Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: pén. szept. 27, 2024 12:25



Hozzászólás a témához  [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 152  Következő
VODAFONEGYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Csak a probléma, hogy nem a térerő a probléma :wink:. A "Térerő körülVoda". A vonal rossz.


Költözz el :P :twisted:


szer. nov. 24, 2004 23:31
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
Ez komoly, már párszor Macika is, és én is leírtam itt a forumon, hogy a T610-nek messze jobb a térereje, mint bármi más telónak.

Csak a probléma, hogy nem a térerő a probléma :wink:. A "Térerő körülVoda". A vonal rossz.


szer. nov. 24, 2004 23:29
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Hát nálam nem készülékfüggő: a pocsékabbnál pocsékabb a vonal, ha váltogatod a készüléket. Gyakori a híváseldobás, és van amelyik telóval egy bizonyos pózt felvéve a hívás meg is szakad, miután elment a hang. De közben fullon van a térerő. Beltérileg lefedett hely (állítólag). Első emelet, nagy ablakkal rendelkező szoba, és ahol a legtöbbet használom a telót, az pont az ablak mellett van. A ház domboldalra épült, az ablak a "völgyre" néz. A Net-Monitor szerint 4-5 csatornát lenne érdemes használnom, de azok is csak a 4x4-es szoba bizonyos részeiben jók. Amit anno kiválasztottam, és amire rákényszerítettem a BTS teszttel a 3210-et az a szoba 90%-ára volt tökéletes. Ha ezzel mozogsz a szobában, észre lehet venni kioltási pontokat. 1270-en jelezve lett, visszahívtak, hogy ők nem tapasztalnak hibát a számítgépeik nem mutatnak hibát a területen, minden tökéletes, csak arra nem tudnak válaszolni, akkor miért is rossz a vonal minősége. Lett küldve minta az NHH-nak a másodfokú határozat kézhezvétele után. Egyelőre arra még nem jött válasz az NHH-tól.


szer. nov. 24, 2004 23:26
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Ez komoly? Akar valaki cserélni egy T610-et GX15-re :-)? Fontolóra veszem :wink:.


Ez komoly, már párszor Macika is, és én is leírtam itt a forumon, hogy a T610-nek messze jobb a térereje, mint bármi más telónak.

Ami viszont hátrány, hogy a T610-ek kb 20%-a térerőhibás, ha ilyet fogsz ki, akkor még rosszabb lesz a vonalad mint eddig :twisted:


szer. nov. 24, 2004 23:19
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
club írta:
Én is megőrültem kb. 2 hete mikor is a Vízifonhoz hordoztam a számomat a Tirpák Mobájltól. Full térerőn nekem is iszonyatosan szaggatott. Aztán gondoltam egyet, kivettem a SIM-et a N6230-ból, áttettem egy T610-be, és elmult a szaggatás. Ha nem a Nokia kivitelezte volna a Vízifon átviteltechnikáját, akkor megérteném a dolgot. De így nem tudok mire gondolni. (Az N6230-ban most a céges PGSM kártyám van, azóta semmi gondom nincs vele.)

Ez komoly? Akar valaki cserélni egy T610-et GX15-re :-)? Fontolóra veszem :wink:. Mennyi a "két teló közti árszorzó értékegyeztetésnél"? Eddig mindenkitől azt hallottam, Nokiát vegyél az jó erre. Hangminőségben és hangerőben semmi kétség. Ericcsonra azt mondták azért nem jó, mert érzékeny a térerőre. Aztán egy darabig 3210-et használtam Net-Monitorral; azzal király volt, a BTS segítségvel, de vissza kellett adnom a tulajnak :-(.


A barátnőmnek is szaggat a Motorolája Budapesten. S55-el megszünt a problémája. Szerintem valami beszédkódolási bibi lehet, mivel ha sávszélesség probléma lenne, nem készülékfüggő lenne a szaggatás. Az egyik kollégámnak viszont bevált a N6230-as (tehát nem telefontípus, hanem készülékfüggő a dolog). Az én készülékeim egytől egyig gyárilag függetlenek, tehát nem kikódolási gondról van szó...


szer. nov. 24, 2004 23:08
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
club írta:
Én is megőrültem kb. 2 hete mikor is a Vízifonhoz hordoztam a számomat a Tirpák Mobájltól. Full térerőn nekem is iszonyatosan szaggatott. Aztán gondoltam egyet, kivettem a SIM-et a N6230-ból, áttettem egy T610-be, és elmult a szaggatás. Ha nem a Nokia kivitelezte volna a Vízifon átviteltechnikáját, akkor megérteném a dolgot. De így nem tudok mire gondolni. (Az N6230-ban most a céges PGSM kártyám van, azóta semmi gondom nincs vele.)

Ez komoly? Akar valaki cserélni egy T610-et GX15-re :-)? Fontolóra veszem :wink:. Mennyi a "két teló közti árszorzó értékegyeztetésnél"? Eddig mindenkitől azt hallottam, Nokiát vegyél az jó erre. Hangminőségben és hangerőben semmi kétség. Ericcsonra azt mondták azért nem jó, mert érzékeny a térerőre. Aztán egy darabig 3210-et használtam Net-Monitorral; azzal király volt, a BTS segítségvel, de vissza kellett adnom a tulajnak :-(.


szer. nov. 24, 2004 22:25
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Nincs itt valaki jogi szaki, aki ehhez ért? Kikérném a véleményét :-).

Úgyse történik semmi vátlozás a vonalszaggatós ügyemben, pedig itt van a kezemben a másodfokú NHH-rendelet, melyben visszautasították a voda fellebezését, és a vonal minősége meg továbbra is pocsék, full téereő mellett. Úgyhogy még kedvem is lenne a jogi mókához, hogy ezt is a nyakukba varrjam :twisted:.


Én is megőrültem kb. 2 hete mikor is a Vízifonhoz hordoztam a számomat a Tirpák Mobájltól. Full térerőn nekem is iszonyatosan szaggatott. Aztán gondoltam egyet, kivettem a SIM-et a N6230-ból, áttettem egy T610-be, és elmult a szaggatás. Ha nem a Nokia kivitelezte volna a Vízifon átviteltechnikáját, akkor megérteném a dolgot. De így nem tudok mire gondolni. (Az N6230-ban most a céges PGSM kártyám van, azóta semmi gondom nincs vele.)


szer. nov. 24, 2004 22:15
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Nincs itt valaki jogi szaki, aki ehhez ért? Kikérném a véleményét :-).

Úgyse történik semmi vátlozás a vonalszaggatós ügyemben, pedig itt van a kezemben a másodfokú NHH-rendelet, melyben visszautasították a voda fellebezését, és a vonal minősége meg továbbra is pocsék, full téereő mellett. Úgyhogy még kedvem is lenne a jogi mókához, hogy ezt is a nyakukba varrjam :twisted:.


szer. nov. 24, 2004 21:53
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Mi fogyasztók nem adunk ki Közleményt - egy másodpéldányt az NHH-nak is megküldve - hogy december 15-től minden perc alapú csomagot köteles 15 sec alapon számlázni, és bevezetni az ingyenes átirányítást? Amennyiben a Szolgáltató ezzel nem ért egyet, felmondhatja a szerződést, élhet az Eht.-ben rögzítettt jogaival, s mivel a felmondás az Ő oldaláról történik, mi nem vagyunk kötelesek megfizetni az esetleges lelépési djat. Azzal, hogy felmondja szerződést, eláll a szolgálatástól. Viszont azzal meg ő jár rosszul!

Miért érzem azt, hogy van egy szerződés, amit két fél kötött, s a szerződés szövegéhez mindig csak az egyik fél nyúlhat hozzá?

Marha jó karácsonyi ajándék lesz a Vodától. Mi jöhet még? Bevezetik a kapcsolási díjat?

Előző karáncsony is jó lett: oda az olcsó Roaming.



Komolyan mondom, ez nem rossz ötlet!!!
Valaki tényleg megjátszhatná!!
:twisted:


szer. nov. 24, 2004 21:19
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 527
Tartózkodási hely: Debrecen
Hozzászólás 
Szvsz is, ezt már nem kellett volna, max. csak úgy, hogy e mellett a feltöltéseknél meg megemelik a rendelkezére állási időt! pl. 3000ft - 180 nap, 7500ft - 365 nap, 12500ft - 365 (vagy több) nap


szer. nov. 24, 2004 20:49
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Mi fogyasztók nem adunk ki Közleményt - egy másodpéldányt az NHH-nak is megküldve - hogy december 15-től minden perc alapú csomagot köteles 15 sec alapon számlázni, és bevezetni az ingyenes átirányítást? Amennyiben a Szolgáltató ezzel nem ért egyet, felmondhatja a szerződést, élhet az Eht.-ben rögzítettt jogaival, s mivel a felmondás az Ő oldaláról történik, mi nem vagyunk kötelesek megfizetni az esetleges lelépési djat. Azzal, hogy felmondja szerződést, eláll a szolgálatástól. Viszont azzal meg ő jár rosszul!

Miért érzem azt, hogy van egy szerződés, amit két fél kötött, s a szerződés szövegéhez mindig csak az egyik fél nyúlhat hozzá?

Marha jó karácsonyi ajándék lesz a Vodától. Mi jöhet még? Bevezetik a kapcsolási díjat?

Előző karáncsony is jó lett: oda az olcsó Roaming.


szer. nov. 24, 2004 20:42
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Jól látod hogy visszafejlődés van. :evil:


szer. nov. 24, 2004 19:58
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
A Vodafone írta:
KÖZLEMÉNY

A Vodafone Magyarország Rt. ezúton értesíti Tisztelt Előfizetőit, hogy 2004. december 23-tól Előre fizető ügyfelei részére az Általános Szerződési Feltételek törzsszöveg 2.3.1. pontjának az Egyenleg-felhasználási Időszakra vonatkozó rendelkezéseinek utolsó mondata módosul, mely szerint az Egyenleg-felhasználási Időszak nem lehet hosszabb, mint az utolsó feltöltéstől számított 365 nap.


A módosításra figyelemmel azon meglévő feltöltőkártyás ügyfeleinknél azonban, akiknél az utolsó feltöltéstől számítva 365 nap eltelt az eredeti Egyenleg-felhasználási Idővel megegyező időtartamig biztosítjuk a hívások fogadását, az ingyenesen hívható segélyhívószámok és az Ügyfélszolgálat elérését. Ezen Ügyfeleinket jelen Közleményen kívül SMS-ben is értesítjük a változásról, valamint az Ügyfélszolgálatunkon (1270) keresztül is kérhetnek tájékoztatást. Amennyiben az Előfizető ismételten fel kívánja tölteni kártyáját ezen időszak alatt, úgy ezt kizárólag az Ügyfélszolgálat előzetes értesítésével teheti. Az Előfizető 2004. december 20-i hatállyal az Általános Szerződési Feltételek fenti módosítása esetén élhet az Általános Szerződési Feltételek 1.5. pontjában meghatározott jogával.
A módosítással egységes szerekezetbe foglalt Általános Szerződési Feltételek a Vodafone honlapján és Ügyfélszolgálatain érhető el.


Remélem csak Én látom rosszul, hogy ezek szerint nem elég, hogy nincs 1 év rendelkezésre állás (ami az egyenleg-felhasználási idővel megegyezne), nem elég, hogy 180 nap passzív használat után 10 Ft havidíjat kell fizetni, de az egymás utáni feltöltések után elérhető 555 nap sem lesz már, ami a voda kiváltsága volt?!


szer. nov. 24, 2004 19:54
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1448
Tartózkodási hely: Brüsszel, Belgium
Hozzászólás 
skynet írta:
Hoppá, itt nem kell rosszra gondolni (magyarul a törvény előli futásra)!!! (vannak ugyanis fontosabb dolgok is, mint a pénz)


Elsősorban egy jobb jövő miatt megyek ki. Nincsenek futó kalandjaim a törvénnyel, tehát emiatt nem is kellene menekülnöm. Mielőtt egy új mondakör kezdene kialakulni. A T-Mobile-os téma ugyan fut, de az is hamarosan megegyezéssel zárulhat.

Az sem törvénysértő -> Még Bill Clinton 1995-ös rendeletének hatálya alá sem esik, a magyaroknak meg nincs joguk maximum az amerikai TT elé citálni a dolgot.

Biztos, ami biztos, felraktam a cuccokat az alt2600-ra is :) SOSENEM lehet tudni, MICSINÁ a nagytesó :)


szer. nov. 24, 2004 1:24
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1448
Tartózkodási hely: Brüsszel, Belgium
Hozzászólás 
CineDOG írta:
Külföldre távozol?

Kénytelen vagyok.... :) Mert ott még esetleg pénzt is lehet keresni :)


szer. nov. 24, 2004 1:00
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
skynet írta:
az ojróparkban levő vodkafon üzletben sikerült 45 percet várnom arra, hogy vehessek 1 nyomorult vitamax sima kártyát (aztán a vétel már csekély 15 perc alatt megvolt).

eközben az 5 pultból az idő legnagyobb részében 2 üres volt.

gratulálok!

Felültél volna az 50-esre, mentél volna pár megállót, s ott lett volna jobb oldalt egy nagy viszonteladói üzlet.

Amúgy meg mondtuk már, hogy a MOM-ba kell menni :-) (mellesleg mi múlt héten két és fél óra alatt intéztünk el 2 postszerződéskötést telóval, ebből több, mint egy óra várakozás, majd ügyintézés, hitelbírálathoz megint várakozás újra ügyintézés... Sokon votlak. Pedig a MOM vodája nem erről híres. Az ügyintézésben pedig továbbra is a megszokott kedvesség, és hozzáértés volt tapasztalható - más üzletekkel ellentétben).


szer. nov. 24, 2004 0:08
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Andrei írta:
Nem akarok itten K.Anyázni, de nekem és még pár isemrősömnek itt Budapest II. kerületében már hat napja nincs GPRS lefedettségünk. A telefonhívások többsége zajos és alig érthető. Hiába hívom az ügyfélszolgálatot b*sznak rám, meg a problémámra. Hihetetlen. "Majd a mérnökeik visszahivnak...", és hát központi hiba, meg minden. Már tényleg a ***xyz*** kivan. Az a baj, hogy erre az egy-két hónapra már nem akarok váltani, azután meg már úgysem magyar számom lesz... Szemétség....

Külföldre távozol?


kedd nov. 23, 2004 21:02
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1448
Tartózkodási hely: Brüsszel, Belgium
Hozzászólás 
Nem akarok itten K.Anyázni, de nekem és még pár isemrősömnek itt Budapest II. kerületében már hat napja nincs GPRS lefedettségünk. A telefonhívások többsége zajos és alig érthető. Hiába hívom az ügyfélszolgálatot b*sznak rám, meg a problémámra. Hihetetlen. "Majd a mérnökeik visszahivnak...", és hát központi hiba, meg minden. Már tényleg a ***xyz*** kivan. Az a baj, hogy erre az egy-két hónapra már nem akarok váltani, azután meg már úgysem magyar számom lesz... Szemétség....


kedd nov. 23, 2004 20:30
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Próbáltam megkeresni a Vodafone MMS-beállításait, de rohadtul nem tlaálom a honlapon. Csak a távbeállításos módszer meradt. Ez azonban nem tartalmazza a 6230-at. Van viszont 6600. Ez segít?

http://www.tavbeallitas.vodafone.hu

Az Általad írt beállítások megegyeznek a Sharp GX15-ben lévőkkel, egy kivétellel: nálam nincsen ":8080", ellenben van 9201-es port.


Ezért állíttattam be a Duna Plazaban az ügyfélszolgával. Ő 8080-as portot mondott/állított, de most kipróbáltam a 9201-est is, így is ugyanaz a helyzet. (Ki-bekapcs megvolt.)
A tavbeallitas a 6600-ára azt mondja, hogy nincs beállítandó szolgáltatás (tehát csak elvileg ismeri). A 6800-ással lekérdezve nem érkezik meg a telefonomra a beállítás, csak a jelszó-sms.
Azért kösz, hogy tartod bennem a lelket, a Vizifon ügyfélszolgálat már feladta...
Persze azért még kiváncsi leszek, a MobilAsk mit szól a problémámhoz. Mert ugye már csak hozzájuk mehetek...


pén. nov. 12, 2004 22:40
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Próbáltam megkeresni a Vodafone MMS-beállításait, de rohadtul nem tlaálom a honlapon. Csak a távbeállításos módszer meradt. Ez azonban nem tartalmazza a 6230-at. Van viszont 6600. Ez segít?

http://www.tavbeallitas.vodafone.hu

Az Általad írt beállítások megegyeznek a Sharp GX15-ben lévőkkel, egy kivétellel: nálam nincsen ":8080", ellenben van 9201-es port.


pén. nov. 12, 2004 21:54
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Próbáld a 1270-re küldött "XMMS"-sel, majd az "MMS"-sel, és állítsd be az MMS-apn-t megfelelően a 6230-on. Ha így sem megy, hívd a 1270-et :-). Mikor kikapcsolják az "XMMS" hatására, csinálj egy ki/bekapcsolást a telón. Majd amikor az "MMS"-hatására aktiválják, utána szintén.


"Tisztelt Ügyfelünk!
A(z) MMS szolgáltatás kikapcsolását elojegyeztuk. Vodafone"

Csak reménykedni tudok, hogy nem megint 2021 -re :lol:


pén. nov. 12, 2004 21:06
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Próbáld a 1270-re küldött "XMMS"-sel, majd az "MMS"-sel, és állítsd be az MMS-apn-t megfelelően a 6230-on. Ha így sem megy, hívd a 1270-et :-). Mikor kikapcsolják az "XMMS" hatására, csinálj egy ki/bekapcsolást a telón. Majd amikor az "MMS"-hatására aktiválják, utána szintén.

Fogadni tudsz?


A jelenlegi beállításaim:
Honlap: http://mms.vodafone.hu/servlets/mms
Elsődleges proxy: 80.244.97.2:8080
Másodlagos proxy: üres
Adatátvitel módja: GPRS
GPRS elérési pont: mms.vodafone.net
Azonosítás típusa: Normál
Név-jelszó: üres

Fogadni sem tudok, és már három Vodafone kártyával ugyanígy jártam. Bármilyen más szolgáltató kártyájával (már egy külföldivel is) működik az MMS, de a hazai Vizifon kártyákat nem csípi valahogy a N6230-asom.


pén. nov. 12, 2004 20:56
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
club írta:
[Ha gondolod, továbbítom az SMS-t. Mert viccnek ugyan nem vicc, de olyan jót röhögtem rajta, hogy archiváltam...
Természetesen megpróbáltam még egyszer lemondani, arra meg valami olyat kaptam (ezt már nem találtam viccesnek, így nem is tettem el), hogy kérését rögzítettük, a későbbiekben a "szolgáltatást" kikapcsolják. (Időhatár abban az sms-ben legalább nem volt megadva...)
Valamivel 15e felett van néhány napja már az egyenlegem. Lehet hogy ez a baj?

Próbáld a 1270-re küldött "XMMS"-sel, majd az "MMS"-sel, és állítsd be az MMS-apn-t megfelelően a 6230-on. Ha így sem megy, hívd a 1270-et :-). Mikor kikapcsolják az "XMMS" hatására, csinálj egy ki/bekapcsolást a telón. Majd amikor az "MMS"-hatására aktiválják, utána szintén.

Fogadni tudsz?


pén. nov. 12, 2004 20:38
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
club írta:
"Tisztelt Ügyfelünk!
A(z) MMS zolgáltatását 2021 04 16-kor kikapcsoljuk. Vodafone"

Kedves Vízifon!
Azért ilyen gyors munkára nem számítottam!

Ez csak vicc, ugye? Komolyan ezt küldték :-)? Próbáltad mégegyszer megrendelni a lemondás után, majd ki/bekapcs és kész. S persze beállítani az MMS-apn-t. Ja, és ugye egyik kártya sem VitaMAX 1000 Ft alatti egyenleggel?


Ha gondolod, továbbítom az SMS-t. Mert viccnek ugyan nem vicc, de olyan jót röhögtem rajta, hogy archiváltam...
Természetesen megpróbáltam még egyszer lemondani, arra meg valami olyat kaptam (ezt már nem találtam viccesnek, így nem is tettem el), hogy kérését rögzítettük, a későbbiekben a "szolgáltatást" kikapcsolják. (Időhatár abban az sms-ben legalább nem volt megadva...)
Valamivel 15e felett van néhány napja már az egyenlegem. Lehet hogy ez a baj?


pén. nov. 12, 2004 20:28
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
club írta:
"Tisztelt Ügyfelünk!
A(z) MMS zolgáltatását 2021 04 16-kor kikapcsoljuk. Vodafone"

Kedves Vízifon!
Azért ilyen gyors munkára nem számítottam!

Ez csak vicc, ugye? Komolyan ezt küldték :-)? Próbáltad mégegyszer megrendelni a lemondás után, majd ki/bekapcs és kész. S persze beállítani az MMS-apn-t. Ja, és ugye egyik kártya sem VitaMAX 1000 Ft alatti egyenleggel?


pén. nov. 12, 2004 20:13
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
N6230 magyar gyártmány gyárilag független hivatalos forgalomban vett:
3 Vodafone SIM egyikével sem hajlandó elküldeni MMS-t. PGSM és Westel SIM-ekkel működik a szolgáltatás rendesen. Mostanra bedühödtem, akkor lemondom (net-rendelőn) a szolgáltatást. A következő SMS-t kaptam:
"Tisztelt Ügyfelünk!
A(z) MMS zolgáltatását 2021 04 16-kor kikapcsoljuk. Vodafone"

Kedves Vízifon!
Azért ilyen gyors munkára nem számítottam!


pén. nov. 12, 2004 15:01
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Hemma igen!
Hozzászólás 
Tegnap kipróbáltam a tarifváltásokat, és mikor vissza akartam térni Uno Pluszra, a következő üzenet fogadott:
Tisztelt Ügyfelünk! A(z) Uno Plusz (Routing Cat. 177) nincs bekapcsolva. Vodafone

Ötlet? Vélemény? :shock:


kedd nov. 09, 2004 10:29
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólás 
Soma01 írta:
Landsmann írta:
No, senkinek nincs fölösleges lejárt SIMje?


Nekem van 3 db lejárt (ill. már nem regisztrált(számhordozott)) vodás és 1 db Pannonos SIM! De hogy, hogy jut el hozzád, azt nem tudom!


Mostanában nem járok Debrecenben, ezért egy borítékba téve postai úton is megfelelne. Ha neked is jó, akkor PÜ-ben elküldöm a pontos címemet.


vas. nov. 07, 2004 17:13
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 527
Tartózkodási hely: Debrecen
Hozzászólás 
Landsmann írta:
No, senkinek nincs fölösleges lejárt SIMje?


Nekem van 3 db lejárt (ill. már nem regisztrált(számhordozott)) vodás és 1 db Pannonos SIM! De hogy, hogy jut el hozzád, azt nem tudom!


vas. nov. 07, 2004 17:11
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
És ez miért nincs hozzáférhető helyen, min az ÁSZF-ek?
Sőt, miért nincs az ÁSZF-be rögzítve, hogy mennyi az óvadék összege sima szerződéskötésnél?


Több okból sincs kint, de főleg azért mert ez csak belső felhasználásra küldték le, Te meg úgyis megtudod, ha kérnek depositot :wink: .

Ami viszont benne van az SZF-ben, hogy minden szerződéskötéskor/módosításkor kérhet a voda depositot, ez pl. módosításnak számít...


vas. nov. 07, 2004 11:31
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
Pedig nekem megvan papíron is :wink:

És ez miért nincs hozzáférhető helyen, min az ÁSZF-ek?
Sőt, miért nincs az ÁSZF-be rögzítve, hogy mennyi az óvadék összege sima szerződéskötésnél?


vas. nov. 07, 2004 11:10
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Én is örülnék annak, ha valaki papíron megmutattná, hogy 3 hónapon belül miért csak 20 ezer kaucióval lehet telefont venni. Erre csak BYOP-nál volt példa, legalábbis én ott tudtam meg, hogy létezik ilyen. De papíron senki sem mutatta meg az előírást.


Pedig nekem megvan papíron is :wink:


vas. nov. 07, 2004 10:37
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólás 
simico írta:
Landsmann írta:
Gyűjtöm az Ericsson, Sony Ericsson telefonokat. Van már 18 féle. Egy része működőképes, egy része nem. Ami működik, azoknak szeretek belenézni a menűrendszerébe. És ugyebár ez SIM nélkül nem megy.


A régi Eriknél volt egy baromi hosszú kódsor, aminek a beütése után elérted a menüt SIM nélkül :)


A kódot nem tudom, meg gondolom az újabbaknál már nem megy ez a trükk. Valamikor az 5110-es Nokiáknál is volt ilyen kód, közben a PIN kódot 3-szor is meg kellett adni. Ha mindent jól csinált a delikvens, akkor bármely, már korábban behelyezett szolgáltatói SIMmel is működött, persze csak a következő kikapcsolásig. Valamelyik e-mailemben még benne van a 90-es évek legvégéről.
No, senkinek nincs fölösleges lejárt SIMje?


szomb. nov. 06, 2004 13:58
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1975
Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Gyűjtöm az Ericsson, Sony Ericsson telefonokat. Van már 18 féle. Egy része működőképes, egy része nem. Ami működik, azoknak szeretek belenézni a menűrendszerébe. És ugyebár ez SIM nélkül nem megy.


A régi Eriknél volt egy baromi hosszú kódsor, aminek a beütése után elérted a menüt SIM nélkül :)


szomb. nov. 06, 2004 13:07
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Az NHH Nálam úgy néz ki, hogy bevált. Másodfokú határozat született a vonalszaggatós problémámmal kapcsolatban. Visszadobta a Voda fellebbezését. Lassan elfogy a Vodának adott 30 nap, hogy a hibát kijavítsa. Ha ez nem történik meg, mi lesz? Az NHH jogosult érvényteleníttettni/felbontani a szerződést? Persze úgy, hogy a számomat megtarthassam, s átvigyem máshova. No persze nem biztos, hogy ezzel a lehetőséggel élni is akarok, de mégis mi lenne, ha...


szomb. nov. 06, 2004 13:01
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 151
Hozzászólás 
Igen, de kivizsgáltattam a HIF-el és a HIF is jóváhagyta az ÁSZF rendelkezései alapján a Voda döntését. Megfellebbezhettem volna xFt-ért, de az miért jó nekem? Viszont kérédéses a HIF szakértelme és hozzáállása ez után.

S**R HIF!!!!


szomb. nov. 06, 2004 11:48
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Jogos. Akkor Te a szájhagyomány útján terjedő kauciózás áldozata lettél. Én is örülnék annak, ha valaki papíron megmutattná, hogy 3 hónapon belül miért csak 20 ezer kaucióval lehet telefont venni. Erre csak BYOP-nál volt példa, legalábbis én ott tudtam meg, hogy létezik ilyen. De papíron senki sem mutatta meg az előírást.

Ha 72 órán belül nem képesek végre olyan jelszót adni, amivel a Vodamailt használni tudom, mit tegyek? Nem fogom őklet figyelmeztetni, mert már tele van a púpom ezzel. Mi vagyok én? Az ügyfélszolgálat határidőnaplója?!


szomb. nov. 06, 2004 11:24
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 151
Hozzászólás 
Volt 2 előfietésem, aminek nem engedték a díjcsomag módosítását (spec. lett volna), ezért ezeket eladtam. Majd vettem egy előfizetést (készülék nélkül, mivel az akkor nem volt), itt volt bírálat, de minden OK volt, majd rá 2 hétre jött készülék, ekkor akartam azt venni 2 év hűséggel. Azonban mindenféle birálat nélkül 20k-t kértek.

Ilyet sehol nem irtak le, még maga az üszi is furcsálta.


szomb. nov. 06, 2004 11:11
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
mati88 írta:
Az általad hozott példa azért nem jó hasonlat. Arról még nem is beszéltem, hogy előtte 2 évig futott 2 előfizetésem, ami soha nem lett késve fizetve. Szóval?

Sajnos ez nem számít Náluk. Egyszer beszéltem egy viszonteladóval, ő normál előfizut szeretett volna kötni saját magának. És kértek Tőle óvadékot. Én 15 hónapos Előfizető voltam, Tőlem is kértek 20 ezret mikor egy második előfizut szerettem volna (a 15 hónap során volt egy felmondás a 11. hónapban, utána indult a 4 hónap, ugyanazzal a névvel/tel.számmal).

Leírnád kérlek mégegyszer, milyen körülmény közben kértek Tőled óvadékot? Mikor vettél volna telót, hány hónapos volt, amihez vettél volna telót, előtte csak SIM-ed volt, vagy egy ügyfélszámra vettél volna egy új előfizetést, fetették-e Neked az informciós adatlap kérdéseit, mikor megvetted a telót stb.?


pén. nov. 05, 2004 22:54
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Spongebob Squarepants írta:
Milyen az a Vodás SIM amiből csak keveset gyártottak?

Ritkán látok GEMPLUS-osat, s Nekem van egy (a Michael Flatley-s előadás idején regisztráltam magam ingyen Joker karira, s ilyet küldtek ki. LASSSSSÚÚÚÚ, mint a tetű, s elvileg tudna két vonalat kezelni. De működőképes :-) És persze lejárt is egyben.)


pén. nov. 05, 2004 22:47
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 151
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Te nem olvasod, amit én írok! Az előfizetés megkötése előtt és a szolgáltatás nyújtása alatt bármikor joga van a hitelbírálathoz.


Igen! Joga van, ezt nem kétlem. De nem végzett vizsgálatot. Akkor viszont nem kérhet kauciót! Ilyen nincs az ÁSZF-ben. Viszont az van, hogy köteles tájékoztatni az előfizetésemet érintő fontosabb változtatásokról. (Kölcsönös együttműködés) Márpedig, ha ő vizsgálat nélkül alkalmazta, akkor ez csak akkor lehet, ha valami változott az előfizetésemben, de nem. Akkor viszont ez így nem tiszta.

Az általad hozott példa azért nem jó hasonlat. Arról még nem is beszéltem, hogy előtte 2 évig futott 2 előfizetésem, ami soha nem lett késve fizetve. Szóval?


pén. nov. 05, 2004 22:13
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Megkérdezhetem mire kell? Tipikus vodás SIM kell, vagy olyan is jó, amiből keveset gyártottak?


Egy normál Vodás SIM. Semmi extra nem kell. A lényeg hogy ne legyen elektonikailag hibás, csak lejárt. Nagyon egyszerű hogy mire kell. Gyűjtöm az Ericsson, Sony Ericsson telefonokat. Van már 18 féle. Egy része működőképes, egy része nem. Ami működik, azoknak szeretek belenézni a menűrendszerébe. És ugyebár ez SIM nélkül nem megy. Viszont lejárt SIMmel igen. Pannonos van, de éppen azért, mert nem mind független, be kellene szereznem lejárt de nem hibás kártyát. Amúgy ugyanilyen célból kellene egy Westeles is.


pén. nov. 05, 2004 22:03
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. aug. 18, 2004 12:10
Hozzászólások: 101
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
Milyen az a Vodás SIM amiből csak keveset gyártottak?


pén. nov. 05, 2004 21:50
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Megkérdezhetem mire kell? Tipikus vodás SIM kell, vagy olyan is jó, amiből keveset gyártottak?


pén. nov. 05, 2004 21:46
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Ha valakinek lenne végleg lejárt Vodás SIM kártyája és kidobás helyett ingyért nekem adná, azt nagyon megköszönném. Mailben vagy Privát üzenetben várom az adakozókat. Nem gyűjteni akarom, mindössze 1 db kellene, de ne legyen hibás.
Köszi!


pén. nov. 05, 2004 21:39
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Te nem olvasod, amit én írok! Az előfizetés megkötése előtt és a szolgáltatás nyújtása alatt bármikor joga van a hitelbírálathoz. Egyik haverom mesélte, hogy volt egy haverja, aki anno még úgy kötött előfizetést a vodánál, hogy 1 évig havidíjat sem kellett fizetnie, ha csak sim-et vesz. Mikor megkötötte, nem kértek kauciót. 3 hónapig késett a voda részéről a számla, nem ő volt a híbás, amikor megérkeztek, ő azt befizette. Mégis a 3. számla után kiküldtek 3x ezer ft-ról szóló kauciót, hogy fizesse be.


pén. nov. 05, 2004 21:28
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 151
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
mati88: az idezett szövegben benne van, hogy az Elöfizetöi Szerzödes megkötere ELÔTT.....


De "ELŐTTE" végzett visgálatot, és nem kért kauciót. Utána viszont nem végzett vizsgálatot, de kért - hasráütés szerűen.

Miért nem olvasod el amit irok!!!! :D


pén. nov. 05, 2004 21:21
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 133
Hozzászólás 
A 7610 ma olcsóbb lett 2 éves előfizetéssel: 69900 Ft
http://prog.vodafone.hu/keszulekek/elof ... akciok.asp


pén. nov. 05, 2004 17:40
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: pén. nov. 05, 2004 6:07
Hozzászólások: 1
Hozzászólás 
Sziasztok!

Nem írtam még soha csak olvasgattam ezt a fórumot de most úgy árzem meg kell tennem.

23002 decemberében vettem egy előfizetést a vodafonnál. Aláírtam 2évet. Minden hónapban pontosan fizettem a számlámat sosem késtem.
A számlám általában 6000Ft. Most járna le ugye a 2év erre felhív az ügyfélszolgálat hogy van egy "FANTASZTIKUS" ajánlatuk amennyiben még 2 évet aláírok. El is mondta a csávó. Felsorolt különbőző telefonokat azon az áron mint ha valaki most bemegy az utcáról s vesz egy uj előfizetést. Pl 7610 84990Ft. Mondtam is ezt neki erre atz mondta, hogy ő nem ismeri a vodafon árképzési stratégiáját. Rájuk is hagytam.
Barátnőm ez év január elején írt alé a vodafonnál de csak 1 évet. Erre minap küldenek neki levelet hogy amennyiben aláír még 2 évet akkor ennyiért vehet telefont: 7610 24990Ft, GX-30 70Ft. Azt hittem hüklyét kapok. Őis kb. 6000Ft-ot fizet havonta. Gondolom látjátok a hatalmas ellentmondást (1év || 2év) ...

GRATULÁLOK VODAFON!!
MEGÉRI ELŐFIZETŐDNEK LENNI HOSSZÚTÁVON!!
:-((


pén. nov. 05, 2004 6:20
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48
Hozzászólások: 210
Hozzászólás 
Telefanni írta:
koszi valaszokat, masztam en wapra de eddig semmi, na nem baj kitarto leszek es remenykedek


Szerintem amiről szó van az a NITZ nevű szolgáltatás (Network Information and Time Zone) ill. annak egy része. Ezt kell támogassa a mobilod (és engedélyezni is kell ugye), no és persze a hálózatnak is tudnia kell nyújtani ezt a szolgáltatást. Hálózati berendezés gyártónként változhat az implementáció, no és persze az operátorok is szét tudják konfigurálni a dolgot a szájuk íze szerint, ezért nem lehet biztosat mondani. Annyit mindenesetre próbálj meg, hogy menj át egy másik MSC-hez tartozó cellába, akkor - ha minden stimmel - elég sanszos, hogy lefut egy ilyen update a mobilodra.


pén. nov. 05, 2004 6:19
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 152  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: vackor valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség