|
Szerző |
Üzenet |
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Trabi TM írta: a harmadik, hogy miért lenne ez rossz az ügyfeleknek
Hát nem tudom, de azért remélem nem fog kellemetlen meglepetés érni, amikor megjön a számlám...
Egyébként tényleg tökmindegy az egész, mert a váltásról úgyis tudtunk, az időpont meg abból a szempontból lényegtelen, ha elrontanak valamit, azt máskor is elrontanák. Még jó hogy részletes számlát kapok.
Guni
|
pén. jún. 03, 2005 16:12 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Trabi TM írta: Ez így igaz, viszont amit nem értek, hogy miért kell ekkora betükkel írni, a másik amit nem értek, hogy miért a voda gyalázóba kell írni, a harmadik, hogy miért lenne ez rossz az ügyfeleknek
És akkor ez mit is jelent majd ránk nézve?Észre veszünk majd vmit belőle?
|
pén. jún. 03, 2005 16:09 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Intruder írta: Ez most szivárgott ki egy Vodafone-Dealer levelezésből: "Tájékoztatjuk Önöket, hogy ezen a hétvégén megtörténik a számlázási rendszer váltása. Az Ügyfeleknek nem kommunikálható proaktív módon a számlázórendszer váltást, valamint nyomatékosan felhívjuk a figyelmüket, hogy szigorúan tilos újságíróknak nyilatkozni!"
Ez így igaz, viszont amit nem értek, hogy miért kell ekkora betükkel írni, a másik amit nem értek, hogy miért a voda gyalázóba kell írni, a harmadik, hogy miért lenne ez rossz az ügyfeleknek
|
pén. jún. 03, 2005 15:42 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Első hozzászólás.
Szép piros lett.
|
pén. jún. 03, 2005 15:30 |
|
|
Intruder
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1
|
Számlázási rendszer váltás!!!
Ez most szivárgott ki egy Vodafone-Dealer levelezésből:
"Tájékoztatjuk Önöket, hogy ezen a hétvégén megtörténik a számlázási rendszer váltása. Az Ügyfeleknek nem kommunikálható proaktív módon a számlázórendszer váltást, valamint nyomatékosan felhívjuk a figyelmüket, hogy szigorúan tilos újságíróknak nyilatkozni!"
Megjegyzem, ha nem kommunikálható az ügyfelek felé a fenti cselekmény, akkor feltételezem az károsíthatja az ügyfeleket! Ne hagyjuk magukat félrevezetni, becsapni, megkárosítani!
|
pén. jún. 03, 2005 15:28 |
|
|
pink75
ezüst tag
Csatlakozott: hétf. ápr. 25, 2005 17:22 Hozzászólások: 15 Tartózkodási hely: Csepel
|
s700i
internet-beállítás, amiket sms-en küld, nem jó
amit elküldtek a SE honlapra, az sem jó
kézzel kell beállítani
mp3-at a live-os szoftver nem kezeli, konvertálgathatsz
a menü gusztusmentes
a logo a telefon közepén szintúgy, de mindegy
stb.
SE-nek oda kellene lépnie, hogy ennyire ne barmoljon bele a voda a telefonjaikba - gyanítom, többen vennének SE-t itthon (is)
|
szer. jún. 01, 2005 17:42 |
|
|
Árpy
a fórum lelke
Csatlakozott: hétf. okt. 25, 2004 10:08 Hozzászólások: 7575
|
Áhá...köszi.
|
szer. jún. 01, 2005 13:40 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Nem, ez azokat a telcsiket tartalmazza, amire OTA tudnak neked beállításokat küldeni. A többit kézzel kell belőnöd.
Guni
|
szer. jún. 01, 2005 13:38 |
|
|
Árpy
a fórum lelke
Csatlakozott: hétf. okt. 25, 2004 10:08 Hozzászólások: 7575
|
Amelyik teló nincs a listában, arra nincs gari, hogy menni fog? Gondolom ez a lista a voda által forgalmazott telcsiket sorolja fel.
|
szer. jún. 01, 2005 10:07 |
|
|
Bungee
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 249
|
Tökkkkéletes!
Nagyon nagyon szépen köszi!!!
|
szer. jún. 01, 2005 3:00 |
|
|
guni.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4173 Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
|
Na ezzel szívtam én is. Tehát amikor az írják, hogy a Siemens-hez külön küldenek egy jelszót, az baromság. Az a jelszó, csak arra, kell, hogy a weben visszaigazold. Viszont sokkal előbb ezen az oldalon a megfejtés:
http://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/a ... litas.html
Idézet: A készülékre kapott konfigurációs üzenet elmentéséhez esetenként felhasználói kód szükséges, ami minden esetben 1.
És így már el fogja fogadni.
Guni
|
szer. jún. 01, 2005 2:49 |
|
|
Bungee
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 249
|
Próbálta már valaki a vitamaxos gprs wap távbeállítást? Nekem Siemens M65-öm van, először elküld egy sms-t, amiben egy bizonyos biztonsági kód van, eztán el is küldi a GPRSWAP paramétereket, aztán vmi OTAP PIN-t kér, amire hiába írok be akármit, közli, hogy ez nám jó. Hiába írom be azt a biztonsági kódot, amit a voda küldött, neki az nem jó. És akkor honnan a 'csából tudhatnám meg a beállításokat, könyörgöm? **** nem lehet kitenni a honlapjukra a beállítást tipusonként, még olcsóbb is lenne, mint ez az SMS küldözgetősdi...Valaki tud segíteni?
THX,
Üdv
|
szer. jún. 01, 2005 1:47 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
skynet írta: Al Bundy írta: rendben! tehát még azt se tudtuk, mi az a hotykafone (azt ma se tudom)
Olyan mint a T-ré mobile.
|
csüt. máj. 19, 2005 9:20 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
CineDOG írta: A poén még, ha ingyendumás előfizud van, és azt egy másik vodás számra irányítod át (mondjuk hétvégén az ingyendumás időszakban), akkor azért a csúcsidőn kívüli hívásdíjat kell fizetni.
Ezt megszívtam anno, ezért kellett 20 ezret kifizetnem.
|
szer. máj. 18, 2005 22:52 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
skynet írta: Al Bundy írta: Mit találtam!
"A Hívásátirányítás szolgáltatás aktiválása valamennyi előre fizető (pre-paid) Vodafone-os ügyfél számára folyamatosan történik, a 2005. május 18. és június 1. közötti időszakban.
A Hívásátirányítás szolgáltatás lehetőséget ad arra, hogy a bejövő hívásokat tetszőleges telefonszámra irányítsuk át. A hívásokat át lehet irányítani feltétel nélkül, illetve olyan esetekben, amikor a telefon foglalt vagy kicseng, de nem vesszük fel vagy ha nem elérhető (ki van kapcsolva, szolgáltatással nem lefedett területen tartózkodunk)."
Hát, ez a Vodafone! Ez hihetetlen! Micsoda korszakalkozó szolgáltatás!
A Dominósoknak már talán akkor elérhető volt, amikor a Hotykafone-t még hírből sem ismertük. Először azt hittem, hogy valami 2002-2003-as cikket adott be véletlenül a Terminál. De tévedtem...
Aztán reménykedtem, hogy valami ilyen is lesz a végén: "... és emellett elindítja PTT szolgáltatását." De ebben is tévedtem.
Hát, ez a poén... Szerintem. jobb lenne, ha az ilyeneknek előbb utánanéznél.
Ironikus túlzás volt a mondat, szerintem érezhető volt belőle.
Mellesleg utánanézem:
2003. március 29.
"Április 1-jétől tovább bővül a Domino szolgáltatások köre, így a Westel több millió kártyás ügyfele a hívásvárakoztatás, hívástartás és hívásátirányítás mellett a konferenciahívást is igénybe veheti."
De emlékszem, hogy a hívásátirányítás már jóval előtte elérhető volt, csak nem verték nagy dobra, mert "tesztelési időszak" zajlott. Talán kb. egy évig, volt amikor csak Westelre tudtunk átirányítani, de 2002 karácsonya környékén már ment a többi hálóra is.
|
szer. máj. 18, 2005 22:45 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
A poén még, ha ingyendumás előfizud van, és azt egy másik vodás számra irányítod át (mondjuk hétvégén az ingyendumás időszakban), akkor azért a csúcsidőn kívüli hívásdíjat kell fizetni.
|
szer. máj. 18, 2005 21:45 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Mit találtam!
"A Hívásátirányítás szolgáltatás aktiválása valamennyi előre fizető (pre-paid) Vodafone-os ügyfél számára folyamatosan történik, a 2005. május 18. és június 1. közötti időszakban.
A Hívásátirányítás szolgáltatás lehetőséget ad arra, hogy a bejövő hívásokat tetszőleges telefonszámra irányítsuk át. A hívásokat át lehet irányítani feltétel nélkül, illetve olyan esetekben, amikor a telefon foglalt vagy kicseng, de nem vesszük fel vagy ha nem elérhető (ki van kapcsolva, szolgáltatással nem lefedett területen tartózkodunk)."
Hát, ez a Vodafone! Ez hihetetlen! Micsoda korszakalkozó szolgáltatás!
A Dominósoknak már talán akkor elérhető volt, amikor a Hotykafone-t még hírből sem ismertük.
Először azt hittem, hogy valami 2002-2003-as cikket adott be véletlenül a Terminál. De tévedtem...
Aztán reménykedtem, hogy valami ilyen is lesz a végén:
"... és emellett elindítja PTT szolgáltatását."
De ebben is tévedtem.
Hát, ez a poén... Szerintem.
|
szer. máj. 18, 2005 21:41 |
|
|
Árpy
a fórum lelke
Csatlakozott: hétf. okt. 25, 2004 10:08 Hozzászólások: 7575
|
|
csüt. máj. 12, 2005 19:32 |
|
|
Chevanton
arany tag
Csatlakozott: hétf. jún. 21, 2004 22:51 Hozzászólások: 124
|
reklamhang írta: Most a T-Mobile-t fikázza a voda, a "porto numeris" számhordozó reklám végén!
Egy kis pontosítás és nyelvészkedés: a reklámban "portans" szerepel, ez participium imperfectum activi. De a "portans numeri" kifejezés mégsem stimmel, itt a magyarázat az origo egyik fórumából, felfrissíthetjük latin ismereteinket:
"Jaj. Ilyen arcpiríto slendriánságot! Remélem, nem egy latin szakos mondta nekik, mert akkor a magyarországi latintanítás napjai meg vannak számlálva. Na kérem, mi is ezzel a baj?
A portans egy melléknévi igenév (porto1 "szállít" igébol), ugye, amely megtartja igei tulajdonságait, tehát tárgyat vesz fel. Ezért helyesen így kellene írni: "portans numerum" (számot hordozo), a genitivusos "portans numeri" a magyar szerkezet primitiv tukorfordítása (a magyar így érzi: számhordozo, vagyis a szám hordozoja). Persze, van olyan melléknévi igenév, amely már annyira melléknevesult, hogy gen. obiectivust vehet fel maga mellé, pl. az amans, így: veritatis amans: az igazságot szereto, az igazsgág tiszteloje. De a porto-bol képzett "portans" nem ilyen.
A helyes megoldás talán "portator numeri" lenne, ami nagy marhaság, de legalább helyes nyelvtanilag.
De ha van más otlet, dobjátok be.
Végszo: szomoru ez feleim. Láthatoan élnek meg az antik hagyományok a magyar kozbeszédben, koztudatban, de hibásan, torzul. "
|
vas. ápr. 24, 2005 17:55 |
|
|
Tim_
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 579
|
Gondolom masoknal jol megy, tehat, ha lejart az egyenlegfelhasznalasi idod akkor hivasertesito sms helyett, ha akkor hivnak amikor kivagy kapcsolva foglalt jelzest fognak kapni
Pffff!
|
vas. ápr. 24, 2005 17:06 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
T68m írta: régi téma: az ápisz a gondolkodó ember kelléktára. Nos, ha valaki máshol vásárol, esetleg nincs szüksége papír-írószerre, az hülye?
Nem is volt más...
|
szer. ápr. 13, 2005 21:54 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Odo írta: vizsla1 írta: Odo írta: Az egész reklám meg minden olyan embert fikáz, aki nem a vodához cipeli a számát. "El kell menni a TESCO-ba, és kész" (E. Cecília) Ennél a reklámnál mit szerentél, mit mondjanak? Hogy milyen jó annak, aki inkább a Corában vásárol? Mit vársz egy számhordozós reklámtól? Azért az INTELLIGENST kihagyhatták volna. A Esztergályos 'Tesco' Cecília nem jó hasonlat.
régi téma: az ápisz a gondolkodó ember kelléktára. Nos, ha valaki máshol vásárol, esetleg nincs szüksége papír-írószerre, az hülye?
|
szer. ápr. 13, 2005 21:31 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
vizsla1 írta: Odo írta: Az egész reklám meg minden olyan embert fikáz, aki nem a vodához cipeli a számát. "El kell menni a TESCO-ba, és kész" (E. Cecília) Ennél a reklámnál mit szerentél, mit mondjanak? Hogy milyen jó annak, aki inkább a Corában vásárol? Mit vársz egy számhordozós reklámtól?
Azért az INTELLIGENST kihagyhatták volna. A Esztergályos 'Tesco' Cecília nem jó hasonlat.
|
szer. ápr. 13, 2005 20:00 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Odo írta: Az egész reklám meg minden olyan embert fikáz, aki nem a vodához cipeli a számát.
"El kell menni a TESCO-ba, és kész" (E. Cecília)
Ennél a reklámnál mit szerentél, mit mondjanak? Hogy milyen jó annak, aki inkább a Corában vásárol?
Mit vársz egy számhordozós reklámtól?
|
szer. ápr. 13, 2005 19:58 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
reklamhang írta: Most a T-Mobile-t fikázza a voda, a "porto numeris" számhordozó reklám végén!
"Lehet hogy a Joker Plusz percdíjaival jobban jársz, mint a Domino Nap Pluszal? Nézz csak utána."
Az egész reklám meg minden olyan embert fikáz, aki nem a vodához cipeli a számát.
|
szer. ápr. 13, 2005 11:52 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Most a T-Mobile-t fikázza a voda, a "porto numeris" számhordozó reklám végén!
"Lehet hogy a Joker Plusz percdíjaival jobban jársz, mint a Domino Nap Pluszal? Nézz csak utána."
|
szer. ápr. 13, 2005 10:28 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Trabi TM írta: De jó Neked, hogy így ráérsz
Nem kell ehhez sok idő. Régen én is minden hívást vezettem, kb. 10 másodperc kellett a beíráshoz a pda-ba.
|
csüt. ápr. 07, 2005 7:05 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
vizsla1 írta: Írom , onnan tudom.
De jó Neked, hogy így ráérsz
|
szer. ápr. 06, 2005 22:21 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
partycsoka írta: Na,mar megint elbsztak valamit! Megjott a marciusi kormi telefonszamla,az osszeg meglepoen magas az elozo honapokhoz kepest. Kozel 10 rugo,ennyit mult honapban tuti,hogy nem dumaltam. Kb. fele lenne realis,max. 6 ezer. Most vagy rosszul allnak a csillagok,hogy az utobbi par honapban egyre tobb problemam van veluk vagy tenyleg ennyire sullyed a szinvonal naluk?! Nekem ugy tunik,nagy a kaosz naluk tovabbra is. Sokkal elobb lehetnenek,ha a 99-es indulas ota nem kovetnek el egyik hibat a masik utan.
Részletező jár Nektek?
Beszélgetés mérésre még sose volt panaszom. Azt még sose szúrták el, legalábbis nálam. Írom , onnan tudom. Az ÁSZF-ben vállalt 2 sec intervallumon belül mindig leállt a mérés.
|
szer. ápr. 06, 2005 21:14 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Na,mar megint elbsztak valamit! Megjott a marciusi kormi telefonszamla,az osszeg meglepoen magas az elozo honapokhoz kepest. Kozel 10 rugo,ennyit mult honapban tuti,hogy nem dumaltam. Kb. fele lenne realis,max. 6 ezer. Most vagy rosszul allnak a csillagok,hogy az utobbi par honapban egyre tobb problemam van veluk vagy tenyleg ennyire sullyed a szinvonal naluk?! Nekem ugy tunik,nagy a kaosz naluk tovabbra is. Sokkal elobb lehetnenek,ha a 99-es indulas ota nem kovetnek el egyik hibat a masik utan.
|
szer. ápr. 06, 2005 20:16 |
|
|
mrvf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 19, 2004 1:32 Hozzászólások: 30
|
vizsla1 írta: Az egészben csak azt nem éttem, hogy egyetlen egy ember sem dolgozik ott az ügyfélszolgálatnál, aki tényleg csoportvezető, és átvizsgálja ezeket az ügyeket? Hihetetlen milyen összeszedetlenség uralkodik náluk.
Sajnos igen nagy összevisszaság uralkodik a Voda ügyfélszolgálatán, de a vezetőségben is, de mondhatnám tovább a jogi osztály stb.. Ügyfélszolgálat munkatársai tisztelet a kivételnek nem értenek semmihez, iletve nem szabad érteniük!!!!
Ma nálam is betelt a pohár a Vodával kapcsolatban úból, már lassan 1 éve semmi közünk egymáshoz, de a bírósági ügynek most lett vége, mivel minden fellebbezési lehetőségét kihasználta, de hiába
Ha ma nem veszem elő a régi papírokat, nem jövök rá, hogy undorító dolgokat műveltek! Nehéz lenne felsorolni mostmár a törvénysértésüket, akkor amikor már más cégek mossák kezeiket a Voda ügyleteivel kapcsolatban, akkor már nagy gond van!
Törvénytelen szerződések, adatvédelmi törvények szándékos megszegése... stb. Nem tudom még mi jöhet...
|
kedd márc. 29, 2005 14:05 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Odo írta: Na igen, de szerintük mindenre az a megoldás. Mikor nem ment a netem, egyfolytában ezzel jöttek, mást nem tudtak mondani.
Sajnos tudom...
Már én is hallottam párszor tőlük.
|
hétf. márc. 28, 2005 21:54 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Trabi TM írta: Odo írta: És szerinted az normális, hogy így kelljen használni a szolgáltató bénázása miatt? Nem normális, de nem is kell így használni. Attól, hogy az üszis azt mondja, hogy ki/bekapcsolással megoldódik a dolog, ez még nem így van. Viszont, ha tényleg változtatnak valamit központilag, az csak a telefon újraindulásával aktiválódik (ez mindhárom szolgáltatóra igaz)...
Na igen, de szerintük mindenre az a megoldás. Mikor nem ment a netem, egyfolytában ezzel jöttek, mást nem tudtak mondani.
|
hétf. márc. 28, 2005 21:05 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Odo írta: És szerinted az normális, hogy így kelljen használni a szolgáltató bénázása miatt?
Nem normális, de nem is kell így használni.
Attól, hogy az üszis azt mondja, hogy ki/bekapcsolással megoldódik a dolog, ez még nem így van. Viszont, ha tényleg változtatnak valamit központilag, az csak a telefon újraindulásával aktiválódik (ez mindhárom szolgáltatóra igaz)...
|
hétf. márc. 28, 2005 15:43 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
vizsla1 írta: Miért? Adtatok ész érveket a K.A.P. mellé? Nem. Alapból több kedvezményt lehet kapni a pannonnál, vodánál egyaránt. Abból lett elegem, hogy a vitának nem lett volna vége: én soroltam érveket, ti meg semmit se, vagy olyasmit, amivel szemben jobbat hoztam fel, de ti ezt nem láttátok be. Persze, hiszen a voda alacsony percdíjaival semmi nem vetélkedhet. Lehet bármilyen egyéb probléma, le sz.a.rnak téged, de a lényeg az a 'nagyon' alacsony díj. vizsla1 írta: Ha valakinek nincs vele problémája, miért ne ajánlhatnám? Majd ha tapasztal valami rosszat, úgyis elpártol tőle. Van egy-két fórumtárs, akinek nincs vele gondja, jelen pillanatban sem. Jól döntött? Igen. Jól döntöttEM, mikor őket válaszottAM? Igen. Akadtak számOMra megoldhatatlan problémák? Igen. Érdemes lenne otthagynOM őket? Megfontolandó. De az RÁM voantozik, és nem CineDog-ra, Macikára, BNM-re és még sorolhatnám azokat, akiknek abszolút semmi gondjuk sincs. Tehát nem tipikus eset az, hogy a vodával csak gond van. Te viszont álllandóan csak ezt szajkózod. Nekem se lenne problémám, ha nem ott laknék, ahol. De a voda kedvéért nem fogok elköltözni, inkább ő javítson a helyzeten. Megteheti. Nem azt kérem, hogy húzzon fel gyorsan még 1-2 tornyot. Mert az nem egyik napról a másikra megy, s mivel van térerő (full), 72 óra alatt biztos meg tudnák csinálni a hálózat lokális optimalizálását. De nem teszik. Én csak azt hajtogam állandó jelleggel, hogy első lépés voda. Ha valami gond van vele, amit képtelenség megoldani, akkor lehet váltani. Persze, akkor lehet váltani. Főleg ha már aláírt 2 évet, esetleg ha majom volt akkor hármat. vizsla1 írta: Kettőnk között az is különbség, hogy én megpróbálom nem annyiba hagyni. Szeretném, ha egyszer nem az ügyfél húzná a rövidebbet.
Megpróbáltam én is. Részben sikerült, részben nem.
|
hétf. márc. 28, 2005 15:11 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
partycsoka írta: Szerintem lassan Vitai is felállhatna abból a székből.
Lehet, hogy ő a kulcsa az egésznek ?
Mondjon le! Mondjon le!
|
hétf. márc. 28, 2005 15:10 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Odo írta: Nana, azért ilyet nem kéne mondani, hogy érdemi választ nem adtam/adtunk. Amúgy ilyenért távozni a fórumról... Miért? Adtatok ész érveket a K.A.P. mellé? Nem. Alapból több kedvezményt lehet kapni a pannonnál, vodánál egyaránt. Abból lett elegem, hogy a vitának nem lett volna vége: én soroltam érveket, ti meg semmit se, vagy olyasmit, amivel szemben jobbat hoztam fel, de ti ezt nem láttátok be. Odo írta: Kicsit ellentmondást érzek itt. Mindenkinek a vodát ajánlod, közbe meg velük hadakozol, bár feleslegesen mert nem érdekli őket a problémád. Ha valakinek nincs vele problémája, miért ne ajánlhatnám? Majd ha tapasztal valami rosszat, úgyis elpártol tőle. Van egy-két fórumtárs, akinek nincs vele gondja, jelen pillanatban sem. Jól döntött? Igen. Jól döntöttEM, mikor őket válaszottAM? Igen. Akadtak számOMra megoldhatatlan problémák? Igen. Érdemes lenne otthagynOM őket? Megfontolandó. De az RÁM voantozik, és nem CineDog-ra, Macikára, BNM-re és még sorolhatnám azokat, akiknek abszolút semmi gondjuk sincs. Tehát nem tipikus eset az, hogy a vodával csak gond van. Te viszont álllandóan csak ezt szajkózod. Nekem se lenne problémám, ha nem ott laknék, ahol. De a voda kedvéért nem fogok elköltözni, inkább ő javítson a helyzeten. Megteheti. Nem azt kérem, hogy húzzon fel gyorsan még 1-2 tornyot. Mert az nem egyik napról a másikra megy, s mivel van térerő (full), 72 óra alatt biztos meg tudnák csinálni a hálózat lokális optimalizálását. De nem teszik. Én csak azt hajtogam állandó jelleggel, hogy első lépés voda. Ha valami gond van vele, amit képtelenség megoldani, akkor lehet váltani. Odo írta: Nos nekem 2 éve hasonló gondjaim voltak, bár akkor még általánosabb volt a probléma. Mit csináltak? Semmit. Nem ismerték el. Változott valami? Nem.
Kettőnk között az is különbség, hogy én megpróbálom nem annyiba hagyni. Szeretném, ha egyszer nem az ügyfél húzná a rövidebbet.
|
hétf. márc. 28, 2005 15:07 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
vizsla1 írta: Arra is emlékszel, hogy miért írtam? Mert vita volt Odo és köztem (meg talán volt még ott 1-2 emberke), akik csökönyös módon indok nélkül fikázták a vodát, meg éltették a K.A.P.-ot, aminek a mai napig nem mondták meg a jelentőségét, értelmét. Illetve Odonak volt vodás élménye, 2 évvel ezelőtt, de hogy azóta mi van, a saját bőrén nem tapasztalt semmit. S mivel érdemi választ nem adtak, csak állandóan ugyanazt hajtogatták, elegem lett. Nana, azért ilyet nem kéne mondani, hogy érdemi választ nem adtam/adtunk. Amúgy ilyenért távozni a fórumról... vizsla1 írta: Április 4-ig még van idejük. De ha 2 év alatt "nem váltották meg a világot", április 4-éig sem fogják. Őszintén? Hidegen hagy. Egy olyan cégnél nincs kedvem dolgozni, ahol a 900 fős brigádból 10-20 csinálja normálisan, belevelóan a munkáját, a többi meg **** az egészbe, s ezen hozzállásával tönkreteszi azt, amibe más "beleadta szívét-lelkét". S mindezt egy nagy multinál, aminek tekintélye van más országokban. Azt hiszem nyilvánvaló, ha adva lenne számomra a lehetőség, hogy ott dolgozzak, nem azon alkalmazottak közé tartoznék, akik csak felveszik a fizetést, aztán jó van. Kicsit ellentmondást érzek itt. Mindenkinek a vodát ajánlod, közbe meg velük hadakozol, bár feleslegesen mert nem érdekli őket a problémád. vizsla1 írta: Tudod, ott nagy gondok lehetnek, ha alá tudod támasztani az igazadat, de ők meg csak az ÁSZF-szövegével jönnek, amit jelen esetben helytelenül értelmeznek. S érdekes módon egy első és egy másodfokú határozatban is igazat adnak nekem. Ezek után ők mit csinálnak? Inkább megtámadják a bíróságon a határozatot. És mit hoznak fel érvként? Megint csak az ÁSZF-t, amit ismét hibásan értelmeztek. Bizonyították ők egyszer is azt, hogy igazuk van? Mértek ők bármit is a helyszínen? Nem . Csak levelekben tartjuk a kapcsolatot. Így aztán baromria meg lehet oldani bármit is.
Soraim között meg azt sem vélik felfedezni, hogy nem általános problémám van, amit mindenütt észlelek (hiszen akkor az készülék/SIM-hiba lenne, illetve más is tapsztalná), hanem lokális.
Egyszer nem láttam tőlük leírva azt a sort, hogy esetleg az a gond, hogy cellahatáron vagyok. De ha meg is írják, hogy ez a gond, ezt annyiban kell hagyni? Így marad? Mire fel? Mint a GPRS - ha nem megy, azért van, mert túl van terhelve, s kapcsoljam ki-be a telefont. És akkor nem kéne bővíteni a kapacitást? Én mondjam meg, hogy mi a dolguk? Az alapszolgáltatást korlátozottan tudom igénybe venni. Lokális területen magas a híváseldobások aránya. Ők nem vállalnak felelősséget a rádióhullámok terjedési sajátosságiarét. Tény. De ha bejelentek egy hibát, azt ki kell vizsgálniuk. De a vizsgálat nem abból áll, hogy első lépésben előveszem az ÁSZF-et, rámutatok egy pontra, hogy igen, ha nem elég szemfüles az ügyfél, akkor ezzel a szöveggel be lehet tömni a száját. Ha egy Net-Monitorral meg tudom azt oldani, hogy állandó legyen a beszélgetés minősége egy hívás során, akkor mégiscsak létezik egy adott csatorna, ami biztosítja az elfogadható minőséget. Akkor miért nem marad azon végig a telefon? Tele van a szoba reflektált hullámokkal. ...
Nos nekem 2 éve hasonló gondjaim voltak, bár akkor még általánosabb volt a probléma. Mit csináltak? Semmit. Nem ismerték el. Változott valami? Nem.
|
hétf. márc. 28, 2005 13:51 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
vizsla1 írta: Igaza van partycsoka-nak (azt hiszem ő írta): nem ismerik el a kritikát.
Igen, én írtam.
Sajnos, ez még jó ideig így is lesz. Ahelyett, hogy elgondolkodnának azon, hogy jogos-e vagy sem, nem filóznak rajta, hanem rövid úton elintéznek azzal, hogy a hiba nem náluk van. Mert a Vodafone az etalon, ahol hiba nem létezhet, mindig minden szép és jó, állandóan az ügyfél a hülye, mert ők tökéletesen csinálnak mindent.
Ha pedig további kérdéseim lennének, akkor hívjam fel észlény munkatársaikat a 1270-en vagy írjak nekik egy szívhez szóló mailt az ugyfelszolgalat@vodafone.hu -ra. Tök mindegy, hogy milyen kérdésekkel, mert még ezek felére sem fognak válaszolni.
Szerintem lassan Vitai is felállhatna abból a székből.
Kíváncsi vagyok, mit válaszolnak a kb. 1 hete küldött 2 oldalas levelemre. Az tele volt jogos kritikai elemekkel. A válaszba gondolom majd beillesztenek CTRL+V -vel valami sablon szöveget, aztán viszontlátásra.
|
hétf. márc. 28, 2005 13:43 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Trabi TM írta: Tehát mégegyszer leírom, a TELEFONNAK (és nem az akkunak) semmi baja nem lehet a napi 15-szöri kikapcsolástól (egyébként az akkunak sem, max hamarabb lemerül)
És szerinted az normális, hogy így kelljen használni a szolgáltató bénázása miatt?
|
hétf. márc. 28, 2005 13:41 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
T68m írta:
Már nem annyira rossz a voda, s nem annyira jó a tré, mint régebben. Nagyjából azonosak - szerintem.
Na ezt ne mondtad volna... ez még viccnek is rossz.
|
hétf. márc. 28, 2005 13:40 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
mrvf írta: ...Akkor szerencséd van, nekem van amire már lassan 2 éve nem válaszoltak. ....
Milyen ismerős...
|
hétf. márc. 28, 2005 13:37 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
KaRFioL írta: Igggggeeeeen tudtam, hogy ez is az én hibám. Persze nem mondom, hogy nincs bennem káröröm. Mondtam olyat, hogy a Te hibád? Az írtam, hogy ilyesfajta hozzászólást irányomba Tőled várnék itt a fórumon és nem mástól: "Esetleg Veled lehet a baj
(bocs, ezt nem tudtam kihagyni)"Értelemszerűen a zárójeles megjegyzés nélkül. KaRFioL írta: Valamikor azt írtad, határozatlan időre visszavonulsz a fórumról. Arra is emlékszel, hogy miért írtam? Mert vita volt Odo és köztem (meg talán volt még ott 1-2 emberke), akik csökönyös módon indok nélkül fikázták a vodát, meg éltették a K.A.P.-ot, aminek a mai napig nem mondták meg a jelentőségét, értelmét. Illetve Odonak volt vodás élménye, 2 évvel ezelőtt, de hogy azóta mi van, a saját bőrén nem tapasztalt semmit. S mivel érdemi választ nem adtak, csak állandóan ugyanazt hajtogatták, elegem lett. Spf is azzal jött, hogy nem voltam elég sokáig távol, mivel nem változtam meg. Mondtam ilyet, hogy azért megyek el, hogy én változzak? Nem. Teljesen más volt az ok, lásd az előző sorokat. KaRFioL írta: Most fontolgathatod, hiszen minden idődet leköti majd a vodával való hadakozás Április 4-ig még van idejük. De ha 2 év alatt "nem váltották meg a világot", április 4-éig sem fogják. KaRFioL írta: Csak arra vigyázz, hogy az a kép, amit a voda részére felépítettél itt a fórumon, most egy-kettőre összeomlott, amikor szidni kezdted őket Szerintem kiérdemelték a velem való bánásmódjuk miatt. Szerinted? Ettől függetlenül akkor is őket javaslom, hisz ha valakinek semmi problémája nincs velük, a vodával jár a legjobban. Ezen szemléletemet valószínűleg nem fogod elfogadni, meg lehet, mások sem. KaRFioL írta: Kezdj megbarátkozni a gondolattal, hogy ugrott az állás a vodánál. Őszintén? Hidegen hagy. Egy olyan cégnél nincs kedvem dolgozni, ahol a 900 fős brigádból 10-20 csinálja normálisan, belevelóan a munkáját, a többi meg **** az egészbe, s ezen hozzállásával tönkreteszi azt, amibe más "beleadta szívét-lelkét". S mindezt egy nagy multinál, aminek tekintélye van más országokban. Azt hiszem nyilvánvaló, ha adva lenne számomra a lehetőség, hogy ott dolgozzak, nem azon alkalmazottak közé tartoznék, akik csak felveszik a fizetést, aztán jó van. Ha ebből az irányból nem lesz mód arra, hogy változtassak a hibákon, megpróbálom a hosszabb és bonyolultabb utat: panaszokkal. Ha megkérdeznéd, miért szánok erre ennyi időt, nem tudnék rá mit mondani. Ez van Tudod, ott nagy gondok lehetnek, ha alá tudod támasztani az igazadat, de ők meg csak az ÁSZF-szövegével jönnek, amit jelen esetben helytelenül értelmeznek. S érdekes módon egy első és egy másodfokú határozatban is igazat adnak nekem. Ezek után ők mit csinálnak? Inkább megtámadják a bíróságon a határozatot. És mit hoznak fel érvként? Megint csak az ÁSZF-t, amit ismét hibásan értelmeztek. Bizonyították ők egyszer is azt, hogy igazuk van? Mértek ők bármit is a helyszínen? Nem . Csak levelekben tartjuk a kapcsolatot. Így aztán baromria meg lehet oldani bármit is. Soraim között meg azt sem vélik felfedezni, hogy nem általános problémám van, amit mindenütt észlelek (hiszen akkor az készülék/SIM-hiba lenne, illetve más is tapsztalná), hanem lokális. Egyszer nem láttam tőlük leírva azt a sort, hogy esetleg az a gond, hogy cellahatáron vagyok. De ha meg is írják, hogy ez a gond, ezt annyiban kell hagyni? Így marad? Mire fel? Mint a GPRS - ha nem megy, azért van, mert túl van terhelve, s kapcsoljam ki-be a telefont. És akkor nem kéne bővíteni a kapacitást? Én mondjam meg, hogy mi a dolguk? Az alapszolgáltatást korlátozottan tudom igénybe venni. Lokális területen magas a híváseldobások aránya. Ők nem vállalnak felelősséget a rádióhullámok terjedési sajátosságiarét. Tény. De ha bejelentek egy hibát, azt ki kell vizsgálniuk. De a vizsgálat nem abból áll, hogy első lépésben előveszem az ÁSZF-et, rámutatok egy pontra, hogy igen, ha nem elég szemfüles az ügyfél, akkor ezzel a szöveggel be lehet tömni a száját. Ha egy Net-Monitorral meg tudom azt oldani, hogy állandó legyen a beszélgetés minősége egy hívás során, akkor mégiscsak létezik egy adott csatorna, ami biztosítja az elfogadható minőséget. Akkor miért nem marad azon végig a telefon? Tele van a szoba reflektált hullámokkal. Kár, hogy ezeket pont neked írom meg, hiszen pont te vagy az, akitől a legkevesebb segítségre számíthatok.
Az egészben csak azt nem éttem, hogy egyetlen egy ember sem dolgozik ott az ügyfélszolgálatnál, aki tényleg csoportvezető, és átvizsgálja ezeket az ügyeket? Hihetetlen milyen összeszedetlenség uralkodik náluk. Legutóbbi levelüket 17-én adták postára, amiben szíves elnézésemet kérték (mint mindig), s kérnek még 15 napot. A levelet 19-ei keltezéssel adták fel! Vagyis az eredeti határidő alapján tudták, hogy a maradék 2 napon úgysem lesz megválaszolva.
Arra nem sikerült rájönnöm, miért jó nekik, hogy húzzák halasztják a dolgot. Miért nem lenne jó számukra is, számomra is, hogy változtatnának a jelenlegi helyzeten, számomra pozitív irányba.
Igaza van partycsoka-nak (azt hiszem ő írta): nem ismerik el a kritikát.
|
hétf. márc. 28, 2005 13:24 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
A riasztónál is az a standby, amikor be van kapcsolva, és várja, hogy a tolvaj megpróbálja feltörni az autót
De hagyjuk abba az OFF-ot, mert a riasztó már abszolút nem a vodagyalázóba tartozik
|
vas. márc. 27, 2005 23:48 |
|
|
Virtual_Reality
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 97
|
Trabi TM írta: Virtual_Reality írta: [size=12]A riasztód illetve autórádiód példája nem a legjobb, mert folyamatosan direktben rá vannak kötve az akksira, standbyban egész időben várja, hogy élesítsd, illetve hatástalanítsd.
Ezt meg nem egészen értem, ugyanis a mobil szintén direktben rá van kötve az akkura, standby módban, és várja, hogy bekapcsold És nem az akku tönkremeneteléről beszéltünk, hanem főleg a telefonéról...
A riasztó standbyban várja, hogy bekapcsold, amikor megnyomod a gombot, akkor nincs olyan áramlökés rajta, hisz relén keresztül villogtatja a lámpákat és pittyen, semmi terhelés nem történik, a figyelés is max. 100 mA.
A mobil viszont kikapcsolt állapotban, igaz, hogy rá van kötve az akksira (esetleg az óra, +néhány beállítás használja még 1 %-ban sem az akksit), de a klasszikus standby az, amikor be van kapcsolva és hívásra vár.
|
vas. márc. 27, 2005 23:32 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Virtual_Reality írta: Egységnyi időre kivetítve a bekapcsolás jóval intenzívebben terheli az akksit és a telefon áramköreit, mint a beszélgetés...
Ez így igaz, de ha végignézed a topicot, akkor itt senki nem beszélt egységnyi időről.
Te is most írtad ide először. De mint írtam is, nem az akku, hanem a telefon tönkremeneteléről beszélgettünk, az akku így is, úgy is tönkre megy, a T610-emen pl 1 évesen ki kellett dobjam az akkut, pedig egész életében max 10-szer volt kikapcsolva az 1 év alatt, így elhiheted, hogy nem az tette tönkre.
Tehát mégegyszer leírom, a TELEFONNAK (és nem az akkunak) semmi baja nem lehet a napi 15-szöri kikapcsolástól
(egyébként az akkunak sem, max hamarabb lemerül)
|
vas. márc. 27, 2005 23:29 |
|
|
Virtual_Reality
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 97
|
@Trabi TM
A maximális áramlökésre gondoltam (amely bekapcsoláskor jelenik meg: egy-egy ki/bekapcsolás legalább 1 óra (!) standby időt vesz el az akksitól), és nem a hívás alatti már nem max., hanem inkább csak közép szintű teljesítményfelvételre. Egységnyi időre kivetítve a bekapcsolás jóval intenzívebben terheli az akksit és a telefon áramköreit, mint a beszélgetés, ezt Te magad is kipróbálhatod: ha pl. 10-szer ki/bekapcsolod a telefont , akkor az akksi annyit merül, mintha 1 vagy 1/2 órát beszéltél volna folyamatosan, de egy mutiméter segítségével pontosan meg is lehetne mérni és dokumentálni, hogy a ki/bekapcsolás jóval több energiát igényel, mint a folyamatos beszélgetés.
|
vas. márc. 27, 2005 23:21 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
bazzeg! ez már majdnem olyan szintű vita, hogy a feltöltött aksi súlyosabb-e az üresnél.... ))))
voda eset: a gsm rendszer már csak ilyen, minden szolgáltatónak vannak gyenge pontjai. És persze gyenge ügyfélszolgálatosai is.
Már nem annyira rossz a voda, s nem annyira jó a tré, mint régebben. Nagyjából azonosak - szerintem.
|
vas. márc. 27, 2005 23:16 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Virtual_Reality írta: [size=12]A riasztód illetve autórádiód példája nem a legjobb, mert folyamatosan direktben rá vannak kötve az akksira, standbyban egész időben várja, hogy élesítsd, illetve hatástalanítsd.
Ezt meg nem egészen értem, ugyanis a mobil szintén direktben rá van kötve az akkura, standby módban, és várja, hogy bekapcsold
És nem az akku tönkremeneteléről beszéltünk, hanem főleg a telefonéról...
|
vas. márc. 27, 2005 23:04 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Virtual_Reality írta: Ott is hibás a gondolatmeneted, hogy ha telefonálsz, akkor sokkal jobban ártasz az akksinak, mint a ki/bekapcsolgatással. Lényegesen nagyobb elhasználódást okoz az utóbbi, lényegesen nagyobbak az áramlökések is, amit az SMD-kondiknak ki kell símitaniuk, hisz kikapcsoláskor hosszan kommunikál a telefon a toronnyal, hívás bontásakor szinte azonnal leáll a kommunikáció, valamint bekapcsoláskor nagyságrendekkel több információval és hosszabban szinkronizál a toronnyal, mint amikor egy hívást felépít.[/size]
Azt nem vitatom, hogy az autóriasztó, és a telefon nem igazán hasonlítható össze, de hidd el, mindegyik úgy van tervezve, hogy napi szinten több ki, és bekapcsolást bírjon...
Amit viszont írtál, hogy kikapcsoláskor hosszabban kommunikál a telefon a toronnyal, mint hívás közben, hát...
Én nem tudom, de fél percnél rövidebben nem szoktam telefonálni, na most, ha beszélek 30 mp-et, plusz még kb 2 mp amíg létre jön a kapcsolat (MINIMUM ), és 2 mp, amíg bontja a kapcsolatot, ez legjobb esetben is 34 mp FOLYAMATOS kommunikáció a toronnyal . Hát én igencsak meglepődnék, ha a telefon hálózatból való kijelentkezése 34 mp-et venne igénybe . És akkor arról nem is beszélve, hogy telefonálás közben megy a hangszóró erősítő, a mikrofon erősítő, mivel én BT-t használok, így megy a BT chip is max teljesítményen, ami ugye kikapcsoláskor szintén nem divat.
|
vas. márc. 27, 2005 23:01 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|