára). Mert ezen utóbbi példa TUDATOS, nem véletlen elütésen alapul.
Szintén ilyen gyöngyszem az üzletek adatainál a Nyitvatartás emlegetése Nyitva tartás helyett. Ez meg abból ered, hogy a Nyitvatartási idő viszont már így írandó helyesen, két szóban.


hétf. júl. 19, 2004 9:31
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Landsmann írta:
partycsoka írta:
A marketing. :)

Egyrészt 2 órával rövidebb volt a csúcsidő, az SMS 20Ft-ba került a Privát 35Ft-ja helyett és minimálisan ugyan, de olcsóbbak voltak a percdíjak, de igazából az SMS volt a döntő, mivel anno abból elég sokat küldtem. Na, meg persze az a péntek-szombat esti bármire 20Ft-os duma sem volt elhanyagolható szempont, ami a Pannonnal legolcsóbban 36Ft-ból jött ki.


Szerintem nem voltál tisztában a Privát áraival, mert a közölt áraid a Privátot illetően nem stimmelnek. Lássuk: A Privátnál sosem volt és ma sincs 35 Ft az SMS. Hálózaton belül és a T-Mobile-hoz 19 Ft/db, Vodafone-hoz 22,75 Ft/db. Október 28-ig a Vodához is 19 Ft, csak emelték a végződtetési díjakat, ezért drágább minden csomagban a Vodához menő SMS.
Hétvégén hálón belül 20 Ft, Más mobil 55, vezetékes 45 Ft/perc. Régen 15/36 Ft volt, az SMS ha jól emlékszem 20 vagy 25 Ft-ról csökkent 19-re.




De tisztában voltam.
Itt az archívumban még fent van a régi tarifatáblázat, de ez már a 19Ft-os SMS díjat tartalmazza.
http://mobil.hix.hu/szolgaltatok/pannon_gsm.html

2000. augusztusában lett a Privátnál 19Ft-os SMS, addig 35Ft volt és ez 100%, mert itt van előttem a régi tarifatáblázat, amit még az egykori Ericsson A1018-asomhoz kaptam. Anno valószínűleg a Vitamax Party 20Ft-os SMS-e hatására csökkentettek. Korábban csúcsidőn kívül hálón kívül 36Ft-os percdíja volt, egyedül hétvégén volt olcsóbb hálón belül (15Ft), ahogy azt te is írtad.


hétf. júl. 19, 2004 8:18
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1538
Tartózkodási hely: A jelenben...
Hozzászólás 
Súlyos helyesírási hiba a Voda oldalán:

"Vodafone Számlainformációs Rendszer és Hívássszétválasztó Szolgáltatás
» Bővebben"

http://www.vodafone.hu/business/index.html

Miért olyan nehéz legalább egy ilyen nagy cégnek helyesen írni? Tudom, hogy csak egy s felesleg van, de akkor is. Senki nem nézi át, mielőtt frissítik a weboldalt?

Engem zavar, és szerintem nem vagyok egyedül. Persze egyik szolg. sem kivétel, a Pgsm akkora marhaságokat szokott írni, főleg a telefon specifikációknál, hogy csak na.

Ettől nem fog változni semmi, csak megemlítettem. :( [/b]


hétf. júl. 19, 2004 7:24
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
partycsoka írta:
A marketing. :)

Egyrészt 2 órával rövidebb volt a csúcsidő, az SMS 20Ft-ba került a Privát 35Ft-ja helyett és minimálisan ugyan, de olcsóbbak voltak a percdíjak, de igazából az SMS volt a döntő, mivel anno abból elég sokat küldtem. Na, meg persze az a péntek-szombat esti bármire 20Ft-os duma sem volt elhanyagolható szempont, ami a Pannonnal legolcsóbban 36Ft-ból jött ki.


Szerintem nem voltál tisztában a Privát áraival, mert a közölt áraid a Privátot illetően nem stimmelnek. Lássuk: A Privátnál sosem volt és ma sincs 35 Ft az SMS. Hálózaton belül és a T-Mobile-hoz 19 Ft/db, Vodafone-hoz 22,75 Ft/db. Október 28-ig a Vodához is 19 Ft, csak emelték a végződtetési díjakat, ezért drágább minden csomagban a Vodához menő SMS.
Hétvégén hálón belül 20 Ft, Más mobil 55, vezetékes 45 Ft/perc. Régen 15/36 Ft volt, az SMS ha jól emlékszem 20 vagy 25 Ft-ról csökkent 19-re.


vas. júl. 18, 2004 18:04
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Nem is foglalkoztunk vele...


vas. júl. 18, 2004 17:39
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
TheElf írta:
600 forint fél óránként: kb 20 ft / perc. Ha ennyit kapsz TE a fogadott hívásokért akkor mennyit kaphat a voda... nem keveset, hiszen nyilván keres is rajta, ezért drágább vodafonet hívni mint mást. Vagy trükk van a dologban. (Az 5 perces vagy hosszabb egységeket ismerjük... nem csodálkoznék ha egy idő után befejezett fél óránkénti 600 forintról kiderülne, hogy 1 híváson belül kell befejezni a fél órát, stb. )


Ügyetlenül tekergeted a gondolatokat.
Ráadásul teljesen szükségtelen is ez a fajta hangulatkeltés.


vas. júl. 18, 2004 17:31
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 278
Hozzászólás 
600 forint fél óránként: kb 20 ft / perc. Ha ennyit kapsz TE a fogadott hívásokért akkor mennyit kaphat a voda... nem keveset, hiszen nyilván keres is rajta, ezért drágább vodafonet hívni mint mást. Vagy trükk van a dologban. (Az 5 perces vagy hosszabb egységeket ismerjük... nem csodálkoznék ha egy idõ után befejezett fél óránkénti 600 forintról kiderülne, hogy 1 híváson belül kell befejezni a fél órát, stb. )


vas. júl. 18, 2004 14:58
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
Biztos valamelyik unatkozó ügyfélszolgálatos. :lol:


vas. júl. 18, 2004 12:46
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
A minden 100-ik ember Vodás, és a többi marhaság is elég érdekes.
Melyik idióta találhatta ezt ki?
:evil: :evil: :evil: :evil:


vas. júl. 18, 2004 11:30
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1373
Hozzászólás 
A marketing. :)

Egyik szolgáltató 19, a másik egy híján 20. Engem 4 éve, nem az ilyen majom szövegek győztek meg arról, hogy hozzájuk menjek át a Pannontól. Az akkori választék pre-paidben egy Domino, Domino SMS, Vitamax, Vitamax Party, Praktikum Classic, Pro és Privát volt. Mivel Privátom volt, így nem volt nehéz meggyőzni, hogy áttérjek a Partyra. Egyrészt 2 órával rövidebb volt a csúcsidő, az SMS 20Ft-ba került a Privát 35Ft-ja helyett és minimálisan ugyan, de olcsóbbak voltak a percdíjak, de igazából az SMS volt a döntő, mivel anno abból elég sokat küldtem. Na, meg persze az a péntek-szombat esti bármire 20Ft-os duma sem volt elhanyagolható szempont, ami a Pannonnal legolcsóbban 36Ft-ból jött ki.


Aki az ilyen béna marketing szövegek miatt megy egy szolgáltatóhoz, mint amit T68m idézett a kiadványból, az egy nagy birka.


vas. júl. 18, 2004 11:08
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
T68m írta:

- ezt nem, mint ahogy azt sem, hogy 130 millió X 100, azaz 13 milliárd ember élne a földön. Én eddig azt hittem, hogy csak úgy kb. 6 milliárdan vagyunk. Szerencse, hogy a vodafone kiadvány ily sok felvilágosítással szolgál.... :))))


:D :D

Kész almanach :)


vas. júl. 18, 2004 8:53
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Kezembe került egy "Kedvcsináló Vodafone feltöltõkártyás elõfizetéshez" címû pamflet. Ebbõl szemezgetnék:

"Miért válaszd a Vodafone-t"?

"Mert a Vodafone csoport a világ legnagyobb mobiltávközlési vállalata!"
- szal a "3,5 millió légy" gondolkodás a piros színtõl sem esik távol, nem veszteles sajátosság!

"Napjainkban már világszerte 130 millió ügyfelének nyújtja... napi 50 millió telefonhívás, 10 millió szöveges üzenet, percenként több mint 1000 adathívás - és még sok minden más"

- 130millió ügyfél / 50 millió napi hívás??? azaz egy ügyfél átlagosan 2,6 naponta kezdeményez hívást? hmmmm, gratulálok!
- még jobb persze az SMS, amit átlagosan 13 naponta küldenek a vodafone-osok világszerte - (a vodafone kiadványa szerint).

"Jut eszünkbe: azt tudtad, hogy a világon már minden századik embernek Vodafone elõfizetése van?"

- ezt nem, mint ahogy azt sem, hogy 130 millió X 100, azaz 13 milliárd ember élne a földön. Én eddig azt hittem, hogy csak úgy kb. 6 milliárdan vagyunk. Szerencse, hogy a vodafone kiadvány ily sok felvilágosítással szolgál.... :))))


vas. júl. 18, 2004 7:04
Profil Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
T68m írta:
ja, azt még hozzátenném, hogy egy bonyolult és kusza rendszert készíteni pont ugyanannyi fáradtság, mint egy egyszerű, átlátható és jól működőt!


Ez igaz, de a bonyolult már kész van :D
Gondolom nem akarnak újat csináltatni...


pén. júl. 16, 2004 14:12
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
ja, azt még hozzátenném, hogy egy bonyolult és kusza rendszert készíteni pont ugyanannyi fáradtság, mint egy egyszerû, átlátható és jól mûködõt!


pén. júl. 16, 2004 14:02
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
Nem tudom, hogy nehéz-e, de gondolom nem lehet egyszerû az egész számlázási rendszert átállítani, különben a magyarázó helyett ezt tették volna :wink: .
Aki a 2 oldal végigolvasása után sem érti, az még mindig rendelhet ingyenes részletes számlát, ahol egyértelmüen fel van tüntetve, hogy melyik hívás 0, és melyiket számlázták ki...


nézd Trabi:

1. elsõre is átgondolhatták volna

2. pont a számlakészítési rendszer ami pofon egyszerû. Végig kell olvasni a számlarészletezõ rekordokat, s ebbõl megfelelõ összesen sorokat gyártani. Az ilyen feladatok szoktak adatbáziskezelés/programozás oktatás során a kezdõfeladatok lenni.

nem tudom miért csak a vesztel tud megfelelõ szervezõket/programozókat és marketingeseket alkalmazni?????


pén. júl. 16, 2004 14:00
Profil Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
T68m írta:
Nehéz leírni, hogy ennyit és ennyit ugattál ebbe az írányba
ennyit ebbe
az összesen ennyi
és erre kapsz -ennyi kedvezményt????


Nem tudom, hogy nehéz-e, de gondolom nem lehet egyszerű az egész számlázási rendszert átállítani, különben a magyarázó helyett ezt tették volna :wink: .
Aki a 2 oldal végigolvasása után sem érti, az még mindig rendelhet ingyenes részletes számlát, ahol egyértelmüen fel van tüntetve, hogy melyik hívás 0, és melyiket számlázták ki...


pén. júl. 16, 2004 13:32
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
egyetlenegy ami logikus, hogy az ingyendumát (már akit érint) nem teszik bele feleslegesen az egészbe, külön sorba tüntetik fel, hogy ennyi és ennyi volt.


pén. júl. 16, 2004 13:10
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
A voda minden új elõfizetõjének küld elsõ alkalommal egy 2 oldalas számlamagyarázó leírást...
Ja, hogy sokan nem tudnak/nem akarnak olvasni. Ez nem a voda hibája...


nem vagy te egy kicsit szemellenzõs???? ezzel az erõvel minden alkalommal beszorozhatnák pi/2-vel, majd az egész eltolhatnák az imaginárus síkba, s egy újabb kétoldalas számlamagyarázattal érthetõvé is tennék (az emberek 0.1%-a részére)

Nehéz leírni, hogy ennyit és ennyit ugattál ebbe az írányba
ennyit ebbe
az összesen ennyi
és erre kapsz -ennyi kedvezményt????


pén. júl. 16, 2004 13:08
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 267
Hozzászólás 
Odo írta:
Persze, mindent meg lehet szokni. Logikusan felépített, érthető számlákat meg teljesen felesleges csinálni. Minek bajlódni vele...

Abban igazad lehet,hogy nem a leglogikusabb,de érthető!


pén. júl. 16, 2004 9:55
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
Persze, mindent meg lehet szokni. Logikusan felépített, érthető számlákat meg teljesen felesleges csinálni. Minek bajlódni vele...


pén. júl. 16, 2004 9:49
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 267
Hozzászólás 
T68m írta:
...

De azért meg lehet szokni..
Én a mostani számlámra leszek kíváncsi,hogy ,hogy oldották meg
a MAX-->V150-re váltást.Szerintem maga lesz a káosz.


pén. júl. 16, 2004 9:46
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
T68m írta:
sztem is enyhén szólva gáz, amit a voda csinál ezen a téren. Rengeteg MAXos ismerősöm fordult már hozzám, hogy a voda nem írta jóvá az előfizetési díjat, most menjen panaszkodni?


A voda minden új előfizetőjének küld első alkalommal egy 2 oldalas számlamagyarázó leírást...
Ja, hogy sokan nem tudnak/nem akarnak olvasni. Ez nem a voda hibája...


pén. júl. 16, 2004 9:45
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
thundermix írta:
Teljesen ki vagyok bukva a Voda számlázási módszerén...

Lebeszélhetõ elõfizum van, és a szla vhogy így néz ki: tételesen felsorolva mindenféle szolgáltatás, hány percet vettem igénybe, mennyi az egységár, és a sor végén egy - egy összeg.
Na most várná az ember, hogy a legvégén meg ott a mínusz összeg, amit jóváírnak, az elõfizetés bruttó összege.
Ehelyett, minden szolgáltastás végösszegébõl lecsippentett a nagyokosok programja annyit, hogy a végén kijöjjön a jóváírás. Elõször is mire rájöttem, elment egy fél óra. (beszorozgatni mindent, hoppá nem stimmel a tétel végösszege :idea: )
Aztán a legalján még egy tétel 10 perc ingyen beszélgetés... De hogy hova meg mikor, meg hány éves a kapitány azt nem tüntették fel. Tiszta idióta társaság.


sztem is enyhén szólva gáz, amit a voda csinál ezen a téren. Rengeteg MAXos ismerõsöm fordult már hozzám, hogy a voda nem írta jóvá az elõfizetési díjat, most menjen panaszkodni?

és ekkor el kellett magyarázni nekik, hogy jóvá van az írva, mert ha összeszorozgatják az oszlopokat, akkor kevesebb jön ki mint a végén, s a különbség összege pedig a papír tetején látható.... :)))))

Sokkal korrektebb pl. a pannon, ahol minden beszélgetés ki van számlázva, majd a végén MINUSZKÉNT fel van tüntetve a kedvezmény. Persze ennél is átgondoltabb a vesztelé, ahol még a kedvezmény alapja is ott szerepel. (tehát, nehogy valakinek az legyen a gondja, hogy miért kisebb összeget kapott leugatásként - mint amennyi lehetséges lenne -, ha egyszer alig beszélt vmit)

"Aztán a legalján még egy tétel 10 perc ingyen beszélgetés..." - az az üszivel, meg az esetleges 06-80-al folytatott csevej. De ez már nem a voda hibája! :)))))


pén. júl. 16, 2004 0:03
Profil Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 984
Tartózkodási hely: Helsinki, FI
Hozzászólás 
thundermix írta:
Teljesen ki vagyok bukva a Voda számlázási módszerén...

Lebeszélhető előfizum van, és a szla vhogy így néz ki: tételesen felsorolva mindenféle szolgáltatás, hány percet vettem igénybe, mennyi az egységár, és a sor végén egy - egy összeg.
Na most várná az ember, hogy a legvégén meg ott a mínusz összeg, amit jóváírnak, az előfizetés bruttó összege.
Ehelyett, minden szolgáltastás végösszegéből lecsippentett a nagyokosok programja annyit, hogy a végén kijöjjön a jóváírás. Először is mire rájöttem, elment egy fél óra. (beszorozgatni mindent, hoppá nem stimmel a tétel végösszege :idea: )
Aztán a legalján még egy tétel 10 perc ingyen beszélgetés... De hogy hova meg mikor, meg hány éves a kapitány azt nem tüntették fel. Tiszta idióta társaság.


A számla 1. lapjának 2. oldalán a telefonszámod és a tarifacsomag megnevezése alatti első sor:

Ön ebben a számlázási időszakban nettó xxxx Ft lebeszélhetőséget használt fel.

Ennél szerintem már nem lehet egyértelműbben odaírni, hogy mennyit beszéltél le. Azt pedig remélem csak tudod, hogy mennyi a havi előfizetési díjad (tehát mennyiből beszélted ezt le), de ha esetleg nem, akkor az előbb említett sor alatt megtalálod azt is. Ha pedig ezeknél részletesebb adatokra van szükséged, akkor valóban kérj részletes számlát (ami egyébként ingyenes).

Steve


csüt. júl. 15, 2004 17:12
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 133
Hozzászólás 
thundermix írta:
Teljesen ki vagyok bukva a Voda számlázási módszerén...

Lebeszélhető előfizum van, és a szla vhogy így néz ki: tételesen felsorolva mindenféle szolgáltatás, hány percet vettem igénybe, mennyi az egységár, és a sor végén egy - egy összeg.
Na most várná az ember, hogy a legvégén meg ott a mínusz összeg, amit jóváírnak, az előfizetés bruttó összege.
Ehelyett, minden szolgáltastás végösszegéből lecsippentett a nagyokosok programja annyit, hogy a végén kijöjjön a jóváírás. Először is mire rájöttem, elment egy fél óra. (beszorozgatni mindent, hoppá nem stimmel a tétel végösszege :idea: )
Aztán a legalján még egy tétel 10 perc ingyen beszélgetés... De hogy hova meg mikor, meg hány éves a kapitány azt nem tüntették fel. Tiszta idióta társaság.


Kérjél hívásrészletezőt, és világosabb lesz! :idea:


csüt. júl. 15, 2004 14:53
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: csüt. jún. 10, 2004 10:01
Hozzászólások: 93
Hozzászólás 
Teljesen ki vagyok bukva a Voda számlázási módszerén...

Lebeszélhető előfizum van, és a szla vhogy így néz ki: tételesen felsorolva mindenféle szolgáltatás, hány percet vettem igénybe, mennyi az egységár, és a sor végén egy - egy összeg.
Na most várná az ember, hogy a legvégén meg ott a mínusz összeg, amit jóváírnak, az előfizetés bruttó összege.
Ehelyett, minden szolgáltastás végösszegéből lecsippentett a nagyokosok programja annyit, hogy a végén kijöjjön a jóváírás. Először is mire rájöttem, elment egy fél óra. (beszorozgatni mindent, hoppá nem stimmel a tétel végösszege :idea: )
Aztán a legalján még egy tétel 10 perc ingyen beszélgetés... De hogy hova meg mikor, meg hány éves a kapitány azt nem tüntették fel. Tiszta idióta társaság.


csüt. júl. 15, 2004 12:34
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
ostyannak felhozom!

:arrow:


szer. júl. 14, 2004 19:10
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 984
Tartózkodási hely: Helsinki, FI
Hozzászólás 
freunder írta:
Ömm, a live! wapoldalon eddig csak az jött be, mint a többi nem vodás mobilosnak..., mostmár meg teljeskörű lett újra, a számhordozásom után is, érted?
Egyébként az MMS-sel kapcsolatban a szolga nagyon rendes volt, ma is fölhívott, hogy működik-e, mondtam ja, ő meg mondta hogy köszöni hogy fogadtam a hívását..., ilyet is ritkán hallani!


Értem, kösz a magyarázatot!

Steve


hétf. júl. 12, 2004 18:22
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
Steve_Hun írta:
freunder írta:
... ja a live! magától elkezdett újra működni... :)


Mit értesz azalatt, hogy a Live! magától elkezdett működni újra? Hogyan működik a Live!? Az egy "szolgáltatáscsomag"/w@p portál összefoglalóneve!

Steve


Ömm, a live! wapoldalon eddig csak az jött be, mint a többi nem vodás mobilosnak..., mostmár meg teljeskörű lett újra, a számhordozásom után is, érted?
Egyébként az MMS-sel kapcsolatban a szolga nagyon rendes volt, ma is fölhívott, hogy működik-e, mondtam ja, ő meg mondta hogy köszöni hogy fogadtam a hívását..., ilyet is ritkán hallani!


hétf. júl. 12, 2004 18:01
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 984
Tartózkodási hely: Helsinki, FI
Hozzászólás 
freunder írta:
... ja a live! magától elkezdett újra működni... :)


Mit értesz azalatt, hogy a Live! magától elkezdett működni újra? Hogyan működik a Live!? Az egy "szolgáltatáscsomag"/w@p portál összefoglalóneve!

Steve


hétf. júl. 12, 2004 17:17
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
Freemil írta:
freunder írta:
Mi mást csinálhatnék??
De amúgy mondták, hogy vsz. azért nem lesz 15 nap...


Milyen formában rendelted meg a kért szolgáltatásokat??

Csak mert a napokban vettem 2. előfizetést K700-val és az üzletben megrendelt WAP és MMS 2 nap után sem volt aktív, felhívtam az üsz. és a hölgy javasolta rendeljem meg ezeket sms-ben 1754-en (asszem :D) mert még valószínüleg nem került feldolgozásra, na sms-eztem és láss csodát 5 perc múlva jött az sms a kér szolg. aktíválásáról.


Ez megvolt, most azt mondták, hogy a rendszer úgy látja hogy 1000 Ft alatt van az egyenlegem, és hogy ilyen szokott lenni, nyugodjak meg, kijavítják, ja a live! magától elkezdett újra működni... :)


hétf. júl. 12, 2004 9:31
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Brummogo írta:
tami28 írta:
Igazad van Brummogo! Ha az ítélet jogerős lesz, akkor a HIF több vizsgálati eredménye és felelőssége, valamint a GVH állásfoglalása is kérdésessé válik:))
Nem?


Az hagyján, de az egész tevékenysége is. Merthogy bólogatáson és pecsétnyomkodáson kívül érzésem szerint nem túl sokmindent csináltak. Vajon hányilyen törénytelen pontot lehetne még találni az általuk jóváhagyott ÁSZF-ekben... Érdemes lenne jogászokkal átbogarásztatni őket...


Kivételesen nagyon egyetértek Veled. Egyébként a Voda mostani ÁSZF-e is tartalmaz hiányosságokat, egyre épp Mati88 mutatott rá.

Ma hívott vissza a hölgy a Vodafone ÜFSZ-től és megköszönte az észrevételeket, valamint igéretet tett, hogy rövidesen kijavítják az ÁSZF-et.


pén. júl. 09, 2004 22:01
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 103
Hozzászólás 
tami28 írta:
Igazad van Brummogo! Ha az ítélet jogerős lesz, akkor a HIF több vizsgálati eredménye és felelőssége, valamint a GVH állásfoglalása is kérdésessé válik:))
Nem?


Az hagyján, de az egész tevékenysége is. Merthogy bólogatáson és pecsétnyomkodáson kívül érzésem szerint nem túl sokmindent csináltak. Vajon hányilyen törénytelen pontot lehetne még találni az általuk jóváhagyott ÁSZF-ekben... Érdemes lenne jogászokkal átbogarásztatni őket...


pén. júl. 09, 2004 21:40
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: pén. júl. 09, 2004 19:08
Hozzászólások: 10
Hozzászólás 
Igazad van Brummogo! Ha az ítélet jogerős lesz, akkor a HIF több vizsgálati eredménye és felelőssége, valamint a GVH állásfoglalása is kérdésessé válik:))
Nem?


pén. júl. 09, 2004 20:18
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 103
Hozzászólás 
tami28 írta:
Brummogo írta:
http://www.terminal.hu/newsread.php?id=09202707041916


Brumma-brumma brumm brumm brumm.....

Kár hogy a jövő héten lejár a hűségszerződésem.
Egy évvel ezelött többet ért volna. Pláne jogerősen.
De legalább a bíróság is elismerte, hogy csőbe húzott jópárunkat a Voda.
Mégpedig jogszerűtlenül.

Mackó hogy tetszik?


Egyszer már várható volt, hogy kipattan az ügy! Na de az ítélet nem jogerős még, ezért nem szabad örülni!
Azonban azon el lehet gondolkodni, hogy ez az ítélet milyen következményekkel járhat..... ????!!!


Engem inkább az érdekelne, hogy mi a fenének tartjuk el az adónkból a HIF-et ami erre a szerződésmódosításra rányomta a pecsétet....


pén. júl. 09, 2004 20:05
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
tami28 írta:
Egyszer már várható volt, hogy kipattan az ügy! Na de az ítélet nem jogerős még, ezért nem szabad örülni!
Azonban azon el lehet gondolkodni, hogy ez az ítélet milyen következményekkel járhat..... ????!!!


Én sejtem: Az eddig is szakadozó vonal, még jobban szakadozni fog, esetleg egy kis GPRS internet áremelés? Bár nem vallana a hazai Vízifonra (külföldön mindenütt elégedett vagyok velük), a rengeteg reklámmal az emberekbe sajtolt kép, hogy a Vízifon a legolcsóbb, nos ez egy kicsit romba dőlne. Inkább szaggasson egy kicsit jobban az a vonal...


pén. júl. 09, 2004 19:28
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: pén. júl. 09, 2004 19:08
Hozzászólások: 10
Hozzászólás 
Brummogo írta:
http://www.terminal.hu/newsread.php?id=09202707041916


Brumma-brumma brumm brumm brumm.....

Kár hogy a jövő héten lejár a hűségszerződésem.
Egy évvel ezelött többet ért volna. Pláne jogerősen.
De legalább a bíróság is elismerte, hogy csőbe húzott jópárunkat a Voda.
Mégpedig jogszerűtlenül.

Mackó hogy tetszik?


Egyszer már várható volt, hogy kipattan az ügy! Na de az ítélet nem jogerős még, ezért nem szabad örülni!
Azonban azon el lehet gondolkodni, hogy ez az ítélet milyen következményekkel járhat..... ????!!!


pén. júl. 09, 2004 19:19
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. jún. 30, 2004 18:09
Hozzászólások: 54
Hozzászólás 
freunder írta:
Mi mást csinálhatnék??
De amúgy mondták, hogy vsz. azért nem lesz 15 nap...


Milyen formában rendelted meg a kért szolgáltatásokat??

Csak mert a napokban vettem 2. előfizetést K700-val és az üzletben megrendelt WAP és MMS 2 nap után sem volt aktív, felhívtam az üsz. és a hölgy javasolta rendeljem meg ezeket sms-ben 1754-en (asszem :D) mert még valószínüleg nem került feldolgozásra, na sms-eztem és láss csodát 5 perc múlva jött az sms a kér szolg. aktíválásáról.


pén. júl. 09, 2004 17:53
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 103
Hozzászólás 
http://www.terminal.hu/newsread.php?id=09202707041916


Brumma-brumma brumm brumm brumm.....

Kár hogy a jövő héten lejár a hűségszerződésem.
Egy évvel ezelött többet ért volna. Pláne jogerősen.
De legalább a bíróság is elismerte, hogy csőbe húzott jópárunkat a Voda.
Mégpedig jogszerűtlenül.

Mackó hogy tetszik?


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Brummogo pén. júl. 09, 2004 19:04-kor.



pén. júl. 09, 2004 17:35
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
KOCsi írta:
Ja, ja. Így értettem. :)


Nem baj, nem fogom gazdagítani őket...


csüt. júl. 08, 2004 13:35
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 133
Hozzászólás 
Macika írta:
Odo írta:
Nem szorulok rá szerencsére


Félreértetted, KOcsi úgy értette, hogy ők szorulnak Rád! Az IQ-dra!


Ja, ja. Így értettem. :)


csüt. júl. 08, 2004 11:30
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Odo írta:
Nem szorulok rá szerencsére


Félreértetted, KOcsi úgy értette, hogy ők szorulnak Rád! Az IQ-dra!


csüt. júl. 08, 2004 11:12
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
KOCsi írta:

Hajrá Odo! Tornászd fel az átlagot!

Ha úgy érzed, hogy megfelelsz a fent felsorolt elvárásoknak, és szeretnél csapatunk tagja lenni, várjuk pályázatod egy kísérőlevéllel együtt az alábbi címre: Vodafone HR., 1062 Budapest, Váci út 1-3. fax:+36-1/288-3310, e-mail: allas@vodafone.hu


Nem szorulok rá szerencsére


csüt. júl. 08, 2004 9:47
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 133
Hozzászólás 
Odo írta:
freunder írta:

Régen megakartam kérdezni, valaki tudja pontosan hány ember dolgozik az ügyfélszolgálaton, stb... :?: :?: :?:

Az az érzésem, hogy kritikán aluli a létszámuk...


De legalább aki ott van, rendelkezne némi IQ-val... :(


Hajrá Odo! Tornászd fel az átlagot!

Ha úgy érzed, hogy megfelelsz a fent felsorolt elvárásoknak, és szeretnél csapatunk tagja lenni, várjuk pályázatod egy kísérőlevéllel együtt az alábbi címre: Vodafone HR., 1062 Budapest, Váci út 1-3. fax:+36-1/288-3310, e-mail: allas@vodafone.hu


csüt. júl. 08, 2004 9:43
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
Nemmondom, akivel eddig beszéltem, mindegyik intelligens, udvarias és szolgálatkész volt, dehát a tempóval, meg a szervezettséggel nagy gondok vannak!


csüt. júl. 08, 2004 9:14
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
freunder írta:

Régen megakartam kérdezni, valaki tudja pontosan hány ember dolgozik az ügyfélszolgálaton, stb... :?: :?: :?:

Az az érzésem, hogy kritikán aluli a létszámuk...


De legalább aki ott van, rendelkezne némi IQ-val... :(


csüt. júl. 08, 2004 9:11
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Gratulálni tudok a honlap karbantartóinea! A július 1-3. között érvényes miskolci akció még mindig fent van. Az akció-módosítás, amit Trabi TM írt, még mindig nem jelent meg a honlapon. A Net-Rendelőbe beletették a Vodafone 150,250,500-at, de nem vették ki a RnR Fix-et, Csúcs Pluszt, SMS-t.

És ez csak egy kicsi része az elavult információknak...


Régen megakartam kérdezni, valaki tudja pontosan hány ember dolgozik az ügyfélszolgálaton, stb... :?: :?: :?:

Az az érzésem, hogy kritikán aluli a létszámuk...


csüt. júl. 08, 2004 9:10
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 305
Tartózkodási hely: Kecskemét
Hozzászólás 
Mi mást csinálhatnék??
De amúgy mondták, hogy vsz. azért nem lesz 15 nap...


csüt. júl. 08, 2004 9:07
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Gratulálni tudok a honlap karbantartóinea! A július 1-3. között érvényes miskolci akció még mindig fent van. Az akció-módosítás, amit Trabi TM írt, még mindig nem jelent meg a honlapon. A Net-Rendelőbe beletették a Vodafone 150,250,500-at, de nem vették ki a RnR Fix-et, Csúcs Pluszt, SMS-t.

És ez csak egy kicsi része az elavult információknak...


csüt. júl. 08, 2004 9:07
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 9661
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Hozzászólás 
freunder írta:
Gondolhatod hogy már a plafonon vagyok..., mindegy 4 nap már eltelt! :)


Elhiszem! :( Magamat ismerve, én nem várnám meg a 15 napot... :oops: :D


csüt. júl. 08, 2004 9:04
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 152  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség