A UPC inkorrekt és drága cég nekem volt és amikor télen hó miatt nem volt adás az volt a válasz 18 perces varakozasok után automata fogta a hivast ,az idö ment ,és ez minden felhíváskor igy van,na lényeg azt mondta a "kedves" ügyfélszolgalatos hölgy hogy ha próbálta a re startot akkor hívja a szerelőt , megint telefon költség már mobil szám -de a legidegesitöb a válasz :- óvatosan takaritcsa le a havat az antennaról. így ha nem akartam potyára fizetni akkor ott kellett alnom a tetőn seprűvel ,így legalább a család nézte a "Minőséget"-!- mért ez o cég szlogenje
De meg unva ezta minőséget kénytelen voltam fel mondani a szerződést ez se egy egyszerű dolog mert telefonon nem lehet - ki kel varni hogy küldenek felmondo ugy nevezet levelet amit ala kel irni ,na a levélre varni de varni -kel , a szamlak viszont óra pontossaggal jöttek így amikor nem lett be fizetve vagy 5 hónap akkor észbe kopva atadtak behajto cégnek mondván hátralék holott a műsorukat egy éve nem néztük , ígérték vasalót táskát órát ha meghosszabbittjuk a szerződést csak a felmondo dokummot nem küldtek
Nem korrekt az ügyfél szamara cég