|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 38 hozzászólás ] |
|
Megújul a T-Mobile - friss arculat, új szlogen!
Szerző |
Üzenet |
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
|
szer. jan. 24, 2007 11:26 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mz csüt. dec. 24, 2009 18:43-kor.
|
hétf. jan. 22, 2007 9:20 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
És ne parázzatok attól, hogy fognak küldeni 15 napon belül akitvációs kódot. Diktáljátok be a helyes adatokat, majd egy nagyobb t-pontban indítsatok egy adategyeztetéssel, hogy MobilOtthonra átválthassátok. Ha kötözkednek, hogy miért így akarunk MobilOtthont, világosítsátuk fel az eladót, ha még nem jött volna rá, miközben ez a fő foglalkozása.
- nincs hűség
- jobb esetben dinamikus (vario) SIM-et adnak a MobilOtthonhoz
- 500 Ft jóváírás 1 éven át
- a Dominon lévő egyenleg felhasználható
- Quickes kiszerelés olcsóbb, mint a nála kapható Domino.
|
vas. jan. 21, 2007 11:08 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mz csüt. dec. 24, 2009 18:44-kor.
|
vas. jan. 21, 2007 0:48 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Viszont arra tökéletesen megfelelő, hogy kisebb beugróval csinálj belőle MobilOtthont, és élvezd az Oda-Vissza Plusz nyújtotta ingyendumát.
|
szomb. jan. 20, 2007 21:33 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
reaxol írta: Tényleg, akkor hogy is mûködik ez a Domino Quick? Bemegyek valamelyik benzinkúthoz, leveszem a polcról, kifizetem aztán egybõl használhatom is, vagy be kell menni valahova szerzõdést kötni, stb.? Mert ez nekem a fentiekbõl nem derül ki. Meg, hogy akkor ez mivel jobb, mint ha T-Mobile boltban veszek Domino csomagot? Hacsak nem esetleg annyival, hogy olcsóbb az alapcsomag ára...
a csomag megértéséhez egy kicsit el kell kanyarodnunk. A pannon, mikor a voda megszorította a versenyben a tulajok felé a magas kártyaszámmal akart virítani. Ezért vannak az ajándék percek a lejáró kártyákra, stb. is. És ezért hozta be az egyszerűsített kártyákat. A Tré sem akart lemaradni a kárytaszám csatában, ezért rögtön válaszolt a dominó quickkel.
Semmivel sem jobb(leszámítva, hogy kisebb a beugró), mintha bemész egy boltba és ott veszed meg, ugyanis a használat előtt telefonon adatokat kell egyeztetni, majd levélben küldenek egy akvitációs kódot és csak utána lesz teljes értékű dominód.
|
szomb. jan. 20, 2007 20:49 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Czumy írta: kalambo írta: Sziasztok! Biztos, hogy én vagyok a láma, de a T oldalán sehol nem találtam róla infót, hogy pontosan mi az a Domino Qick és mire szolgál, mennyibe kerül milyenek a percdíjak és miért csak benzinkuton lehet hozzájutni??? Ez valami új csomag? A buszon hallottam hogy beszélgetett róla két ember. Köszi! A Google hozzád sincs bekötve, ugye? (a t-mobile domino quick keresőszavakra az ELSŐ találat)"Domino Quick: A termék tartalmaz 1 db SIM kártyát 1800 Ft értékű mobilhasználattal, 366 napos rendelkezésre állási idővel. A Domino Quick termék kezdő díjcsomagja a Domino Nap. A Domino Quick termék csak bizonyos értékesítési helyeken vásárolható meg, amelyek listája megtalálható a Domino Quick elérési helyek oldalon." http://t-mobile.hu/egyeni/tarifak/domino/dom_alap.shtmlDomino Quick elérési helyek: http://www.t-mobile.hu/egyeni/tarifak/d ... lyek.shtml
Tényleg, akkor hogy is működik ez a Domino Quick? Bemegyek valamelyik benzinkúthoz, leveszem a polcról, kifizetem aztán egyből használhatom is, vagy be kell menni valahova szerződést kötni, stb.? Mert ez nekem a fentiekből nem derül ki. Meg, hogy akkor ez mivel jobb, mint ha T-Mobile boltban veszek Domino csomagot? Hacsak nem esetleg annyival, hogy olcsóbb az alapcsomag ára...
|
szomb. jan. 20, 2007 20:40 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
kalambo írta: Sziasztok! Biztos, hogy én vagyok a láma, de a T oldalán sehol nem találtam róla infót, hogy pontosan mi az a Domino Qick és mire szolgál, mennyibe kerül milyenek a percdíjak és miért csak benzinkuton lehet hozzájutni??? Ez valami új csomag? A buszon hallottam hogy beszélgetett róla két ember. Köszi!
A Google hozzád sincs bekötve, ugye?
(a t-mobile domino quick keresőszavakra az ELSŐ találat)
"Domino Quick: A termék tartalmaz 1 db SIM kártyát 1800 Ft értékű mobilhasználattal, 366 napos rendelkezésre állási idővel.
A Domino Quick termék kezdő díjcsomagja a Domino Nap. A Domino Quick termék csak bizonyos értékesítési helyeken vásárolható meg, amelyek listája megtalálható a Domino Quick elérési helyek oldalon."
http://t-mobile.hu/egyeni/tarifak/domino/dom_alap.shtml
Domino Quick elérési helyek:
http://www.t-mobile.hu/egyeni/tarifak/d ... lyek.shtml
|
kedd jan. 16, 2007 18:52 |
|
|
kalambo
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 65
|
Sziasztok!
Biztos, hogy én vagyok a láma, de a T oldalán sehol nem találtam róla infót, hogy pontosan mi az a Domino Qick és mire szolgál, mennyibe kerül milyenek a percdíjak és miért csak benzinkuton lehet hozzájutni???
Ez valami új csomag? A buszon hallottam hogy beszélgetett róla két ember.
Köszi!
|
kedd jan. 16, 2007 11:59 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: Az pedig, hogy állandóan arculatot váltanak a nagy cégek, amögött óriási költségek leírása áll, amit már nem tudnak máshogyan leköltségelni, azt az arculatváltással tudnak a saját hasznukra fordítani ám adófizetés nélkül. Az OTP épp mostanában dob ki az ablakon ~1 milliárd Ft-ot (igen, 1000 milliót!!!!) ilyen célból.
bár a bevételével szemben mindegyik multi igyekszik pofátlanul nagy költségeket állítani (majdnem veszteségesnek mutatva magát), - amihez a honi hivatalok, beleértve az apehet is csöndben aszisztálnak (csak a magyar kisvállalkozásokkal szemben tudnak keménykedni), pl. dájcslandban leselejtezett TC berendezéseket jó drágán beszerezni, ugye fatáv, vagy anyacégek szoftverrendszereit jó drágán licenszelni, ugye mindegyik, azonban az arculatváltásnak - szvsz - a vezetői inkompetencia és/vagy korrupció és protekció a fő oka.
Végülis nagyon jó dolog a haver pr cégének adni egy egymilliárdos beruházást... Így lopja meg a management a saját cégét.
(Ne aggódjatok, ha az én haverjaim kerülnek jó helyre, akkor lesz egy Erdészeti, Agarászati és Vadgazdálkodási Minisztérium, jó nagy költségvetéssel, aminek tetején majd én fogom lopni a pénzt.)
|
szomb. jan. 13, 2007 0:20 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
Macika írta: ...Az OTP épp mostanában dob ki az ablakon ~1 milliárd Ft-ot (igen, 1000 milliót!!!!) ilyen célból...
OFF Ebben csak az zavar, hogy nem nálam költik el.
|
pén. jan. 12, 2007 19:58 |
|
|
oszi
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 46
|
Bocsika rossz szokás.
|
pén. jan. 12, 2007 19:35 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
T68m írta: A voda a pannon kárára gyarapodott elsősorban.
Ami pár éve nem volt nehéz, amikor is a Pannon éveken át sz*patta az ügyfeleit, hol áremeléssel, hol számlázási egység növeléssel, hol éves díjú szolgáltatás havidíjassá tételével, hol mással.
|
hétf. dec. 25, 2006 15:28 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
phonefreak írta: Mobilio írta: phonefreak írta: Értem amit mondasz, de ha a t - még ha számszerüen több ügyfelet szerez mint a konkuresek - kevesebb ügyfelet nyer a saját csúcseredményeihez képest, akkor semmiképpen nem beszélhetünk sikerröl. A piaci részesedés csökkenése - és itt matekozhatunk jobbra meg balra, fel meg le - NEM siker! Tehát a fent idézett kampányduma megint egy k...a nagy kamu úgy mint az egész ki...szott drága Tré-mobil maga!!! nem érted amit írok. de megpróbálom újra. a piacrészt lehet manipulálni. ezt időnként egyik néha másik szolgáltató szokta inkább. gondolom attól függően hogy mit várnak tőlük a tulajok. itt is olvashattál már ilyesmiről. lejáró kártyák feltöltése, lejáró kártyák meghosszabbítása, ingyenes simek osztogatása stb. szóval a pannon most valami ilyesmit tesz mert feltűnően sok az olyan kártya amit nem használnak. az aktív simek alapján szépen növekszik a részesedése de valójában ez nem mindig jelent valós ügyfelet. a pannon kártyáinak több mint 8 százalékát nem használják!!! elég ha megnézed az nhh oldalán a másik adatot a forgalmazó vagyis használt kártyák alapján számított piacrészt. ha a pannon nem manipulálna akkor az általad hivatkozott piacrészek sem így néznének ki. Kenhetünk mindent trükkökre, meg a matekra, de ez nem változtat azon a tényen, hogy miközben 5-8 évvel ezelött 15 ismerösömböl 10 Westeles, 4 Pannonos és 1 Vodás volt, ma más az arány, vagyis sokkal több az aktív Pannonos és Vodafonos. Én csak a saját tapasztalataimból tudok meríteni, és ezek szerint egyre többen fordulnak el a T-mobiltól. Nem akarok itt vitát nyitni arról, hogy a Tré-mobil miért is nagyon sz...r, illetve miért is éri meg a pénzét egyeseknek, de tény az, hogy 100 elöfizetöböl 90 csak telefonál, sms-ezik és max. mms-ezik. Ezt a három tulajdonságot a Pannon és a Vodafone nagyon jó minöségben kínálja és valjuk be olcsóbban, mint a T. A maradék 10-nek meg biztos megéri 6600,- Ft helyett 11500 forintot kifizetni a Relax 500-ért, mert lehet hogy ök kapnak valamilyen extrát, amit a Pannon meg a Voda nem nyújt. A másik érdekes egyenlet a következö: 5-8 évvel ezelött a Westel a pénzes májerek szolgáltatója volt, miközben az egyetemisták, fösulisok, gimisek zöme Pannonos, esetleg Vodafonos. Majd teret hódított a Voda ebben a rétegben is. A Westel azonban ott kalkulálta el magát, hogy azok közül, akik 5-8 vagy akár 10 évvel ezelött egyetemisták voltak, lepukkant koleszokban laktak és az egész ruhatáruk nem ért többet 30 ezer forintnál, azok közül nagyon sokan ma sikeres közgazdászként, mérnökként, jogászként dolgoznak jó pénzért. Vagyis ezek az emberek ma ahhoz a réteghez tartoznak, akiket sok évvel ezelött megcélzott az arrogáns Westel mondván, hogy ezek úgy is kifizetik a magas percdíjakat, már csak az imidzs miatt, mert ciki volt 5-8 éve Vodásnak lenni (legalább is ilyen körökben). Ma viszont ezeknek az egyetemistáknak egy része (nem kevesen) bekerültek egy emelt körbe. A gond a T számára ott adódik, hogy miközben a T továbbra is a "menedzser" réteget célozza, egyre több újdonsült menedzser, jogász, közgazdász, mérnök hü marad a Pannonhoz, Vodához, mert mondjuk 5-8 éve elöfizetö ezeknél. Kiváncsi vagyok, hogy 5-10 év múlva ki fog még telefonálni a T-vel HA NEM VISZIK LE AZ ÁRAKAT!!! 5-8 éve még lehetett vakerkodni térerö különbséggel, lefedettségi minöséggel, de a szolgáltatók közötti minöség már messze nem akkora, mint a tarifák közötti különbségek.
sajnálom hogy megint mellébeszélsz. én a piacrész kapcsán amiből a vita indult konkrét dologról írtam és erre nem is válaszolsz persze hiszen ezt nem tudod cáfolni. mivel nem jutunk előbbre így a vitát lezártnak tekintem. tőlem a mikulás szánjáról is írhatsz majd.
|
hétf. dec. 25, 2006 14:42 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Arthuro_Adam írta: És nem is egyértelmû a dolog, mivel ha neked 100 percre van szükséged, akkor jobban megéri a Relax 100, mint a Pannon 50. Szerintem kár errõl vitát nyitni. Nincs egyértelmûen legolcsóbb v. legdrágább szolgáltató.
én is így vélem, mivel a tré esetenként olcsóbb is, mint a másik kettő és nagyon jól tartja piaci pozicióját. A voda a pannon kárára gyarapodott elsősorban.
|
hétf. dec. 25, 2006 9:59 |
|
|
Arthuro_Adam
arany tag
Csatlakozott: szer. szept. 07, 2005 20:41 Hozzászólások: 148
|
phonefreak írta: Mobilio írta: phonefreak írta: Értem amit mondasz, de ha a t - még ha számszerüen több ügyfelet szerez mint a konkuresek - kevesebb ügyfelet nyer a saját csúcseredményeihez képest, akkor semmiképpen nem beszélhetünk sikerröl. A piaci részesedés csökkenése - és itt matekozhatunk jobbra meg balra, fel meg le - NEM siker! Tehát a fent idézett kampányduma megint egy k...a nagy kamu úgy mint az egész ki...szott drága Tré-mobil maga!!! nem érted amit írok. de megpróbálom újra. a piacrészt lehet manipulálni. ezt időnként egyik néha másik szolgáltató szokta inkább. gondolom attól függően hogy mit várnak tőlük a tulajok. itt is olvashattál már ilyesmiről. lejáró kártyák feltöltése, lejáró kártyák meghosszabbítása, ingyenes simek osztogatása stb. szóval a pannon most valami ilyesmit tesz mert feltűnően sok az olyan kártya amit nem használnak. az aktív simek alapján szépen növekszik a részesedése de valójában ez nem mindig jelent valós ügyfelet. a pannon kártyáinak több mint 8 százalékát nem használják!!! elég ha megnézed az nhh oldalán a másik adatot a forgalmazó vagyis használt kártyák alapján számított piacrészt. ha a pannon nem manipulálna akkor az általad hivatkozott piacrészek sem így néznének ki. Kenhetünk mindent trükkökre, meg a matekra, de ez nem változtat azon a tényen, hogy miközben 5-8 évvel ezelött 15 ismerösömböl 10 Westeles, 4 Pannonos és 1 Vodás volt, ma más az arány, vagyis sokkal több az aktív Pannonos és Vodafonos. Én csak a saját tapasztalataimból tudok meríteni, és ezek szerint egyre többen fordulnak el a T-mobiltól. Nem akarok itt vitát nyitni arról, hogy a Tré-mobil miért is nagyon sz...r, illetve miért is éri meg a pénzét egyeseknek, de tény az, hogy 100 elöfizetöböl 90 csak telefonál, sms-ezik és max. mms-ezik. Ezt a három tulajdonságot a Pannon és a Vodafone nagyon jó minöségben kínálja és valjuk be olcsóbban, mint a T. A maradék 10-nek meg biztos megéri 6600,- Ft helyett 11500 forintot kifizetni a Relax 500-ért, mert lehet hogy ök kapnak valamilyen extrát, amit a Pannon meg a Voda nem nyújt. A másik érdekes egyenlet a következö: 5-8 évvel ezelött a Westel a pénzes májerek szolgáltatója volt, miközben az egyetemisták, fösulisok, gimisek zöme Pannonos, esetleg Vodafonos. Majd teret hódított a Voda ebben a rétegben is. A Westel azonban ott kalkulálta el magát, hogy azok közül, akik 5-8 vagy akár 10 évvel ezelött egyetemisták voltak, lepukkant koleszokban laktak és az egész ruhatáruk nem ért többet 30 ezer forintnál, azok közül nagyon sokan ma sikeres közgazdászként, mérnökként, jogászként dolgoznak jó pénzért. Vagyis ezek az emberek ma ahhoz a réteghez tartoznak, akiket sok évvel ezelött megcélzott az arrogáns Westel mondván, hogy ezek úgy is kifizetik a magas percdíjakat, már csak az imidzs miatt, mert ciki volt 5-8 éve Vodásnak lenni (legalább is ilyen körökben). Ma viszont ezeknek az egyetemistáknak egy része (nem kevesen) bekerültek egy emelt körbe. A gond a T számára ott adódik, hogy miközben a T továbbra is a "menedzser" réteget célozza, egyre több újdonsült menedzser, jogász, közgazdász, mérnök hü marad a Pannonhoz, Vodához, mert mondjuk 5-8 éve elöfizetö ezeknél. Kiváncsi vagyok, hogy 5-10 év múlva ki fog még telefonálni a T-vel HA NEM VISZIK LE AZ ÁRAKAT!!! 5-8 éve még lehetett vakerkodni térerö különbséggel, lefedettségi minöséggel, de a szolgáltatók közötti minöség már messze nem akkora, mint a tarifák közötti különbségek.
Azért remélem azt te is tudod, hogy ha simán besétálsz a Pannonhoz, akkor 6300 egy 300 perces csomagot kapsz, 21 forintos percdíjjal, míg 11500-ért 500 percet a T-Mobile-nál, 23 forintos percdíjjal, vagyis tényleg drágább, de azért a különbség nem akkora.
És nem is egyértelmű a dolog, mivel ha neked 100 percre van szükséged, akkor jobban megéri a Relax 100, mint a Pannon 50. Szerintem kár erről vitát nyitni. Nincs egyértelműen legolcsóbb v. legdrágább szolgáltató.
|
hétf. dec. 25, 2006 0:16 |
|
|
phonefreak
platina tag
Csatlakozott: kedd jan. 18, 2005 16:41 Hozzászólások: 707
|
Mobilio írta: phonefreak írta: Értem amit mondasz, de ha a t - még ha számszerüen több ügyfelet szerez mint a konkuresek - kevesebb ügyfelet nyer a saját csúcseredményeihez képest, akkor semmiképpen nem beszélhetünk sikerröl. A piaci részesedés csökkenése - és itt matekozhatunk jobbra meg balra, fel meg le - NEM siker! Tehát a fent idézett kampányduma megint egy k...a nagy kamu úgy mint az egész ki...szott drága Tré-mobil maga!!! nem érted amit írok. de megpróbálom újra. a piacrészt lehet manipulálni. ezt időnként egyik néha másik szolgáltató szokta inkább. gondolom attól függően hogy mit várnak tőlük a tulajok. itt is olvashattál már ilyesmiről. lejáró kártyák feltöltése, lejáró kártyák meghosszabbítása, ingyenes simek osztogatása stb. szóval a pannon most valami ilyesmit tesz mert feltűnően sok az olyan kártya amit nem használnak. az aktív simek alapján szépen növekszik a részesedése de valójában ez nem mindig jelent valós ügyfelet. a pannon kártyáinak több mint 8 százalékát nem használják!!! elég ha megnézed az nhh oldalán a másik adatot a forgalmazó vagyis használt kártyák alapján számított piacrészt. ha a pannon nem manipulálna akkor az általad hivatkozott piacrészek sem így néznének ki.
Kenhetünk mindent trükkökre, meg a matekra, de ez nem változtat azon a tényen, hogy miközben 5-8 évvel ezelött 15 ismerösömböl 10 Westeles, 4 Pannonos és 1 Vodás volt, ma más az arány, vagyis sokkal több az aktív Pannonos és Vodafonos. Én csak a saját tapasztalataimból tudok meríteni, és ezek szerint egyre többen fordulnak el a T-mobiltól. Nem akarok itt vitát nyitni arról, hogy a Tré-mobil miért is nagyon sz...r, illetve miért is éri meg a pénzét egyeseknek, de tény az, hogy 100 elöfizetöböl 90 csak telefonál, sms-ezik és max. mms-ezik. Ezt a három tulajdonságot a Pannon és a Vodafone nagyon jó minöségben kínálja és valjuk be olcsóbban, mint a T. A maradék 10-nek meg biztos megéri 6600,- Ft helyett 11500 forintot kifizetni a Relax 500-ért, mert lehet hogy ök kapnak valamilyen extrát, amit a Pannon meg a Voda nem nyújt.
A másik érdekes egyenlet a következö: 5-8 évvel ezelött a Westel a pénzes májerek szolgáltatója volt, miközben az egyetemisták, fösulisok, gimisek zöme Pannonos, esetleg Vodafonos. Majd teret hódított a Voda ebben a rétegben is. A Westel azonban ott kalkulálta el magát, hogy azok közül, akik 5-8 vagy akár 10 évvel ezelött egyetemisták voltak, lepukkant koleszokban laktak és az egész ruhatáruk nem ért többet 30 ezer forintnál, azok közül nagyon sokan ma sikeres közgazdászként, mérnökként, jogászként dolgoznak jó pénzért. Vagyis ezek az emberek ma ahhoz a réteghez tartoznak, akiket sok évvel ezelött megcélzott az arrogáns Westel mondván, hogy ezek úgy is kifizetik a magas percdíjakat, már csak az imidzs miatt, mert ciki volt 5-8 éve Vodásnak lenni (legalább is ilyen körökben). Ma viszont ezeknek az egyetemistáknak egy része (nem kevesen) bekerültek egy emelt körbe. A gond a T számára ott adódik, hogy miközben a T továbbra is a "menedzser" réteget célozza, egyre több újdonsült menedzser, jogász, közgazdász, mérnök hü marad a Pannonhoz, Vodához, mert mondjuk 5-8 éve elöfizetö ezeknél. Kiváncsi vagyok, hogy 5-10 év múlva ki fog még telefonálni a T-vel HA NEM VISZIK LE AZ ÁRAKAT!!! 5-8 éve még lehetett vakerkodni térerö különbséggel, lefedettségi minöséggel, de a szolgáltatók közötti minöség már messze nem akkora, mint a tarifák közötti különbségek.
|
vas. dec. 24, 2006 23:06 |
|
|
392MHz
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 882
|
Macika írta: Mobilio írta: a szlogen viszont jobb... Bizony, itthon le is nyúlta a Pannon! Einfach Näher ~ Közel Hozzád.
Stick together - Ragadjunk össze )))
|
szomb. dec. 23, 2006 15:38 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
phonefreak írta: Értem amit mondasz, de ha a t - még ha számszerüen több ügyfelet szerez mint a konkuresek - kevesebb ügyfelet nyer a saját csúcseredményeihez képest, akkor semmiképpen nem beszélhetünk sikerröl. A piaci részesedés csökkenése - és itt matekozhatunk jobbra meg balra, fel meg le - NEM siker! Tehát a fent idézett kampányduma megint egy k...a nagy kamu úgy mint az egész ki...szott drága Tré-mobil maga!!!
nem érted amit írok. de megpróbálom újra. a piacrészt lehet manipulálni. ezt időnként egyik néha másik szolgáltató szokta inkább. gondolom attól függően hogy mit várnak tőlük a tulajok. itt is olvashattál már ilyesmiről. lejáró kártyák feltöltése, lejáró kártyák meghosszabbítása, ingyenes simek osztogatása stb.
szóval a pannon most valami ilyesmit tesz mert feltűnően sok az olyan kártya amit nem használnak. az aktív simek alapján szépen növekszik a részesedése de valójában ez nem mindig jelent valós ügyfelet. a pannon kártyáinak több mint 8 százalékát nem használják!!! elég ha megnézed az nhh oldalán a másik adatot a forgalmazó vagyis használt kártyák alapján számított piacrészt. ha a pannon nem manipulálna akkor az általad hivatkozott piacrészek sem így néznének ki.
|
pén. dec. 22, 2006 21:21 |
|
|
phonefreak
platina tag
Csatlakozott: kedd jan. 18, 2005 16:41 Hozzászólások: 707
|
Értem amit mondasz, de ha a t - még ha számszerüen több ügyfelet szerez mint a konkuresek - kevesebb ügyfelet nyer a saját csúcseredményeihez képest, akkor semmiképpen nem beszélhetünk sikerröl. A piaci részesedés csökkenése - és itt matekozhatunk jobbra meg balra, fel meg le - NEM siker! Tehát a fent idézett kampányduma megint egy k...a nagy kamu úgy mint az egész ki...szott drága Tré-mobil maga!!!
|
pén. dec. 22, 2006 19:45 |
|
|
EFi
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1093
|
phonefreak írta: Mobilio írta: .... a t sem veszít ügyfeleket csak piacrészt. a kettő nem egy dolog. Nem egy dolog valójában, de abban egyetértünk, hogy ez sem könyvelhetö el sikernek, ugye? Vagy szerinted igen? Szerintem nem.
Nem biztos, hogy nem. Ha mondjuk a T szerez 9000, a P 8000, a V 7000 új ügyfelet, az a T-nek piaci részesedés csökkenés egyértelműen. Szerintem mégis örülnek neki, ha pl így alakulna.
|
pén. dec. 22, 2006 19:05 |
|
|
Andrei
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1448 Tartózkodási hely: Brüsszel, Belgium
|
Csak a MAGENTA szünjön már meg :-) Nálunk nincs is ilyen szin. A királyi család betiltotta, bár erősen érződik a mobistar-nál egy hasonló piacpolitika csak zöldben.
|
pén. dec. 22, 2006 17:08 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Mobilio írta: a szlogen viszont jobb... Bizony, itthon le is nyúlta a Pannon!
Einfach Näher ~ Közel Hozzád.
|
pén. dec. 22, 2006 2:05 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
phonefreak írta: Mobilio írta: .... a t sem veszít ügyfeleket csak piacrészt. a kettő nem egy dolog. Nem egy dolog valójában, de abban egyetértünk, hogy ez sem könyvelhetö el sikernek, ugye? Vagy szerinted igen? Szerintem nem.
kár hogy a válaszom többi részére nem reagáltál. ha a pannonnál nem lenne ennyi látszólagos kártya nem állna ilyen jól. a pannonnál mázsaszám van nem forgalmazó kártya és ezért jó a részesedése és így növeli. ha ezt nézed akkor valóban nem sikeres t. de ha neked lenne 100 fizetős ügyfeled vagy 110 ügyfeled akik közül 90 fizet melyiket választanád? mi lenne a siker számodra? meg hát ugye ezeknél a cégeknél a sikert sem csak azon mérik hány előfizetője van.
|
pén. dec. 22, 2006 0:20 |
|
|
phonefreak
platina tag
Csatlakozott: kedd jan. 18, 2005 16:41 Hozzászólások: 707
|
Mobilio írta: .... a t sem veszít ügyfeleket csak piacrészt. a kettő nem egy dolog.
Nem egy dolog valójában, de abban egyetértünk, hogy ez sem könyvelhetö el sikernek, ugye? Vagy szerinted igen? Szerintem nem.
|
csüt. dec. 21, 2006 23:56 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
Macika írta: Mobilio írta: a t sem veszít ügyfeleket csak piacrészt. a kettő nem egy dolog. a pannon milyen ügyfelet nyer? olyat aki nem is telefonál? egyszer szó volt erről kérdeztem de senki nem írt rá választ így kiszámolgattam. a pannon csak látszólag szép. amúgy meg tele van olyan kártyákkal amit nem is használnak. nézzed meg a forgalmazó kártyák alapján készült részesedéseket is.
amúgy a magentát tényleg lehetne mellőzni vagy legalább csak néha mázolni azzal dolgokat. elég ellenszenves egy szín. személy szerint rosszul vagyok tőle még akkor is ha amúgy a tvel nincs semmi bajom. az új szlogen tetszik lássuk majd a többit is. a jobb veled a világ sem jött be. kicsit nyálas duma. Örömmel jelentem, hogy teljesen egyetértünk! Sajnos azonban az itthoni T nem kap (szerintem) eltérési jogot a brandtől, tessék csak megnézni, hogy néz ki a német oldal!!! Szóval csak akkor várható a Magenta elhagyása, ha a teljes brand vált, a magyart nem fogják hagyni külön váltani...
ez logikus. csak eddig nem néztem a német oldalt és már kezdtem reménykedni. de úgy látom ott annyi magenta festéket vehettek ami 1000 évig elég lesz nem fognak megszabadulni tőle. a szlogen viszont jobb bár ezek csak felszínes dolgok. a lényeg hogy jó legyen a szolgáltatás és legyenek jó áron készülékek.
|
csüt. dec. 21, 2006 20:44 |
|
|
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
A nemzetközi oldalukon pedig:
|
csüt. dec. 21, 2006 10:41 |
|
|
Petyuszka
ezüst tag
Csatlakozott: szer. dec. 14, 2005 8:21 Hozzászólások: 94
|
|
csüt. dec. 21, 2006 8:54 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Mobilio írta: a t sem veszít ügyfeleket csak piacrészt. a kettő nem egy dolog. a pannon milyen ügyfelet nyer? olyat aki nem is telefonál? egyszer szó volt erről kérdeztem de senki nem írt rá választ így kiszámolgattam. a pannon csak látszólag szép. amúgy meg tele van olyan kártyákkal amit nem is használnak. nézzed meg a forgalmazó kártyák alapján készült részesedéseket is.
amúgy a magentát tényleg lehetne mellőzni vagy legalább csak néha mázolni azzal dolgokat. elég ellenszenves egy szín. személy szerint rosszul vagyok tőle még akkor is ha amúgy a tvel nincs semmi bajom. az új szlogen tetszik lássuk majd a többit is. a jobb veled a világ sem jött be. kicsit nyálas duma. Örömmel jelentem, hogy teljesen egyetértünk!
Sajnos azonban az itthoni T nem kap (szerintem) eltérési jogot a brandtől, tessék csak megnézni, hogy néz ki a német oldal!!!
Szóval csak akkor várható a Magenta elhagyása, ha a teljes brand vált, a magyart nem fogják hagyni külön váltani...
|
csüt. dec. 21, 2006 0:23 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
phonefreak írta: Kiváncsi vagyok az arculatváltásra. Minden estre eddig nagyon találó volt a "jobb veled a világ" szlogan, hisz valóban jobb egy olyan ügyféllel a világ, aki hajlandó magasabb percdíjakat kifizetni, mint amennyit fizetni kellene a konkurenciánál. Az arculatváltásról szóló cikböl szeretnék idézni: "Az azóta eltelt idök sikerei és az ügyfelek márkához való erös kötödése egyértelmüvé tette, hogy a T-Mobile márka magyarországi bevezetése jó döntés volt." Milyen sikerekröl beszél? Ügyfelek márkához való erös kötödése? Lehet, hogy valamit nagyon félre értettem, de tudtommal a Tré-mobile már hónapok óta ügyfeleket veszít, miközben a Pannon és a Vodafone ügyfeleket nyer. Hát ha ez siker a T-nek?! Egészségükre. Én azt mondom ne arculatot váltsanak, mert ettöl még nem marad több pénz az emberek zsebében, hanem csökkentsék a percdíjakat. Érdekes, ebben már évek óta a Vodafone élenjáró.
a t sem veszít ügyfeleket csak piacrészt. a kettő nem egy dolog. a pannon milyen ügyfelet nyer? olyat aki nem is telefonál? egyszer szó volt erről kérdeztem de senki nem írt rá választ így kiszámolgattam. a pannon csak látszólag szép. amúgy meg tele van olyan kártyákkal amit nem is használnak. nézzed meg a forgalmazó kártyák alapján készült részesedéseket is.
amúgy a magentát tényleg lehetne mellőzni vagy legalább csak néha mázolni azzal dolgokat. elég ellenszenves egy szín. személy szerint rosszul vagyok tőle még akkor is ha amúgy a tvel nincs semmi bajom. az új szlogen tetszik lássuk majd a többit is. a jobb veled a világ sem jött be. kicsit nyálas duma.
|
szer. dec. 20, 2006 21:16 |
|
|
EFi
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1093
|
Csak a betűtípus változik.
Résen kell lennünk.
Ezentúl csak apróbetűs részek lesznek.
|
szer. dec. 20, 2006 21:08 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Azért az nem lenne hátrány, ha keresnének vmi értelmsebb színt, mert ez a magenta Meg az se lenne rossz, ha visszatérne a westeles időszak színvonala, mert az is már régen volt...
|
szer. dec. 20, 2006 20:54 |
|
|
phonefreak
platina tag
Csatlakozott: kedd jan. 18, 2005 16:41 Hozzászólások: 707
|
Kiváncsi vagyok az arculatváltásra. Minden estre eddig nagyon találó volt a "jobb veled a világ" szlogan, hisz valóban jobb egy olyan ügyféllel a világ, aki hajlandó magasabb percdíjakat kifizetni, mint amennyit fizetni kellene a konkurenciánál.
Az arculatváltásról szóló cikböl szeretnék idézni: "Az azóta eltelt idök sikerei és az ügyfelek márkához való erös kötödése egyértelmüvé tette, hogy a T-Mobile márka magyarországi bevezetése jó döntés volt."
Milyen sikerekröl beszél? Ügyfelek márkához való erös kötödése? Lehet, hogy valamit nagyon félre értettem, de tudtommal a Tré-mobile már hónapok óta ügyfeleket veszít, miközben a Pannon és a Vodafone ügyfeleket nyer. Hát ha ez siker a T-nek?! Egészségükre. Én azt mondom ne arculatot váltsanak, mert ettöl még nem marad több pénz az emberek zsebében, hanem csökkentsék a percdíjakat. Érdekes, ebben már évek óta a Vodafone élenjáró.
|
szer. dec. 20, 2006 20:42 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
Bárki bármit is mond én szeretem a T-t. Mióta kiemelt ügyfél vagyok felveszik rögtön a telefont az ügyfélszolgálaton és ennél jobb csomagot senki nem tud nekem adni.
Szóval csak hajrá T.
De, hogy ON is legyek, lássuk azt az arculatváltást mert a magenta nekem sem a kedvencem.
|
szer. dec. 20, 2006 19:58 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
hát az jó lenne, ha eltűnne. nem lenne ilyen ellenszenves a cég arculata!
|
szer. dec. 20, 2006 18:25 |
|
|
Bermuda
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12
|
Eltûnik a magenta? :)
|
szer. dec. 20, 2006 18:21 |
|
|
Terminal_szerkeszto
bot
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 858
|
Megújul a T-Mobile - friss arculat, új szlogen!
Hazánk legnagyobb mobil operátora hamarosan némi megújuláson fog keresztül menni. http://www.terminal.hu/cikk.php?article_id=102751
|
szer. dec. 20, 2006 18:21 |
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 38 hozzászólás ] |
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|