Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: csüt. márc. 28, 2024 12:46



Hozzászólás a témához  [ 124 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
Xenon autós izzóhoz meghajtó kapcsolási rajzot keresek 
Szerző Üzenet
vas-tag

Csatlakozott: vas. aug. 14, 2011 17:47
Hozzászólások: 1
Hozzászólás Re: Xenon autós izzóhoz meghajtó kapcsolási rajzot keresek
Sziasztok.Nekem az a problémám hogy az egyik izzom sárgán ég.Trafot cseréltem izzot is de a probléma nem tünt el.
Nem tud valaki valami okosat irni mi lehet a baj?


vas. aug. 14, 2011 17:56
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 848
Tartózkodási hely: Fejér megye
Hozzászólás 
Üdv!

Ilyen foglalatot G Astra-hoz lehet venni külön is (ill. utólag is felszerelhető a xenon-izzóra)?


csüt. nov. 26, 2009 21:51
Profil Privát üzenet küldése Honlap
vas-tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7
Hozzászólás 
Sziasztok,kihasználatlanság miatt eladnám xenonszettemet (E11, E4 és CE jelzett). Ahogy a képen látszik, a szett tartalmazza a 2 trafót, a 2 izzót és a beszereléshez szükséges kábeleket. A szett G Astrában volt, oda simán berakható, csak a szabad vezetékvégeket kell a régi kábelre kötni. Gondolom,más autóba is berakható, csak az izzó foglalatát kell lecserélni. Ár: 7000 Ft. Tel.:06 30 299 8691. E-mail: zsofi999@gmail.com képet a linken lásd: http://www.hirdessnet.hu/index.php?kere ... 0&x=35&y=9


kedd nov. 24, 2009 11:30
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: kedd nov. 10, 2009 20:19
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: BÁCS MEGYE
Hozzászólás 
:lol:


szer. nov. 11, 2009 18:13
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 23, 2004 0:10
Hozzászólások: 463
Tartózkodási hely: Magyarorszag
Hozzászólás 
http://data7.gallery.ru/albums/gallery/ ... 8-h200.jpg

Inditasi probanal latszik, hogy nem a ket elekrtoda kozott jon letre a kisules kozvetlenul, hanem a csucsokrol a bura belso feluletere rakodott femretegre ugrik, es azon keresztul zarodik.

http://data7.gallery.ru/albums/gallery/ ... 2-h200.jpg

ez a Hella balaszt megszabaditva a fedeleitol.


csüt. feb. 05, 2009 18:58
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 23, 2004 0:10
Hozzászólások: 463
Tartózkodási hely: Magyarorszag
Hozzászólás 
delutan lefotozom..... :)


szer. feb. 04, 2009 9:42
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
stubiflex írta:
Xenon ego burajan belulrol, ott ahol az iv eg, szurkes kicsapodas lathato. Kerdes: az ilyen allapotban levo ego gyujtasaval mar lehetnek gondok, vagy csak a fenyereje csokken?


Ha körkörös, és sötét, akkor az izzó régi, csereérett, a gyújtással és a fényerővel is lehetnek gondok. Ha csak egy-egy részen olyan, akkor vízszintes állapotban kell üzemeltetni két percet, utána megnézni, mert ha jó az izzó, akkkor eltűnik a folt. (Kicsapódott fémsó.) [url]xenonbolt.hu[/url]


szer. feb. 04, 2009 1:41
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 23, 2004 0:10
Hozzászólások: 463
Tartózkodási hely: Magyarorszag
Hozzászólás 
Xenon ego burajan belulrol, ott ahol az iv eg, szurkes kicsapodas lathato. Kerdes: az ilyen allapotban levo ego gyujtasaval mar lehetnek gondok, vagy csak a fenyereje csokken?


kedd feb. 03, 2009 19:49
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
vas-tag

Csatlakozott: csüt. júl. 03, 2008 14:44
Hozzászólások: 1
Hozzászólás 
Sziasztok!
Van eladó PHILIPS XENON fényszóróm.
HID D1S 85410 85WV 35W PK32d-2.
Csak épp 1db.Használatlan, dobozos.
Ha érdekel:thiss@citromail.hu


csüt. júl. 03, 2008 14:49
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: pén. júl. 14, 2006 11:58
Hozzászólások: 21
Hozzászólás xenon
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.
Egy jó barátom vett az autójába xenon szettet (persze nem a legdrágábbat). Van vele egy kis gondja, megkért, hogy vessek rá egy pillantást. Kb egy éve használja hibátlanul de most hidegen (kb 5-10fok) nem gyújtanak be a lámpák csak néha.
Sajnos nekem nincsenek tapasztalataim a meghajtókkal kapcsolatban.
Szerintetek kb mi lehet a gondja, merre induljak el?
Egyáltalán javíthatók ezek az áramkörök?


pén. ápr. 11, 2008 8:28
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 04, 2006 14:57
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: /etc/bootptab
Hozzászólás Re: xenon
po la írta:
így a gyári bosch, ill eredeti hella egységek beszerezhetők. Ezen egységek esetében a fenti probléma valahogy nem merül fel...Lehet, hogy másképp értelmezik a költséghatékonyságot?


Költséghatékonyság azért ezeknél a készülékeknél is van, csak ezek mögött egy cseppet komolyabb kutató/fejlesztő munka meg háttér áll :)


vas. okt. 07, 2007 14:03
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
Na ezért nem szabad a legolcsóbb lopott feketén behozott kínai cuccot megvenni a tesco parkolóban csomagtartóból, miközben boltban garanciával megvásárolható az E, CE minősített cucc. (Gyakorlatilag garantált, hogy más elektronikában nem okoz zavart.)

Egy kis idő még, és mindenki rájön, hogy olcsó húsnak híg a leve, és 5 ezer Forintot megér a garancia. Nem beszélve arról, hogy akinek van vállalkozása, költségként el is számolhatja a xenont.. Viszont ha valaki nem kér számlát, áfa nélkül sumákol, akkor aztán a hajára kenheti a garnciájátHttp://www.xenonbolt.hu


hétf. okt. 01, 2007 1:35
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 20:39
Hozzászólások: 3683
Tartózkodási hely: Bp
Hozzászólás 
Nem,hanem azt szerelik gyárilag olyan autóba,ahol több a számítógép,mint egy irodaházban... :) Zajról szó sem lehet,amikor a gázt is a számítógép adja,én a lábammal csak egy kettős potmétert nyomkodok,sőt még a fékezésbe is 2-3 egység avatkozik bele..


kedd szept. 25, 2007 14:26
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: kedd szept. 13, 2005 20:21
Hozzászólások: 308
Tartózkodási hely: labor
Hozzászólás xenon
Üdv Mindenkinek!

A vázolt probléma ismerős....Az utólag beépített szerkezetek sajna járnak kellemetlenségekkel. A xenon egység gyártója a haszon érdekében törekszik a költségoptimalizálásra- újabban így hívják, ha valami nincs tisztességesen megcsinálva--így egy korrekt zavarszűrő, aminek a skatulyán belül kéne lenni kimarad. Elég sok egységet beépítettem, nekem is voltak hasonló gondjaim. Néhány tapasztalat.
Sokszor segített a bal és a jobboldali ketyere felcserélése.
Árnyékolt kábellel vezettem a tápfeszt. Készítettem ferritmagos zavarszűrőt. Legjobb megoldásnak tünt az egész hóbelevancot fémszövetű szunyoghálóba csomagolni, és azt letestelni.
Ugyanakkor azt is el kell mondanom, hogy néhány esetben csak a csere segített. Mivel a környéken csak a székesegyházban nem seftelnek kamionról leesett alkatrészekkel, így a gyári bosch, ill eredeti hella egységek beszerezhetők. Ezen egységek esetében a fenti probléma valahogy nem merül fel...Lehet, hogy másképp értelmezik a költséghatékonyságot?

További szép napot mindenkinek!


kedd szept. 25, 2007 7:05
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 15, 2007 17:52
Hozzászólások: 112
Tartózkodási hely: Tatabánya
Hozzászólás 
Sziasztok!
mennyiben különböznek ezek a kisülési csövek a projektorokban használtaktól?mert abból van pár darabom..igaz,nem 35,hanem 250 W körüliek...:)


kedd szept. 25, 2007 1:58
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
A kondit (2700-4700qF, 25V) azért ajánlom, mert a **** trafók visszadolgoznak a "hálózatra".

Mi már évek óta nem árulunk ilyet, nehogy valaki magyarázkodásnak vegye :) Biztos hogy nem tőlünk vetted.
http://www.xenonbolt.hu


kedd szept. 25, 2007 1:15
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
Próbálj meg egy kondit betenni a tápfesz kábelbe.

Ha nem segít, helyezd át a trafókat, az sem mindegy, élével, vagy lapjával vannak.

Ha ez sem segít, akkor garanciális probléma, vidd vissza, ahol vetted.
Nagyon régen voltak ilyen problémás trafók, gyenge rádióadásnál jelentkezett ez a probléma, de ez 3 éve volt... Azóta nálunk megoldódott.

http://www.xenonbolt.hu


kedd szept. 25, 2007 1:05
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 20:39
Hozzászólások: 3683
Tartózkodási hely: Bp
Hozzászólás 
Próbálkozni lehet,de nem ajánlatos elektronikában alapvetően nem képzett embernek ilyenbe fogni.

Ha a rádiót zavarja csak,ott brutális nagyfrekvencia jöhet ki,mivel a kocsiba való vevők a természetünknél fogva elég zavarvédettek és robosztusak.

Kész zavarszűrőt nem tudok,de még az is lehet,halottnak a forró csók,mivel a dobozból és a nagyfeszültségű drótról mint "antennáról" is "ömlik" az RF zavar.


hétf. szept. 24, 2007 21:32
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 196
Hozzászólás 
MotoHacker írta:
Melyik árkategóriában található az illető "szett"? Félek a kínaipiaci minőséggel van dolgunk,semelyik európai ország nem adja meg a CE jelzést és megfelelő tanusítványokat egy ilyen zajgenerátor cuccnak.

35ezer, SiemensHID. Van rajta CE-matrica, de hát az csak egy matrica. A dobozán ugyanolyan mutatóujjas kéz van, mint több tipusnál. Tudom, hogy a Siemens nem gyárt HID-et, de szerintem mind egyformán kínai. Nem léehet valahogy szűrni a zajt?


hétf. szept. 24, 2007 21:18
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 20:39
Hozzászólások: 3683
Tartózkodási hely: Bp
Hozzászólás 
Melyik árkategóriában található az illető "szett"? Félek a kínaipiaci minőséggel van dolgunk,semelyik európai ország nem adja meg a CE jelzést és megfelelő tanusítványokat egy ilyen zajgenerátor cuccnak.


hétf. szept. 24, 2007 21:09
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 196
Hozzászólás 
Sziasztok! Lecseréltem a Vectrámat, s vettem egy Nissant.Szereltem bele egy Xenon szettet. A poblémám az lenne, hogy ha bekapcsolom a világítást, akkor az 1 éves Nissan Primera gyári rádiója (CD nem) sisteregni kezd, zajos lesz. A cimborám Opeljébe szerelt szett is ugyanígy viselkedik, csak neki van utólagosan beépített 6 szenzoros parkpilotja is. Ha xenont bekapcsolja, akkor nem csak zajos lesz a gyári rádiója(a CD nem), hanem a két első szenzor 60cm-re lévő akadályt mutat. A szettek ballasztjai valami nagyfrekvenciás szemetet küldhetnek a kocsi felé szerintem. Van-e valakinek valami tippje, valami szűrő, vagy okosság?


hétf. szept. 24, 2007 19:52
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
W-T írta:
Minden renben azért? :) Remélem csak véletlen tûntél el egy hete :)


rendben. rendben. Csak kicsit kedvem szegte, hogy nem ment úgy, ahogy a RosCo féle csővel ment.


csüt. jún. 21, 2007 7:45
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
T68m írta:
W-T írta:
Sikerült valami?

www.xenonbolt.hu


ja, kétszer megrázatni magam. :twisted:


Minden renben azért? :) Remélem csak véletlen tűntél el egy hete :)


csüt. jún. 21, 2007 0:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. dec. 16, 2004 17:50
Hozzászólások: 273
Hozzászólás 
még csiszolok rajta, holnap kapok xenon csőveket, aztán nyilatkozom.

ja, kétszer megrázatni magam.
[/quote]

Biztos a dörzselektromosság.......


szer. jún. 13, 2007 15:51
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
W-T írta:
Sikerült valami?

www.xenonbolt.hu


ja, kétszer megrázatni magam. :twisted:


szer. jún. 13, 2007 2:20
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
Sikerült valami?

www.xenonbolt.hu


szer. jún. 13, 2007 0:53
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
stubiflex írta:
Meg lehetne enzni azt a kapcsolast? :)


még csiszolok rajta, holnap kapok xenon csőveket, aztán nyilatkozom.


vas. jún. 10, 2007 14:20
Profil Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. ápr. 23, 2004 0:10
Hozzászólások: 463
Tartózkodási hely: Magyarorszag
Hozzászólás 
Meg lehetne enzni azt a kapcsolast? :)


vas. jún. 10, 2007 14:04
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
na, csináltam egy kapcsolást, jól gyújt, csak a rágyújtással vannak még gondok.


csüt. jún. 07, 2007 12:52
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
Az árak megint csak estek xenon fronton.

Előbb utóbb széria lesz az új autókban, alacsonyebb energia felhasználás és nagyobb fénykibocsájtás miatt, de addig is:

www.xenonbolt.hu


csüt. máj. 31, 2007 1:22
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 04, 2006 14:57
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: /etc/bootptab
Hozzászólás 
Hohó :)

Köszönöm a képet!
Időközben sikerült szermányolni egy halott szettet, amiből kibányásztam egykét "kedves" alkatrészt :twisted: :lol:
Azóta így programozot kontrollereket :lol:

http://whoa.uw.hu/chiptuning_lq.jpg

more to come... :)


pén. dec. 08, 2006 22:14
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd aug. 03, 2004 23:53
Hozzászólások: 178
Hozzászólás 
Whoa:


http://xenonbolt.hu/0171.jpg


Akció honlapunkon! JSM xenon szett, br. 48000Ft!
www.xenonbolt.hu


pén. dec. 08, 2006 2:50
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 04, 2006 14:57
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: /etc/bootptab
Hozzászólás 
A jelenlegi (12-14V-os) felállás a következő amit kb. 5hete túrtam össze deszka szinten, a tegnapi nagytakarítás alkalmával pedig részekre szedtem :)

Kis PP konverter árammódú szabályozással sg3525-el, error amp-ra megy a lámpaárammérő sönt, szekunder oldalról visszacsat zenerekkel az sg3525 shutdown lábára, hogy üresjáratban a kimenő fesz ne legyen több 150Vdc-nél amíg az ívtérben nincs folyamatos kisülés.

PP konverter 50kHz-n kis EE30-as asszem N67-es anyagú ferrit, primer oldalon két buk765r2-vel hajtva :)
Szekunder oldalon két tekercs, egyik magának a lámpának kb. 85-90Vdc üzemi fesz a másik pedig üresjáratban kb. 400Vdc a gyújtásnak.
A lámpa tápfeszje két rurd660-al irányítva, 1uF 400V-os puffer majd egy teljes híd két ir2112s-el meg 4db. g7n60a4d igbt-vel felépítve.
A teljes hidat egy ucc3808 hajtja 400Hz-s frekire belőve :)

A gyújtás tényleg macerásabb dolog, mint az egész ballaszt :?
A gyújtóttrafót olyan 7-8x tekertem meg/újra mire "kop-kop" jó lett, szigetelés a lelke mindennek, úgyhogy bő műgyantával mumifikáltam :)
A gyújtófesz télleg sorosan van bevive a körbe, ezt egy 3:130 áttételú trafó állítja elő, amivel a legtöbb szívás volt, meg még van is :x
Az én esetemben a 130menetes tekercs van a lámpával sorban, elég nagy induktivitás, de hát ezt a békát le kell nyelni...
Amúgy a gyújtás ötletét innen loptam, annyi különbséggel hogy a tápfeszt a külön tekercsről kapja a cucc és a k1v36w sidac helyett k3000f1-típust tudtam bele szerezni :

http://www.nxp.com/acrobat_download/applicationnotes/AN10178_01.pdf

Ez a kapcsolás sajna közel nem tud 23kV-ot ami a melegen újraindításhoz kéne :(
Arra még énis kíváncsi vagyok, hogy pl. Hella ballasztokban hogy a francba tudják közel két cigisdoboz vastag helyen megoldani mindezt :)


szomb. nov. 04, 2006 21:03
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: hétf. nov. 08, 2004 20:03
Hozzászólások: 6046
Tartózkodási hely: Bp.
Hozzászólás 
Sikerült ballasztot csinálni? Nekem a 20KV-os gyújtóimpulzus bevitele tűnik problémásnak, mivel a gyújtónak át kell engednie a lámpaáramot...


szomb. nov. 04, 2006 19:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 04, 2006 14:57
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: /etc/bootptab
Hozzászólás 
Skori írta:
Hogyan mennek tönkre: pl. csökken a fényereje, vagy egyáltalán nem gyújt be, esetleg elfekedik és vílágítana csak nem jön ki a fény?



Lényegében mindegyikből egy kicsi :D
Nekem pl. a ballaszt kisérletek ideje alatt a "nem megfelelő" lámpaáram miatt a gyári 4.2mm-es elektródaköz jóval nagyobbra nőtt :lol:

Manapság a próbalámpám ívtere ilyen szép fekete lett, de még begyújt csak néha gyújtás után kialszik, fénye vibrál...

Kép


szomb. nov. 04, 2006 16:22
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. nov. 04, 2006 14:57
Hozzászólások: 82
Tartózkodási hely: /etc/bootptab
Hozzászólás Re: xenon világítás
po la írta:
A legújabb verzió az elektronikus szintszabályozóval egybeépített 2 mikrovezérlőt tartalmaz! Ennek féyében döntsd el hogy érdemes e nekifogni.


Ez milyen gyártmály? AL?
A legújabb 6.x Litronic-okban is amibe ráadásul két szintállítás vezérlése van belezsúfolva mind egy kontrolleresek :)
Ha nagyon kíváncsi vagy egy SAK-C164 kondolkodik a dobozban :)


szomb. nov. 04, 2006 15:54
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 196
Hozzászólás 
Ha refivel kapcsaolom fel, akko az szépen világít. Hétvégén mérek is.


csüt. márc. 23, 2006 21:51
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
pjana írta:
Ha a generátorral lenne gond, akkor nem, jelentkezne máshol is valami probléma?


Szerintem ez valami gerjedés/belengés lesz amit a gyújtó elektronika által keltett zavarjel okoz a generátor szabályozásában.
Illetve még lehet az is hogy a kapcsoló elektronika (elektronikus relé) hülyül meg szintén ettől a zavarjeltöl.
Torroid ferrit gyűrűre 10-20menet bifilárisan a két végére meg egy-egy db 220nF---470nF körüli kondi szerintem esélyes, hogy megoldja a porblémát...
Amikor vibrál a xenon akkor a többi lámpa nem "lüktet"? Milyen feszt lehet ilyenkor mérni a xenon elektronika betápján, illetve az akksin?


szer. márc. 22, 2006 22:13
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 196
Hozzászólás 
arnd írta:
Hoppá közben volt egy-két hozzászólás.
Eléggé gyanús az az elektronikus kapcsoló eszköz.... Mégis csak ki kellene próbálni egy "lerelézést"...

Hétvégén megpróbálom.


szer. márc. 22, 2006 22:07
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Hoppá közben volt egy-két hozzászólás.
Eléggé gyanús az az elektronikus kapcsoló eszköz.... Mégis csak ki kellene próbálni egy "lerelézést"...


szer. márc. 22, 2006 21:59
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 196
Hozzászólás 
arnd írta:
Gondolom azért nem egy 20 éves autóba került bele....
A halogenek 55/60W-osak (vagy nagyobbak) a xenon meg valami 35W körüli. Tehát nem valószínű, hogy a vezetékezéssel lenne gond. Persze lehet, hogy az impulzus üzem miatt van valami gubanc esetleg egy elektronikus relé miatt stb...

Egy 2002-es évjáratú Opel Vectra C-be lett beépítve. Ha jól emlékszem, akkor a Xenon szett GP Race felirattal van ellátva. Ha a generátorral lenne gond, akkor nem, jelentkezne máshol is valami probléma?


szer. márc. 22, 2006 21:50
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Gondolom azért nem egy 20 éves autóba került bele....
A halogenek 55/60W-osak (vagy nagyobbak) a xenon meg valami 35W körüli. Tehát nem valószínű, hogy a vezetékezéssel lenne gond. Persze lehet, hogy az impulzus üzem miatt van valami gubanc esetleg egy elektronikus relé miatt stb...


szer. márc. 22, 2006 21:41
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
Ha a hiba csak járó motornál van akkor valami a generátor körül lesz. Esetleg még azt is el tudom képzelni, hogy az autó néha "megméri" az izzókat és ilyenkor hülyéskedik a xennod. Amúgy milyen márka? KDG és JSM bi-ben van némi tapasztalatom


szer. márc. 22, 2006 21:27
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 196
Hozzászólás 
A relékre már én is gondoltam, csak akkor a kicsi fogyasztás miatt kijelzi a műszerfal, hogy rosszak az izzóim. A diódák tényleg olcsóak voltak, de nem segítettek. Akksiról simán begyújt, járó motornál meg bizonytalan.
Szűrőt milyet építsek?


szer. márc. 22, 2006 21:14
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
na várjunk csak, hogy is van ez? A xenon elektronikája az izzó helyéről kapja a tápfeszt is? Ha így van szerintem alakítsd át gyorsan :) Két-két relével lehet kapcsolni közvetlen az akksiról a xenonnak a delejt. Így legalább fel tud venni kellő áramot indításkor és az autó belső vezetékezését sem kell nagyon nézegetni (idősebb autók esetén) mert egy relének elegendő táp jut azért.


kedd márc. 21, 2006 10:45
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
Ros-Co. írta:
Persze a szűrő is jó ötlet, csak sztem nem az a hiba, hanem 14V-on beindul valami védelem (áramkorlát?) az elektronikában, és amiatt tiltogat le.

dijjóda pl. BYX42/100 ez olcsó a Lomexnél. Ne schottkyt tegyél, direkt essen rajta fesz. Kicsit melegedni fog.

16V-is gond nélkül működik, legalábbis egy márkásabb típus


kedd márc. 21, 2006 10:18
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 196
Hozzászólás 
Ros-Co. írta:
Persze a szűrő is jó ötlet, csak sztem nem az a hiba, hanem 14V-on beindul valami védelem (áramkorlát?) az elektronikában, és amiatt tiltogat le.

dijjóda pl. BYX42/100 ez olcsó a Lomexnél. Ne schottkyt tegyél, direkt essen rajta fesz. Kicsit melegedni fog.

Köszi, a héten kipróbálon, s referálok.


hétf. márc. 20, 2006 19:34
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: hétf. nov. 08, 2004 20:03
Hozzászólások: 6046
Tartózkodási hely: Bp.
Hozzászólás 
Persze a szűrő is jó ötlet, csak sztem nem az a hiba, hanem 14V-on beindul valami védelem (áramkorlát?) az elektronikában, és amiatt tiltogat le.

dijjóda pl. BYX42/100 ez olcsó a Lomexnél. Ne schottkyt tegyél, direkt essen rajta fesz. Kicsit melegedni fog.


szomb. márc. 18, 2006 9:34
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor

Csatlakozott: kedd nov. 22, 2005 22:21
Hozzászólások: 2102
Hozzászólás 
Ha tudod próbáld ki a világítást külön tápról. Kérj kölcsön egy akksit :)
Ha úgyis jelentkezik a hiba akkor **** az elektronika


pén. márc. 17, 2006 20:44
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Inkább a szűrő kondikkal/tekrencekkel próbálkozz, ennyire nem lehet gagyi az elektronikád, hogy ne menjen 14V-rol normálisan.


pén. márc. 17, 2006 20:40
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 124 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 62 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség