|
Szerintetek ilyet tehet egy szolgáltató???
Szerző |
Üzenet |
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Sajnos az Inter-Net Média 2005 Kft. szerepel a listában, pedig őt kéne eltüntetni a piacról. Ritka inkorrekt egy cég. De az elődje, az Intel-Net 2004 Bt. is ott van. Ugyanaz a két cég, csak az előd eladta a barátnőjének az előfizetőket, így lett az utód.
Üdv!
|
pén. dec. 09, 2005 23:11 |
|
|
dfcwolf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 11, 2005 9:13 Hozzászólások: 21
|
A cég neve Jarand Bt.
A MI-LAN, az internet csomag neve.
Amúgy nincs oldaluk. Semmi...
|
pén. dec. 09, 2005 21:07 |
|
|
tibuu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1512 Tartózkodási hely: Szolnok
|
McLaca írta: Lehet, hogy csak lassan frissül. Valahol van egy hivatalos internetszolgáltatói lista, előkerítem.
Üdv!
http://www.hif.hu:7777/pls/portal30/DYN5_ASZF_HU.SHOW itt nem szerepel
|
pén. dec. 09, 2005 19:10 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Lehet, hogy csak lassan frissül. Valahol van egy hivatalos internetszolgáltatói lista, előkerítem.
Üdv!
|
pén. dec. 09, 2005 16:46 |
|
|
Tapsi1
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 21
|
http://complex.hu/ adatbazisba nincsenek benne vagyis nem letezo ceg
van valami cim vagy elerhetoseg?
Miskolcon 1 MI-LAN Comp nevu ceg van ami be van jegyezve es az az enyem
nem arulok internet szolgalatatast es utanna akarok jarni a dolognak.
THX
Peter
|
pén. dec. 09, 2005 7:44 |
|
|
Tapsi1
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 21
|
Hi
Van holnlap cime ennek a MI-LAN nak?
|
pén. dec. 09, 2005 7:29 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Mert nincs is benne , konkrétan csak szerződésről írtam, amit írtam, Te viszont remek jól leírtad a hűség oldaláról is. Igaz, visszaolvasva a kérdező sem említ hűséget, de kicsi a valószínűsége, hogy ma magánszemély határozatlan időre kössön internet előfizetői szerződést.
Üdv!
|
csüt. dec. 01, 2005 20:31 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
McLaca:
a lényegben egyetértünk.
De az indoklásodban azt a részt nem találom, ami a hűségszerződésre vonatkozik.
Mert - feltételezem - a kérdésben nem az rejtőzik, hogy az utolsó egy-két hónap használatát be lehet-e hajtani, hanem az, hogy ilyen szerződés esetén érvényesítethető-e a hűség.
|
csüt. dec. 01, 2005 19:03 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Szerk.: Látom, T68m-mel egyidőben postoltam, így muszáj idéznem:
Bono írta: Sziasztok! [...] A szolgáltató kiküldte nekem a szerződést postán, amit én elraktam - tehát nincs aláírt szerződésem a céggel. Ha én egyszerűen nem fizettek - természetesen megszüntetik a szolgáltatást - élhetnek-e ellenem bármilyen szankcióval vagyis követelhetnek -e tölem valamilyen jogonl pénzt.
Igen, mivel a szolgáltatás megrendelésekor nevedet, címedet adtad a megrendeléshez, és ezen adatok mellé kapott felhasználónévvel és jelszóval használod is a szolgáltatást, ezzel, hogy használod, ráutaló magatartással elfogadtad a szerződést, a papír aláírása csak a dolog véglegesítésére kell. Ha eddig egyetlen bitet sem használtál volna, soha be sem csatlakozol, és úgy nem fizetsz, akkor végülis nem lenne belőle gond, hiszen úgy nem vetted volna igénybe a szolgáltatást, amiért nem is kellett volna fizetned. De így kell.
Személyes véleményem szerint pedig egy ilyen dolgot felhasználni a fizetés elkerülése végett pofátlan dolog. Főleg, ha a szolgáltatással nincsen semmi gondod.
Kb. olyan ez, mintha egy étteremből jóllakva kisétálnál - fizetés nélkül.
Üdv!
|
csüt. dec. 01, 2005 18:55 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Re: Szolgáltatás megszüntetése.
Bono írta: Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem ezzel kicsit kapcsolatban. Kb. másfél éve szolgáltat egy cég nekem adsl-t. Interneten keresztül történt az adsl igénylése, ki is jött a matávos és elindult a szolgáltatás. A szolgáltató kiküldte nekem a szerzõdést postán, amit én elraktam - tehát nincs aláírt szerzõdésem a céggel. Ha én egyszerûen nem fizettek - természetesen megszüntetik a szolgáltatást - élhetnek-e ellenem bármilyen szankcióval vagyis követelhetnek -e tölem valamilyen jogonl pénzt.
Bono
szerződés nem csak írásban, hanem ráutaló magatartással is létrejöhet.
Természetesen ilyenkor neki kell bizonyítani, hogy a te ráutaló magatartásod két éves hűségre is vonatkozik.
Pl. ilyen összegű csekk, amit te fizettél, amivel (az internethasználaton túl) elismerted, a szerződés, a szolgáltatást, csak és kizárólag a két év hűséges ügyfelek fizethetnek.
És persze azt is bizonyítani tudja, hogy téged megfelelőképp tájékoztatott. Ajánlott levélben vagy a megrendeléskor volt olyan, hogy "elfogadom, stb." és másképp nem lehetett rendelést leadni.
|
csüt. dec. 01, 2005 18:50 |
|
|
Bono
vas-tag
Csatlakozott: csüt. dec. 01, 2005 18:27 Hozzászólások: 1
|
Szolgáltatás megszüntetése.
Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem ezzel kicsit kapcsolatban.
Kb. másfél éve szolgáltat egy cég nekem adsl-t. Interneten keresztül történt az adsl igénylése, ki is jött a matávos és elindult a szolgáltatás. A szolgáltató kiküldte nekem a szerződést postán, amit én elraktam - tehát nincs aláírt szerződésem a céggel. Ha én egyszerűen nem fizettek - természetesen megszüntetik a szolgáltatást - élhetnek-e ellenem bármilyen szankcióval vagyis követelhetnek -e tölem valamilyen jogonl pénzt.
Bono
|
csüt. dec. 01, 2005 18:41 |
|
|
dfcwolf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 11, 2005 9:13 Hozzászólások: 21
|
Na sziasztok!
Elküldtem nekik a levelet, amiben kérem őket, hogy határozzuk meg a feltételeket. Közben lejjebb vettem a letöltést is. Csak nappal megy, és estére lekapcsolom.
Nem válaszoltak, nem kerestek. Ma felhívtam őket, hogy mi a helyzet a levelemmel. A tulajjal nem sikerült beszélnem, csak a technikai támogatást adó sráccal. Ő azt mondta, hogy nem tud a levélről. Semmilyen infót nem kapott róla. Szerinte ez az ügy elhalt és ne is törődjek vele. Valószínűleg a főnöke bepróbálkozott, de nem számított ellenállásra.
Úgy döntöttem, hogy nem töltök le ilyen intenzíven. Szépen beosztom, mert 3700 pénzért nem fogok hasonló netet kapni. Ami furcsa még, hogy rendesen megy a szolgáltatás. Frankón, minimum 512-vel jön a cucc, és nem szakadozik. Talán volt értelme ennek az egésznek...
Szeretném megköszönni a segítségeteket és az igazán ÉRTÉKES infókat, mindenkinek!!!
Ha a jövőben lesz valami a szolgáltatóval, vagy az előfizetésemmel, akkor jelzem majd. Azt gondolom, hogy hasznos volt ez a topic...
Üdv!
|
csüt. dec. 01, 2005 17:31 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Ha csődeljárást indítunk ellene (mert pl. nem adja vissza a szerződés felbontásakor a kihelyezett eszközökért a kauciót, ezáltal fizetésképtelennek titulálható), akkor a lakását fogják árverezni
Üdv!
|
kedd nov. 29, 2005 18:45 |
|
|
djsms
Moderátor
Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21 Hozzászólások: 2102
|
McLaca írta: Az egyéb számítástechnikai tevékenységhez. Egyébként a székhely a lakása, a Kölcsey ugyanis az Avasi lakótelepen van, 10 emeletes panelházakkal tarkítva. (Én 3 buszmegállóval feljebb, a "hegy"tetőn lakom ) Üdv!
Attól még lehetne jól menő cég Mint tudjuk a székhely csak papírforma, attól még lehet igen jól felszerelt telephelye.
|
kedd nov. 29, 2005 17:52 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Az egyéb számítástechnikai tevékenységhez.
Egyébként a székhely a lakása, a Kölcsey ugyanis az Avasi lakótelepen van, 10 emeletes panelházakkal tarkítva. (Én 3 buszmegállóval feljebb, a "hegy"tetőn lakom )
Üdv!
|
kedd nov. 29, 2005 17:32 |
|
|
Spirit Archer
vas-tag
Csatlakozott: kedd nov. 29, 2005 10:10 Hozzászólások: 2
|
Sziasztok
Nagyon tetszik a téma!
Velem nem tom mit tehetnének, de én folyamatosan tőltök le filmeket a nap 24 órájában
A sebességem: 2048 kbps, igaz nem mindig teljes sávszélességgel jön az adat
Ennyit tudok az emlitett kritikus szolgáltatóról, ami állítólag felszámolás alatt van........de a hír igaz
JÁRAND Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Rövidített név: JÁRAND Bt.
Teljes név: JÁRAND Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Székhely: 3524 Miskolc Kölcsey u. 25. III. em. 8.
Telephelyek száma: 3
Alapítás éve: 1998
Adószám: 20222446-2-05.
Alaptőke: 100.000 Ft felett és 1 millió Ft alatt
Tevékenységek: Gabonafélék, egyéb, máshova nem sorolt növény termelése Könyvkiadás
Időszaki kiadvány kiadása
Hangfelvétel-kiadás
Egyéb kiadás
Számítógépes adathordozó sokszorosítása
Számítógép, készülék gyártása
Mezőgazdasági termék ügynöki nagykereskedelme
Máshova nem sorolt termék ügynöki nagykereskedelme
Vegyes termékkörű ügynöki nagykereskedelem
Gabona-, vetőmag-, takarmány-nagykereskedelem
Irodagép, -berendezés nagykereskedelme
Egyéb nagykereskedelem
Iparcikk jellegű vegyes kiskereskedelem
Elektromos háztartási cikk kiskereskedelme
Egyéb, máshová nem sorolt iparcikk-kiskereskedelem
Használtcikk-kiskereskedelem (Főtevékenység)
Közúti teherszállítás
Biztosítást, nyugdíjalapot kiegészítő tevékenység
Hardver-szaktanácsadás
Szoftverkészítés, -szaktanácsadás
Adatfeldolgozás
Adatbázis-tevékenység, on-line kiadás
Iroda-, számítógép-javítás
Egyéb számítástechnikai tevékenység
Mérnöki tevékenység, tanácsadás
Műszaki vizsgálat, elemzés
Hirdetés
Máshova nem sorolt, egyéb gazdasági tevékenységet segítő szolgáltatás
Máshova nem sorolt felnőtt- és egyéb oktatás
Vajon hova tartozhat az internet szolgáltatás?
|
kedd nov. 29, 2005 10:21 |
|
|
Zolien
arany tag
Csatlakozott: vas. aug. 15, 2004 12:09 Hozzászólások: 170 Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
|
ha ÁSZF alatt Altalanos Szerzodesi Felteteleket ertesz akkor atnezem makd, de ahogy emlekszek csak az van leirva hogy koteles vagyok beengedni oket es terueltet biztositani a hiba kijavitasahoz:D De megnezem ma pontosan. En mar tobb eve kotottem szerzodest, azota tulajdonkeppen szolgaltatovaltas tortent csak hibabajelenteseni itt kell, ugyfelszolgalatot ugyanitt latjak el, elkepzelheto hogy valtozott a szerzodes? Egyebkent eros a gyanum hogy kirohognenek ha odaallitok ilyen kerelemmel hogy dijvisszaterites.. volt ra pelda amikor az egesz halozat ugy ahogy volt **** volt de most mivel csak ez az egy torony igy tesznek ram.
|
vas. nov. 27, 2005 4:50 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Tudsz egy linket adni az ÁSZF-jükről, amiben a hibabejelentés intézésére is kitérnek?
Díjat visszakérni csak a hibafelvétel időpontjától van lehetőséged, már ha erre az ÁSZF kitér.
A néhai matávnál pl. volt ilyen kitétel, hogy ha a szolgáltatás korlátozottan vehető igénybe, akkor a kijavítás időtartamára az előző 12 hónap előfizetési díjátlagát alapul véve havonta félhavi kötbér jár. (Én kaptam is 41 napra).
Ilyesmit kéne keresni az ÁSZF-ben, meg a hibabejelentésre vonatkozó eljárásukat (jegyzőkönyvfelvétel, értesítési módok, írásos - szóbeli, stb., illetve vállalási határidők, hiba javíthatatlansága, de szolgáltatás korlátozottan igénybevehetősége miatti állandó díjcsökkentés, szolgáltatás minőségi minimumai (sebesség, rendelkezésre állás), stb.).
Üdv!
|
vas. nov. 27, 2005 0:12 |
|
|
Zolien
arany tag
Csatlakozott: vas. aug. 15, 2004 12:09 Hozzászólások: 170 Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
|
4 hibabejelentolapot.
|
szomb. nov. 26, 2005 23:22 |
|
|
Zolien
arany tag
Csatlakozott: vas. aug. 15, 2004 12:09 Hozzászólások: 170 Tartózkodási hely: Kiskunfélegyháza
|
Sziasztok
Na pont ez az en topicom. Mikorhullamu internet"szolgaltatasra" fizetek elo immaron tobb mint 2 eve. Voltak fejlesztesek es most 3. honapja epphogy hasznalhato a netem, persze a teljes arat elkerik. A varosban tobb toronyrol adnak, de mivel csak ezzel az egyel van gond ahonnan en kapom a jelet (nemtudom masok panaszkodtak-e) de aztmondtak tudnak a hibarol, a toronyban van es majd kijavitjak, majd utana szoljak, vagy: valami lesz vele. Folvettek hibabajelento lapot mar hol udvariasan hol kevesbe, de tortenni semmi nem tortent. A nap 90%-ban szaggat a link, masodpercenkent, vagy duplaennyiszer, van jel - nincs jel - van jel - nincs jel - van jel - nincs jel. Kisse kiborito.Mondanom sem kell hogy se letoltes se MSN-ezes nemmegy, max kiborulok ujfenn. Talan forumozasra meg webezesre hasznalhato. A kerdesem hogy van-e erre valami jogorvoslati lehetoseg, pl visszakapjak az elmult honapok befizetett dijabol valamennyit, mert ez minden, csak nem teljeserteku szolgaltatas. Masik szolgaltatohoz atmenni penzem nincs, ok szolgaltatnak legolcsobban a kornyeken legalabbis ar ertek aranyban. Mit lehet tenni??
Zolien
|
szomb. nov. 26, 2005 23:21 |
|
|
Hannibal
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 6486 Tartózkodási hely: Bonyhád - BP
|
"Ha kapok választ tőlük, akkor közhírré teszem, ha van rá igény"
Természetes
|
pén. nov. 18, 2005 21:52 |
|
|
dfcwolf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 11, 2005 9:13 Hozzászólások: 21
|
McLaca, kösz a számolásokat. Ez tényleg nagy segítség volt!
Tegnap elküldtem a levelet nekik, amiben elmondtam, hogy nem követtem el amit mondanak. Kértem tőlük azt is, hogy írják meg mennyit lehet letöltenem. Ha kapok választ tőlük, akkor közhírré teszem, ha van rá igény.
|
pén. nov. 18, 2005 14:09 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
shabba írta: Az ÁSZF-jükben 99% és 88 óra szerepel. Bánja a fene, nekem a szerződéskötéskor emlegettek 12 órát, de ha ahhoz tartják magukat, ami eddig volt, akkor nagyon elégedett leszek velük továbbra is. Havi 10k-ért el is várom.
dfcwolf: kicsit elemezgettem még a táblát, és még ha napi 80%-ot nézünk, akkor is csak 7 napon lépted át, de akkor is a maximum fél giga volt, átlagban meg 150-200 mega, de a lényeg, hogy 7, nem egymást követő napon a napi 80%, nem 15 egymás utáni napon át a havi 80%.
Azt hiszem, ebben a kérdésben nagyon megfingatnám őket, mert simán meg akarnak téveszteni (vö. hülyére venni). A Matáv is megpróbálta 2003-ban, 7800Ft kötbérébe, és központcseréjébe került, aminek 3500Ft-os díját szintén át kellett vállalnia. Ő akarta... - így járt
Üdv!
|
pén. nov. 18, 2005 1:35 |
|
|
dfcwolf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 11, 2005 9:13 Hozzászólások: 21
|
McLaca írta: Nos, gyorsan átszámoltam a táblázatot, amit feltettél (nyugi, nem kéttel , Finereader és Excel a barátom ), és arra jutottam, hogy az összesen 14db 15 egymást követő napos intervallumban a legnagyobb forgalmad 48,17GB volt, ami 61%-os kihasználás, tehát az iparszeű használathoz 25%-kal többet kellett volna netezned, ráadásul a letöltés sem volt soha 15 napig folyamatos, mert van pár 0 forgalmú óra, szóval ezzel a ponttal nem tudnak megfogni. De tényleg nem érdemes értük nagyon küzdeni. Üdv!
Köszi! Pont most írok nekik. Jól jön ez az infó!
|
csüt. nov. 17, 2005 16:52 |
|
|
shabba
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 287
|
McLaca írta: Nekem az Interware a szerzõdésben garantláta, hogy egész évre max. 12 óra kimaradás lehet. Az nem 95%. Tartja is magát ehhez, tavaly június óta összesen kb. 4 óra kimaradás volt. Én ebbõl indultam ki.
Üdv!
Az ÁSZF-jükben 99% és 88 óra szerepel.
|
csüt. nov. 17, 2005 16:00 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Nos, gyorsan átszámoltam a táblázatot, amit feltettél (nyugi, nem ké zzel , Finereader és Excel a barátom ), és arra jutottam, hogy az összesen 14db 15 egymást követő napos intervallumban a legnagyobb forgalmad 48,17GB volt, ami 61%-os kihasználás, tehát az iparszeű használathoz 25%-kal többet kellett volna netezned, ráadásul a letöltés sem volt soha 15 napig folyamatos, mert van pár 0 forgalmú óra, szóval ezzel a ponttal nem tudnak megfogni. De tényleg nem érdemes értük nagyon küzdeni.
Üdv!
Szerk.: elírás javítva.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára McLaca pén. nov. 18, 2005 1:24-kor.
|
csüt. nov. 17, 2005 15:58 |
|
|
dfcwolf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 11, 2005 9:13 Hozzászólások: 21
|
Valóban nem iparszerű a letöltésem.
Ha megszűnik, hát megszűnik. Pusztuljon a férgese.
|
csüt. nov. 17, 2005 15:47 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
djsms írta: [na de mire? adsl, kábelnet, bérelt vonal vagy szerverhoszting? Nagyon nem mindegy ám! ADSL okz írta: Kedves dfcwolf! ...
Én úgy gondolom, hogy az első pont tiltó kritériumainak maximálisan eleget tettél. Mivel az első ponban említett iparszerű felhasználásra az NHH állásfoglalását hozta fel a cég alapul, amiből egyértelműen kiderült, hogy nem felel meg az iparszerű felhasználás kritériumának, mert az 15 napos intervallumot vesz figyelembe, és nem hiszem, hogy a 15 nap alatt hozta össze a 8x GB-ot. Vagyis erről még nem nyilatkozott bigdadylaszlo írta: Ez a Járand Bt május óta végelszámolás alatt áll. Sokáig nem lesz neted. Cégközlönyben olvastam. Ezek után egyre erősebb a gyanúm, hogy ez a cég ugyanannak a kezében van, mint amit feljebb beírtam.
Üdv!
|
csüt. nov. 17, 2005 15:31 |
|
|
bigdadylaszlo
vas-tag
Csatlakozott: csüt. nov. 17, 2005 13:36 Hozzászólások: 1
|
Ez a Járand Bt május óta végelszámolás alatt áll. Sokáig nem lesz neted. Cégközlönyben olvastam.
|
csüt. nov. 17, 2005 13:42 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
McLaca írta: djsms írta: a 95%-os rendelkezésre állás teljesen jó és elfogadható egy nem központi szolgáltatásnál. Bérelt vonalnál is 98-99%-ot szoktak csak vállalni sokkal magasabb összegekért Nekem az Interware a szerződésben garantláta, hogy egész évre max. 12 óra kimaradás lehet. Az nem 95%. Tartja is magát ehhez, tavaly június óta összesen kb. 4 óra kimaradás volt. Én ebből indultam ki. Üdv!
na de mire? adsl, kábelnet, bérelt vonal vagy szerverhoszting? Nagyon nem mindegy ám!
|
csüt. nov. 17, 2005 8:52 |
|
|
okz
vas-tag
Csatlakozott: szer. szept. 15, 2004 5:25 Hozzászólások: 8
|
Olvasd el jobban!
Kedves dfcwolf!
Ha kicsit jobban elolvasnád azt a szerződést, amelyet felhelyeztél nyilvánosan, akkor rájönnél, hogy teljesen jogos, amit a szolgáltató tesz veled.
1. "...a hozzáférés korlátlan böngészésre és chat használatára érvényes, iparszerű-üzletszerű letöltésre és/vagy illegális tevékenységre nem használható..."
2. "...Jelen szerződés 30 napos felmondási idővel bármikor - indoklás nélkül - felmondható. A felmondást kizárólag írásban közölhetik egymással a felek..."
Én úgy gondolom, hogy az első pont tiltó kritériumainak maximálisan eleget tettél.
Második ponthoz ha esetleg van hozzáfűznivalód, akkor szívesen fogadom, de szerintem az a "bármikor" mindkét félre érvényes...
|
csüt. nov. 17, 2005 6:44 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
djsms írta: a 95%-os rendelkezésre állás teljesen jó és elfogadható egy nem központi szolgáltatásnál. Bérelt vonalnál is 98-99%-ot szoktak csak vállalni sokkal magasabb összegekért Nekem az Interware a szerződésben garantláta, hogy egész évre max. 12 óra kimaradás lehet. Az nem 95%. Tartja is magát ehhez, tavaly június óta összesen kb. 4 óra kimaradás volt. Én ebből indultam ki.
Üdv!
|
szer. nov. 16, 2005 23:39 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
shabba írta: A szórólap nem lesz jolly joker, max reklám etikalag lesz kifogásolható a hirdetés módja, de attól még a szerződés a lényeges dokumentum. Azt kell elolvasni és elfogadni amikor aláírod nem a szórólapot a döntő bizonyíték.
Gondolj arra nem is oly rég tíonlány féláron adta az ADSL-jét év végéig, és úgy reklámozta hogy vegyen ADSL-t akár már 2990ft-tól. Most ha bemész és bárminemű körbeérdeklődés nélkül kérsz egy szerződést és aláírod, akkor nem jöhetsz később azzal hogy de a reklámban 2990 volt én csak annyit fizetek. Ez nem így működik. Van a reklám(ami túloz, hazudik, félrevezet, becsap, stb) és van a szerződés(amit konokul betartatnak) a kettő nem ugyanaz a kategória. Aki ezzel nincs tisztában az elég naív felfogású.
De ahogy az előbb leírtam elég naív dolog az is amikor csodát vársz egy 3k nettós szolgáltatástó. Ha az ember egy kicsit utána számol akkor könnyen látható mi-mennyi. Az ilyen kis volumenü szolgáltatóknak többnyire jó ha van száz ügyfele, az 3k-val alig 300k bevétel. Nos ebből nem igazán lehet sokáig nyújtózkozni. Ez tipikusan egyszereplős bt. hisz ebből alkalmazottat fizetni már nem igazán lehet. Sőt megélni sem lehet belőle így max részállásban üzött hobby szolgáltatásról lehet szó. Ha csak a legalapabb költség tételt egy bérelt vonalat veszek abból nem igen lehet túl nagyot venni még akkor sem ha a teljes 300k-t rászánod. És akkor utána gondold hozzá hogy ezen 100 ügyfél osztozik. És ha azok közül van pár ember aki nagyüzemben töltötöget az igencsak felborítja a számításokat. Az ilyen szolgáltatás max akkor működőképes ha minden előfizető az igen szolít netezők táborát gyarapítja, a kis hálózatok nem igazán képesen elvinni a hátukon a Hardcore netezőket.
És ehhez nem kell túlzottan nagy ismeret hogy magától is rájöjjön az ember. Elvégre ha olyan ajánlatot látsz hogy egyszeri 300k befizetése után 7 évig kapsz ingyen egy vadiúj autót(ugye ez nemrég volt aktuális a kókuszban) azt épeszü ember nem kajálja be mert ordít róla hogy semmi realítása ennek a való életben. A igen olcsó netszolgáltatások, főleg ha kis infrastruktúra áll mögöttük ugyanígy gyanut kellene hogy ébresszen, vagy legalább azzal tisztában kell lennie ne várj tőle túl sokat. Kis pénz, kis foci.
a szórólappal elég nagy csapást lehet mérni a cégre megtévesztés címszóval! Még a nagy voda is bebukta! Csakhogy neki nem okozott különösebb érvágást a büntetés. Egy kis cégnek a létezésébe kerülhet! Persze láni kell a szórólapot is, mert lehet azon is van apróbetü, hogy azért mégsem olyan szép a szép!
Ami a kis céget illeti nincs feltétlenül igazad. Mi is 20 ügyféllel kezdtük. Jelenleg néhány híján 500 elégedett ügyfelünk van! Mi ugyan több pénzt kérünk a szolgáltatásért, de nincs hűség stb. Sőt, mi ingyen foglalkozunk az ügyféllel! Kiszállás, (szoftveres) javítás mind ingyenes még akkor is, ha az ügyfél a hunyó. Nálunk ügyfélbarát üzletpolitika van, de ezt másik topicban már leírtam és amúgy sem szép dolog az önfényezés
Béreltvonali árakkal nem tudom mennyire vagy tisztában, de 300k nagy pénz ám! 900k-ért már 100 megát is tudnék venni és nem épp Pesten!
Egyébiránt nem vetted figyelembe az üzemeltetési költségeket sem Szóval 100 ügyfélen jó, ha 100-150k-t tudnak bérelt vonalra költeni. Ebből olyan 4-5 megát már lehet venni, ami 100 normál és néhány letöltögetős felhasználóra többé-kevésbé elég. Ezt TAPASZTALATBÓL írom! Nálunk az 500 usernek a letöltögetősökkel együtt olyan 10-15 mega az átlag forgalma. Hétvégenként és ünnepek alatt ez felmegy 20-25-re is, de ez azért nagyon ritka. Pontosan ezért tudják a nagyobb szolgáltatók ilyen áron adni a dsl-t. Egyszerűen 50-100x-os alulméretezést használnak, ami nagy felhasználószámnál működik is. A baj a kis felhasználószámnál van, mert itt jóval nagyobb az átlagos kihasználtság.
|
szer. nov. 16, 2005 21:25 |
|
|
dfcwolf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 11, 2005 9:13 Hozzászólások: 21
|
OK, Shabba ezt megértem.
Én nem várok nagy szolgáltatást tőlük. Néha felhívtam őket amikor nem ment a net. A saját pénzemből telefonáltam. Aztán mondták, hogy rossz a gépem. Újrahúztam az Xp-t. A saját időmből. Aztán mondták, hogy rossz a hálókártyám. Vettem egyet. A saját pénzemből. Aztán amikor mindent megtettem, akkor kiderült, hogy a net nem megy. Átirányítottak egy másik portra és működött. Mindezt nem tettem szóvá nekik. Elfogadtam olyannak amilyen. Ennyi pénzért. Akkor szóltam amikor megállt, és amikor lelassult nagyon. Ezek után betámadnak??? Nekik áll feljebb? Hol van az etikus viselkedés? Hol van a tisztességes üzleti hozzáállás? Engem nem érdekel a bevételük, a kiadásuk. Önző vagyok, lehet. Engem az érdekel, hogy szolgáltasson a pénzemért! Én nem mondtam, hogy ennyi legyen az ára! Elfogadtam az ajánlatukat. Nekik kell a bevételt számolni, rám nem tartozik. Egyébként van vagy 4 alkalmazott nála...
DJSMS!
Szerintem is olyan bepróbálkozás ez. Nem igazán számoltak a dolgok után. Ha jobban belegondolunk, akkor nem is olyan sok ez a 82 giga egy hónap alatt... Előkeresem a szórólapot és felrakom.
Harmadik személy, aki jogász? Olyan ismerősöm nincs. Sajnos.
|
szer. nov. 16, 2005 21:05 |
|
|
shabba
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 287
|
A szórólap nem lesz jolly joker, max reklám etikalag lesz kifogásolható a hirdetés módja, de attól még a szerződés a lényeges dokumentum. Azt kell elolvasni és elfogadni amikor aláírod nem a szórólapot a döntő bizonyíték.
Gondolj arra nem is oly rég tíonlány féláron adta az ADSL-jét év végéig, és úgy reklámozta hogy vegyen ADSL-t akár már 2990ft-tól. Most ha bemész és bárminemű körbeérdeklődés nélkül kérsz egy szerződést és aláírod, akkor nem jöhetsz később azzal hogy de a reklámban 2990 volt én csak annyit fizetek. Ez nem így működik. Van a reklám(ami túloz, hazudik, félrevezet, becsap, stb) és van a szerződés(amit konokul betartatnak) a kettő nem ugyanaz a kategória. Aki ezzel nincs tisztában az elég naív felfogású.
De ahogy az előbb leírtam elég naív dolog az is amikor csodát vársz egy 3k nettós szolgáltatástó. Ha az ember egy kicsit utána számol akkor könnyen látható mi-mennyi. Az ilyen kis volumenü szolgáltatóknak többnyire jó ha van száz ügyfele, az 3k-val alig 300k bevétel. Nos ebből nem igazán lehet sokáig nyújtózkozni. Ez tipikusan egyszereplős bt. hisz ebből alkalmazottat fizetni már nem igazán lehet. Sőt megélni sem lehet belőle így max részállásban üzött hobby szolgáltatásról lehet szó. Ha csak a legalapabb költség tételt egy bérelt vonalat veszek abból nem igen lehet túl nagyot venni még akkor sem ha a teljes 300k-t rászánod. És akkor utána gondold hozzá hogy ezen 100 ügyfél osztozik. És ha azok közül van pár ember aki nagyüzemben töltötöget az igencsak felborítja a számításokat. Az ilyen szolgáltatás max akkor működőképes ha minden előfizető az igen szolít netezők táborát gyarapítja, a kis hálózatok nem igazán képesen elvinni a hátukon a Hardcore netezőket.
És ehhez nem kell túlzottan nagy ismeret hogy magától is rájöjjön az ember. Elvégre ha olyan ajánlatot látsz hogy egyszeri 300k befizetése után 7 évig kapsz ingyen egy vadiúj autót(ugye ez nemrég volt aktuális a kókuszban) azt épeszü ember nem kajálja be mert ordít róla hogy semmi realítása ennek a való életben. A igen olcsó netszolgáltatások, főleg ha kis infrastruktúra áll mögöttük ugyanígy gyanut kellene hogy ébresszen, vagy legalább azzal tisztában kell lennie ne várj tőle túl sokat. Kis pénz, kis foci.
|
szer. nov. 16, 2005 20:46 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
dfcwolf írta: Rákérdeztem telefonon az ASZF-re. Mondtam, hogy szívesen elolvasnám. Nem nagyon reagált rá, és ezután rögtön kedvesebb lett és viszaadta a sebességemet.
Én többször rákérdeztem, hogy garantált-e az 512, és ők azt mondták igen. Meg van a szórólapjuk, amin hírdették magukat é ott is minimum 512-.es sebességet hirdetnek.
Számomra kiderült, hogy ők az én letöltésemet úgy nézik, hogy 15 napon keresztül töltöttem és kész. Nem nézik, hogy mennyit. Amikor mondtam neki, hogy számoljunk már egy kicsit és 15 nap alatt 63 gigát kellett volna letöltenem, akkor azt mondták "ha így nézzük" igazam van. Hogy a francba néznénk máshogy???
Kérni fogom tőlük, hogy mennyit engednek, és a kiszámítás módját is. Bár ezektől beszerezni bármit is...
ezek alapján kicsit bepróbálkozásnak hat a dolog. Ha be tudnál szkennelni egy ilyen szórólapot is, amiben a garantált 512k van azt nagyon megköszönném! Ha tényleg létezik ilyen akkor elég durva ászod lesz, amivel nagyon nagyot lehet ütni!
Ha rám hallgatsz a továbbiakban csakis ÍRÁSBAN értekezel velük, ugyanis a szó elszáll... Az email teljesen megfelelő, csak lehetőleg ne az ő email szolgáltatásukat vedd igénybe Ne is free szolgáltatást! Írj céges emailről, vagy más hasonló fizetősről és másolatot mindenképp küldj egy harmadik független személynek, valamint kérd, hogy ők is küldjenek másolatot a harmadik személynek. Az se baj, ha ez az illető egy jogász
Amennyiben 3 napon belül nem válaszolnak az emailre ajánlott levélben is kérdezd meg ugyanezeket. Az ajánlott levélről lesz egy papírod, hogy átvették! Ja, ezt is harmadik személy is írja alá!
|
szer. nov. 16, 2005 20:12 |
|
|
dfcwolf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 11, 2005 9:13 Hozzászólások: 21
|
Rákérdeztem telefonon az ASZF-re. Mondtam, hogy szívesen elolvasnám. Nem nagyon reagált rá, és ezután rögtön kedvesebb lett és viszaadta a sebességemet.
Én többször rákérdeztem, hogy garantált-e az 512, és ők azt mondták igen. Meg van a szórólapjuk, amin hírdették magukat é ott is minimum 512-.es sebességet hirdetnek.
Számomra kiderült, hogy ők az én letöltésemet úgy nézik, hogy 15 napon keresztül töltöttem és kész. Nem nézik, hogy mennyit. Amikor mondtam neki, hogy számoljunk már egy kicsit és 15 nap alatt 63 gigát kellett volna letöltenem, akkor azt mondták "ha így nézzük" igazam van. Hogy a francba néznénk máshogy???
Kérni fogom tőlük, hogy mennyit engednek, és a kiszámítás módját is. Bár ezektől beszerezni bármit is...
|
szer. nov. 16, 2005 20:02 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
McLaca írta: dfcwolf írta: Feltöltöttem a szerződést. A 95%-os rendelkezésre állás nagyon nudli. Az akár havi 36 óra kimaradás is lehet! Jól látom, hogy a levelet (elektronikus) írógéppel írták?? Üdv!
a 95%-os rendelkezésre állás teljesen jó és elfogadható egy nem központi szolgáltatásnál. Bérelt vonalnál is 98-99%-ot szoktak csak vállalni sokkal magasabb összegekért
|
szer. nov. 16, 2005 19:12 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
no elolvastam a leveleket és a szerződést.
Először is az ASZF-nek BÁRMIKOR (tehát hajnali 3 óra 13 perckor is) elérhetőnek KELL lennie. Ezt célszerűen egy weboldalon elhelyezett ASZF-el lehet megoldani, ugyanis nem kötelező egy teljes ASZF-et az ügyfélnek szerződéskötéskor átadni, ám annak tartalmát az ügyfélnek ismernie kell. Az ismeret megszerzése az ügyfél felelősségi köre, a szolgáltatónak viszont ugye biztosítani kell a szabad hozzáférést.
Más
A szerződésben nincs megszabva a minimális illetve maximális sebesség, csupán következtetni lehet a maximális letöltési sebességre, ami 512kbit/s. Ebből az következik, hogy a minimális letöltési sebesség akár 0b/s is lehet!!!
Az adatmennyiség és az igénybevétel is pontosan meg van határozva!
"Az internet hozzáférés ideje : IDŐBEN korlátlan" Az adatmennyiségre pedig az iparszerű letöltés utal, amit az NHH határozott meg, tehát adatmennyiség tekintetében NEM KORLÁTLAN a csomag. 512kbit/s csomag esetén 15 napra ~63gigabájt engedélyezett a határozat alapján. A 2-es pont továbbá pontosan megfogalmazza, hogy milyen szolgáltatásokat biztosít az ügyfélnek. Nem túl sok szolgáltatás, pl a levelezést (pop3 vagy imap és smtp) kihagyták, de ez így (sajnos) korrekt.
Az 50 gigás figyelmeztetés ezek alapján csak figyelmeztetés lehet. A szerződésszegés esetedben csak akkor áll fenn, ha 15 nap alatt töltöttél le 63 gigát. Tehát ha 15 nap alatt mondjuk 70 gigát töltöttél le és a maradék 12 gigát a fennmaradó 15 napban akkor jogosan reklamál a szolgáltató!
A mellékelt táblázat alapján számolgasd ki, hogy ez az eset fennállhat-e. Ha igen, akkor fogd be a szád és húzd meg magad, ha nem akkor írhatsz a szolgáltatónak, hogy nem szegted meg a szerződést, mert nem áll fenn a 80%-os legalább 15 napon keresztüli kihasználás esete.
Mindenesetre én kérnék a szolgáltatótól egy hivatalos állásfoglalást, hogy akkor 15 nap illetve egy hónap alatt mennyi az az adatmennyiség, ami szerinte még nem minősül ipari letöltésnek. Mindenképpen kérném a kiszámítás módjának leírását is! Ezt büntetlenül megteheted pusztán a félreértések tisztázása érdekében is. Ha olyan eredményt hoznak ki, amely nem felel meg az NHH határozatának akkor lehet reklamálni az NHH-nál, hogy a szolgáltató nem tartja magát a szerződéshez. Ezzel mondjuk sokra nem mész, mert ezzel egy esetleges hűségnyilatkozatos nettől lehetne megszabadulni te meg gondolom nem lemondani akarod a netet
Szvsz kérj egy állásfoglalást, hogy mennyi az annyi, azaz 15 nap és egy hónap alatt mennyi a letölthető adatmennyiség, valamint a garantált minimális és maximális letöltési sebességről is írjanak valamit. A következő hónapban meg lehetőleg maradg 50 giga alatt biztos ami biztos
|
szer. nov. 16, 2005 19:09 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
dfcwolf írta: Feltöltöttem a szerződést.
A 95%-os rendelkezésre állás nagyon nudli. Az akár havi 36 óra kimaradás is lehet!
Jól látom, hogy a levelet (elektronikus) írógéppel írták??
Üdv!
|
szer. nov. 16, 2005 18:37 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Re: Szerintetek ilyet tehet egy szolgáltató???
T68m írta: ez nem az upc?
Rosszabb...
Üdv!
|
szer. nov. 16, 2005 18:30 |
|
|
dfcwolf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 11, 2005 9:13 Hozzászólások: 21
|
A szórólapjukon is garantált sebességről beszélnek. Meg hát az első pont is 512-ről szól. Engem nem az érdekel, hogy mennyibe kerül. És nem érdekel az sem, hogy mit várhatok ezért. Ennyit kérnek, és nem teszik hozzá, hogy ezért **** adunk!!!
Közel sem tudják az 512-t garantálni, és szolgáltatni. Ez nem is lenne baj, de amikor 3 kb/s a letöltési sebesség, akkor a 3750 forint is magas. Sokszor hívtam őket emiatt. Amikor meg letöltök, akkor az a baj?
ASZF az nincs. Nem érhető el sehol. A főnököt nem tudom felhívni. Elérhetetlenek. Nem hiszem, hogy egy szolgáltatásnak így kell működnie.
Nem tolerálja a szolgáltató??? Azt miért tolerálta, amikor hónapokig nem is használtam, csak fizettem? Ez nem így működik.
Korlátlan internetet hírdetett, ennyiért. Akkor adja! Ha meg nem tudja szolgáltatni amit vállalt, akkor zárjon be és takarodjon a piacról!!!
A házban mindenki panaszkodik rájuk. Másokkal is beszéltem.
|
szer. nov. 16, 2005 16:54 |
|
|
shabba
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 287
|
Ismerős szövegezés, több kicsi wireless szolgáltató használta már föl ÁSZF-ében a emlegetett 2. pontbeli mondatokat. Ezzel kvázi ledegradálják a netet a web és chat használatra így bármi más használat pl. p2p programok, ftp esetén tudnak mutogatni hogy azt nem és nem szerződés szerinti. Én olyan szerződést amiben ilyen mondat szerelep alá sem írtam volna.
Mellesleg az első pontban szereplő mondat közel sem említ minimum vagy garantált 512kbps-et. Szóval az erre való hivatkozásod is bekuk. A szerződésben emlegett hosszúnevű szolgáltatási feltételek nevű külön nyomtatván, ami kvázi az ÁSZF-nek felelne meg(csak gondolom olyan nincs mert arról az NHH-nak is tudnia kellene) weboldal hiányában szintén nem elérhető. Márpedig az szoros részét képezi a szerződésnek. Ha megnézed a levélben is utalnak egyik pontjára a lekorlátozás tényekor. Nos ebben bőven lehet akár olyan pont is a minimum garantáltra ami mondjuk 64kbps-ben határozza meg, vagy más egyéb. Ezt a nyomtatványt nem ártana ismerni hisz ez is a szerződés szerver része.
Egyébként havi nettó 3k-s havidíj mellett hiú ábránd csodákat várni. Főleg minimum 512kbps-et ahogy korábban emlegetted. Egy garantált 512kbps valahol 10x nagyobb havidíj körül kezdődik. Egy ilyen olcsó szolgáltatás felhasználásban is az árával arányosan korlátozott, ezért nem csoda hogy védi a hálózatüzemeltető a közös erőforrásait. A 80GB-os letöltés költségei messze felülmúlják a befizetett 3k-t, és gyanítom már a többi felhasználó netezését is zavarja így ezt egy idő után már nem tolerálja a szolgáltató.
|
szer. nov. 16, 2005 14:50 |
|
|
dfcwolf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 11, 2005 9:13 Hozzászólások: 21
|
Sziasztok!
Feltöltöttem a szerződést.
http://dfcwolf.tvn.hu/szerzodes.png
A figyelmeztető levelet is felraktam.
http://dfcwolf.tvn.hu/figy1.png
http://dfcwolf.tvn.hu/figy2.png
http://dfcwolf.tvn.hu/figy3.png
(kattinthatóra szerkesztettem a képeket, remélem, nem baj - Sy)
Amúgy annyi történt, hogy már tegnap lekorlátozták a netemet. Alig telt el a fele hónap. Felhívtam őket és számoltattam velük egy kicsit. Most viszarakták 512-re. Nem tudom meddig. Nagyon úgy néz ki, hogy szerződést akarnak bontani.
|
szer. nov. 16, 2005 14:23 |
|
|
dfcwolf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 11, 2005 9:13 Hozzászólások: 21
|
Ma fönt lesz a szerződés valahol.
|
szer. nov. 16, 2005 10:22 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Re: Szerintetek ilyet tehet egy szolgáltató???
McLaca írta: A cég egyébként csak a pénzt szedi be, az ügyfélszolgálat és a vezérigazgató simán leanyázza az ügyfelet telefonban, és piaci módon elhajtja, rendszeresen szerzõdést szeg, vállalt szolgáltatását nem teljesíti, a szolgáltatás felmondásakor leszerelt eszközökre fizetett kauciót nem adja vissza, stb., stb... Szóval nem ugyanez a MI-Lan is?
Üdv!
ez nem az upc?
|
szer. nov. 16, 2005 8:47 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
várom a bescannelt szerződést!
|
hétf. nov. 14, 2005 22:34 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Re: Szerintetek ilyet tehet egy szolgáltató???
dfcwolf írta: Miskolcon a MI-Lan internetszolgáltatónál...
Az életben nem hallottam még róluk, de még csak hirdetést sem láttam. Hol találtál rájuk? Van netoldaluk? (Illene )
Nem lehet, hogy ez a szolgáltató is annak az ongai bűnözőnek a cége, aki a korábbi Intel-net bt. előfizetőit eladta a barátnőjének, és így lett belőlük Internet-média Kft.?
A cég egyébként csak a pénzt szedi be, az ügyfélszolgálat és a vezérigazgató simán leanyázza az ügyfelet telefonban, és piaci módon elhajtja, rendszeresen szerződést szeg, vállalt szolgáltatását nem teljesíti, a szolgáltatás felmondásakor leszerelt eszközökre fizetett kauciót nem adja vissza, stb., stb...
Szóval nem ugyanez a MI-Lan is?
Üdv!
|
hétf. nov. 14, 2005 20:18 |
|
|
.djsms.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2696
|
T68m írta: ja, csak annyit akarok mondani, hogy felmondani a szolgáltatónak is joga van, épp úgy, mint az előfizetőknek.
ettől függetlenül, ha korlátlant hirdettek, akkor szolgáltassák is!
azért a szolgáltató részéről nehezebb a dolog. Mindenképp kell hiteles indok is. Az ügyfél (a hűség lejárta után) hivatkozhat bármire, sőt még indokolnia sem kell, de a szolgáltató nem mondhatja, hogy nem tetszik az ügyfél pofája
Egyébként mint szolgáltató egyátalán nem értem ezeket az eseteket. Az ügyfél által fizetett havidíj legrosszabb esetben is negyede-ötöde a rá jutó vonal költségének. Magyarán 1 heavy usert 5 normál userrel már 0-ra is hoztunk!
Persze ha túl sok lenne a nagy letöltő akkor a hűség lejárta után szerződést módosítanánk, korlátlanról korlátosra. Ha nem tetszik neki, akkor büntetlenül távozhat.
|
vas. nov. 13, 2005 23:38 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
ja, csak annyit akarok mondani, hogy felmondani a szolgáltatónak is joga van, épp úgy, mint az előfizetőknek.
ettől függetlenül, ha korlátlant hirdettek, akkor szolgáltassák is!
|
vas. nov. 13, 2005 18:56 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|