Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szomb. nov. 16, 2024 1:15



Hozzászólás a témához  [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 152  Következő
VODAFONEGYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára mz csüt. dec. 24, 2009 18:57-kor.



pén. júl. 15, 2005 23:43
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mz csüt. dec. 24, 2009 18:57-kor.



pén. júl. 15, 2005 10:21
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Naszóvalakkor.... egy kis érdekesség.

Július 10. Vasárnap
vodafone mail megrendelése, 1. alkalom

Július 12. Kedd
48 órás határidő lejárt

Július 13. Szerda
vodafone mail megrendelése, 2. Alkalom

Július 14. Csütörtök
határidőn belül visszaigazolás az aktiválásról

Július 15. Péntek
hiba: a szolgáltatás nem működik
ÜFSZ: ügyintézés 20 perc (várakozással együtt)
ÜFSZ indoklása: nem aktiválódott teljesen a szolgáltatás” indoklás
megoldás: vfone mail törlése, majd vodafone mail ismételt megrendelése, 3. Alkalom

(remélem, nem kezdődik újra a július 10-én elindult kör...)


pén. júl. 15, 2005 10:19
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 828
Tartózkodási hely: Szeged
Hozzászólás 
Ez nem igaz. Szerződéskötéskor megadtam egy állandó lakcímet és egy számlaküldési címet. Na vajon hová küldték a számlát? Hát persze, hogy nem a számlaküldésire. Barom állatok.


Még jobb. Nem kihangosítós a telefon, headset meg épp nincs nálam, gondoltam felhívom a vezetékes kihangosíthatóról az ÜFSZ-et, hogy ne zsibbadjon a fülem. És nem fogadja el az ügyfélbiztonsági kódot, ami tuti jó!!! Az anyjuk valagát!


pén. júl. 15, 2005 9:22
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Jaja, mondom. Mindegy, felhívom az ÜFSZ-t. Mindenesetre köszi!


pén. júl. 15, 2005 8:17
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Akkor tényleg nem megy neked.


pén. júl. 15, 2005 8:13
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
CineDOG írta:
De működik. Weben biztos. Ha beléptél, és hiba üzi jön ki, kattints rá a Bejövő üzenetekre.


Nálam ez a hibaüzenet jelenik meg egy felugró ablakban: "A szolgáltatás jelenleg nem elérheto. Kérjük próbálja meg késobb!" Klikkelni pedig nem lehet semmire, mert egy fehér képernyőn csak ez a piros felirat látható.

:?


pén. júl. 15, 2005 8:00
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
thiby írta:
Tegnap végre (vasárnapi megrendelést követően - mivel nem jött megerősítés - szerdán újra megrendeltem) megérkezett az sms, hogy beélesítették a vodamail-emet.

Sajnos a rendszer nem működik.. Tud valaki vmit, hogy mikortól fog menni vagy mi a helyzet?

De működik. Weben biztos. Ha beléptél, és hiba üzi jön ki, kattints rá a Bejövő üzenetekre.


pén. júl. 15, 2005 7:52
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35
Hozzászólások: 1266
Hozzászólás 
Fos ez a voda! :) Ismim megrendelte a vodawapot, már 20 megánál jár, és nem léptették át a következő sávba. Sőt, már azóta 4X le kellett volna vonni az 1.500-at!


pén. júl. 15, 2005 7:48
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 418
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Tegnap végre (vasárnapi megrendelést követően - mivel nem jött megerősítés - szerdán újra megrendeltem) megérkezett az sms, hogy beélesítették a vodamail-emet.

Sajnos a rendszer nem működik.. Tud valaki vmit, hogy mikortól fog menni vagy mi a helyzet?


pén. júl. 15, 2005 7:16
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
A vodamail spam szűrő nélkül valóban egy nagy kaka. Sajnos. Napi 3-4 jön mindig, így sms értesítő kikapcsolva.


csüt. júl. 14, 2005 19:45
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Silver írta:
...

A Vodafone Mail elég necces dolog. Ha megnézed a Net-Rendelőt, szinte minden szolgáltatáshoz oda van írva (vagy talán magához a VM leírásához is), hogy minden nemű változás (még a tarifaváltás is), megváltoztathatja a VM-es beállításaidat.


csüt. júl. 14, 2005 19:40
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 266
Hozzászólás 
2005. január 31-én átváltottam az előfizetésem vitamax-ra, majdnem 1 hónapra előre ki kellett fizetnem a havidíjat, és kértem hogy postán küldjék vissza a megmaradt pénzt. Ma kaptam meg a 2663 forintomat :shock: , Citibank a feladó, és nincs rajta dátum sem, fél órámba került (1270 :)) kideríteni hogy ez a Vodától jött. Nem siették el. 8)

Már írtam a Hívódallam topic-ban, de ide is beírom. A Voda megrendelte nekem ezt a szolgáltatást, úgy hogy én ezt nem kértem, és ha nem mondom le akkor augusztustól vonják a havidíjat is. :shock: Az ügyfélszolgálatos szerint azért történt ez meg, mert az új szolgáltatást így reklámozzák. A hívásértesítő automatikus aktiválásának nagyon örültem, mert az ingyen van, de fizetőssel nem szabadna így játszaniuk. Írtam a fogyasztóvédelemnek is, nagyon kiváncsi vagyok a véleményükre.

A 1745-re küldött sms-ek viszont az üsz-os szerint is ingyenesek, az ÁSZF-ben még nem javították ki.


csüt. júl. 14, 2005 14:42
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólás 
guni. írta:
Én sem bírtam letölteni a leveleimet Thunderbird-del


Nekem viszont működött hibátlanul tegnapelőttig...


csüt. júl. 14, 2005 14:29
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4173
Tartózkodási hely: Budapest-Győr Telefon: Motorola Milestone
Hozzászólás 
Én sem bírtam letölteni a leveleimet Thunderbird-del, bár mással nem is próbáltam. Aztán inkább lemondtam az egészet. Nincs semmi spam szűrő, egész nap jöttek az sms-ek, baromi idegesítő volt.

Guni


csüt. júl. 14, 2005 14:05
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Folytatjuk a Keressünk hibát rendszeresen a Vodafone-nál című sorozatunkat.

Kiderült, hogy a hangpostám igazgatása közben T. Ügyfélszolgálatos kikapcsolta a Vodafone Mail szolgáltatást. Sebaj, csináljuk vissza. Remek, de miért nem tudom letölteni a leveleimet Mozilla Thunderbirddel?
Telefon az ÜSZ-re, válasz: be kellene normálisan állítanom a levelezőprogramot, a hiba nálam van. Tényleg?

[beres@beres ~]$ telnet pop3.vodafone.hu 110
Trying 80.244.96.67...
Connected to pop3.vodafone.hu (80.244.96.67).
Escape character is '^]'.
+OK POP3 dmz03-c03d6.vodafone.hu vUMSI v1.6.0.0 (UM2 Build 030803) server ready
USER 0670xxxxxxx
+OK User name accepted, password please
PASS xxxxxxx
-ERR Unable to open user's INBOX


csüt. júl. 14, 2005 14:02
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Itt is, ott is!
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
@Tuttti: En sem kaptam meg meg a junius 6-ai szamlat, bar mar befizettem, megis ok ugy latjak, hogy tartozasom van. Tarifavaltast, szerzodeskotest tartozasra hivatkozva visszadobtak, pedig a Behajtasiak mar feldolgoztak a faxot, s jelezve is lett, hogy kerem a szamla mielobbi ujrakikuldeset, mert nem jott meg, s a kovetkezot nem fogom latatlanba befizetni.

Ma fizettem be én is. Szerződéskötés után kaptam 1 kitöltetlen csekket, felhívtam az Üf-öt és megnézte mennyi a számla végösszeg.
A júliusi számlazárás is csúszni fog valamennyit!


szer. júl. 13, 2005 16:58
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
@Tuttti: En sem kaptam meg meg a junius 6-ai szamlat, bar mar befizettem, megis ok ugy latjak, hogy tartozasom van. Tarifavaltast, szerzodeskotest tartozasra hivatkozva visszadobtak, pedig a Behajtasiak mar feldolgoztak a faxot, s jelezve is lett, hogy kerem a szamla mielobbi ujrakikuldeset, mert nem jott meg, s a kovetkezot nem fogom latatlanba befizetni.


kedd júl. 12, 2005 21:37
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Akkor valoban viszonteladonal kellett volna probalni. Mert csak... Legyen ennyi eleg.


kedd júl. 12, 2005 21:32
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 124
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Viszonteladónál kellett volna próbálni. Ez mikor volt?


2 hete kb.


kedd júl. 12, 2005 21:26
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
rohamkocka írta:
Igen, kérnek. Volt munkatársam Vodafone előfizetést akart 6230-ba. Közüzemi számlán 70 Ft késedelmi pótlék volt. Ez után közölte a Vodafone, hogy ő megbízhatatlan, 20 000 forint kaució, amit jóváírnak neki majd havonta.

Akkor, amikor ez a szerződéskötés-próba volt, faxolták a papírokat az üzletben a központba?


kedd júl. 12, 2005 20:32
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Duvi írta:
vizsla1 írta:
És márkaboltban volt?


Igen, a pécsi márkaboltban.

Viszonteladónál kellett volna próbálni. Ez mikor volt?


kedd júl. 12, 2005 20:27
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
T68m írta:
mi? elvesztetted a szüzességed?


Nem, annak már vagy 15 éve...

A fent írt időpontban járt le a live.vodafone.hu site tanúsítványa. Innentől kezdve nem hiteles, ami onnan származik. Ej-ej, egy ekkora cégnél nincs senki, aki észrevenné...?


kedd júl. 12, 2005 20:19
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Silver írta:
Silver írta:
- mi történt július 6-án 17:35-kor?


Na mi van, senkinek nem kell a csoki? :D


Ingyen volt minden? :)


kedd júl. 12, 2005 19:22
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Itt is, ott is!
Hozzászólás 
Silver írta:
Tuttti írta:
Panasonic X400 telefonnal


Itt a lényeg.

Előtte 3 évvel (azaz 4 éve) hitelre vettem számítógépet úgy, hogy:
- 1 éve dolgoztam azon a munkahelyemen
- fizetésem nem volt több mint nettó 54000
- nem volt a nevemen közüzemi számla (szüleimmel laktam)

Akkor a számítógép értéke meghaladta a 100000-t, amibe az én régi gépemből rakták bele a Cd meghajtót, cd-irót és a kislemez meghajtót, monitor és billentyűzet nélkül. Kifizettem a gépet 1,5 év alatt :!: . Közben vettem 1-2 dolgot.
1 éve Vitamaxról előfizetésesre való váltásnál:
- 1 éve dolgoztam új munkahelyemen
- fizu netto 68000
- volt a nevemen közüzemi számla ami időben fizetve lett

Nem hiszem hogy Cetelemnél megfeleltem , míg a Vodánál "megbizhatatlan" vagyok! :evil:
De fátylat az egészre, az a lényeg hogy megvan az előfizetés! A csekkek időben befizetve, semmi késedelem! Csak most mert még nem kaptam meg a Június 6-i zárású számlát!


kedd júl. 12, 2005 19:15
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Silver írta:
Silver írta:
- mi történt július 6-án 17:35-kor?


Na mi van, senkinek nem kell a csoki? :D


mi? elvesztetted a szüzességed? (részletek nem érdekelnek)


kedd júl. 12, 2005 16:18
Profil Honlap
Hozzászólás 
Silver írta:
- mi történt július 6-án 17:35-kor?


Na mi van, senkinek nem kell a csoki? :D


kedd júl. 12, 2005 16:01
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Sopron
Hozzászólás 
rohamkocka írta:
Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy a T-nél viszonylag mindig zsúfoltak a boltok, így gyakran kevés a hely. Míg a Vodafone-nál üres állapotban is nyomasztóan kicsi tud lenni egyik-másik bolt.


Sopronban puha fotelek vannak a T-nél, két szinten pár ember lézeng, a bejáratnál kérhetek sorszámot, de Aranykártya ügyben még sosem hívtak, egy-egy arra járó alkalmazott szánt meg...

A Vodának csak viszonteladói vannak, ahova járok, soproni viszonylatban nagyobb boltnak számít (terület & eladók száma), ülőhely csak az éppen kiszolgálás alatt állónak, mégis elég zsúfolt...

(11-16 óra között mérve)


kedd júl. 12, 2005 14:31
Profil Privát üzenet küldése Honlap
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mz csüt. dec. 24, 2009 18:57-kor.



kedd júl. 12, 2005 14:14
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 28, 2004 7:56
Hozzászólások: 263
Tartózkodási hely: A számítógép előtt, telefon mellett
Hozzászólás 
Macika írta:
scrollingrock írta:
Alap dolognak tűnhet de elég ciki hogy Debrecenben pl. a hivatalos márkaboltban a "kocsmapult" magasságú ügyintéző asztalnál még egy szerencsétlen szék sincs az ügyfélnek. Az egész igénytelen, DE NAGYON!!

Annak ellenére mondom ezt hogy volt/van pár vodás kártyám amiket aktívan használtam is anno.

Szóval szerintem amíg ilyen apró kis figyelmességekkel sem foglalkoznak, addig azt mondom nem kell foglalkozni ezzel a lehúzó bandával.

A Pannon és T márkabolt azért lényegesen tágasabb és komfortosabb és nem olyan "sötét lyuk" jellege van mint valami utolsó mobil kereskedésnek. 10 embernél ha több van bennt már elég ciki a helyzet vagy össz-vissz ennyi szék van a várakozóknak.

:arrow:
Jogos.
Többször leírtam/-tuk, hogy a drágább árakkal megkapod a figyelmességet is.
Akiket ezek a dolgok zavarnak, azok válasszák a Pannont vagy még inkább a T-mobilt.

Akinek nem számítanak ilyen dolgok, csak a minél olcsóbb legyen a percdíj, az meg válassza a Vodát.

Ilyen egyszerű az egész.

Csak - szépen kérem - azt ne várjuk el, hogy mindkét helyen ugyanolyan elbánás legyen! Ne higgyük azt, hogy a T-mobile csak azért drágább annyival, amennyivel, mert ők egy drága cég, a Voda meg egy olcsó cég!
NEM!!!
A T-mobilenál a percdíjakban (is) megfizeted a különb elbánást.


Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy a T-nél viszonylag mindig zsúfoltak a boltok, így gyakran kevés a hely. Míg a Vodafone-nál üres állapotban is nyomasztóan kicsi tud lenni egyik-másik bolt.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára rohamkocka kedd júl. 12, 2005 14:17-kor.



kedd júl. 12, 2005 10:36
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 28, 2004 7:56
Hozzászólások: 263
Tartózkodási hely: A számítógép előtt, telefon mellett
Hozzászólás 
Tuttti írta:
Silver írta:
ThomasTheKoRner írta:
Ennek ellenére 40 ezer aukciót kértek Tőle hogyha a továbbiakban előfizetőjük szeretne lenni.


Már megbocsáss, de kizártnak tartom, hogy az előfizetéshez kértek volna kauciót.


Kérnek! Tavaly november elején történt .A Vitamaxos kártyát szeretem volna előfizusra váltani, amit több mint 3 évig használtam feltöltősen ( havi 1 kártyára invesztáltam be!). Panasonic X400 telefonnal 3 év hűséggel szuper csomagban, a kaukció 20000ft lett volna, ha az ismerős viszonteladó nem sirja ki hogy töröljék! Elöszőr nem fogadták el, második alkalommal már rendben ment a dolog! :lol:


Igen, kérnek. Volt munkatársam Vodafone előfizetést akart 6230-ba. Közüzemi számlán 70 Ft késedelmi pótlék volt. Ez után közölte a Vodafone, hogy ő megbízhatatlan, 20 000 forint kaució, amit jóváírnak neki majd havonta.


kedd júl. 12, 2005 10:34
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 28, 2004 7:56
Hozzászólások: 263
Tartózkodási hely: A számítógép előtt, telefon mellett
Hozzászólás 
VonBraun írta:
Az kinek a sara, ha két egymás utáni bankautomatás feltöltésnél csak az egyik érkezik meg a kártyára? Csak úgy gondolom, hogy a szolgáltatóé, hiszen a bankautomata kiadta mind a két bizonylatot, hogy sikeresen megvolt a feltöltés.

És mi ilyenkor a teendő?


Szólni a banknak, hogy nézze meg, a GIRO-ban, hol akadt el a feltöltés. :idea:


kedd júl. 12, 2005 10:30
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1975
Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
Hozzászólás 
scrollingrock írta:
Alap dolognak tűnhet de elég ciki hogy Debrecenben pl. a hivatalos márkaboltban a "kocsmapult" magasságú ügyintéző asztalnál még egy szerencsétlen szék sincs az ügyfélnek. Az egész igénytelen, DE NAGYON!!


Soroljam azokat a trémobil márkaboltokat, ahol ugyanez van? :o :)


kedd júl. 12, 2005 9:33
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 124
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
És márkaboltban volt?


Igen, a pécsi márkaboltban.


kedd júl. 12, 2005 8:23
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Tuttti írta:
Panasonic X400 telefonnal


Itt a lényeg.


kedd júl. 12, 2005 7:41
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 139
Tartózkodási hely: Itt is, ott is!
Hozzászólás 
Silver írta:
ThomasTheKoRner írta:
Ennek ellenére 40 ezer aukciót kértek Tőle hogyha a továbbiakban előfizetőjük szeretne lenni.


Már megbocsáss, de kizártnak tartom, hogy az előfizetéshez kértek volna kauciót.


Kérnek! Tavaly november elején történt .A Vitamaxos kártyát szeretem volna előfizusra váltani, amit több mint 3 évig használtam feltöltősen ( havi 1 kártyára invesztáltam be!). Panasonic X400 telefonnal 3 év hűséggel szuper csomagban, a kaució 20000ft lett volna, ha az ismerős viszonteladó nem sirja ki hogy töröljék! Elöszőr nem fogadták el, második alkalommal már rendben ment a dolog! :lol:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tuttti kedd júl. 12, 2005 18:57-kor.



kedd júl. 12, 2005 7:36
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
scrollingrock írta:
Alap dolognak tűnhet de elég ciki hogy Debrecenben pl. a hivatalos márkaboltban a "kocsmapult" magasságú ügyintéző asztalnál még egy szerencsétlen szék sincs az ügyfélnek. Az egész igénytelen, DE NAGYON!!

Annak ellenére mondom ezt hogy volt/van pár vodás kártyám amiket aktívan használtam is anno.

Szóval szerintem amíg ilyen apró kis figyelmességekkel sem foglalkoznak, addig azt mondom nem kell foglalkozni ezzel a lehúzó bandával.

A Pannon és T márkabolt azért lényegesen tágasabb és komfortosabb és nem olyan "sötét lyuk" jellege van mint valami utolsó mobil kereskedésnek. 10 embernél ha több van bennt már elég ciki a helyzet vagy össz-vissz ennyi szék van a várakozóknak.

:arrow:
Jogos.
Többször leírtam/-tuk, hogy a drágább árakkal megkapod a figyelmességet is.
Akiket ezek a dolgok zavarnak, azok válasszák a Pannont vagy még inkább a T-mobilt.

Akinek nem számítanak ilyen dolgok, csak a minél olcsóbb legyen a percdíj, az meg válassza a Vodát.

Ilyen egyszerű az egész.

Csak - szépen kérem - azt ne várjuk el, hogy mindkét helyen ugyanolyan elbánás legyen! Ne higgyük azt, hogy a T-mobile csak azért drágább annyival, amennyivel, mert ők egy drága cég, a Voda meg egy olcsó cég!
NEM!!!
A T-mobilenál a percdíjakban (is) megfizeted a különb elbánást.


kedd júl. 12, 2005 0:10
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: vas. júl. 10, 2005 12:53
Hozzászólások: 34
Hozzászólás 
Macika írta:
Elgondolkodtató, hogy milyen erő viszi rá embereket, hogy csak azért regeljenek, hogy lehúzhassák a Vodát... :)))


Alap dolognak tűnhet de elég ciki hogy Debrecenben pl. a hivatalos márkaboltban a "kocsmapult" magasságú ügyintéző asztalnál még egy szerencsétlen szék sincs az ügyfélnek. Az egész igénytelen, DE NAGYON!!

Annak ellenére mondom ezt hogy volt/van pár vodás kártyám amiket aktívan használtam is anno.

Szóval szerintem amíg ilyen apró kis figyelmességekkel sem foglalkoznak, addig azt mondom nem kell foglalkozni ezzel a lehúzó bandával.

A Pannon és T márkabolt azért lényegesen tágasabb és komfortosabb és nem olyan "sötét lyuk" jellege van mint valami utolsó mobil kereskedésnek. 10 embernél ha több van bennt már elég ciki a helyzet vagy össz-vissz ennyi szék van a várakozóknak.

:arrow:


hétf. júl. 11, 2005 21:49
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
VonBraun írta:
Az kinek a sara, ha két egymás utáni bankautomatás feltöltésnél csak az egyik érkezik meg a kártyára? Csak úgy gondolom, hogy a szolgáltatóé, hiszen a bankautomata kiadta mind a két bizonylatot, hogy sikeresen megvolt a feltöltés.

És mi ilyenkor a teendő?

1270 hívása, tel.szám és ügyfélbiztonásgi kód megadása, valamint a két bizonylat sorszáma. S hogy mikor milyen SMS-t kaptál. Bár ezt ők is látják.


hétf. júl. 11, 2005 21:08
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Az kinek a sara, ha két egymás utáni bankautomatás feltöltésnél csak az egyik érkezik meg a kártyára? Csak úgy gondolom, hogy a szolgáltatóé, hiszen a bankautomata kiadta mind a két bizonylatot, hogy sikeresen megvolt a feltöltés.

És mi ilyenkor a teendő?


hétf. júl. 11, 2005 20:15
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Két kérdés:

- miért elérhetetlen a Vodafone Mail?
- mi történt július 6-án 17:35-kor?

A második kérdésre leggyorsabban helyesen válaszoló egy tetszőleges Tibi csokit nyer tőlem :)


hétf. júl. 11, 2005 20:01
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
MEB írta:
Előfizetéses vagy feltöltős a kártyád?

Saját tapasztalat alapján,ha Vitamaxról hívom az 1270-et,akkor valóban sokat kell várni a kezelőre.
Számlás kártyánál viszont azonnal szoktak jelentkezni.

Szerintem ez teljesen random.
Én most hívtam őket a 70-es menüpontot kapcsoltam. Több mint 8 perc a várakozás. Letszem, újrahívom, de most a 40-est választom. 10 mp után ott az ügyintéző. Elmondom a gondom, kapcsol egy illetékest, ahol fél perc múlva fel is veszik. Előző héten azonban nálam is sokszor megtörtént, hogy több mint 12 percet vártam. Az egyik esetben meguntam, letettem, másik menüt választottam, megint több mint 8 percet mond. Ismét letettem, 3. menü, ott azonnal ügyintéző jött. A lényeg, hogy kezdetben a 20-as, 30-as, 40-es, 70-es menüt válaszd, valahol csak jön egy ügyintéző, ott pedig majd átkapcsolnak az illetékeshez, s ott fordulhat még elő, hogy várni kell, de az esetek 80%-ában 1 percen belül ott is ügyintézőhöz lehet jutni.


hétf. júl. 11, 2005 19:21
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Duvi írta:
Sajnos nem. Egyik haverom akart 50-es csomagot kötni, telefon nélkül, ráadásul számhordozással, és egy 20-ast kértek tőle. Úgyhogy megfordult és kijött a boltból.

És márkaboltban volt?


hétf. júl. 11, 2005 19:01
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 124
Hozzászólás 
Silver írta:
Rengeteget, ui. a kauciót a készülékhez kérik, nem az előfizetéshez.


Sajnos nem. Egyik haverom akart 50-es csomagot kötni, telefon nélkül, ráadásul számhordozással, és egy 20-ast kértek tőle. Úgyhogy megfordult és kijött a boltból.


hétf. júl. 11, 2005 16:18
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Két előfizetés van a nevemen, az egyik 4, a másik 2 éve. Előbbinél 2-3 perc a várakozás, az utóbbinál ma pl. 24 perc után kaptam embert...


hétf. júl. 11, 2005 16:06
platina tag

Csatlakozott: kedd jan. 18, 2005 16:41
Hozzászólások: 707
Hozzászólás 
Flotta-csomagom van és még így is rendszeresen várok 8-10 percet! Pofátlanság, hogy ennyit kell egy ügyfélnek várni, függetlenül attól, hogy VitaMaxos vagy havi előfizetése van.


hétf. júl. 11, 2005 14:45
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 248
Tartózkodási hely: Bíkíscsábá
Hozzászólás 
MEB írta:
phonefreak írta:
Semmi bajom a Vodával, sőt eddig teljesen OK. Na de miért kell állandóan több mint 8 percig várni erre a rohadt ügyfélszolgálatra??? Nem igaz, hogy a Tré-mobile pillanatok alatt tud kapcsolni egy ügyintézőt, de a Voda meg nem. Hányan dolgoznak ott napközben? Na mert ha 3-an, 4-en ücsörögnek az ügyfélszolgálaton, akkor nem csoda. Ha meg többen telefonálnak a Voda-ügyfélszolgálatra, mint pl. a T-mobiléra, akkor nem ártana, hogy ha a Voda reagálna erre és megfelelő létszámmal üzemeltetné az ügyfélszolgálatot. :x :evil: :x


Előfizetéses vagy feltöltős a kártyád?

Saját tapasztalat alapján,ha Vitamaxról hívom az 1270-et,akkor valóban sokat kell várni a kezelőre.
Számlás kártyánál viszont azonnal szoktak jelentkezni.


Ez tényleg így van. :( Egyszer próbáltam meg vitamaxról hívni az ügyfélszolgálatot és még azt se mondta be, hogy mennyit kell várni percben. 1/4 óra után feladtam. :?
Felhívom rögtön előfizúsról 2 percet vártam csak! Elég cikis ez a vitamaxosokra nézve. :cry:
Múltkor a kiemelt ügyfélszolgálatot hívtam, 10mp múlva kaptam egy kezelőt! :lol: Ez van sajnos! :cry: :cry: :cry:

Amúgy 3 éve van előfizum a vodkánál és semmi bajom velük, minden egyből ment nálam. (lehet szerencsém volt!)
Van egy trés előfizúm is (úgyhogy nem alaptalanul beszélek itt) amivel több bajom volt már az tuti. A gprs wap és net szerintem nagyon trágya náluk.
Amúgy el kell ismerjem az ügyfélszolgálat tényleg sokkal gyorsabb és jobb :roll:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tejberizsa hétf. júl. 11, 2005 14:49-kor.



hétf. júl. 11, 2005 14:34
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 128
Tartózkodási hely: 'zugGSMbót'
Hozzászólás 
phonefreak írta:
Semmi bajom a Vodával, sőt eddig teljesen OK. Na de miért kell állandóan több mint 8 percig várni erre a rohadt ügyfélszolgálatra??? Nem igaz, hogy a Tré-mobile pillanatok alatt tud kapcsolni egy ügyintézőt, de a Voda meg nem. Hányan dolgoznak ott napközben? Na mert ha 3-an, 4-en ücsörögnek az ügyfélszolgálaton, akkor nem csoda. Ha meg többen telefonálnak a Voda-ügyfélszolgálatra, mint pl. a T-mobiléra, akkor nem ártana, hogy ha a Voda reagálna erre és megfelelő létszámmal üzemeltetné az ügyfélszolgálatot. :x :evil: :x


Előfizetéses vagy feltöltős a kártyád?

Saját tapasztalat alapján,ha Vitamaxról hívom az 1270-et,akkor valóban sokat kell várni a kezelőre.
Számlás kártyánál viszont azonnal szoktak jelentkezni.


hétf. júl. 11, 2005 13:38
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: kedd jan. 18, 2005 16:41
Hozzászólások: 707
Hozzászólás 
Semmi bajom a Vodával, sőt eddig teljesen OK. Na de miért kell állandóan több mint 8 percig várni erre a rohadt ügyfélszolgálatra??? Nem igaz, hogy a Tré-mobile pillanatok alatt tud kapcsolni egy ügyintézőt, de a Voda meg nem. Hányan dolgoznak ott napközben? Na mert ha 3-an, 4-en ücsörögnek az ügyfélszolgálaton, akkor nem csoda. Ha meg többen telefonálnak a Voda-ügyfélszolgálatra, mint pl. a T-mobiléra, akkor nem ártana, hogy ha a Voda reagálna erre és megfelelő létszámmal üzemeltetné az ügyfélszolgálatot. :x :evil: :x


hétf. júl. 11, 2005 13:20
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 103
Hozzászólás 
Macika írta:
Ja, és nem aukció, hanem kaució. Kicsit mást jelent a két szó.


Tudom...elírás volt!
PÜ ment! Thx


hétf. júl. 11, 2005 10:54
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 152  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség